Auteur Topic: De uitslag en reünie!  (gelezen 18357 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
De uitslag en reünie!
« Gepost op: 13-12-2014, 19:30:00 »
Reünieshow:

Welkom bij de reünie van Survivor 3; Heroes vs Villains. We kunnen wel zeggen dat dit een bewogen seizoen was waar veel in is gebeurt. Hier kunnen we nu straks vrij over napraten. Nieky en ik willen graag iedereen bedanken, voornamelijk de deelnemers voor hun fanatieke deelname. Zij hebben dit seizoen gemaakt tot wat het was, dus bedankt!

De uitslag:

Gefeliciteerd!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Laten we even bij iedereen langs gaan :).


Loezel: Waarom denk je dat jij als een grote bedreiging werd gezien?
Vieffan: Heb je veel spijt gehad van het opgeven van je immuniteit? Zag je het aankomen dat je weggestemd zou worden?
KD: Ik ben erg benieuwd naar wat jij vind over het gehele verloop van het spel. Toen jij eruit gestemd ging worden was het duidelijk dat je vond dat de sterkere en actievere moesten overleven, maar uiteindelijk werd er bijna elke keer de sterkste uitgestemd. Vind je dit een goede tactiek?
Kevintuut: Heb je spijt dat je hebt opgegeven? Of spijt dat je bent begonnen aan een nieuw spel?
Elise: Welke opdracht die je niet hebt mogen meedoen had je graag willen spelen?
Ycaris: Wat mij betreft gaat de bikkelaward naar Ycaris. De laatste outsider van de Heroes en je wist elke keer te ontsnappen aan de stemming. Heb je er uiteindelijk nog wel plezier in gehad om mee te doen aan dit spel?
Daisy: Eén van de grootste vragen is nog steeds, hoe wist iedereen van het vrouwencomplot? Wie heb jij dit allemaal verteld en wie is de lek geweest? Zelfs Nieky en ik wisten van niets. En sluit je het 100% uit dat je ooit weer meedoet aan een complotspel?
Timvdons: Jij was de eerste van de Heroes alliantie die geslachtofferd werd. Heb jij ooit vragen gezet bij dit complot? Bijvoorbeeld waarom de sterke spelers weg moesten maar Robbieazerty werd beschermd, terwijl hij net zo sterk was?
Pjotr: Hoever was je denk je gekomen als je de samensmelting wel had gehaald? En hoeveel nachtmerries heb je van alle puzzels gehad?
Molbelg: Stel je had de samensmelting gehaald, met welke groep villains was jij dan closer geweest? Met de hidm, bjorrn, miek, jann groep of was je met de catshee en hillo meegegaan naar robbie en molcrazy? Hoever denk je dat je had kunnen komen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #1 Gepost op: 13-12-2014, 19:30:38 »
MiekeG: Wat is je het meeste bijgebleven van dit spel?
Jann: Als je zou moeten kiezen, het spelen van iemand die onvoorspelbaar is en flipt of het loyaal blijven aan je complot, welke spelwijze was voor jou het meest succesvol?
Hillo: Dit seizoen laat zien hoe goed jij echt bent als speler. Zelfs in een spel waarbij alle "kings" al vanaf het begin getarget werden wist je te overleven tot zover in het spel. Wist jij dat als Vieffan haar immuniteit niet had opgegeven, jij er de eerste ronde uit zou liggen? Dat je een goede speler bent ja, maar ik moet je wel de award geven voor slechtste jurylid. Tweede keer dat je geen stem hebt uitgebracht, waarom en op wie had je gestemd als je wel had gestemd?
Hadewychisdemol: Zowel bij je eliminatie als bij de finale eilandraad werden er harde woorden gesproken vanuit jou voornamelijk gericht naar Molcrazy, Miek en De Witte. Hoe staat het er nu voor? Heb je spijt van sommige uitspraken of is alles weer bijgelegd? Andere vraag, al voordat het spel was beginnen had je een sterk finale pact met Bjorrn. Hij heeft je uiteindelijk weggestemd, heb je hier nog een reactie op?
Robbieazerty: Jij bent degene die eigenlijk "de tactiek van dit seizoen" tekent. Kill the kings begon allemaal bij Robbie. Ik weet dat je vind dat je er nu wel genoeg over bent bevraagd door andere juryleden, maar het heeft zo'n groot effect gehad op dit spel. Als je na dit spel een king list zou moeten maken, hoe zou die er dan uitzien? (dus een ranking)
Bjorrn: Voor het eerst haal je de samensmelting, een totale ommekeer voor jou als speler. Als Survivor fan, met wie zou je iedereen vergelijken uit de echte survivor serie?
Molcrazy: Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door Molcrazy. Natuurlijk kwam hij in de vorige twee seizoenen ongeveer even ver, maar voor mijn gevoel floatte hij hier elke keer heen. Dit seizoen leek hetzelfde te gebeuren tot het moment dat je een move maakte en Bjorrn en Miek benaderde voor een complot. Nu was er dan een idol in het spel, maar dit had een laatste powerswitch kunnen betekenen en was vanuit dat opzicht een erg goede move! Denk je dat voor jou nog een nadeel heeft gehad dat er slechts drie heroes de samensmelting hebben gehaald?
Catshee: Al ergens in het begin zei ik tegen Nieky, "Catshee gaat dit winnen, let maar op". Uiteindelijk kwam je erg dichtbij. Als je kritisch moet kijken op je eigen gameplay, wat waren dan moves waarvan je denkt dat je die misschien beter niet had kunnen doen of anders had moeten aanpakken?
De Witte: Jij was dit seizoen erg interessant, niemand heeft het spel ooit zo gespeeld zoals jij dat deed. Nieky en ik konden ook geen hoogte krijgen van of je een stiekeme genie was of gewoon maar wat deed. Het was erg intrigerend. Uiteindelijk verlies je bij de jury vote. Denk je dat je wel had kunnen winnen als je de juryleden meer had gepleased? En een compleet andere vraag, zou je nog een keer meedoen? Zou je dan een andere tactiek toepassen?
Miek1999: Gefeliciteerd! Jij bent de survivor 2014! Hoe voelt het om te winnen als nieuweling? Had je dit ooit verwacht? Wat is volgens jou de winnende tactiek geweest die jij hebt toegepast? Je hebt in ieder geval verdiend gewonnen, je mag blij zijn met deze prestatie!


« Laatst bewerkt op: 13-12-2014, 19:32:37 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #2 Gepost op: 13-12-2014, 19:41:41 »
Miek1999: Gefeliciteerd! Jij bent de survivor 2014! Hoe voelt het om te winnen als nieuweling? Had je dit ooit verwacht? Wat is volgens jou de winnende tactiek geweest die jij hebt toegepast? Je hebt in ieder geval verdiend gewonnen, je mag blij zijn met deze prestatie!

WAUW  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Ik had dit nooit verwacht. De witte heeft ook goed gespeeld en ik dacht dat hij meer de gunfactor zou hebben  ::jaja::
Ik denk dat het goed was dat ik zo'n sterk verbond had. Daar heb ik al drie stemmen mee binnengehaald denk ik. En ik gaf volgens mij goede antwoorden op deze laatste eilandraad.

Dankjewel lieve jury voor jullie stemmen  ::bravo::

D*N en Niek, bedankt voor de presentatie  ::bravo::

De_witte, bedankt voor de leuke discussies deze laatste eilandraad  ::bravo:: en het 'afkraak' gedeelte bij hidm mag je natuurlijk lezen met een knipoog  ;)

En tot slot, bedankt aan alle andere kandidaten voor dit fantastische spel  ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #3 Gepost op: 13-12-2014, 19:49:39 »
Gefeliciteerd!  ::bravo::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #4 Gepost op: 13-12-2014, 19:51:19 »
Jaaa gefeliciteerd miek! ::bravo::

Hadewychisdemol: Zowel bij je eliminatie als bij de finale eilandraad werden er harde woorden gesproken vanuit jou voornamelijk gericht naar Molcrazy, Miek en De Witte. Hoe staat het er nu voor? Heb je spijt van sommige uitspraken of is alles weer bijgelegd? Andere vraag, al voordat het spel was beginnen had je een sterk finale pact met Bjorrn. Hij heeft je uiteindelijk weggestemd, heb je hier nog een reactie op?
Van mijn kant is het gewoon goed tussen ons en nooit niet goed geweest. Ik vind dat drama bij Survivor hoort dus iemand moet het creëren. Ik heb ze ook al meerdere keren uitgelegd dat het een spel is en dat ik het allemaal niet persoonlijk bedoel.

En ik ben trots op Bjorrnie, hij was een idioot geweest als ie me niet had weggestemd.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #5 Gepost op: 13-12-2014, 19:56:25 »
Gefeliciteerd Miek ::bravo::

En natuurlijk D*N en Niek bedankt voor het geweldige seizoen. ::bravo::


Reünieshow:
Daisy: Eén van de grootste vragen is nog steeds, hoe wist iedereen van het vrouwencomplot? Wie heb jij dit allemaal verteld en wie is de lek geweest? Zelfs Nieky en ik wisten van niets. En sluit je het 100% uit dat je ooit weer meedoet aan een complotspel?

Tsja, dat is voor mij nog steeds een grote vraag. Heb in eerste instantie Ycaris verdacht (sterker nog, KD. en ik wisten het zo goed als zeker), maar dat bleek later toch echt niet zo.

Het enige wat ik me kan bedenken is, dat er maar 5 mensen op de spelletjesdag bij Aapje waren die mee gingen doen (de rest was jury, host of stond er helemaal buiten), allemaal vrouwen, waarvan 4 er ook nog samen gingen carpoolen. En dat 1 week voor de start van het spel. Dat zal wel als verdacht zijn aangemerkt. MC wist dat ik contact had met Elise en Vieffan, sterker nog, was zijn idee (maar volgens mij had MC met bijna iedereen een complotje), maar ik denk niet dat het daar vandaan kwam.

Misschien is het wel een goede gok geweest.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #6 Gepost op: 13-12-2014, 19:59:45 »
Als ik voor mezelf spreek, had ik indd opgevangen wie er zoal op de spelletjesmiddag waren geweest en had ik van Next en/of hdd iets opgevangen over een complot maar dat dat een grapje was.

Maar toen op een gegeven moment kwam ik er dus achter dat alle kandidaten die daar waren vrouwen waren die elkaar ook nog eens goed mochten. Dus toen ging ik hysterisch rondroepen dat er een vrouwencomplot was. Of het nou waar was of niet, het maakte het makkelijk om jullie 4 te targetten.

Maar goede gok van mijn kant dus ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #7 Gepost op: 13-12-2014, 20:00:30 »
Geen idee waarom ik ald bedreiging werd gezien. Ik ben namelijk helemaal niet tactisch. Ben alleen wel goed in creatieve opdrachten. Denk dat ik daarom er goed voor stond in de pool.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #8 Gepost op: 13-12-2014, 20:01:50 »
Jij moest er wel uit zodat iedereen gelijke kansen had op de vierde plek obviously ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #9 Gepost op: 13-12-2014, 20:03:18 »
Jij moest er wel uit zodat iedereen gelijke kansen had op de vierde plek obviously ;D

 ::rofl::
I will follow my inner gold

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #10 Gepost op: 13-12-2014, 20:03:49 »
 ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #11 Gepost op: 13-12-2014, 20:09:32 »
Gefeliciteerd Miek.
Knap gespeeld De witte
Super gedaan D*N en Nieky !
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #12 Gepost op: 13-12-2014, 20:22:16 »
Gefeliciteerd miek!  ::bravo::
Had eigenlijk het gevoel dat de witte toch ging winnen, maar niet dus.
Sorry de witte voor een aantal gemene opmerkingen, het is zeker niks persoonlijks en het was allemaal in de game nog zegmaar  :P
Nadat ik al 3x jurylid ben geweest, ookal heb ik maar 1x de samensmelting gehaald, merk ik wel dat ik het belangrijk vind dat de persoon die ik wil dat wilt ook echt gaat winnen en dat ik er dan alles aan ga doen  ;D

Bjorrn: Voor het eerst haal je de samensmelting, een totale ommekeer voor jou als speler. Als Survivor fan, met wie zou je iedereen vergelijken uit de echte survivor serie?

Van waardeloos naar best oke ja  :D
Ik zal eerst iedereen die de samensmelting gehaald heeft proberen te doen, die ken ik het beste  :)
Zal de uitleg in spoilers doen voor de mensen die niet alle survivor seizoenen gezien hebben en wel nog willen kijken.

MiekeG is een lastige want daar heb ik nauwelijks mee gepraat, dus die skip ik even.
Jann vergelijk ik met Chaos Kass van Survivor Cagayan, omdat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hillo vergelijk ik met Amanda Kimmel van Survivor China, Micronesia, en Heroes vs Villains.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

HIDM vergelijk ik met Russell Hantz maar dan met een goede social game  ;D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Robbie vergelijk ik met JT van Tocantins en Heroes vs villains.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Mezelf vind ik lastig, misschien iemand anders die een goeie weet?

Molcrazy vergelijk ik met Hayden van Survivor Blood vs water:
(deze niet lezen hidm en dennis  ;D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Catshee vergelijk ik met de beste winnaars van survivor die het spel de hele tijd onder controle hadden.
Ik vergeet daarbij even dat hij de halve finale proef verloor  :P
Enkele voorbeelden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De witte vergelijk ik met Woo van Cagayan:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En miek vergelijk ik met Natelie van Samoa:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #13 Gepost op: 13-12-2014, 20:27:43 »
Gefeliciteerd Miek, goed gedaan! ::bravo::

De_witte, ook goed gedaan, echt leuk dat er twee nieuwelingen in de finale stonden.

D*N en Nieky, wat een super-Survivor-seizoen hebben jullie er weer van gemaakt, dankjulliewel! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #14 Gepost op: 13-12-2014, 20:29:24 »
Ow ik ben deel 2 van mijn vraag vergeten te beantwoorden zie ik.

Zeg nooit nooit, maar de eerst komende jaren verwacht ik het niet. Dus mensen die een spel organiseren; zorg dat er jury nodig is, dan heb je redelijke kans dat ik me daarop wel inschrijf. ;)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #15 Gepost op: 13-12-2014, 20:30:13 »
Ik noteer je alvast voor DWDW :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #16 Gepost op: 13-12-2014, 20:36:33 »
Ik noteer je alvast voor DWDW :D

Cobra it is ;D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #17 Gepost op: 13-12-2014, 20:40:58 »
Neuh dit jaar doen we een otter.

Daar lijk je ook meer op dan op een slang dus je bent aangenomen :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #18 Gepost op: 13-12-2014, 20:42:29 »
 ::bravo::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #19 Gepost op: 13-12-2014, 21:57:20 »
NEE NEE NEE NEE NEE NEE!!!!

Ik had een heel betoog getypt en verzonden maar er is iets misgegaan denk ik ::oink:: Ik snap er helemaal niks van... Sorry jongens!! ::schaam:: Oh ik schaam me echt kapot...  ::schaam::

Mijn stem was voor de_witte geweest, dus het maakt uiteindelijk godzijdank niks uit, maar toch. Tweede keer op rij ook. Slechtste jurylid ooit ::niet-ok::
Nieky grab a life vest!