Auteur Topic: pre-avonturier Henk-Jan (1e - top 10)  (gelezen 9968 keer)

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
pre-avonturier Henk-Jan (1e - top 10)
« Gepost op: 8-10-2003, 15:30:55 »
Hallo BEste Allemaal!

Via deze weg wil ik jullie o.a. bedanken voor het stemmen! Het was super de afgelopen twee weken. Ikheb gave berichten van jullie gehad en veel steun. Familie, vrienden, www.dancingbruins.nl en bovendien niet te vergete mijn collega's .......Allemaal stemmers ! Merci. De kranten (4!!!) wil ik bedanken voor de geschreven stukken!  ;D

Nu wordt het tijd om mij te bewijzen voor een van de 6 tickets van het ECHTE programma! Ik zal mn supeRRRRRRRRRr best doen om jullie niet teleur te stellen. Dit weeeeeeKEND ga ik er WEER voor!

Ik hou jullie op de hoogte via mn eigen site: www.planetracehenkjan.nl

DANK!!!
Planet RaceR Henk-Jan



{edit: titel topic gewijzigd - Malcolm}
« Laatst bewerkt op: 10-10-2003, 01:41:11 door Malcolm »

Offline matthijs182

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #1 Gepost op: 8-10-2003, 16:13:03 »
je kan nog 10 plaatsen zakken ;)

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #2 Gepost op: 8-10-2003, 17:12:58 »
Hoi!

Ik ga er niet vanuit dat ik vandaag nog 10 plaatsen zak.  ;)
Degenen die mijn site www.planetracehenkjan.nl gecheckt hebben zien dat het Forum, Gastenboek en foto's werken. Maar aan de site wordt gewerkt. Er komt nog meer bij. En Mapel........ik heb ook een verwijzing gegeven van www.planetrace.ORG en dat forum is al goed bezocht...dus......... positief!

Groeten Henk-Jan   ;D


Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #3 Gepost op: 8-10-2003, 17:40:57 »
Beste Henk-Jan, 

Ik ben ook maar eens op je site gaan kijken ... ziet er wel erg STRAK UIT zeg ....


Suc6 en ik heb een persoonlijk berichtje achter gelaten in je gasteboek  ;)

planetrace groetjes
van mij
Groetjes, Bianca (ex-avonturier)

Offline matthijs182

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #4 Gepost op: 8-10-2003, 20:07:19 »
haha oke het begint er op te lijken dat je de 1e 10 wel gaat halen :) wat heb je allemaal gedaan voor zoveel stemmen joh? ik weet dat ik zeker zo'n 50-100 stemmen per dag krijg, misschien wel meer, maar sta nog maar 52e met 2 sterretjes :|

hopelijk tot dit weekend ;)

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #5 Gepost op: 8-10-2003, 20:42:14 »


Hallo Bianca /Mathijs en anderen!

Bianca leuk dat je de weg naar mn gastenboek hebt gevonden en ook nog s getekend. Erg leuk. Ja...ik blijf mezelf. No Worries. Heb gewoon zin in t weekend en gaaaaaaaa er zeeker van genieten!
Mathijs...hoe kom ik aan zoveel stemmen. Ik heb 14 dagen CAMPAGNE Gevoerd. Omdat ik HIERAAN MEE WIL DOEN! Dit is namelijk echt iets dat bij me past. O.a. heb ik in 4 verschillende kranten gestaan, posters, flyers, en tja....ach ik praat je op t weekend wel bij. Teveel en misschien te raar om op te noemen. Hahaha  ;D ;D ;D

Nou tot van t weekend dan misschien?! Suc6

Gegroet HJ

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #6 Gepost op: 8-10-2003, 20:55:51 »
Henk-Jan  that's the spirit!!!! Heel veel succes tijdens het weekend. May the best man/woman win!!! :D :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #7 Gepost op: 9-10-2003, 11:28:41 »
Heeeeeeeey Henk-Jan!!

Jongen gefeliciteerd met je plekje in het weekend! En de eerste plek vastgehouden he... helemaal top!!!!!! (ik kwam nieteens in de buurt meer hahaha)

We hebben de afgelopen weken leuk contact opgebouwd en ik hoop dat we van het weekend nog veeeeeel meer lol zullen hebben!

Dikke kussssssss,

Shirley
XxX Shirley

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #8 Gepost op: 9-10-2003, 15:37:49 »
Ola HJ!!!!    ;)


Gefeliciteerd met je plekkie!! Als ik het zo hoor heb je er hard genoeg voor gewerkt!!  Succes en go for it het weekeinde!!!!    :D

groetjes
Claudia
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #9 Gepost op: 9-10-2003, 17:35:03 »
Henk Jan, leuk dat een paar mensen je nu al feliceteren, MAAR: ben je al gebeld door PR???

Quote planetrace.nl d.d. 9 okt. 2003:
"Vandaag worden alle ingestuurde Kandidaten Registratieformulieren zorgvuldig doorgenomen en mede op basis hiervan vindt selectie plaats. Ben jij één van de gelukkigen, dan wordt je op vrijdag 10 oktober door ons gebeld. Zorg dus allemaal dat de telefoon binnen gehoorsafstand blijft. Ben je deze dag niet gebeld…dan zit je helaas niet in de selectie....
...De einduitslag van de Avonturiers die nu in de Top 10 staan, worden vandaag nog gecontroleerd op eventuele frauduleuze praktijken. Verschuivingen in de Top 10 zijn dus niet uitgesloten."

Natuurlijk hoop ik dat je gebeld wordt vandaag of morgen.
Laat je het ons even weten?

« Laatst bewerkt op: 9-10-2003, 17:46:22 door lukiam »

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #10 Gepost op: 9-10-2003, 17:59:07 »
Gisteren vernomen uit hoofde van Planetrace organisatie, wanna-be avonturiers zorg aub voor een volledig ingevuld formulier. Op het moment van het gesprek ging er nog een extra kattebel uit omdat er slecht zon kleine 25% het hele formulier had ingevuld
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Tinus PlanetRacer

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #11 Gepost op: 9-10-2003, 19:31:39 »
Hey man! voor jou was er eigenlijk geen vuiltje aan de lucht he. Bij mij was het nog ff spannend, maar helemaal goed gekomen!
Ik ga je zien dit weekend! laters

Martijn

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #12 Gepost op: 9-10-2003, 21:58:23 »
 ;D Halloooooooooooo!
Iedereen bedankt die op me gestemd heeft. Echt super. Ook dank naar alle mede avonturiers. Met veel mensen heb ik inmiddels al kennis gemaakt. Heel erg gaaf! Maurice,Shirley, Wiedeke en jaaa vele andere (avonturiers)  super jullie stuk in mn gastenboek. Pim...super dat je alsnog verdiend in de top 10 bent geeindigd. Gaaf radio bericht op je site! Ongetwijfeld vergeet ik mensen. Nee: IEDEREEN bedankt! En mede racers... gaaf jullie zaterdag te ontmoeten!

Groeten Henk-Jan

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re:pre-avonturier Henk-Jan (1e - top 10)
« Reactie #13 Gepost op: 10-10-2003, 02:23:07 »
Wat wil je nog meer? :P

Offline klaas_bruinsma

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:pre-avonturier Henk-Jan (1e - top 10)
« Reactie #14 Gepost op: 10-10-2003, 14:27:35 »
Hey Henkie,

Als je karakter nog steeds zo is als een paar jaar geleden weten we zeker dat je gaat winnen. :'(

mzzls
enkele oudcollega's
1998 weet je nog?

Offline Renilde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Planet RaceR Henk-Jan
« Reactie #15 Gepost op: 10-10-2003, 18:15:11 »
;D Halloooooooooooo!
Iedereen bedankt die op me gestemd heeft. Echt super. Ook dank naar alle mede avonturiers. Met veel mensen heb ik inmiddels al kennis gemaakt. Heel erg gaaf! Maurice,Shirley, Wiedeke en jaaa vele andere (avonturiers)  super jullie stuk in mn gastenboek. Pim...super dat je alsnog verdiend in de top 10 bent geeindigd. Gaaf radio bericht op je site! Ongetwijfeld vergeet ik mensen. Nee: IEDEREEN bedankt! En mede racers... gaaf jullie zaterdag te ontmoeten!

Groeten Henk-Jan

Ha die Henk-Jan,

Harstikke goed dat je de hele tijd op 1 stond, ik had heel wat mensen gemobiliseerd, maar had me pas op 1 oktober aangemeld en de laatste week me dus gek gewerkt om veel stemmen binnen te krijgen, uiteindelijk dus plaats 59.
Maar wel uitgenodigd voor het weekend!!

Misschien tot morgen!
Renilde

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:pre-avonturier Henk-Jan (1e - top 10)
« Reactie #16 Gepost op: 11-10-2003, 19:26:25 »
Henk Jan,
Gefeliciteerd dat je er nog bijzit. Feest in tukkerland

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:pre-avonturier Henk-Jan (1e - top 10)
« Reactie #17 Gepost op: 12-10-2003, 10:45:03 »
Gefeliciteerd Henk-Jan!!

En voor vandaag: veel plezier en succes.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:pre-avonturier Henk-Jan (1e - top 10)
« Reactie #18 Gepost op: 13-10-2003, 07:59:19 »
Henk-Jan, ik lees net dat je het selectieweekend goed doorgekomen bent. Gefeliciteerd!!!
Op naar de laatste etappe: de medische keuring. Ik hoop van harte dat je daar ook goed doorheen rolt.

Heel veel succes in ieder geval!

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:pre-avonturier Henk-Jan (1e - top 10)
« Reactie #19 Gepost op: 13-10-2003, 10:41:54 »
Merci Lukiam!

Vandaag weer mn best doen! Jammer dat mn maatjes van de afgelopen dagen zijn afgevallen....maar ja.....das t spel. We gaan zeker een keer stappen Buddy's!!! ;D ;D ;D ;D ;D

Ik wil via deze weg alle mensen NOGMAALS bedanken die op me gestemd hebben. Ik weet niet wat ik vandaag mag verwachten. Ik moest sportkleding mee brengen, meer weten we niet.................. dus afwachten!  ;D

woensdag weet ik meer.......ik hou jullie op de hoogte!

GreetZ HaJee