Auteur Topic: Arnold Schwarzenegger  (gelezen 1893 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Arnold Schwarzenegger
« Gepost op: 8-10-2003, 10:07:39 »
Arnie Schwatzenekkie is bijna gouveneur van Californië. Wat vinden jullie hier nou van?



Ik vind het maar weer een mooi voorbeeld van hoe maf de Amerikanen zijn. Mooi stemmen op een filmster, omdat hij toevallig in de Terminator heeft gestemd. Hij is de enige man in de wereld die ooit zwanger is geweest, en nu issie bijna gouveneur...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #1 Gepost op: 8-10-2003, 14:12:57 »
tja wacht maar totdat wij hier de gekozen burgemeester hebben....  :'(  :-[

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #2 Gepost op: 8-10-2003, 14:28:13 »
Ik heb ooit een keer wat van zijn ideeën gelezen en ik kon me er toen wel in vinden, natuurlijk is hij alleen maar als lokmiddel ingezet om stemmen te winnen voor de Republikeinen.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #3 Gepost op: 8-10-2003, 14:36:00 »
Ik heb ooit een keer wat van zijn ideeën gelezen en ik kon me er toen wel in vinden, natuurlijk is hij alleen maar als lokmiddel ingezet om stemmen te winnen voor de Republikeinen.

ik kan me niets voorstellen bij ideeen van A.S. te H. .........worstelend met een laserspugende alien dat wel.  :-X

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #4 Gepost op: 8-10-2003, 16:34:43 »
California heeft slechtere acteurs op nog hogere posities gekregen! Ze zijn daar wel wat gewend.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Icarus

  • Forumlid
  • Nemo-anemic nonplus
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #5 Gepost op: 8-10-2003, 17:18:14 »
Niet alleen op staats / federaal niveau ook ben ik bang  :-\ :-[

So glad I'm not born in the USA..

then again..queensize-bed perikelen en screw- overs op elk niveau kan je in Nederland ook vinden kennelijk.. :-X
Consciously courageous, conscientiously haughty,  scientifically omnivorous, nomothetically naughty

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #6 Gepost op: 8-10-2003, 20:59:52 »
maar Schwarzenegger kan ook niet problemen als bv. geldproblemen oplossen. Op rtl 4 zei Tom Rhodes dat hij dat zou kunnen doen als hij een T5 maakt.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #7 Gepost op: 8-10-2003, 21:48:11 »
Heeft iemand toevallig gister op drie die lookalike van Arnold gezien. Bij ons in het dorp wordt een videotheek geopend en dan kun je met die lookalike op de foto. Lachen.
Eindelijk...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #8 Gepost op: 8-10-2003, 21:54:49 »
Ik zou niet eens op hem WILLEN lijken, ik zou alleen willen dat mijn banktegoed op dat van hem leek ::) ::)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #9 Gepost op: 8-10-2003, 22:30:04 »
Heeft iemand toevallig gister op drie die lookalike van Arnold gezien. Bij ons in het dorp wordt een videotheek geopend en dan kun je met die lookalike op de foto. Lachen.

Nou... die gast leek er wel een beetje op hoor, van de voorkant. Alleen wassie niet zo breed en lang, z'n gezicht leek wel. Alleen toenie wegliep leekie echt niet meer!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Arnold Schwarzenegger
« Reactie #10 Gepost op: 12-10-2003, 12:48:37 »
Ik heb ooit een keer wat van zijn ideeën gelezen en ik kon me er toen wel in vinden, natuurlijk is hij alleen maar als lokmiddel ingezet om stemmen te winnen voor de Republikeinen.

Het duurde wel even voordat diezelfde Republikeinen achter Arnie stonden hoor. Ze stonden eerst achter MC Clintock de state senator.
Weet je in de US sta je geregistreerd als kiezer, als democraat ofzo dus. Mijn vriendin woont in Caliornia en zij staat geregistreerd als democraat, maar je hoeft niet democraat te stemmen als jij vindt dat de ander beter is...

Ik was zelf in California/Arizona naar aanleiding van de recall en ik heb dus ook het debat gezien live! De enige die voor mijn linkse natuur iets nuttigs te melden was was Camejo van de groenen, maar die naam zegt jullie waarschijnlijk niet veel, want als hij in zijn eigens staat al geen zendtijd kan kopen kan hij dat al helemaal niet in het buitenland.

Die vrouw die een part krijgt in Terminator 4 was een mega gefrustreerd type, ook met weinig geld achter de hand. en die nadat ze zich tergtrok bezighield om tegen Schwarzenegger campagne te voeren.
Die Mc Clintock heeft zich teruggetrokken en toen pas stonden de republikeinen achter arnold.

Die Grey davis wilden ze vanaf en die Bustament is net zo'n balkenende... lult veel... zegt niets.

Ik vond Arnold ook de beste keuze, als je die Groene zonder geld eruit laat, en helaas is dat daar nu eenmaal zo dat je op TV moet komen voor ze op je stemmen.....


alleen had ik graag zo'n T shirt gewild....
"Only thing to do is jump over the moon"