Auteur Topic: pre-avonturier Maurice J.C. (9e - top 10) - exit  (gelezen 3992 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
pre-avonturier Maurice J.C. (9e - top 10) - exit
« Gepost op: 10-10-2003, 02:29:02 »
In dit topic alles over Maurice J.C. van der Kant.

- 28 jaar
- Alleenstaand

MOTIVATIE:
Iedere dag ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Na mijn studie Bedrijfseconomie aan de UM, ben ik voor 1,5 jaar gaan reizen rond de wereld. Toen ik van mijn rondreis in 2000 terugkwam leek het alsof de tijd hier in Maastricht had stilgestaan. Kortom Avontuur en Nieuwe Culturen zijn mijn passie.
De link naar de website van planetrace stuurde een beste en echte vriend (van wie er maar weinig zijn). Is dit niets voor jou?, schreef hij. Ik zag avontuur, WWF, een schildpad, maar heb verder de spelregels nog niet gelezen. Opnieuw in een impuls opgegeven dus. Het is een belangrijk deel van mijn leven, dat ik zeker gedaan moet hebben. "Je moet doen alsof je voor altijd blijft leven, en leven alsof je morgen kunt sterven"!


« Laatst bewerkt op: 15-10-2003, 09:59:11 door Malcolm »

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re:pre-avonturier Maurice J.C. (9e - top 10)
« Reactie #1 Gepost op: 10-10-2003, 02:32:15 »
Goed standpunt :-*

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:pre-avonturier Maurice J.C. (9e - top 10)
« Reactie #2 Gepost op: 14-10-2003, 00:43:31 »
Ik heb Maurice gezien op zaterdag, met 2 'bodyguards'  ;). Ben benieuwd hoe het hem vergaan is! Kan iemand hier iets over vertellen? Misschien Maurice zelf... en ook waarom hij niet meeging naar de kroeg.

Maus, je hebt heel wat gemist!!!

Groetjes, Shirley
XxX Shirley

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:pre-avonturier Maurice J.C. (9e - top 10)
« Reactie #3 Gepost op: 15-10-2003, 00:13:14 »
Helaas kan ik bij deze melden dat ook Maurice niet door is naar de laatste 12! Ik heb contact gehad met hem (hij weet nu ook van dit forum af en zal hier, net als Ellen trouwens,  ook heen komen). Hij heeft het wel tot de laatste 22 geschopt!!!

Ow, laatste nieuws, er schijnt ook nog een Vincent in de running te zijn... een good looking young man.  ;D ... Nu staan er op de site 2, ik vraag me af welke het zou zijn. Maar goed, vanavond de uistlag! Ben erg benieuwd!!

Het fysieke stuk schijnt trouwens totaaaaaal niet geweest te zijn wat het vorig jaar was heb ik van meerdere avonturiers-in -spé gehoord. Het was alleen maar een hometrainer waar ze op moesten fietsen  :-\

Hopelijk meer hier over van de ECHTE avonturiers, want die weten het strakkies! :P

XxX

ps. Henk-Jan, Ellen, Marc, Andrew en Citta (en Vincent??) veel sterkte met het wachten! Ik hoop voor jullie dat ze snel bellen! Weet uit ervaring hoe spannend het kan zijn!!!
XxX Shirley

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:pre-avonturier Maurice J.C. (9e - top 10)
« Reactie #4 Gepost op: 15-10-2003, 00:56:17 »
Shirley wat fijn, dat je al die info hier even meldt,..ik heb echt zo iets van [ ongeduldige modus]trommel, trommel,trommel  op de tafel [/ongeduldigemodus]

ikwil het nou wel eens weten!!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:pre-avonturier Maurice J.C. (9e - top 10) - exit
« Reactie #5 Gepost op: 15-10-2003, 11:43:47 »
Hey MaPel!

Ja, ik weet dat jullie ongeduldig zitten te wachten dus vandaar dat ik het jullie vertel. Maandag zeiden ze trouwens dat pas donderdag de uitslag zou zijn, maar nu blijkt dat ze toch vanmiddag/ avond al gaan bellen met de nieuwe avonturiers. Ik zit echt mega te duimen voor de lieve mensen die ik ontmoet heb...
Als het goed ik word ik straks gebeld door hun en hoop ik dat ze allemaal met goed nieuws komen!

We wachten af... (duimen draaiend!)  ::)
XxX Shirley