Auteur Topic: Einde inschrijving en voorlopige stemming  (gelezen 4615 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Gepost op: 9-10-2003, 12:42:08 »
Selectieweekend – wie o wie hebben een plaats veroverd?

HILVERSUM - Gisteren is de inschrijving dan ten einde gekomen en worden momenteel de stemmen geteld voor de 10 Avonturiers die een ‘wildcard’ hebben kunnen bemachtigen. Zit je niet bij de Top 10, dan blijft de spanning nog even. Wordt jij geselecteerd om deel te mogen nemen aan het selectieweekend op 11 en 12 oktober?

Vandaag worden alle ingestuurde Kandidaten Registratieformulieren zorgvuldig doorgenomen en mede op basis hiervan vindt selectie plaats. Ben jij één van de gelukkigen, dan wordt je op vrijdag 10 oktober door ons gebeld. Zorg dus allemaal dat de telefoon binnen gehoorsafstand blijft. Ben je deze dag niet gebeld…dan zit je helaas niet in de selectie. Overigens betekent dit niet dat je niet meer met PlanetRace mee kan doen, want de groep die zometeen op reis gaat, heeft alle steun van zoveel mogelijk gidsen nodig. Zo gaat dit avontuur niet helemaal aan je voorbij en kan je adrenaline nog van pas komen!
De selectieplanning is als volgt: 11+12 oktober: selectieweekend (plaats en tijdstip worden telefonisch bekend gemaakt)

14 oktober: medische keuring door Zorgverzekeraar VGZ (Nijmegen)

De uiteindelijke 6 Avonturiers die op reis gaan, zullen as. woensdag bekend gemaakt worden!

De einduitslag van de Avonturiers die nu in de Top 10 staan, worden vandaag nog gecontroleerd op eventuele frauduleuze praktijken. Verschuivingen in de Top 10 zijn dus niet uitgesloten.

(Over de uitslag van de (voor)selectie kan niet gecorrespondeerd worden)


Bron: planetrace.nl

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Reactie #1 Gepost op: 9-10-2003, 12:45:05 »
De einduitslag van de Avonturiers die nu in de Top 10 staan, worden vandaag nog gecontroleerd op eventuele frauduleuze praktijken. Verschuivingen in de Top 10 zijn dus niet uitgesloten.

(Over de uitslag van de (voor)selectie kan niet gecorrespondeerd worden)


Bron: planetrace.nl

Dus als ik het goed begrijp worden de avonturiers die uiteindelijk in de top 10 staan pas morgen officieel bekend. Evenals de andere avonturiers die uitgenodigd worden voor het selectieweekend.
« Laatst bewerkt op: 9-10-2003, 12:47:46 door lukiam »

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re:Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Reactie #2 Gepost op: 9-10-2003, 13:32:36 »
Dat begrijp ik er ook uit... ja :-\

Offline r.stoffer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2003, 13:41:35 »
Als ik dit verhltje lees krijg ik toch weer een rot gevoel ze kunnen gewoon weer helemaal bepalen wie er meegaan en dan heeft het stemmen geen enkele nut ik ben er helaas achtergekomen dat je er niets aan kunt doen als ze je er uit willen hebben. 
Ik krijg het gevoel dat de 6 al bekend zijn maar moeten ze nog even wachten met het zeggen.
Het zal wel negatief zijn van me maar dat komt omdat ik toch niet op een leuke manier uit de top ben gehaald maar lees er kan niet over gecorrenspondeerd worden hoe makkelijk kom je er vanaf.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Reactie #4 Gepost op: 9-10-2003, 13:51:58 »
vervelend dat hier zo'n hoop onduidelijkheid over is. lijkt me als organistie ook niet makkelijk omdat hele stemsysteem waterdicht te krijgen. ze willen natuurlijk alle dubbele stemmen eruit halen. das logisch.

Offline r.stoffer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Reactie #5 Gepost op: 9-10-2003, 14:05:39 »
Dubbele stemmen eruit halen?????
Ze weten niet eens wie er stemmen en degene waarop gestemd word hebben ook af en toe geen idee.
Het valt alleen op dat sommige die snel voorruit renden gestraft zijn en sommige niet dus daar heb ik mijn vraagtekens bij.
En ik denk dat de meeste wel kennisen hebben met meerdere emailadressen dus dan kun je iedereen wel straffen en toch maar een andere manier gaan zoeken.
want dit geeft frustraties en brengt in mijn ogen alles in een kwaad daglicht.
Jammer want het zou toch een leuk programma moeten worden helaas met een nare bijsmaak.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Reactie #6 Gepost op: 9-10-2003, 17:24:40 »
Ron,
Ik begrijp je frustratie, maar om dat in drie topics kenbaar te maken lijkt me wat overdreven...
Het is jammer voor je dat het zo gelopen is, maar jou rest niets anders dan je erbij neer te leggen. 8)

Offline r.stoffer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Reactie #7 Gepost op: 9-10-2003, 17:42:27 »
 :-X
Ik heb me er ook bij neergelegd en wens elke deelnemer veel succes
en hoop ook dat het iets word wat voor hun onvergetelijk word
maar hoop ook dat het de volgende keer misschien toch iets anders verloopt misschien met meer inzicht en uitleg tegenover iedereen.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Reactie #8 Gepost op: 9-10-2003, 18:12:17 »
Ron, we zijn gisteren dus bij advance geweest en die geven ook aan dat ze problemen hebben met hoe de stemming is geweest. De reden waarom zij bepaalde stemmen hebben weggenomen is wat al verschillende malen, ook door advance ,is aangegeven, een hoog aantal stemmen in een kort tijdsbestek.

Nogmaals ook de organisatie achter PR wil bij een vervolg andere manieren bekijken om te stemmen. Omdat zij echt geen zin (en tijd) hebben om als een arbiter alle stemmen te gaan beoordelen. Hun prioriteit is het maken van een leuke race.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re:Einde inschrijving en voorlopige stemming
« Reactie #9 Gepost op: 10-10-2003, 02:44:23 »
Einde discissie dus.
PR is de baas en doet wat hun goed dunkt.
net zoals vorig jaar...