Auteur Topic: Reality tv: Fear Factor  (gelezen 3158 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Reality tv: Fear Factor
« Gepost op: 9-10-2003, 14:29:57 »

Donderdag om 20.30 uur, herhaling zaterdag om 20.00 uur op veronica




ik vond het vroeger een leuk programma toen het nog 'now or never land' heette. gepresenteerd door kraay jr en een belg.
maar nu? ik denk dat ze gewoon een beetje door de opdrachten heen zijn...ik bedoel hoeveel gore insectensoorten zijn er voor eetopdrachten?
of is het zo dat we gewoon teveel gewend zijn. alles kan en mag, het kan niet gek en goor genoeg zijn.

mijn vraag: wie kijkt er wel met plezier naar dit programma en waarom?

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Reality tv: Fear Factor
« Reactie #1 Gepost op: 9-10-2003, 14:32:18 »
Ik ben het weer leuk gaan vinden omdat de eet opdrachten eruit zijn gehaald

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: Fear Factor
« Reactie #2 Gepost op: 9-10-2003, 14:34:08 »
Ik ben het weer leuk gaan vinden omdat de eet opdrachten eruit zijn gehaald

ik kon daar ook nooit met open ogen naar kijken...altijd in een soort gluurstand. en als ze dan gingen kokhalsen, dan...  :-X nou ja , je begrijpt het wel.  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: Fear Factor
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2003, 14:45:38 »
Ik kijk nooit naar de Nederlandse versie, maar wel altijd de Amerikaanse. Daar zijn de opdrachten gewoon veel groter opgezet en ook veel spectaculairder. (zoals met 'n auto van 'n flat afrijden in 't stapel dozen: echt geweldig was dat om te zien!  :D ) Laatst was er ook 'n aflevering met celebrities . Die was echt super! Zijn 'koelbloedige naam' heeft misschien geholpen, want Coolio heeft toen gewonnen.  8)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: Fear Factor
« Reactie #4 Gepost op: 9-10-2003, 14:49:32 »
dat met die dozen heb ik ook gezien hoor, maar dat was gewoon de nederlandse serie....
misschien delen ze de opdrachten dan. zelfde productiemaatschappij.
ik hoorde wel laatst dat het programma een nederlandse uitvinding is, en in de US erg populiar is.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: Fear Factor
« Reactie #5 Gepost op: 9-10-2003, 14:59:25 »
Och ja, zal best kunnen dat ze gewoon 'n aantal dezelfde opdrachten gebruiken. Maar over 't algemeen heb ik 't idee dat ze in de US toch 'n stuk spectaculairder zijn. Die zullen waarschijnlijk ook 'n wat groter budget voor 't programma hebben dan wij hier in Nederland.  ;)

Laatst was er bij die US-afleveringen trouwens ook 'n bijzondere afleveringen waarin 6 winnaars van ander afleveringen tegen elkaar gingen strijden voor 'n nog grotere prijs. De opdrachten waar daarbij dus nog spectaculairder, omdat deze kandidaten allemaal al 'n keer bewezen hadden alles aan te kunnen. Die aflevering was dus wel erg spannend.  :)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: Fear Factor
« Reactie #6 Gepost op: 9-10-2003, 16:22:40 »
Ik moet het toch maar eens gaan kijken, een ex-vriendje van mij schijnt er aan mee te doen/hebben gedaan en dat werd in oktober uitgezonden. Is er al een jongen in beeld geweest die Pim Meegens heette en heel z'n knie ingetaped had? Hij had gewonnen in ieder geval...

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Reality tv: Fear Factor
« Reactie #7 Gepost op: 24-09-2004, 15:29:58 »
Ik kijk veel liever de Amerikaanse versie, die is veel spectaculairder. (Gelukkig wordt het weer uitgezonden) Die aflevering met koppels was trouwens ook leuk.

Ik kijk ook wel naar de Nederlandse serie maar die vind ik minder.
Gek zijn is gezond

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Reality tv: Fear Factor
« Reactie #8 Gepost op: 24-09-2004, 15:31:55 »
ik kijk ook liever Fear Factor USA, dus heb ik geen mening over de Nederlandse
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!