Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 21830 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Aflevering 5
« Gepost op: 9-10-2014, 18:37:15 »
Vanavond worden er wat barstjes zichtbaar in team rood.
Loek en Remy kunnen het tijdens de opdracht niet eens worden.
Ze gaan aan touwen trekken, maar wie trekt aan het kortste touwtje ?

« Laatst bewerkt op: 9-10-2014, 20:31:43 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 9-10-2014, 21:05:27 »
of niet ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 9-10-2014, 21:30:55 »
Best een leuke proef, maar ze hadden er best wat meer uit mogen knippen. Nu vond ik het op een bepaald moment best saai worden. En ze waren wel veel aan het klagen zeg.  :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2014, 21:39:40 »
mwah er is ook nog een conflict in team geel tussen de bommengooier en de rest van het team.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 9-10-2014, 21:49:49 »
Het stond er echt, maar misschien een foutje van die site?

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 9-10-2014, 22:03:48 »
Eindelijk ook wat anders dan proeven ::jaja:: en Dennis en Nicolette waren vandaag ook wel te genieten (al zag je hem bij dat eerste briefje twijfelen of hij het wel op de juiste manier zou omdraaien).

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 9-10-2014, 22:04:46 »
who knows.. leuke aflevering! waarbij de karaktertrekjes van de Robinsonners goed naar voren komen
er was eens......

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 9-10-2014, 22:08:42 »
De meeste mensen zullen ze vreselijk vinden maar ik vind ze heerlijk eerlijk dat team Geel. Lobke is dominant. Sterke vrouw. Doet me qua strijdplan erg aan Fatima denken. Zal niet bij iedereen sympathie opwekken maar ze is wel gewoon open en eerlijk. Zowiezo zijn Lobke, Rick en Kay erg close. Ferry en Sabrina liften mee en doen dat prima. Houden zich ook aan het strijdplan. Wordt alleen lastig als ze de volgende proef verliezen of als Ferry er vrijwillig uit stapt (zie zijn huilbui en eenzaamheid in de preview)

In het andere team is er veel verdeeldheid. Alleen Vieze Fur, Manuel en Remy hebben een soort van verbond. Voor de rest is het los zand.

En arme Leo en Nadia. Nu zitten ze weer met elkaar opgescheept en dat terwijl ze eerst al niet echt met elkaar konden opschieten.
When life knocks you down, fight back!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 9-10-2014, 22:09:52 »
Ik weet niet of jullie het weten maar Nadia heeft al de Schat van Oranje gewonnen (ook een avontuurlijk spel-programma op een eiland)
ja wisten we
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 9-10-2014, 22:29:14 »
De meeste mensen zullen ze vreselijk vinden maar ik vind ze heerlijk eerlijk dat team Geel.

Ik vind het een erg leuk team. Steeds gevonden en nog steeds. Maar zo'n meerderhedenverbond vind ik altijd een beetje triest. Hoe ging dat rijmpje vroeger, "slot op de pot en niemand mag meer meedoen" ... gezellig hoor  ::ohno::

Sommigen zullen zeggen, das tactiek, maar tactiek bestaat binnen het spel. Wanneer je iemand buiten spel zet op deze manier wordt 'tactiek' een nogal uitgeholde term in mijn ogen.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 9-10-2014, 22:35:20 »
Ik vond het best een leuke aflevering. We kregen wat meer te zien van het leven op het eiland en ik vond de proef erg gaaf. Het voorstukjes had mij wel op het verkeerde been gezet. Ik dacht dat team geel zou winnen.  Ik vond team geel een beetje vreemd vandaag wat betreft Sabrina. Ik kan mij goed voorstellen dat je niet de hele tijd wilt keuvelen en begrijp Sabrina wel. Nadia heb ik nooit zo leuk gevonden. Ik vind haar te veel zeuren, maar ik begrijp wel dat het niet leuk is als je voor je gevoel niet echt een kans krijgt om je in de groep te spelen. Van de andere kant snap ik dat je iemand die je minder goed kent er eerder uit stemt. En dan de vete tussen Rémy en loek. Rémy kan het duidelijk niet hebben als iemand aan zijn gezag twijfelt ( ik weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden). Loek werd wel erg fel, maar als de adrenaline door je lijf giert gebeurd dat nog al snel. Op naar volgende week!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 9-10-2014, 23:10:40 »
Wat een geweldige proef zeg!

Alleen vraag me wel iets af, had degene die dit schreef dan de laatste zin verzonnen ofwat:

Uitgevochten op de eilandraad? Ze hebben gewonnen dus eilandraad kan toch niet, stond dit echt in de tv-gids?
Had ik ook gelezen, ik geloof de tv-gids echt niet meer.. ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 10-10-2014, 00:19:58 »
Maar ik denk eerlijk gezegd wel dat ze van Leo wint volgende week en erna alle andere weggestemden verslaat en dan gewoon alsnog de Samensmelting haalt.
Ik denk niet dat er een duel komt, volgens mij zeiden ze dat alle weggestemde kandidaten naar de hel gingen. Oftewel het werkt als de grot uit het seizoen dat Tanja won of de mangroven uit 2003. ;)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 10-10-2014, 00:59:54 »
Op het gevaar af spijkers op laag water te zoeken, het duel had iets eerlijker gekund..
 Team Rood had een persoon meer, en had een man eruit moeten laten.. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 10-10-2014, 01:04:07 »
Op het gevaar af spijkers op laag water te zoeken, het duel had iets eerlijker gekund..
 Team Rood had een persoon meer, en had een man eruit moeten laten.. :)
Krystl deed niet mee voor rood ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 10-10-2014, 01:05:25 »
Maar team Rood had juist mannen extra.. ;)
 team Rood: 5 mannen, 2 vrouwen   team Geel: 3 mannen, 3 vrouwen

  En weer was het Remy die besliste wie eruit ging..
« Laatst bewerkt op: 10-10-2014, 04:00:47 door willy »

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 10-10-2014, 01:52:28 »
Het zal deels montagewerk zijn,  maar bijna iedereen kwam er volledig tegenovergesteld in uit als in de weken hiervoor.

leo is ineens positief en ondernemend.
 Team Geel van een lief zacht kamp ineens vol de aanval inzet op sabrinas karakter. Hoopte stiekem dat er met nadia sabrina en ferry een drie eenheid zou komen.
Lobkes lieve kantjes zijn er ook wel af nu. Dominante verschijning. Kreeg al flashbacks van Jennifer uit seizoen 2, hoelang ik daar geen nachtmerries over gehad heb :p
Nadia is grappiger en sympathieker als ooit tevoren.
Remy en Loek blijken enorme egos en haantjes te zijn. Loek vergeleek zich met een vrouw etc maar is gewoon een haantje net als Remy.
Remy is gewoon vervelend arrogant, die gaat als eerste gewipt worden na de samensmelting.
en als klap op dd vuurpijl blijkt sabrina wel te kunnen praten.

ik blijf voor freddy met daarachter anouk en dominik.


Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 10-10-2014, 02:07:19 »
Leuke proef ! Maar qua tactiek en spelinzicht blijf ik het erg armoedig vinden dit jaar. Ik mis echt de gedachtenkronkels en de visie van een Sef, Geza, Fatima en pokerbroertjes. Nu is het weer last in-first out, en wie is het gezelligst in het team. Kom op jongens, je doet mee aan een spel en je wilt winnen !

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 10-10-2014, 05:38:16 »
Sabrina hoort Lobke toevallig over haar praten met de groep..
Ze loopt op Lobke toe en spreekt haar daarop aan.. Plotseling heeft Lobke heel iets anders aan..
De wonderen van montage..  ;)
« Laatst bewerkt op: 10-10-2014, 06:30:56 door willy »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 10-10-2014, 07:37:27 »
Inderdaad ja, bedacht me dat ook ineens. Anders zouden we immers wel een voorstukje hebben gezien dat Nadia tegen Leo moet strijden in een Duel. Waarschijnlijk nog 2 á 3 afleveringen tot de Samensmelting. Het word waarschijnlijk de opdracht dat ze allen zullen moeten verblijven in Hel en desondanks word meegegeven dat maar één door mag naar de Samensmelting en dat ze onderling maar moeten uitmaken wie dat word, en daar met elkaar de tijd moeten afwachten tot wie opgeeft. Vraag me wel af wat ze (het programma) dan zouden doen als alle weggestemden gewoon állen weigeren op te geven/weg te gaan. Dan moeten ze alsnog een Duel verzinnen.
Waarschijnlijk hebben ze wel een grote proef klaarstaan net als bij de grot/de mangroven. De mogelijkheid om op te geven hebben ze er volgens mij ook alleen ingedaan omdat dat met die grot zo dramatisch was dat iedereen binnen een dag/2 dagen het wel had gehad.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human