Poll

Wat wil je met het budget dat je mag uitgeven om renners to kopen?

Houd het lekker gelijk zoals Nieky voorstelt, dus 200 miljoen
4 (21.1%)
Er mag wel wat bij zoals Telminator voorstelt, dus 215 miljoen
15 (78.9%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 28-06-2014, 22:35:08

Auteur Topic: Tour de France 2014  (gelezen 41182 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2014
« Reactie #40 Gepost op: 28-06-2014, 23:07:25 »
Uirslag van de poll is duidelijk. Ik heb het budget verhoogd naar 215 miljoen.
Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2014
« Reactie #41 Gepost op: 28-06-2014, 23:12:25 »
oké, op zoek naar 8 miljoen. ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tour de France 2014
« Reactie #42 Gepost op: 28-06-2014, 23:53:35 »
Op zoek naar 15 miljoen dan maar

Ach Boom en Konig zijn toch niet zo goed  ;D
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2014
« Reactie #43 Gepost op: 29-06-2014, 00:21:09 »
https://www.tourploeg.nl/wielrenners.html

handig lijstje ;)


Team gemaakt.

van de week nog eens kijken.
« Laatst bewerkt op: 29-06-2014, 00:30:37 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2014
« Reactie #44 Gepost op: 29-06-2014, 11:22:10 »
Goed dan wordt mijn ploeg onklopbaar
#teamamaimiljaarde

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Tour de France 2014
« Reactie #45 Gepost op: 29-06-2014, 12:01:06 »
Kijk, dan kan ik ook gaan puzzelen. Had nog even de uitslag van de poll afgewacht  ;D .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2014
« Reactie #46 Gepost op: 29-06-2014, 12:01:47 »
weet er trouwens iemand wat er met Betancur is ?

edit: google is mijn vriend.

   Carlos Betancur rijdt niet de Tour de France. Dat heeft de renner van AG2R zelf laten weten een Colombiaanse bron.

Betancur, in maart winnaar van Parijs-Nice, zegt dat hij te ziek is om op 5 juli fit aan de start te verschijnen van de Tour. Over twintig dagen keert hij terug naar Europa om zich voor te bereiden op de Vuelta a España en de WK op de weg.

Het is opvallend dat de 24-jarige klimmer dit nieuws naar buiten brengt, aangezien zijn ploeg eerder in de week stelde dat hij niet bereikbaar was.

Betancur frustreerde zijn team eerder al door niet op de afgesproken tijd terug te keren uit zijn geboorteland. Nadat hij begin juni verstek liet gaan op het Franse vliegveld, belde AG2R hem op. "Hij beweerde dat hij moe was", zei ploegleider Vincent Lavenu dinsdag tegen L'Équipe.

Daarna kon de ploeg hem niet meer te pakken krijgen. "Hij heeft een ongelooflijk talent, maar helaas is hij moeilijk in de omgang."
« Laatst bewerkt op: 29-06-2014, 12:03:20 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2014
« Reactie #47 Gepost op: 29-06-2014, 12:04:07 »
Ik had gehoord dat ie ziek was ofzo en hij wilde vanuit Colombia niet terugkomen, dus nu heeft ie ruzie met z'n ploeg. Zoiets.

Edit: Je had het al gevonden. ;D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France 2014
« Reactie #48 Gepost op: 29-06-2014, 14:14:38 »
Het is me gelukt om 15 miljoen te vinden. Nu alleen maar hopen dat al mijn startrenners de finidh gaan halen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tour de France 2014
« Reactie #49 Gepost op: 30-06-2014, 17:01:51 »
215 miljoen is echt veel :P

Ik kan nu gewoon de renners die ik sowieso zou willen zeg maar allemaal opstellen  ::ok::
Ik denk dat er wel mensen zijn die precies dezelfde kopmannen en beschermde renners hebben als ik :P

Goed dan wordt mijn ploeg onklopbaar

Dit dus  ;D
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France 2014
« Reactie #50 Gepost op: 30-06-2014, 17:06:02 »
Veel? Ik kwam heel wat geld tekort... Ik vond de andere Tour-pool een heel stuk makkelijker...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2014
« Reactie #51 Gepost op: 30-06-2014, 18:07:51 »
Ik denk dat er wel mensen zijn die precies dezelfde kopmannen en beschermde renners hebben als ik :P

Denk dat het wel losloopt.

Qua kopmannen heb je sowieso Froome, Contador, Quintana & Sagan als aantrekkelijke opties.
En misschien Cavendish als je denkt dat hij veel gaat pakken en een paar miljoen tov Sagan wil sparen.

Heb niet bij beschermers gekeken, maar daar zal de keuze ook vast reuze zijn.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France 2014
« Reactie #52 Gepost op: 30-06-2014, 18:12:36 »
Qua kopmannen heb je sowieso Quintana
Die kan je alvast gaan schrappen want die start niet in de Tour...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France 2014
« Reactie #53 Gepost op: 30-06-2014, 18:13:08 »
Hier alvast de voorlopige ploegen, voor zover bekend:

Confirmed teams

AG2R La Mondiale: Romain Bardet, Mikael Cherel, Samuel Dumoulin, Ben Gastauer, Blel Kadri, Sébastien Minard, Matteo Montaguti, Jean-Christophe Peraud and Christophe Riblon.

Belkin Pro Cycling: Lars Boom, Stef Clement, Laurens ten Dam, Steven Kruijswijk, Tom Leezer, Bauke Mollema, Bram Tankink, Sep Vanmarcke and Maarten Wynants.

BMC Racing Team: Darwin Atapuma, Marcus Burghardt, Amaël Moinard, Daniel Oss, Michael Schär, Peter Stetina, Greg Van Avermaet, Peter Velits and Tejay van Garderen.

Bretagne Séché Environnement: Armindo Fonseca, Florian Vachon, Anthony Delaplace, Arnaud Gérard Jean-Marc Bideau, Brice Feillu, Romain Feillu, Florian Guillou and Benedict Jarrier

Team Europcar: Yukiya Arashiro, Bryan Coquard, Cyril Gautier, Yohann Gène, Alexandre Pichot, Perrig Quémeneur, Kevin Reza, Pierre Rolland, Thomas Voeckler.

Garmin-Sharp: Janier Acevedo, Jack Bauer, Alex Howes, Ben King, Sebastian Langeveld, Ramunas Navardauskas, Tom-Jelte Slagter, Andrew Talansky, Johan Vansummeren

Giant-Shimano: Roy Curvers, John Degenkolb, Dries Devenyns, Tom Dumoulin, Cheng Ji, Marcel Kittel, Koen De Kort, Albert Timmer and Tom Veelers.

IAM Cycling: Sylvain Chavanel, Mathias Frank, Martin Elmiger, Heinrich Haussler, Reto Hollenstein, Roger Kluge, Jerome Pineau, Sébastien Reichenbach and Marcel Wyss

Katusha: Alexander Kristoff, Joaquim Rodriguez, Vladimir Isaychev, Luca Paolini, Aleksandr Porsev, Egor Silin, Gatis Smukulis, Simon Špilak, Yury Trofimov

Lampre-Merida: Davide Cimolai, Rui Costa, Kristijan Durasek, Christopher Horner, Sacha Modolo, Nelson Oliveira, Maximiliano Ariel Richeze, Josè Rodolfo Serpa Perez and Rafael Valls Ferri.

Lotto-Belisol: Jurgen van den Broeck, André Greipel, Lars Bak, Bart De Clercq, Tony Gallopin, Adam Hansen, Greg Henderson, Jürgen Roelandts and Marcel Sieberg

Movistar Team: Alejandro Valverde, Imanol Erviti, John Gadret, Jesús Herrada, Beñat Intxausti, Ion Izagirre, Rubén Plaza, José Joaquín Rojas and Giovanni Visconti.

Team NetApp-Endura: Jan Barta, David de la Cruz, Zak Dempster, Bartosz Huzarski, Leopold König, Tiago Machado, José Mendes, Andreas Schillinger, and Paul Voss.

Omega Pharma-Quick Step: Mark Cavendish, Michal Kwiatkowski, Jan Bakelants, Michal Golas, Tony Martin, Alessandro Petacchi, Mark Renshaw, Niki Terpstra and Matteo Trentin

Team Sky: Chris Froome, Richie Porte, Geraint Thomas, Mikel Nieve, Vasil Kiryienka, David Lopez, Bernhard Eisel, Xabier Zandio and Danny Pate

Tinkoff-Saxo: Alberto Contador, Michael Rogers, Nicolas Roche, Rafal Majka, Jesús Hernandez, Sergio Paulinho, Daniele Bennati, Matteo Tosatto and Michael Mørkøv.

Trek Factory Racing: Fabian Cancellara, Andy Schleck, Matthew Busche, Markel Irizar, Gregory Rast, Frank Schleck, Danny van Poppel, Jens Voigt and Haimar Zubeldia.
Long lists

Cannondale: Nine from Peter Sagan, Maciej Bodnar, Damiano Caruso, Alessandro De Marchi, Edward King, Kristijan Koren, Matthias Krizek, Marco Marcato, Jean-Marc Marino, Fabio Sabatini, Elia Viviani.

Cofidis: Dani Navarro, Luis Ángel Maté, Cyril Lemoine, Rudy Molard and Julien Simon and four from Yoann Bagot, Jérôme Coppel, Nicolas Edet, Egoitz García, Christophe Le Mével, Adrien Petit, Rein Taaramae and Romain Zingle.

FDJ.fr: Wiliam Bonnet, Mickaël Delage, Arnaud Démare, Arnold Jeannesson, Matthieu Ladagnous, Thibaut Pinot, Jérémy Roy and Arthur Vichot and either Cédric Pineau or Francis Mourey.
Not named

Astana: Vincenzo Nibali

Orica-GreenEdge: Simon Gerrans, Michael Matthews


Ich bin ein Bärliner!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2014
« Reactie #54 Gepost op: 30-06-2014, 18:14:06 »
215 miljoen is echt veel :P

Ik kan nu gewoon de renners die ik sowieso zou willen zeg maar allemaal opstellen  ::ok::
Ik denk dat er wel mensen zijn die precies dezelfde kopmannen en beschermde renners hebben als ik :P


Inderdaad ik heb ook eerst een beslissing moeten maken om 1 topper op tegeven voor demare. Maar nu er 215 is kan ik gwn contador en kittel hebben terwijl ik ook nog eens de beste beschermde renners heb. Ik vind dat hier het spel dat je inzicht moet hennen een beetje verloren gaat.
#teamamaimiljaarde

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2014
« Reactie #55 Gepost op: 30-06-2014, 21:06:58 »
Klik voor update van de renners gesorteerd op punten. Alleen alle renners van Orica staan er nog in.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2014
« Reactie #56 Gepost op: 30-06-2014, 21:25:08 »
Geweldig ::bravo::

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 2006,2007,2012,2015, 2018,2022 & 2023
Re: Tour de France 2014
« Reactie #57 Gepost op: 1-07-2014, 12:39:02 »
Inderdaad ik heb ook eerst een beslissing moeten maken om 1 topper op tegeven voor demare. Maar nu er 215 is kan ik gwn contador en kittel hebben terwijl ik ook nog eens de beste beschermde renners heb. Ik vind dat hier het spel dat je inzicht moet hennen een beetje verloren gaat.

Ik denk dat het vooraf bekend maken van je ploeg voor anderen ervoor zorgt dat ze nog minder inzicht hoeven te hebben.
Lijkt me het leukst om nog een paar dagen te wachten en iedereen te laten zweten op zijn ploeg. Daarna kan er nog 3 weken uitgebreid gediscussieerd worden over elkaars ploegen.
« Laatst bewerkt op: 1-07-2014, 12:59:34 door Telminator »

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2014
« Reactie #58 Gepost op: 1-07-2014, 14:47:33 »
Pff, had ik een goeie rijder gevonden die voor verrassende puntjes zou zorgen voor mij, neemt AG2R m niet eens mee ::ohno::  (hij zal nog wel ziek zijn dus, die Betancur?)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2014
« Reactie #59 Gepost op: 1-07-2014, 16:43:50 »
verrassend kun je winnaar van Parijs Nice niet echt noemen Swifty ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.