Auteur Topic: [KANDIDAAT] Martine Sandifort  (gelezen 111785 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Gepost op: 14-12-2014, 15:48:47 »


Naam: Martine Sandifort
Geboortedatum: 17 mei 1970
Beroep: Cabaretière en Actrice

Meer info over Martine kun je HIER vinden
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2014, 23:22:30 »
Zou zij na Jon de tweede komische chaotische Mol zijn? Zou wel leuk wezen. Wel (te?) veel uitgesproken verdenkingen al in haar richting in de special.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2014, 23:28:47 »
Zou zij na Jon de tweede komische chaotische Mol zijn? Zou wel leuk wezen. Wel (te?) veel uitgesproken verdenkingen al in haar richting in de special.

Tja maar dat dachten we vorig jaar ook. Susan werd steevast vaker als verdacht gemonteerd dan Freek. Nee, ik heb wel geleerd om niet al te veel op de montage af te gaan. Ik zet haar voorlopig hoog op mijn mollenlijstje  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 16-12-2014, 23:30:27 door Mollenmania »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2014, 00:53:18 »
Ze zou inderdaad een erg leuke mol zijn, schat ik zo in
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #4 Gepost op: 1-01-2015, 21:55:17 »
Leuke kandidaat! Ik had het idee dat ze gedurende de eerste aflevering voortdurend op haar zouden focussen, maar dat viel me mee.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #5 Gepost op: 1-01-2015, 21:58:05 »
Ik hoop zo dat Martine ver komt. Ik vond haar het leukst deze aflevering.  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #6 Gepost op: 2-01-2015, 00:47:38 »
Lightman wat is je analyse van Martine bij de executie?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #7 Gepost op: 2-01-2015, 12:15:02 »
Ik nijg momenteel naar Martine als mol. Ze is niet heel erg opvallend, maar de dingen die ze doet kunnen wel bepalend zijn voor het spel.

Bij de stationsopdracht vond ik dat ze overduidelijk mensen aansprak of zijn misschien een van de personen op de foto's waren. Ondanks dat andere kandidaten dat ook deden vond ik dat zij dit op zo'n ongeorganiseerde manier deed. Ze rende over het station heen en vroeg als een kip zonder kop aan iedereen die ze tegenkwam of zij misschien een van de personen op de foto waren. Hierdoor leek het alsof ze als kandidaat super fanatiek mee deed maar gaf dit uiteindelijk geen resultaat omdat ze alleen maar de verkeerde mensen aansprak.

Tijdens de rode draad opdracht veroorzaakte ze chaos met Margriet in de controle kamer met die camera van Pieter (...dat moment dat Pieter zich zelf in de camera moest laten zien omdat Margriet en Martine niet geloofde dat hun die camera bestuurde). En kwam ze met de verkeerde camera aanzetten bij Evelien.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #8 Gepost op: 2-01-2015, 18:51:12 »
Ik vind haar verdacht omdat ze groen droeg (eerst een shirtje met oorbellen en later een groene broek), de mol krijgt altijd groen. En ze glimlachte bij het rode scherm van Pieter... Ze wist dat hij eruit moest en kon haar lach amper bedwingen... Plus ze was lekker op de achtergrond, nam geen initiatief etc.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #9 Gepost op: 2-01-2015, 18:55:35 »
Mijn wensmol. Helaas wordt die nooit de echte mol ;( Ben zelfs bang dat ze rood krijgt de komende keer of de week erop. Enige hoopvolle is dat ze bij Moltalk allerlaatste werd in de verdenkingen. Wel een grappig lijstje. Eerst de 4 overgebleven mannen, daarna de 5 vrouwen. Mijn overtuiging is echter steeds meer dat het een vrouw is dit keer, en liefste dus Martine ::love::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2015, 18:56:47 »
1x moet de eerste keer zijn Lo.
Ik hoop met je mee.
Ik zou het wel fijn vinden als iemand dan ook wat echte aanwijzingen vindt ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #11 Gepost op: 2-01-2015, 18:58:44 »
Ik nijg momenteel naar Martine als mol. Ze is niet heel erg opvallend, maar de dingen die ze doet kunnen wel bepalend zijn voor het spel.

Bij de stationsopdracht vond ik dat ze overduidelijk mensen aansprak of zijn misschien een van de personen op de foto's waren. Ondanks dat andere kandidaten dat ook deden vond ik dat zij dit op zo'n ongeorganiseerde manier deed. Ze rende over het station heen en vroeg als een kip zonder kop aan iedereen die ze tegenkwam of zij misschien een van de personen op de foto waren. Hierdoor leek het alsof ze als kandidaat super fanatiek mee deed maar gaf dit uiteindelijk geen resultaat omdat ze alleen maar de verkeerde mensen aansprak.

Tijdens de rode draad opdracht veroorzaakte ze chaos met Margriet in de controle kamer met die camera van Pieter (...dat moment dat Pieter zich zelf in de camera moest laten zien omdat Margriet en Martine niet geloofde dat hun die camera bestuurde). En kwam ze met de verkeerde camera aanzetten bij Evelien.

Dit dus. Daarnaast ook mijn wensmol, en zorgde ervoor dat ze op een kamer met een briefje zat, zodat als iemand van hen penningmeester wordt, ze 'onopvallend' kan mollen (de 'voor wat, hoort wat').
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2015, 18:54:38 »
Ik gok op Martine als mol. Ze is niet bepaald iemand waarvan ik hoop dat ze de mol is, maar ik vond haar het meest verdacht de eerste aflevering.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #13 Gepost op: 3-01-2015, 19:28:12 »
De C15-hint kan ook op Martine aka Dokter Corrie slaan!

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2015, 19:37:57 »
Ik gok op Martine als mol. Ze is niet bepaald iemand waarvan ik hoop dat ze de mol is, maar ik vond haar het meest verdacht de eerste aflevering.

Ze doet inderdaad wel een aantal verdachte dingen, maar Pieter gaf aan op haar gespreid te hebben.
Dat zou dus eigenlijk moeten betekenen, als Martine het is, dat iemand anders naar huis had moeten gaan.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #15 Gepost op: 3-01-2015, 19:39:03 »
Ja want Milouska was in 2006 ook niet de mol
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2015, 19:39:42 »
die biechts kloppen niet altijd ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #17 Gepost op: 4-01-2015, 20:15:39 »
En vroege-afvaller-doet-opdracht-met-mol is ook een bekend verschijnsel geworden (Ewout, Maurice, Owen) ::vergroot::


Maar je kunt van tevoren niet weten wie er als eerste afvalt toch

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #18 Gepost op: 4-01-2015, 20:20:39 »
Maar je kunt van tevoren niet weten wie er als eerste afvalt toch

Nee maar het zegt misschien wel iets over de invloed die het heeft op een opdracht doen met de Mol in de eerste (paar) aflevering(en). Dat de kandidaat waar je het eerst iets mee doet, je onbewust minder verdacht gaat vinden.
Maar dat is pure huis-tuin-en-keuken psychologie. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2015, 22:33:42 »
Een van mijn hoofdverdachten nu ::vergroot:: ze wordt niet teveel in beeld gebracht, treedt niet erg op de voorgrond, maar alles wat ze aanraakt gaat mis.
Bij de station-opdracht en groupe mensen gaan vragen is natuurlijk nutteloos, je moest de persoon direct aanspreken, dat zag je ook bij de man die Ajouad vond. Anders kun je ook wel met een megafoon over het perron lopen zo van 'yo mensen, kan degene op deze foto zich even melden?'. Ook inderdaad dat vertragen met persoon voor persoon vragen was des mols. Bij de monitor-opdracht ging ze lekker rommelen met de planken, nam de verkeerde camera mee, zat met de porto te klooien (en verweet vervolgens Margriet dat zij dat deed), kon tijdens het 'ontknopen' van die snoeren juist veel schade aan de andere aanrichten en ging als klap op de vuurpijl ook die twee schermen omwisselen in de controlroom wat enorm vertraagde.

Daarbij komt ze wat onnatuurlijk over en vond ik haar reactie, toen Marlijn opmerkte dat er aan de snoeren was getrokken, nogal vreemd - ze ging haastig met Pieter praten en hield zich erbuiten.