Auteur Topic: [KANDIDAAT] Evelien Bosch  (gelezen 24683 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Gepost op: 14-12-2014, 15:44:16 »


Naam: Evelien Bosch
Geboortedatum: 1 mei 1981
Beroep: Presentatrice en programmamaakster

Meer info over Evelien kun je HIER vinden.
« Laatst bewerkt op: 14-12-2014, 20:22:07 door Stormpie, Reden: eveline -> evelien »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2014, 18:45:17 »
Meer info over Evelien bedoel je.  ;)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #2 Gepost op: 28-12-2014, 14:28:55 »
1ste Poll: De Winnaar. Of de aller laatste afvaller.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2014, 12:26:25 »
Op dit moment is zij niet echt mijn schot voor de boeg mol, maar in het 1 minuut uit aflevering 1 filmpje zie ik toch wel sterke gelijkenissen met Momfer de Mol. 
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #4 Gepost op: 30-12-2014, 17:19:35 »
Op dit moment is zij niet echt mijn schot voor de boeg mol, maar in het 1 minuut uit aflevering 1 filmpje zie ik toch wel sterke gelijkenissen met Momfer de Mol. 

 ::rofl::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #5 Gepost op: 1-01-2015, 12:30:35 »
Zij lijkt me echt type om de mol te zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2015, 14:43:39 »
Op dit moment is zij niet echt mijn schot voor de boeg mol, maar in het 1 minuut uit aflevering 1 filmpje zie ik toch wel sterke gelijkenissen met Momfer de Mol. 

lol. Goed stukje voor in je vodcast Joeri ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2015, 21:48:42 »
Op dit moment is zij niet echt mijn schot voor de boeg mol, maar in het 1 minuut uit aflevering 1 filmpje zie ik toch wel sterke gelijkenissen met Momfer de Mol. 

Vond het eerst grappig. Totdat ze ook nog eens riep dat ze nachtblind was. Kan natuurlijk helemaal niks zijn. Maar ik vond haar chaotisch in het treinstation. En in de 2e opdracht werd de nadruk veel op Ajouad en Chris gelegd, terwijl zij ook veel tijd bij de camera's doorbracht.

Na aflevering 1 is Evelien mijn mol. ::jaja::

Offline Dumke

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #8 Gepost op: 1-01-2015, 22:13:44 »
Tijdens het invullen van de test was bij Evelien het mollogo in spiegelbeeld te zien (volgens mij bij de andere kandidaten niet). Waarom?

Offline Jrdy84

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #9 Gepost op: 1-01-2015, 22:17:59 »
Nadat Evelien een groen scherm te zien kreeg deed ze een symbool met haar handen. Dit symbool was ook te zien bij een beeld dat tijdens het invullen van haar test in beeld kwam. Verdacht! ::vergroot::

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2015, 22:20:10 »
Tijdens het invullen van de test was bij Evelien het mollogo in spiegelbeeld te zien (volgens mij bij de andere kandidaten niet). Waarom?

viel mij ook op, en ook geen idee wat dat te betekenen heeft.

Offline Jrdy84

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2015, 22:33:37 »
Evelien is trouwens de gene die zegt ik ben nachtblind niet margriet zoals elders op het forum vermeld

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2015, 00:25:20 »
Na aflevering 1 één keer gezien te hebben in de studio van MolTalk (dus bepaald niet rustig thuis), denk ik dat Evelien het is.
Dat van de zonnebril is wel heel grappig ook, al was me dat zelf niet opgevallen.  ::rofl::

Offline Molhunter2015

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2015, 01:02:03 »
Roept zei ook niet iets van "hey! er zit iemand aan mijn billen- viespeuk!" in de spoiler van afl. 2? Beetje onmols, maar wel leuk... ;D

Ze legt het er net iets te dik bovenop bij de executie, met haar gezichtsuitdrukkingen. Mondje scheef, ogen optrekken etc. een beetje te 'nep' opgelucht lijkt het.

Ik vind haar wel het type voor de mol, lekker sneaky. Maar ja, niets is...je weet wel. ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2015, 01:14:18 »
Ze was mijn schot voor de boeg mol en na het zien van de eerste aflevering blijf ik ook nog bij haar hangen.

In opdracht 1 stuurt ze flink aan en in opdracht twee is ze ook met de lijnen van de camera's aan het klooien en roept ineens heel quasi nonchalant dat er een camera omver ligt.

Maar straks als ik wakker ben nog maar eens kijken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2015, 01:49:56 »
Heb het nu ook 1x gezien en mij viel haar molgehalte ook op. Stijgt binnen mijn top-3!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2015, 08:49:07 »
Ja Evelien blijft ook mijn meest verdachte kandidaat.
Hoe ze aan het klooien was met die camera's was wel opvallend.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #17 Gepost op: 2-01-2015, 11:42:39 »
Wat doet Evelien met haar handen? Een Oh Yeah! moment of een verwijzing naar die Buddha's bij de test?
Meer L

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #18 Gepost op: 2-01-2015, 12:00:32 »
Hmm die opmerking 'ik ben nachtblind' komt op mij over op een 'wannabe mol-uitspraak'. Sowieso vind ik de '(nacht)blind' verwijzing wat cliché worden en bovendien heeft het totaal niets met de opdracht te maken: het pand is verlicht. Ik denk dat alleen een onwetende kandidaat deze misplaatste opmerking had kunnen maken en niet een mol (die had het dan eerder bij een donkere opdracht opgemerkt).
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Evelien Bosch
« Reactie #19 Gepost op: 2-01-2015, 17:00:08 »
"nachtblind", zoals in de moltalk ook werd opgemerkt, de mol is blind, maar juist niet nachtblind. Hoe donkerder hoe beter  ;)
Of het perse een wanna-be-mol uitspraak is weet ik niet, en of het misplaatst was?
Iemand die nachtblind is ziet ook slechter bij kunstlicht en sowieso in slecht verlichte ruimtes. Het kan zijn dat Evelien vermoedde dat ze met zulke ruimtes te maken ging krijgen en dan zegt het meer over dat ze blijkbaar geen voorkennis had van hoe het daar was.