Poll

Wie vind jij de de leukste Friend?

Rachel
3 (7%)
Monica
0 (0%)
Phoebe
3 (7%)
Joey
10 (23.3%)
Chandler
5 (11.6%)
Ross
3 (7%)
Ik kan echt niet kiezen.
4 (9.3%)
Ze zijn alle 6 even leuk!
3 (7%)
Ik behoor tot de kleine groep mensen die nooit naar Friends kijkt.
12 (27.9%)

Totaal aantal stemmen: 42

Auteur Topic: Friends (let op spoilers!)  (gelezen 14899 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #40 Gepost op: 2-12-2003, 21:10:25 »
Aflevering 8 van seizoen is ook weer leuk ;D . En die van serie 9 ook trouwens, van maandagavond. Vooral de samenspanning van Joey en Phoebe, hoe die al die dingen bedenken!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Friends
« Reactie #41 Gepost op: 3-12-2003, 13:08:28 »
Aflevering 8 van seizoen is ook weer leuk ;D . En die van serie 9 ook trouwens, van maandagavond. Vooral de samenspanning van Joey en Phoebe, hoe die al die dingen bedenken!

'MWUHAAHAHAHAHAH'... ;)
No Milk today???

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #42 Gepost op: 29-03-2004, 17:11:37 »
Topic onder het stof vandaan gehaald...

Vandaag bij de Free Record Shop voor 20 euro serie 1 gekocht op DVD. Deel 9 hadden ze ook, maar die was dan weer 60 euro... Dus heb ik deze meegenomen :) .

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #43 Gepost op: 29-03-2004, 20:13:50 »
Ik heb een week of wat geleden bij Van Leest 1 tm 8 gekocht voor 120 euri.
Ook niet slecht
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Friends
« Reactie #44 Gepost op: 29-03-2004, 22:15:54 »
Neej, inderdaad geen slechte koop, mijn vriend heeft ook zoiets, dus daar leen ik ze weleens
Eindelijk...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Friends
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2004, 10:19:22 »
Gister naar de herhaling van Peking Express was het weer op tv (de allereerste aflevering) op Net5  ???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2004, 11:59:17 »
Ze beginnen weer met 't herhalen van alle Friends-afleveringen. Iedere dag om 19.30 uur en dan zullen ze ze 's avonds laat nog wel 'n keer uitzenden. Ik zag 't gisteren ook voorbij komen.  :)

Ik zelf heb nu serie 1 tot en met 9 op DVD. Serie 1 tot en met 8 heb ik ineens gekocht bij Van Leest en serie 9 laatst nog. Serie 9 was wel 'n stukje duurder, maar ik vond dat ik mezelf weer 'ns mocht verwennen.  ;)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #47 Gepost op: 30-03-2004, 19:19:29 »
hier zijn ze bezig met serie 10 uit te zenden, vanavond weer een nieuwe afl  ::ok::

edit: verkeerd serienummer  ::)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #48 Gepost op: 30-03-2004, 20:36:17 »
"Hier" is in België, toch? Welke zender en kunnen we die hier in Tiburg ook ontvangen ;) ?

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #49 Gepost op: 30-03-2004, 20:49:49 »
hier is idd belgie en het is op vt4, ik denk niet dat je da kan krijgen
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #50 Gepost op: 30-03-2004, 20:58:16 »
Dat is jammer, maar helaas :( . Dan moet ik maar wachten totdat hij op inet staat :-X .

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Friends
« Reactie #51 Gepost op: 31-03-2004, 09:13:36 »
Nou stuitte ik gisteren op net 5 om half 8 ook op "Friends".  Welke serie is dit? Ross heeft net gehoord dat zijn lesbische ex zwanger is.
we're back :(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #52 Gepost op: 31-03-2004, 12:43:09 »
Nou stuitte ik gisteren op net 5 om half 8 ook op "Friends".  Welke serie is dit? Ross heeft net gehoord dat zijn lesbische ex zwanger is.


Dat is iig de allereerste serie. En 't was maandag de allereerste aflevering, dus die van gisteren was waarschijnlijk de tweede.  :)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #53 Gepost op: 31-03-2004, 18:35:40 »
Dat is iig de allereerste serie. En 't was maandag de allereerste aflevering, dus die van gisteren was waarschijnlijk de tweede.  :)

Dat zou logisch zijn, toch ;) . Ik heb de herhalingen nog niet gekeken, ben dan nooit thuis, maar gelukkig heb ik ze op DVD. Wel kijk ik af en toe in de winkels of er nergens DVD's afgeprijsd liggen :) .

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #54 Gepost op: 1-04-2004, 17:40:02 »
Ligt het aan mij of is deze 1e serie veel minder grappig dan de laatste series?? Of was deze humor 10 jaar geleden wel grappig...?
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #55 Gepost op: 1-04-2004, 18:29:25 »
Serie 1 vond ik ook niet zo sterk eerlijk gezegd. Ik denk dat de humor ook echt gegroeid is met de series. Blijf dus kijken, want 't wordt steeds leuker!  ;D

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Friends
« Reactie #56 Gepost op: 3-05-2004, 22:46:32 »
EINDSPRINT VAN FRIENDS
--------------------------------------------------------------------------------
 
1 Friends NBC 14.4
2 American Idol - Tues. FOX 14.0
3 CSI: Miami CBS 13.9
4 CSI CBS 13.2 0
5 E.R. NBC 13.0
5 Friends 4/22 (S) NBC 13.0
7 American Idol - FOX 12.6
8 Survivor: All - Stars CBS 12.1
9 Law And Order NBC 11.4
10 Will And Grace NBC 10.8
For week of 4/19/04-4/25/04, housholdratings %

Met de laatste aflevering van Friends in zicht, willen veel kijkers geen seconde meer missen. Friends staat weer bovenaan in de top 10. De 30 seconden commercials voor de laatste episode gaan weg voor de recordprijs van 2 miljoen dollar per stuk. Net iets minder dan wat CBS rekende voor de Super Bowl in februari.

bron: tvformats.web-log.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Lees dit als je wilt weten hoe Friends afloopt
« Reactie #57 Gepost op: 7-05-2004, 12:35:06 »
FRIENDS TIJDPERK VOORBIJ
--------------------------------------------------------------------------------
 
Gisteravond namen ze in de VS definitief afscheid. Het Friends tijdperk is voorbij. Als zullen de 10 seizoenen in de VS nog jarenlang in de syndication te zien zijn. En ook hier zullen tot in de lengte van dagen herhalingen te zien zijn op de commerciele zenders.

Ross en Rachel verklaarde elkaar gisteren definitief de liefde en blijven for good bij elkaar.

Van Monica en Chandler werd het hele seizoen al een baby verwacht. Het werden er gisteren twee. Een jongen en een meisje. One of each zoals Chandler het omschreef. En ook Phoebe eindigde gisteren gelukkig getrouwd en had plannen voor kinderen.

Joey was de enige die alleen overbleef. Het perfecte startpunt voor de nieuwe spin-off sitcom Joey die einde dit jaar bij NBC in het uitzendschema staat.

De show eindigde met de vrienden die het lege appartement verlaten (foto). Het beeld werd langzaam zwart...

bron: tvformats.web-log.nl
« Laatst bewerkt op: 8-05-2004, 18:16:39 door Nostradamus »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Friends
« Reactie #58 Gepost op: 8-05-2004, 18:16:07 »
FRIENDS FINALE: 51 MILJOEN
--------------------------------------------------------------------------------
 
Maar liefst 51,1 miljoen kijkers waren gisteren getuige van het afscheid van Friends. Een enorm aantal waar volgens de NBC ook op was gerekend.

Toch is het zeker geen record. Door het enorme aanbod van televisiezenders verspreidt het kijkerspubliek zich tegenwoordig over vele zenders. Hierdoor is de kijkdichtheid per zender lager. Juweeltjes als Friends zijn daarom nog erg geliefd bij adverteerders. Een van de weinige kansen om ineens zoveel eyeballs te scoren voor marketeers.

In het verleden toen er minder zenders waren, deden de finales van sitcoms het veel beter. Een overzicht:

1983 M-A-S-H 105 miljoen kijkers
1993 Cheers 80 miljoen kijkers
1998 Seinfeld 76 miljoen kijkers

Met het einde van Friends komt er ook een einde aan een bijzonder sitcom tijdperk. Eerder dit jaar verdween ook als Sex in the City en volgende week wordt afscheid genomen van Frasier

bron: tvformats.web-log.nl

Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Friends
« Reactie #59 Gepost op: 10-05-2004, 20:37:56 »
Ik heb net de laatste aflevering gezien van Friends, via internet, en ik heb toch echt bijna zitten janken... Nou ben ik best wel snel van het huilen bij goeie films/series etc, maar dit had ik niet verwacht.