Auteur Topic: Persconferentie Mobro!  (gelezen 6717 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Persconferentie Mobro!
« Gepost op: 3-10-2003, 20:40:09 »
Mobro wisselt van schrijver

3 oktober 2003 Mole City

Vandaag zijn de laatste onderhandelingen gesloten tussen D*a*a*n en Chriz over de schrijversrechten van 'Mobro' vanaf aflevering 21 zal D*a*a*n de taken van Chriz overnemen. 

Chriz: 'Ik voel me net Willy Vandersteen die zijn werk afstond aan Paul Geerts. Ik ben blij dat Daan Mobro wou overnemen, anders zou er een einde aan Mobro zijn gekomen. Daans is dus de redder van Mobro. Desondanks geef ik het niet zo makkelijk op. De afleveringen 16 tot en met 20 schrijf ik nog zelf en ik beloof veel actie, spanning en intriges. Aflevering 20 zal een zinderende uitsmijter worden. Ik hoop iedereen inclusief mijzelf veel leesplezier toe met de nieuwe schrijver.'

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Persconferentie Mobro!
« Reactie #1 Gepost op: 3-10-2003, 20:44:37 »
Jammer Chriz

Ben een enorme fan van je schrijfstijl dus vind het erg jammer

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Persconferentie Mobro!
« Reactie #2 Gepost op: 3-10-2003, 21:26:43 »
Brief van Daan naar alle MoBro lezers

Hallo allemaal,
Het besluit is genomen: Chriz stopt met het schrijven van MoBro. Dat is jammer. Dat vindt iedereen jammer, want Chriz is echt een veteraan op het gebied en nu ik het overneem zal het nooit zo goed worden als Chriz het deed. Al hebben Chriz en ik op sommige punten een hele afwijkende mening, zal ik toch proberen om de favoriete serie van ons allemaal in zijn originele staat te houden. Ik ben zeker vereerd dat Chriz mij deze eer heeft gegund en dat hij vertrouwd dat ik "zijn" kindje niet zal verpesten. Helaas moet ik jullie wel melden dat, ondanks alle geruchten die rond gaan, Chriz géén nieuw karakter wordt in MoBro. Ook kan ik jullie vertellen dat Chriz op een hele speciale manier zijn afscheid viert.
Maar voor we zover zijn krijgen we eerst nog aflevering 16 t/m 20, en ook dat belooft wat hoor.

Tot snel,

Daan
Nieuwe schrijver MoBro
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Persconferentie Mobro!
« Reactie #3 Gepost op: 4-10-2003, 10:57:35 »
Ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen, ook onder jouw leiding daan!
ben erg benieuwd naar de komende afleveringen en ik vind het super dat jullie hier zoveel tijd en werk in stoppen. het blijft geweldig om te lezen over kinderen met koeiennamen, sektes die besjes eten, mensen met geheime relaties en cup-a-soup verslaafden...  ;D

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Persconferentie Mobro!
« Reactie #4 Gepost op: 8-12-2003, 17:35:40 »
Als iemand een boek leest, weet je dat het niet echt is, maar een boek, fictief. Maar stel nou, dat het hele verhaal van jou gewoon nog een verhaal is? Kun je dan nog zeggen dat het nep is? Want dan heb je het zelf meegemaakt en toch is het bedacht. En misschien is de schrijver van het boek dan weer een hersenspinsel van de makers van een film, die weer bedacht is door een schilder, welke weer getekend is op een kladblaadje door iemand in een wachtkamer die een idee is van een geleerde wie dan weer de rol is van een boek geschreven door een fantast. Wie bestaat, en wie niet? En hoe dan, als een persoon twee keer bedacht is ,welke is dan de echte? Zo kun je in het ene verhaal kort, blond en Brabants zijn, maar wanneer iemand dan iets anders over je schrijft, welke van de twee is dan de echte jij? Het hele verhaal zoals jullie het kennen is ontstaan in de geest van een persoon, maar wat nou, als die persoon gewoon weer een schakel is in een gloednieuw verhaal, waarin personages opnieuw worden gecreëerd, of blijven zoals ze zijn, maar dan met een andere afloop?

Op 19 december, aan het begin van de kerstvakantie, komt Mobro met een afzonderlijke kerstaflevering, losstaand van alle lopende verhaallijnen en karakters uit Mobro.
Op 31 december komt de laatste aflevering uit van Mobro zoals jullie het kennen, waarna op 1 januari deel 1 van de vernieuwde Mobro uitkomt. En ?s nachts om 0:00 de ontbrekende schakel tussen deze twee. Houdt dus dit forum goed in de gaten voor al het nieuws over Mobro!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Persconferentie Mobro!
« Reactie #5 Gepost op: 25-12-2003, 13:49:28 »
Maar komt die kerst-aflevering er nog?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Persconferentie Mobro!
« Reactie #6 Gepost op: 2-01-2004, 11:58:46 »

Op 19 december, aan het begin van de kerstvakantie, komt Mobro met een afzonderlijke kerstaflevering, losstaand van alle lopende verhaallijnen en karakters uit Mobro.
Op 31 december komt de laatste aflevering uit van Mobro zoals jullie het kennen, waarna op 1 januari deel 1 van de vernieuwde Mobro uitkomt. En ?s nachts om 0:00 de ontbrekende schakel tussen deze twee. Houdt dus dit forum goed in de gaten voor al het nieuws over Mobro!



Het is nu 2 januari  ???

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Persconferentie Mobro!
« Reactie #7 Gepost op: 2-01-2004, 20:45:14 »
Klopt, het komt eraan, staat op mijn computer, maar ik zit constant hier(bij Elmar)...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Persconferentie Mobro!
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2004, 09:48:15 »
Ik zie nog steeds niks ;)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Persconferentie Mobro!
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2004, 18:49:49 »
Klopt, het komt eraan, staat op mijn computer, maar ik zit constant hier(bij Elmar)...

Nu ben je behoorlijk thuis volgens mij... want je post tegelijk met Elmar... ::)