Auteur Topic: [Japan] - De Cobra  (gelezen 15591 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #20 Gepost op: 30-03-2014, 19:21:48 »
Hilliepillie   ::love::
You'll never walk alone

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #21 Gepost op: 30-03-2014, 19:25:32 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #22 Gepost op: 30-03-2014, 19:28:45 »
Het is een belg
#teamamaimiljaarde

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #23 Gepost op: 30-03-2014, 19:29:02 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #24 Gepost op: 30-03-2014, 19:31:23 »
Het verhaal van de Cobra is verteld in China.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #25 Gepost op: 30-03-2014, 19:33:17 »
De Cobra is...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #26 Gepost op: 30-03-2014, 19:35:36 »
Ik heb er jammer genoeg niets van kunnen volgen, maar er wordt hier zwaar gespeculeerd over de identiteit van de Cobra. Dus het is heel interessant om nu te volgen. Iemand luistert hier mee in ieder geval, want elke genoemde naam hier, wordt nadien gepost als X is het niet!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #27 Gepost op: 30-03-2014, 19:37:23 »
Of is het swifty en is de eerste afvaller de cobra
#teamamaimiljaarde

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #28 Gepost op: 30-03-2014, 19:38:33 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #29 Gepost op: 30-03-2014, 19:42:36 »
Misschien hadden zij door dat de Cobra zijn/haar naam de afgelopen weken stukje voor stukje bekendmaakte.

Ik baal verschrikkelijk, wat had ik deze week graag mijn eerste slachtoffer gemaakt! Zonde ook dat juist Swifty afviel, ik zou haar nooit genomineerd hebben. Dan maak ik mijn eerste slachtoffer maar in Thailand, waar ik zal gaan letten op de activiteit van spelers. Activiteit bij opdrachten, posten in het board en stemmingen. Alleen Jann is veilig voor mij, de rest kan weer een weekje lekker zitten stressen over mijn beslissing.
C.


Cobra zijn is moeilijker dan het lijkt. Statistisch gezien is de kans dat de kandidaat die ik nomineer afvalt 1 op 3, maar realistisch gezien hangt het ook heel erg af van de tegenstander van de door mij genomineerde kandidaat. Bovendien kan ik ook nog eens niet altijd mijn eerste keuze nomineren, wat het allemaal nog lastiger maakt. Deze week had ik wat meer geluk. De kans dat mijn genomineerde af zou vallen was nu 2 op 3, of eigenlijk 1 op 2, want dat Niuno af zou vallen werd al heel snel duidelijk. Vaarwel Niuno, leuk dat je heel even mee hebt gedaan.
Mijn eerste keuze was dan ook Niuno geweest, maar de kandidaten deden bijdehand en nomineerden Niuno zelf al. Dat maakte de keuze wat lastiger, want behalve Niuno was er niemand echt inactief, maar er waren er wel een aantal die niet heel actief meededen. Uiteindelijk is mijn keuze op Pjotr1992 gevallen, die het voor deze week wel genoeg vond om twee Thaise liedjes in een topic te posten. Een aantal kandidaten die met het moordspel meededen mogen dan weer heel blij zijn met Pjotr1992, want dankzij hem zijn zij net de dans ontsprongen. Molbelg vond twee nominaties nog niet genoeg en mocht nog een weekje blijven, wat betekende dat Pjotr1992 het spel moest verlaten. Jammer voor hem, maar de enige tranen die ik om zijn vertrek kan laten zijn tranen van geluk.
Mijn eerste genomineerde is meteen afgevallen, een slagingspercentage van 100% dus tot nu toe. Hij werd genomineerd op basis van activiteit, de volgende genomineerde ga ik baseren op de prestaties tijdens opdrachten. Hierbij kijk ik niet alleen naar de opdracht van deze week. In mijn achterhoofd houd ik de gedachte dat ik iemand moet nomineren die waarschijnlijk geen gedicht of een flutgedicht gaat inleveren. Ik denk er nog even over na en ik wens jullie heel veel succes en plezier met het wegstemmen van elkaar. Kusje voor Jann.
C.


Ik vind jullie allemaal stom. Hadden jullie niet een sterker iemand kunnen nomineren dan TvD? Zo lukt het me natuurlijk nooit, hè. De komende week ga ik letten op hoe enthousiast en fanatiek iedereen meedoet. Alleen zij die echt willen winnen zijn voor mij veilig, wie niet actief, enthousiast en fanatiek meedoet moet zich grote zorgen maken. Ik zou willen dat ik aan al die opdrachten mee kon doen, dus wie dat niet wil verlos ik wel uit zijn lijden.
C.


5 kandidaten mag ik in totaal nomineren. Hoe meer kandidaten die ik nomineer ook daadwerkelijk afvallen, hoe groter de kans is dat ik in land 7 weer in het spel kom. Omdat Molbelg niet afviel moest ik deze week weer wat meer m'n best doen, dus ging ik voor lulu, die het spel het minst leuk leek te vinden. Deze week ga ik ook weer meer letten op karakter/gedrag dan op prestaties in opdrachten, al zal ik die natuurlijk altijd mee blijven nemen. Deze week ga ik er vooral op letten hoe enthousiast en positief iedereen in het spel staat. Voor de spelleiders zijn optimisme en enthousiasme het leukste om te zien bij een kandidaat, dus speciaal voor hen ga ik deze week iemand nomineren die niet positief in het spel staat. Ik moet natuurlijk alvast een beetje slijmen voor als ik straks misschien mee mag doen. ;D
Nogmaals, als je het niet leuk vindt help ik je wel gewoon. Negatievelingen maken volgens mij een grotere kans om af te vallen bij de eliminatieopdracht, die stoppen ermee na iedere kleine tegenslag.
C.


Twee keer is het me nu gelukt om iemand succesvol te nomineren, twee keer is het mislukt. Achteraf was mijn keuze voor Fabiann niet zo tactisch gezien zijn tegenstanders. Maar ja, ik sta nog steeds achter mijn nominatie, al vind ik het wel terecht dat Molcrazy - die werkelijk helemaal niets deed - is afgevallen.
Maar omdat het nu 2-2 is wil ik de laatste keer wel echt nog een kandidaat succesvol nomineren, anders gaat het nog knap lastig worden. Daarom ga ik deze laatste week voor mij als Cobra letten op het totaalpakket: prestaties, activiteit en fanatisme. Degene die hier het slechtst op scoort uit het verliezende team zal ik deze week nomineren.
C.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #30 Gepost op: 30-03-2014, 19:48:22 »
Voor de mensen die het nu nog niet weten:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #31 Gepost op: 30-03-2014, 19:53:39 »
::rofl::

Jammer de pammer Lulu! Tot nooit meer ziens! ::zwaai::

Leuk gevonden HIDM, ik had geen idee! ::ok::
🜃

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #32 Gepost op: 30-03-2014, 19:54:05 »
Goh ik had het goed xD

Waarom heb ik dat nooit gebiecht ?

Of heb ik dat wel gedaan ?
You'll never walk alone

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #33 Gepost op: 30-03-2014, 19:54:25 »
 ::oink::

Hopelijk ben ik niet de enige die dit totaal niet doorhad en ook nog steeds geen idee heeft hoe ik dit had kunnen weten want ik voel me echt heel erg dom nu ::schaam::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #34 Gepost op: 30-03-2014, 19:54:45 »
Oh
Mijn
God
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #35 Gepost op: 30-03-2014, 19:57:07 »
Ik heb met veel plezier bliksemafleider gespeeld, maar ik ben echt maar een toeschouwer. Veel succes aan de Cobra's die een herkansing krijgen.  ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #36 Gepost op: 30-03-2014, 19:57:31 »
Ik had ook geen idee dat dit het was  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #37 Gepost op: 30-03-2014, 19:58:13 »
Goh ik had het goed xD

Waarom heb ik dat nooit gebiecht ?

Of heb ik dat wel gedaan ?
Nee heb je niet gebiecht :P

NextGP en Ycaris kwamen nog het dichtst in de buurt met een of andere afvallerstheorie, maar dat was wel een andere versie geloof ik.

Maar daarna kwam Next ineens met de eerste letters van de teksten van de Cobra die samen vormden dat Daisy het was of zo, was dus gewoon puur toeval en zelfs toen ik daarna maar een cijfer ging doen en een letter die er niet bij paste wist ie hem nog zo te vervormen dat het klopte ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #38 Gepost op: 30-03-2014, 19:58:53 »
briljant!!!
er was eens......

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #39 Gepost op: 30-03-2014, 19:59:13 »
En iedereen weet toch al wie het is.

Ik had ook geen idee dat dit het was  ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.