Auteur Topic: slotje op discussiestuk  (gelezen 2850 keer)

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
slotje op discussiestuk
« Gepost op: 30-09-2003, 23:32:40 »
Iemand plaatst vraagtekens bij het aantal stemmen dat bestemd is voor avonturiers. Na een paar reactie wordt er door een moderator een slotje op gezet. Even zo goed plaatsen de moderators nieuws uit het PR huis dat schreeuwt om een reactie
quote 30 september

187 stemmen........runner up Ron Stoffer,......Pim van den Broek uit de hoogste drie.......
unquote

Ja sorry hoor, maar als elke fan die het heeft gevolgd weet dat, zelfs na aftrek op die zondag, de nummer 10 al meer dan 200 stemmen heeft........

Wat mij betreft hoeft het slotje niet zo snel. Er is toch niets mis mee wanneer er feitelijke onjuistheden lijken voor te vallen.
Met vr. gr.
Wiedus

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:slotje op discussiestuk
« Reactie #1 Gepost op: 1-10-2003, 00:10:30 »
sorry sorry sorry,...ik moet wat recht zetten mijn fouT!!!!!!!!!

187 stemmen moet zijn 187 inschrijvingen!!!! stom stom stom  vergeef me mij stommiteit :-[ :-[ :-[
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:slotje op discussiestuk
« Reactie #2 Gepost op: 1-10-2003, 00:53:54 »
 ;)al goed hoor, zand erover
Wiedus

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:slotje op discussiestuk
« Reactie #3 Gepost op: 1-10-2003, 19:01:33 »
Wiedus even voor de duidelijkheid het slotje is niet geplaatst omdat er onwaarheden zouden zijn gezegd, het slotje is geplaatst omdat het probleem(het verdwijnen van stemmen) is opgelost en verklaard.

Verder is de vergissing van onze kant over het aantal stemmen/inschrijvingen ook verwerkt. Onze dank voor de opmerkzaamheid.



we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld