Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 375132 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[DE MOL] Margriet van der Linden
« Gepost op: 14-12-2014, 15:45:53 »


Naam: Margriet van der Linden
Geboortedatum: 31 januari 1970
Beroep: Journaliste

Meer info over Margriet kun je HIER vinden.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 20:56:05 door Lukie4 »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #1 Gepost op: 19-12-2014, 14:22:30 »
Ik denk dat deze het eigenlijk ook wel zou kunnen zijn...
In de gaten houden  ::jaja::

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #2 Gepost op: 1-01-2015, 21:56:26 »
Volgens mij hoorde ik haar zeggen, hier ben ik, terwijl ze wees naar het eerste scherm waarop start stond met demol logo erboven... hint?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #3 Gepost op: 1-01-2015, 22:04:42 »
Wat me vooral opviel is dat ze nogal snauwerig was de hele aflevering. Had haar persoonlijk leuker ingeschat, maar misschien waren het gewoon precies de foute momenten  :)

Offline michael22

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #4 Gepost op: 1-01-2015, 22:05:04 »
Ik vond haar heel verdacht. Misschien zelfs iets te. Ik hoop maar dat ze het niet is.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #5 Gepost op: 1-01-2015, 22:15:36 »
De titel Lezen en Schrijven zou op haar kunnen slaan. In haar kamer lag een briefje en zij bleef steeds in de controle room om de rode draad te 'schrijven' of anders omdat ze een schrijver is

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2015, 22:19:25 »
Beetje belerend na opdracht 2 "dat hadden we niet afgesproken". Klonk wat gefrustreerd.. Dat kan je natuurlijk acteren, maar had het idee dat ze echt gefrustreerd was... En waarom zou je als Mol gefrustreerd zijn dat de opdracht is mislukt?

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2015, 22:24:51 »
Ze zei dat ze nachtblind was.. Maar dat was toch ooit al een hint?
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Sarai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #8 Gepost op: 1-01-2015, 22:48:10 »
Ze zei dat ze nachtblind was.. Maar dat was toch ooit al een hint?

Nee dat was Evelien toch die dat zei?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #9 Gepost op: 1-01-2015, 22:48:47 »
klopt was Evelien
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2015, 23:24:49 »
Bij het filmpje wat getoond wordt als Margriet zich voorstelt zien we een fragment uit De Wereld Draait Door:

Margriet zegt daarin: Ik hou wel van een stout gesprek.  Waarop Matthijs vraagt: Zo,en wat is een stout gesprek? Margriet: Nou,dat je mensen ook wel op een ander been probeert te brengen.

Dit is precies wat de mol moet doen. Mensen op het verkeerde been zetten. Hint naar Margriet als de mol?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2015, 23:32:57 »
Bij het filmpje wat getoond wordt als Margriet zich voorstelt zien we een fragment uit De Wereld Draait Door:

Margriet zegt daarin: Ik hou wel van een stout gesprek.  Waarop Matthijs vraagt: Zo,en wat is een stout gesprek? Margriet: Nou,dat je mensen ook wel op een ander been probeert te brengen.

Dit is precies wat de mol moet doen. Mensen op het verkeerde been zetten. Hint naar Margriet als de mol?

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dat hoorde, maar toen bedacht ik mij dat dat wel heel erg opvallend was en voor een eerste aflevering zou ik dit wel erg opvallend vinden. Dus ik denk dat we hieraan niet te veel aandacht moeten gaan schenken.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #12 Gepost op: 1-01-2015, 23:34:25 »
Vorig jaar zat er ook een aanwijzing in het filmpje van Susan,en het is volgens mij wel vaker voorgekomen.. onmogelijk is het dus niet volgens mij.

Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2015, 12:12:48 »
Ik ben nu de afl aan het terugkijken.

Titel afl 1: Lezen & Schrijven: Zij las samen met Martine de brief in de envelop op en is gestopt met iets om meer te focussen op schrijven. Ze schreef de rode draad in opdr 2.

Bij opdracht 1 zegt ze tegen Victor; Je moet op de enveloppen letten. Volgens mij gaat het echt om de foto's en de mensen? Ze word alleen maar boos op Victor en geeft hem geen kans om naar de foto's te kijken.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2015, 13:37:09 »
Onmolse actie is het uit de trein halen van Viktor. Volgens mij moest je ze vinden voor ze in de trein zaten, dus in de trein vind je die persoon niet. Als mol laat je Viktor dus lekker in de trein zijn gang gaan.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2015, 13:42:44 »
Onmolse actie is het uit de trein halen van Viktor. Volgens mij moest je ze vinden voor ze in de trein zaten, dus in de trein vind je die persoon niet. Als mol laat je Viktor dus lekker in de trein zijn gang gaan.

Is dat zo? Kan me niet herinneren dat dit gezegd is.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2015, 13:48:22 »
Ik vond het opvallend dat ze aankondigde een boek aan schrijven te zijn. Dit programma is toch geen programma waarin dat zonder pardon commercieel wordt aangekondigd? Moeten we er iets achter zoeken? De titel vam aflevering 1? Of misschien te linken aan dat papiertje uit MolTalk? Ik vind haar ba deze aflevering best verdacht.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #17 Gepost op: 2-01-2015, 13:55:12 »
Ik hoop dat Margriet de mol is. Geweldige vrouw, was ook lekker snauwerig (je kunt het irritant vinden, maar dat vond ik geenszins) na de opdracht in het verlaten politiebureau. Lijkt me ook een behoorlijk intelligente vrouw en tevens iemand die als mol er totaal geen moeite mee zou hebben om over lijken te gaan.

Hoop op haar in de finale samen met Rik en Martine.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Rik84

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #18 Gepost op: 2-01-2015, 14:25:15 »
Ik vond het opvallend dat ze aankondigde een boek aan schrijven te zijn. Dit programma is toch geen programma waarin dat zonder pardon commercieel wordt aangekondigd? Moeten we er iets achter zoeken? De titel vam aflevering 1?

Inderdaad! En dat in combinatie met haar eerdere werk als hoofdredactrice van Opzij, wat kan slaan op het eerste deel van de afleveringstitel?

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #19 Gepost op: 2-01-2015, 17:38:36 »
Ik vind haar maar niets  ::ohno::
Mag van mij volgende week wel naar huis