Auteur Topic: [Japan] - De Cobra  (gelezen 15592 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #40 Gepost op: 30-03-2014, 19:59:17 »
Vandaar ook het kusje voor Jann. Dat kon natuurlijk alleen van Swifty zijn. ::respect::
🜃

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #41 Gepost op: 30-03-2014, 19:59:44 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #42 Gepost op: 30-03-2014, 19:59:49 »
Nee heb je niet gebiecht :P

NextGP en Ycaris kwamen nog het dichtst in de buurt met een of andere afvallerstheorie, maar dat was wel een andere versie geloof ik.

Maar daarna kwam Next ineens met de eerste letters van de teksten van de Cobra die samen vormden dat Daisy het was of zo, was dus gewoon puur toeval en zelfs toen ik daarna maar een cijfer ging doen en een letter die er niet bij paste wist ie hem nog zo te vervormen dat het klopte ::rofl::

Stom van me  ;D

Dan heb ik het ooit tegen iemand in een pmmetje gezegd  ;D
You'll never walk alone

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #43 Gepost op: 30-03-2014, 20:01:20 »
Vandaar ook het kusje voor Jann. Dat kon natuurlijk alleen van Swifty zijn. ::respect::
Toen was Pjotr het ;)

En dat was gewoon omdat Jann die immuniteit had voor de Cobra, het was een beetje de bedoeling dat de Cobra Jann zou gaan haten.

Die tekstjes van de Cobra waren allemaal trouwens gewoon door mijzelf geschreven, maar de Cobra moest wel steeds doorgeven waar hij/zij op zou gaan letten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #44 Gepost op: 30-03-2014, 20:03:56 »
Mijn schildpaddenfobie speelt ineens op..
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2014, 20:04:44 »
Ik ben nog steeds verbijsterd dat ik het niet was :o :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2014, 20:06:21 »
Oh ja en nog over die cluefilmpjes uit China:

In het tweede filmpje zag je een cobra die aanvalt. Dit stond voor de eerste aanval van de Cobra, die in het tweede land plaatsvond.
In het derde filmpje at een cobra een andere slang op. Dit stond voor Cobra Swifty die Cobra Pjotr1992 nomineerde, waarna hij zelf eerder afviel dan zij.
In het zesde filmpje zag je een vijfkoppige cobra. Dit stond voor de vijf Cobra's die in land 6 compleet waren: Swifty, Pjotr1992, TvD, lulu en Molcrazy.
En in het zevende filmpje lag er een dode cobra op de grond. Dit stond voor de ontmaskering van de Cobra en diens verdwijning uit het spel in land 7.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #47 Gepost op: 30-03-2014, 20:09:20 »
Wie heeft in het eerste land iemand genommineerd?
#teamamaimiljaarde

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #48 Gepost op: 30-03-2014, 20:10:17 »
Niemand. Wat dat betreft kwam het mooi uit dat jules739 had opgegeven, anders moesten we een andere smoes bedenken voor het feit dat de Cobra niemand zou nomineren. Waarschijnlijk zou dat dan iets flauws zijn geweest als dat de Cobra te laat was of zo ::)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #49 Gepost op: 30-03-2014, 20:13:02 »
Oh ja:

Misschien hadden zij door dat de Cobra zijn/haar naam de afgelopen weken stukje voor stukje bekendmaakte.

Dit klopte dus ook. Elke week zei de Cobra de naam van degene die nu de Cobra werd.

Ik baal verschrikkelijk, wat had ik deze week graag mijn eerste slachtoffer gemaakt! Zonde ook dat juist Swifty afviel, ik zou haar nooit genomineerd hebben. Dan maak ik mijn eerste slachtoffer maar in Thailand, waar ik zal gaan letten op de activiteit van spelers. Activiteit bij opdrachten, posten in het board en stemmingen. Alleen Jann is veilig voor mij, de rest kan weer een weekje lekker zitten stressen over mijn beslissing.
C.


Cobra zijn is moeilijker dan het lijkt. Statistisch gezien is de kans dat de kandidaat die ik nomineer afvalt 1 op 3, maar realistisch gezien hangt het ook heel erg af van de tegenstander van de door mij genomineerde kandidaat. Bovendien kan ik ook nog eens niet altijd mijn eerste keuze nomineren, wat het allemaal nog lastiger maakt. Deze week had ik wat meer geluk. De kans dat mijn genomineerde af zou vallen was nu 2 op 3, of eigenlijk 1 op 2, want dat Niuno af zou vallen werd al heel snel duidelijk. Vaarwel Niuno, leuk dat je heel even mee hebt gedaan.
Mijn eerste keuze was dan ook Niuno geweest, maar de kandidaten deden bijdehand en nomineerden Niuno zelf al. Dat maakte de keuze wat lastiger, want behalve Niuno was er niemand echt inactief, maar er waren er wel een aantal die niet heel actief meededen. Uiteindelijk is mijn keuze op Pjotr1992 gevallen, die het voor deze week wel genoeg vond om twee Thaise liedjes in een topic te posten. Een aantal kandidaten die met het moordspel meededen mogen dan weer heel blij zijn met Pjotr1992, want dankzij hem zijn zij net de dans ontsprongen. Molbelg vond twee nominaties nog niet genoeg en mocht nog een weekje blijven, wat betekende dat Pjotr1992 het spel moest verlaten. Jammer voor hem, maar de enige tranen die ik om zijn vertrek kan laten zijn tranen van geluk.
Mijn eerste genomineerde is meteen afgevallen, een slagingspercentage van 100% dus tot nu toe. Hij werd genomineerd op basis van activiteit, de volgende genomineerde ga ik baseren op de prestaties tijdens opdrachten. Hierbij kijk ik niet alleen naar de opdracht van deze week. In mijn achterhoofd houd ik de gedachte dat ik iemand moet nomineren die waarschijnlijk geen gedicht of een flutgedicht gaat inleveren. Ik denk er nog even over na en ik wens jullie heel veel succes en plezier met het wegstemmen van elkaar. Kusje voor Jann.
C.


Ik vind jullie allemaal stom. Hadden jullie niet een sterker iemand kunnen nomineren dan TvD? Zo lukt het me natuurlijk nooit, hè. De komende week ga ik letten op hoe enthousiast en fanatiek iedereen meedoet. Alleen zij die echt willen winnen zijn voor mij veilig, wie niet actief, enthousiast en fanatiek meedoet moet zich grote zorgen maken. Ik zou willen dat ik aan al die opdrachten mee kon doen, dus wie dat niet wil verlos ik wel uit zijn lijden.
C.


5 kandidaten mag ik in totaal nomineren. Hoe meer kandidaten die ik nomineer ook daadwerkelijk afvallen, hoe groter de kans is dat ik in land 7 weer in het spel kom. Omdat Molbelg niet afviel moest ik deze week weer wat meer m'n best doen, dus ging ik voor lulu, die het spel het minst leuk leek te vinden. Deze week ga ik ook weer meer letten op karakter/gedrag dan op prestaties in opdrachten, al zal ik die natuurlijk altijd mee blijven nemen. Deze week ga ik er vooral op letten hoe enthousiast en positief iedereen in het spel staat. Voor de spelleiders zijn optimisme en enthousiasme het leukste om te zien bij een kandidaat, dus speciaal voor hen ga ik deze week iemand nomineren die niet positief in het spel staat. Ik moet natuurlijk alvast een beetje slijmen voor als ik straks misschien mee mag doen. ;D
Nogmaals, als je het niet leuk vindt help ik je wel gewoon. Negatievelingen maken volgens mij een grotere kans om af te vallen bij de eliminatieopdracht, die stoppen ermee na iedere kleine tegenslag.
C.


Twee keer is het me nu gelukt om iemand succesvol te nomineren, twee keer is het mislukt. Achteraf was mijn keuze voor Fabiann niet zo tactisch gezien zijn tegenstanders. Maar ja, ik sta nog steeds achter mijn nominatie, al vind ik het wel terecht dat Molcrazy - die werkelijk helemaal niets deed - is afgevallen.
Maar omdat het nu 2-2 is wil ik de laatste keer wel echt nog een kandidaat succesvol nomineren, anders gaat het nog knap lastig worden. Daarom ga ik deze laatste week voor mij als Cobra letten op het totaalpakket: prestaties, activiteit en fanatisme. Degene die hier het slechtst op scoort uit het verliezende team zal ik deze week nomineren.
C.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #50 Gepost op: 30-03-2014, 20:17:32 »
 ::bravo:: Geweldige twist  ::ok::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #51 Gepost op: 30-03-2014, 20:31:34 »
Yeah, ik had het bijna goed  ::dans:: ::dans:: ::dans::

Over de Cobra: ik denk dat de cobra bestaat uit 1of meerdere afgevallen kandidaten. Dus dat ze samen mogen stemmen of, wat waarschijnlijker is, dat er achter de schermen een competitie gaande is wie de Cobra mag zijn. Elke afvaller komt weer in gevecht met de Cobra om die rol over te kunnen nemen. Misschien behalve als die kandidaat door toedoen van de Cobra uit het spe ligt, dan mag de Cobra gewoon de Cobra blijven.
Zit ik een beetje goed  ::nieuwsgierig::

 ::joehoe::
Ycaris

En na deze opmerking in het reisdagboek was ik nog zekerder van mijn zaak
5 kandidaten mag ik in totaal nomineren. Hoe meer kandidaten die ik nomineer ook daadwerkelijk afvallen, hoe groter de kans is dat ik in land 7 weer in het spel kom.

Maar toen zei Hidm dat de naam in verhaaltjes van de Cobra terug te vinden zou moeten zijn en toen ging ik heel erg twijfelen. Eigenlijk heb je ons daar wel een beetje voor de gek zitten houden Hidm'pje
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #52 Gepost op: 30-03-2014, 20:41:36 »
Dat heb ik 2 berichten boven die van jou uitgelegd :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #53 Gepost op: 30-03-2014, 20:46:16 »
Beste Swifty, TimvDons en Molcrazy,

Het is zover: jullie krijgen de kans om terug te komen in het spel! Omdat jullie alle drie een keer een eliminatieopdracht verloren hebben, krijgen jullie nu de kans om dat goed te maken. Er worden 7 opdrachten gespeeld, die allemaal betrekking hebben tot de eliminatieopdrachten. Degene die als eerste 3 opdrachten gewonnen heeft wint en is terug in het spel. Het kan ook zijn dat een opdracht door niemand gewonnen wordt. Als er uiteindelijk niemand 3 opdrachten heeft gewonnen komt er ook niemand terug in het spel.

Allereerst de gedichten. Er zijn maar 7 gedichten beoordeeld door de jury, die van de immuniteitsgroep. Maak een top 7 van hoe jij denkt dat de uitslag was geweest als al deze 7 gedichten mee zouden hebben gedaan aan de eliminatieopdracht. Let op: aan de uiteindelijke eliminatieopdracht hebben alleen de gedichten van TimvDons en Molbelg meegedaan. Toen is van elke top 7 dus een top 2 gemaakt. Er is alleen maar een top 7 gemaakt zodat we sneller klaar zouden zijn. Stel dat TimvDons bij een jurylid dus op 1 stond en Molbelg op 7, dan krijgt TimvDons dus alsnog maar 1 punt omdat er een top 2 van werd gemaakt, die dan dus:
1. TimvDons
2. Molbelg
was geweest.

Jann heeft geen gedicht ingeleverd, dus dat is degene van de immuniteitsgroep die niet is beoordeeld en die je dus niet in je top 7 hoeft te zetten.

Die top 7 plaats je tussen 01:00 en 02:00 uur hier in dit topic. Doe je dat ergens anders of op een ander tijdstip, dan telt je antwoord niet.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #54 Gepost op: 30-03-2014, 20:49:49 »
Succes cobra"s!

En ja,ik lig er dus echt uit. :(

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #55 Gepost op: 30-03-2014, 20:50:08 »
Succes alledrie! ::bravo::
🜃

Offline MiekeG

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #56 Gepost op: 30-03-2014, 20:56:56 »
Succes cobra"s!

En ja,ik lig er dus echt uit. :(

::hug::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #57 Gepost op: 30-03-2014, 21:24:20 »
 ::oink::

Succes cobra's. Maar sommigen meer dan anderen. 

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #58 Gepost op: 30-03-2014, 21:27:18 »
Oh
Mijn
God

Mijn schildpaddenfobie speelt ineens op..


::oink::

Succes cobra's. Maar sommigen meer dan anderen. 

 >:D
« Laatst bewerkt op: 30-03-2014, 21:31:30 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [Japan] - De Cobra
« Reactie #59 Gepost op: 30-03-2014, 21:33:19 »
Succes MC en Swifty, Mogen de beste van ons drie winnen
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela