Haha wat grappig om in de biechten te lezen dat ik toch nog best wel werd verdacht. Ik dacht dat Duncton en Next mij iig wel zouden vertrouwen na de bioscoopopdracht, maar zelfs die hadden me daarna gewoon nog in hun verdachtenlijstje staan 
Ook grappig hoe jij er zeker van overtuigd was dat ik had valsgespeeld haha

Ondertussen weet jij het al hoe het zat maar derest nog niet dus ik zet het hier effe: Ik had bij die route met Starlight (legendarische opdracht met legendarische discussies tussen ons 2

) gewoon de schaal gebruikt en met een latje gemeten. En tegelijk enkel de hoofdwegen genomen, om zo verwarring te zaaien.
Ik deed gewoon express altijd tegendraads, om zo Starlight uit te peilen. Uiteindelijk had zij altijd gelijk en deed ze het dus goed, wat duidt op dat ze dus niet de Mol was. Zo kon ik haar afstrepen

NF MOL
tip voor Ldhmolletje: "het wilhelmus"
Inderdaad

Helaas moesten de anderen de aanwijzing ontdekken, dat jij dat deed had geen nut

Verder gaf ik ook een fake hint door al mijn biechten in het biechtentopic (behalve de eerste omdat dat dus het acrostichon NF MOL was) te beginnen met de M, je weet wel, de M van M O L