Poll

Wie vind jij de de leukste Friend?

Rachel
3 (7%)
Monica
0 (0%)
Phoebe
3 (7%)
Joey
10 (23.3%)
Chandler
5 (11.6%)
Ross
3 (7%)
Ik kan echt niet kiezen.
4 (9.3%)
Ze zijn alle 6 even leuk!
3 (7%)
Ik behoor tot de kleine groep mensen die nooit naar Friends kijkt.
12 (27.9%)

Totaal aantal stemmen: 42

Auteur Topic: Friends (let op spoilers!)  (gelezen 14900 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #20 Gepost op: 20-10-2003, 23:17:04 »
Ik verbiedt mijn moeder gewoon altijd om iets anders op te nemen op maandagavond, want dan zit mijn videoband erin voor Friends.  ;D
toevallig las ik dit vanmiddag en bedacht ik dat het maandag was en heb ik dus weer eens kunnen kijken... Ik vind Friends wel erg leuk maar ik kom het gewoon maar af en toe eens tegen... Kijk ook te weinig tv om het vaak tegen te komen maargoe ::). Ik heb niet echt een favoriet persoon, twijfel dan tussen Ross en Joey denk ik... Maarja, ik zie t ook gewoon niet vaak genoeg. Iig bedankt voor de vermelding dat het vandaag kwam Han! ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #21 Gepost op: 21-10-2003, 09:25:54 »
Nou graag gedaan Annemieke! Ik ben blij dat ik door die opmerking van 'n tijdje terug jou er nu aan herinnerd heb!  :D

We hebben trouwens vorige week 'n DVD-speler gekregen en ik ben er nu over aan 't denken om alle Friends-series op DVD aan te gaan schaffen. Er loopt nu namelijk 'n aanbieding van serie 1 tot en met 8 voor 150 euro geloof ik. Dat is op zich heel goedkoop, maar toch wel weer veel geld samen. En dat terwijl ik eigenlijk al alles op videoband heb.  :-\  Maar die videobanden kan ik dan natuurlijk weer voor andere doeleinden gebruiken. Ik moet er toch nog maar 'ns stevig over na gaan denken.  ;)

De aflevering van gisteren was trouwens weer erg leuk! Ik heb me helemaal rot gelachen om die hele 'wie krijgt Emma als Rachel en Ross dood zijn'-situatie.  ;D
« Laatst bewerkt op: 21-10-2003, 09:27:44 door Han13 »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #22 Gepost op: 21-10-2003, 09:27:51 »
150 euro voor alles.... meteen doen!

Kun je koopvideos ook overspoelen? Dan koop ik het ook...
waar? waar? waar?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #23 Gepost op: 21-10-2003, 09:30:17 »
150 euro voor alles.... meteen doen!

Kun je koopvideos ook overspoelen? Dan koop ik het ook...
waar? waar? waar?

Ik mag natuurlijk geen reclame maken  ;)  , maar vooruit die aanbieding loopt bij van Leest. Die zitten geloof ik wel in alle grote steden en bovendien kun je ze ook via internet bestellen.

Ik heb maar 'n deel koopvideo's en de rest heb ik gewoon zelf opgenomen. Koopvideo's kun je volgens mij wel overspoelen als je over dat ingeduwde blokje plakband plakt.  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #24 Gepost op: 21-10-2003, 09:38:33 »
Wat leuk een friends-topic! (ik zag het nu pas   :-[ )
Ook ik ben superfan van het 1e uur. Zelf hebben we inmiddels  serie tm 8 op dvd en Han13: een echte aanrader hoor!!! Dat is die 150 euro echt waard (maar ja wie ben ik...  :-X )
Zelf kan ik niet wachten tot deel 9 als box uitkomt. Jammer vind ik alleen dat er geen bloopers op zitten. Maar die hebben we ondertussen van het net afgehaald (ook dat is superlachen).

En tja, Joey is toch wel mijn favoriet, alhoewel ze allemaal wat leuks hebben. Ik ben ook benieuwd hoe zijn serie gaat worden. Zelf denk ik dat ze met z'n 6-en leuker zijn als ieder apart...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #25 Gepost op: 21-10-2003, 09:50:57 »
Ook ik ben superfan van het 1e uur. Zelf hebben we inmiddels  serie tm 8 op dvd en Han13: een echte aanrader hoor!!! Dat is die 150 euro echt waard (maar ja wie ben ik...  :-X )

't is zeker die 150 euro waard! Ik twijfel alleen zo, omdat ik eigenlijk alle afleveringen al op video heb en bovendien heb ik serie 6 t/m 8 ook nog 'ns op m'n computer staan. De DVD's zijn dus eigenlijk 'n beetje overbodig, maar wel superhandig, want kijken via videoband is toch lastig (steeds spoelen enzo en soms heb ik reclame er tussen opgenomen  :-\) en via de computer niet zo'n goede kwaliteit. Ik ga er nog effe over nadenken, maar ik begin toch wel erg de neiging te krijgen om ze te gaan kopen.   :)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #26 Gepost op: 21-10-2003, 10:21:25 »
Zelf kan ik niet wachten tot deel 9 als box uitkomt.

Half november bij Proxis.be
(oh ik mag zeker ook geen reclame maken  ;D )
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Friends
« Reactie #27 Gepost op: 21-10-2003, 11:21:45 »
Ik vond de aflevering van gisteren subliem! Geweldig hoe Christina Applegate het zusje van 'Rachel' speelde!!! Ik heb een halfuur lang in een deuk gelegen!! Toppie  ;D
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Friends
« Reactie #28 Gepost op: 21-10-2003, 12:36:31 »
We hebben trouwens vorige week 'n DVD-speler gekregen en ik ben er nu over aan 't denken om alle Friends-series op DVD aan te gaan schaffen. Er loopt nu namelijk 'n aanbieding van serie 1 tot en met 8 voor 150 euro geloof ik. Dat is op zich heel goedkoop, maar toch wel weer veel geld samen. En dat terwijl ik eigenlijk al alles op videoband heb.  :-\  Maar die videobanden kan ik dan natuurlijk weer voor andere doeleinden gebruiken. Ik moet er toch nog maar 'ns stevig over na gaan denken.  ;)


ik zou dat geld investeren in een dvd-brander en dan.. :-X (raad ik trouwens iedereen aan!)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #29 Gepost op: 21-10-2003, 15:15:23 »
ik zou dat geld investeren in een dvd-brander en dan.. :-X (raad ik trouwens iedereen aan!)
Ohhhhhhh, dat doe ik nou nooooit  ;D
Maar heb je dan toch niet de neiging om het origineel te hebben? Waarom weet ikzelf eigenlijk niet, want het maakt geen reet uit....waarschijnlijk puur spiegies.

Afijn back on topic....
Christina Applegate was lachen gisteren, zo'n rol past toch wel het beste bij haar net zoals Married with children...
En het 'wie krijgt Emma'-onderwerp was ook lachen. Hoe verzinnen ze het? Waarschijnlijk eigen ervaringen.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Friends
« Reactie #30 Gepost op: 21-10-2003, 15:34:05 »
Ohhhhhhh, dat doe ik nou nooooit  ;D
Maar heb je dan toch niet de neiging om het origineel te hebben? Waarom weet ikzelf eigenlijk niet, want het maakt geen reet uit....waarschijnlijk puur spiegies.

ach als je de hoesjes mooi kopieert... *cora denkt heel goed na en beseft zich dat ze eigenlijk maar heel weinig 'echte' dvd's heb...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #31 Gepost op: 24-10-2003, 15:37:46 »
Had ik al verteld dat ik de verleiding niet kon weerstaan toen ik deze week bij van Leest langs kwam?  :-[

Ik heb dus serie 1 t/m 8 gekocht....en niet voor 150 euro, maar ook nog 'ns voor 135 euro! Ik kreeg namelijk ook nog 'ns 10% korting met 't pasje dat m'n vader ooit aangeschaft heeft voor 5 euro. Nu was 't dus wel echt 'n koopje.  8)

Ik heb de DVD's wel nog niet uitgepakt, omdat m'n ouders ze misschien cadeau willen doen met Sinterklaas. (niet helemaal hoor, ze willen alleen 'n bijdrage doen) Ik mag ze van hen nog niet gaan bekijken, omdat ik dan waarschijnlijk niks meer weet voor Sinterklaas. Maar dan kan ik ook nog altijd serie 9 vragen, dus misschien dat ik ze binnenkort toch maar uit hun mooie verpakking ga halen.  :)

Ik heb trouwens gisterenavond aflevering 1, 2 en 3 van serie 10 bekeken en die waren echt geweldig.  ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Friends
« Reactie #32 Gepost op: 28-10-2003, 09:41:40 »
nou ik heb gisteren gekeken, speciaal voor jullie!  ;) en ik moet zeggen dat ik het allemaal wat flauwtjes vond...
is dat altijd zo, of had ik gewoon pech?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Friends
« Reactie #33 Gepost op: 28-10-2003, 09:47:54 »
was idd niet zo sterk, maar Joey was wel weer lachuh!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #34 Gepost op: 28-10-2003, 10:23:25 »
Ik vond dit ook een van de mindere afleveringen, maar toch nog altijd wel leuk. De serie heeft gewoon 'n bepaald soort humor die je net leuk moet vinden, Cora. 't kan natuurlijk gewoon zijn dat jij 'n heel ander soort humor hebt en er daarom niet zoveel aan vindt.  :-\

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #35 Gepost op: 28-10-2003, 11:54:59 »
Inderdaad is dit een van de mindere afleveringen... maar het moment met: "Is het geen drie uur vliegen vanuit Tulsa?" "Je vergeet het tijdsverschil!"  "Owja!" Echt geweldig!!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #36 Gepost op: 28-10-2003, 13:37:17 »
Ik heb trouwens gisterenavond aflevering 1, 2 en 3 van serie 10 bekeken en die waren echt geweldig.  ;D

Serie 10?? Waar dan?
A.s. donderdag kun je op radio538 een reis winnen naar Hollywood en daar de allerlaatste aflevering van Friends bijwonen!! Ga dus echt wel met de telefoon in mijn hand naast de radio zitten  ;D

Gisteren was inderdaad ietsjes minder, maar nog steeds wel leuk hoor! Het is gewoon wel een beetje droge humor, waar niet iedereen van schijnt te houden (voor mij onvoorstelbaar  :P )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #37 Gepost op: 28-10-2003, 14:01:26 »
Serie 10?? Waar dan?

Niet doorvertellen hoor maarre.....de eerste drie afleveringen van serie 10 zijn al te downloaden.  :-X

Citaat
A.s. donderdag kun je op radio538 een reis winnen naar Hollywood en daar de allerlaatste aflevering van Friends bijwonen!! Ga dus echt wel met de telefoon in mijn hand naast de radio zitten  ;D

Wat geweldig zeg!  :D  Ik ga maar 'ns snel kijken of ik ergens op hun site kan ontdekken hoe je die reis kunt winnen.  :)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Friends
« Reactie #38 Gepost op: 28-10-2003, 14:54:14 »
Niet doorvertellen hoor maarre.....de eerste drie afleveringen van serie 10 zijn al te downloaden.  :-X

De 4e nu ook  :-X :-[

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Friends
« Reactie #39 Gepost op: 11-11-2003, 21:52:52 »
AGa dus echt wel met de telefoon in mijn hand naast de radio zitten  ;D

 

ja dat werkt echt  ::) Conspiracy, je kan echt niet gewoon even bellen en winnen!!!
No Milk today???