Auteur Topic: Aflevering 2: Multimedia  (gelezen 14810 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Aflevering 2: Multimedia
« Gepost op: 12-09-2014, 22:11:45 »
Heroes kom verder, Villains kom verder. Loezel weggestemd bij de Heroes en Vieffan weggestemd bij de Villains. Het spel is begonnen en de strijd tussen de teams is echt begonnen. Goed tegen Kwaad, wie wint de tweede ronde?

Omdat Nieky zijn vriendinnetje aan het rondrijden is, gaan we vandaag beginnen met de proef voor immuniteit.

Opdracht 4: Follow me

Deze opdracht bestaat uit drie onderdelen. Om immuniteit te winnen moet je twee van de drie onderdelen winnen. Alle onderdelen zullen te maken hebben met het platform Twitter!

Onderdeel 1: Maak met jullie team een nieuwe twitter account aan en krijg zoveel mogelijk followers. Het team met de meeste followers wint dit onderdeel.
Onderdeel 2: Jullie sturen drie tweets in, die zo leuk mogelijk, creatief mogelijk en/of inspirerend mogelijk moeten zijn. De jury zal deze beoordelen en de winnaar van dit onderdeel kiezen. Denk aan de regels van een tweet, zo gebruik je aan het einde vaak een hashtag, mag je maar 140 tekens gebruiken en als je iemand noemt dan doe je dat zo @nieky.
Onderdeel 3: Om eens even goed te oefenen met idols is er een twitter immuniteits idol. Door de hints die verschijnen van mijn account (te vinden in mijn profiel en zichtbaar op het twitterbalkje van RN) kan je deze idol vinden. De winnaar wordt bepaald door te kijken naar de hoeveelheid gokken dat het team nodig had om erachter te komen. Is dat gelijk, dan wordt er gekeken naar snelheid.

Winnaar van twee van de drie onderdelen hoeft niet naar de eilandraad en is safe. Verliezers gaan wel naar de eilandraad en stemmen iemand weg. Staat veel op het spel dus GO ::bravo::

Deadline onderdeel 2: dinsdag 16 september 18.00
Deadline onderdeel 1 en 3: woensdag 17 september 18.00

Het is tevens leuk om Nieky en mij toe te voegen aan jullie groepspm :).

Veel succes!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2014, 22:17:21 »
Wat de idol betreft, is dit een idol dat gewoon inzetbaar is bij eilandraden of gewoon als je het raad krijg je het punt?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2014, 22:18:15 »
Wat de idol betreft, is dit een idol dat gewoon inzetbaar is bij eilandraden of gewoon als je het raad krijg je het punt?
De Twitter Idol, alleen geldig in dit spel dus.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2014, 11:40:54 »
Opdracht 5 : Chatroom key

Omdat het thema multimedia is, en D*N wil dat we de chat promoten gaan we in de chat een spelletje doen om te bepalen wie er naar de pinguins toe mag om de Idol te zoeken.

In de chat zijn er 3 rooms, met in elke room een spelletje/puzzel/raadsel dat opgelost moet worden. Lukt je dat, dan krijg je toegang tot de volgende room, met daarin de volgende opdracht. Degene die als eerste de laatste opdracht voltooid wint en mag naar Penguin Island.

We geven 3 tijdstippen waarop we dit spel gaan spelen. Uiteindelijk zijn er dus 3 winnaars. Maar degene die uiteindelijk naar Penguin Island mag gaan is degene die van deze winnaars de snelste tijd heeft, eventuele tijd die ik erover doe om de nieuwe opdracht te versturen wordt natuurlijk van de totaaltijd afgetrokken.

De tijdstippen : ( Nog onder voorbehoud )

Zondag : 15:00 uur
Maandag : 20:00 uur
Woensdag : 15:00 uur

Als je al weet op welke tijd je wilt spelen mag je dat hier even posten zodat ik even een inschatting heb van de drukte. Mocht er massaal behoefte zijn aan nog een avondtijd ( ik kan dinsdag en woensdagavond niet ). Dan zal ik kijken of er iets te regelen valt.
Je mag natuurlijk maar 1x meedoen aan dit spel. Dus niet op zondag en op maandag.
Antwoorden doorsturen o.i.d. is ten strengste verboden!

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.

 ::zwaai::

Edit : Opdracht gespeeld...

Daisy
Hidm
TimvDons
Miek1999
Ycaris
KD
MiekeG
Elise
Molcrazy
Pjotr
Catshee
Jann
Hillo
De Witte
Bjorrn

Niet gespeeld : Kevintuut , Robbie , Molbelg
« Laatst bewerkt op: 17-09-2014, 16:18:35 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #4 Gepost op: 13-09-2014, 12:05:12 »
stel dat je bijvoorbeeld wel kan op 1 van die middagen maar pas om 15.30 ofzo, kan je dan gewoon om 15.30 komen of is dat niet handig?
I will follow my inner gold

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #5 Gepost op: 13-09-2014, 12:08:29 »
Euhm niet zo heel handig voor mij, want stel dat meer mensen dat doen wordt t nog een hoop gereken en gedoe om alles te doen.
You'll never walk alone

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2014, 12:11:09 »
Euhm niet zo heel handig voor mij, want stel dat meer mensen dat doen wordt t nog een hoop gereken en gedoe om alles te doen.


Ja dat begrijp ik  ::jaja::, ik kan wel gewoon op zondag om 15.00. Het was gewoon een willekeurig voorbeeld, niet dat ik zelf een probleem heb met de tijden ofzo  ;) :)
I will follow my inner gold

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2014, 12:14:19 »
en D*N wil dat we de chat promoten

 ::bravo::


Nou, ik zit zondag als het goed is voor de chatbuis gekluisterd ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2014, 12:19:14 »
::bravo::


Nou, ik zit zondag als het goed is voor de chatbuis gekluisterd ::ok::
en ik er naast ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2014, 12:25:31 »
Dat wordt supergezellig! :D



Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MiekeG

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #10 Gepost op: 13-09-2014, 14:36:35 »
Hoe lang gaat het ongeveer duren denk je? Kan je daar een inschatting van maken? Want ik zou op bepaalde tijden kunnen, maar dan moet ik na een uur ofzo weer weg..

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #11 Gepost op: 13-09-2014, 14:37:13 »
Ik zou het binnen een uur kunnen, maar we hebben gezien dat daar niet altijd een pijl op te trekken valt  :-X
You'll never walk alone

Offline MiekeG

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2014, 14:38:13 »
::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2014, 14:38:41 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #14 Gepost op: 13-09-2014, 16:10:30 »
Hoe lang gaat het ongeveer duren denk je? Kan je daar een inschatting van maken? Want ik zou op bepaalde tijden kunnen, maar dan moet ik na een uur ofzo weer weg..

In principe is het trouwens ook zo, dat wanneer iemand gefinisht is binnen jou groep. Je al kansloos bent voor de prijs. Dus als 1 iemand het binnen een uur doet, is het voor de rest ook klaar ;)
You'll never walk alone

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2014, 16:28:37 »
Woensdag : 15:00 uur
Ik kies deze, maar misschien ben ik er niet bij. Ik zit dan zoals gezegd met een uurverschil van zes uur, dus dan is het 21u, maar ik weet niet of er ter plaatse nog iets gedaan wordt met collega's ofzo. Ik doe m'n best er dan te zijn.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #16 Gepost op: 13-09-2014, 17:25:42 »
Ik ga er proberen morgenmiddag te zijn, anders wordt het maandag (woensdag is voor mij geen optie) :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #17 Gepost op: 13-09-2014, 17:32:06 »
Maandag en Woensdag gaat sowieso niet lukken vanwege school dus ik ga proberen of het morgen gaat lukken.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #18 Gepost op: 13-09-2014, 17:38:28 »
Maandag en Woensdag gaat sowieso niet lukken vanwege school dus ik ga proberen of het morgen gaat lukken.

same here , waarschijnlijk gaat het morgen wel lukken.
I will follow my inner gold

Offline MiekeG

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2: Multimedia
« Reactie #19 Gepost op: 13-09-2014, 18:06:03 »
Ik ga er proberen morgenmiddag te zijn, anders wordt het maandag (woensdag is voor mij geen optie) :)
Precies dit :P