Auteur Topic: Planetrace 2002  (gelezen 6820 keer)

Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Planetrace 2002
« Gepost op: 26-09-2003, 14:34:58 »
Ik wil jullie even wat meer vertellen over de selectie van verleden jaar
hoe is het toen gegaan en wat voor problemen kwamen wij toen tegen.


Ik zou even vertellen hoe het verleden jaar is gegaan met mijn inschrijving
Dindag   besloot ik me op tegeven als avonturier
Woensdag Inschrijfformulier gekregen een uur na dat ik het had
terug gemailt kreeg ik een telefoontje van Eyworks dat ze me wilde uitnodigen
voor het selectie weekend. beeeeeetje snel misschien stond namelijk op plaats 500en werd gelijk uitgenodigd
 ???
Donderdag/vrijdag Even stil geweest.
Zaterdag 10.30 gesprekje gehad in Amsterdam bij eyworks
Zaterdag avond   telefoontje dat ik zondag om 9.00 uur in Zoetermeer - Ayers Rock  http://www.bever.nl/Waar/zoetermeer_ayersrock.html
Zondag Onwijs leuke dag gehad bij Ayers Rock
Wachten op de uitslag want on 18.00 werd er bekend gemaakt wie er bij de laatste 12 zouden zitten
Zondag avond 18.00 Bianca zit bij de laatste 12 !!!!!
Zondag avond naar Den haag  uitrusting passen bij Bevers ( spullen kregen we 3 dagen voor vertrek pas, erg handig vooral met schoenen uitlopen  :-\)
Vanaf maandag erg veel gaan mailen naar mensen die mij wilde helpen als Gids....


Donderdag 31 oktober
De langste dag van 2002 voor mij
want om 17.00 zou er bekend gemaakt worden WIE DE 8 waren!!!!

YEEEEeeeeeeeeeees ik zat er bij

Ik hoop jullie een beetje te hebben kunnen uitleggen hoe her verleden jaar is gegaan ... Natuurlijk neemt dat niet weg dat het dit jaar net zo gaat.
Wat  ik eigelijk wil zeggen is dat of je nu wel of niet bij die top 10 zit  er nog helemaal NIETS zeker is ............. Pauline Klosterman stond voor het selectie weekend op de eerste plaats  en viel af in Zoetemeer....Ik wil met nadruk zeggen dat het dit jaar best anders zou kunnen gaan he!!!!! Blijf gidsen zoeken maar als er een huisvrouwtje ( grrrrrrrrrrr) voorbij komt kan je plekkie zo wel eens voor je neus worden weg gekaapt. Daar ben ik een mooi voorbeeld van.

( BTW:  Op tv hebben ze me laten overkomen als "Het huisvrouwtje" en dat ik nog NOOIT in het buiteland zou zijn geweest  hahahhahaha Daar is dus echt NIKS van waar)
« Laatst bewerkt op: 8-10-2003, 00:51:44 door Bianca_2002 »
Groetjes, Bianca (ex-avonturier)