Auteur Topic: Bezoek aan Hilversum  (gelezen 4755 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Bezoek aan Hilversum
« Gepost op: 10-10-2003, 15:41:12 »
Het verslag van ons bezoek aan Hilversum kun je hier vinden. :D :D
« Laatst bewerkt op: 10-10-2003, 15:43:43 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Bezoek aan Hilversum
« Reactie #1 Gepost op: 10-10-2003, 15:42:22 »

You cannot access this page


Komt bij mij te staan

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bezoek aan Hilversum
« Reactie #2 Gepost op: 10-10-2003, 15:43:48 »
link werkt niet, maar dat zal mapel wel even fiksen hoor...  ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Bezoek aan Hilversum
« Reactie #3 Gepost op: 10-10-2003, 15:44:22 »

You cannot access this page


Komt bij mij te staan

Je was ook zo snel hahaha....maar hij doet het hoor!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Bezoek aan Hilversum
« Reactie #4 Gepost op: 10-10-2003, 15:59:33 »
Zo te lezen hebben jullie het leuk gehad! Gelukkig maar. Ben heel benieuwd naar hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Was het maar vast zover!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Pim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • één champignonnetje tralalala
Re:Bezoek aan Hilversum
« Reactie #5 Gepost op: 10-10-2003, 16:07:33 »
Leuk om het verslag te lezen! Ik ben heel benieuwd naar hoe het er uit gaat zien allemaal!!
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Bezoek aan Hilversum
« Reactie #6 Gepost op: 10-10-2003, 16:52:33 »
Leuk verslag maar helaas nog geen konkrete antwoorden op tal van onze vragen  :(
Het wordt dus afwachten, ik blijf het volgen.

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Bezoek aan Hilversum
« Reactie #7 Gepost op: 10-10-2003, 17:38:39 »
Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de heldere uitleg en alle werk die jullie voor ons verricht hebben. Jullie hebben ervoor gezorgd dat het enthousiasme bij mij weer flink is toegenomen.
Nu ik begrijp dat ze de site van planetrace.org goed lezen, wil ik ze langs deze kant benadrukken dat ik vooral blij ben dat ze uberhaupt een spel willen maken voor ons en dat de grondhouding naar advance dus positief is. Dat het alleen jammer is dat soms hele lullige details zoveel verpesten.
Dus als ik jullie, van de organisatie, weer een mailtje stuur met vragen en /of opmerkingen. Geef dan even een bevestiging of de mededeling van mij part dat Wiedus weer uit z'n nek zit te kletsen, want zoiets is nooit uit te sluiten ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Bezoek aan Hilversum
« Reactie #8 Gepost op: 10-10-2003, 17:45:04 »
Wiedus, wat ben ik blij dat dit dan toch weer het resultaat is. Wij zijn tenslotte allemaal mensen die verslingerd zijn aan Planetrace, die er weer voor willen gaan. Het zou ons allemaal aan het hart gaan als dit jaar planetrace zou mislukken en op de eerste plaats de mensen van Advance zelf en das niet alleen om de poen hahahaha......

Maar als er echt prangende zaken zijn die je graag wil lossen naar planetrace, kan het ook via ons. We hebben een hotline gekregen naar hen toe, juist ook voor tijdens de race. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we te pas en te onpas daar aan de lijn gaan hangen. Ze zijn bezig met een programma maken en dat kost al tijd genoeg.;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline r.stoffer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Bezoek aan Hilversum
« Reactie #9 Gepost op: 10-10-2003, 18:02:50 »
Hallo ik heb het verhal gelezen onder pr-stuff en ben heel blij dat jullie zeer tevreden zijn over het nieuwe concept van de race
ik zal het dus zeker volgen dus ben ik toch nog wel eens positief.
alleen dat stukje over het stemmen bevalt mijn niet ik heb het uitgepluist wat er bij is gebeurd en sals ik de mogelijkheid had gehad bij de des betreffende mensen om te vertellen hoe het is gegaan zouden ze sorry hebben gezegd en alles weer teruggedraaid hebben maar helaas hebben ze mijn deze kans niet gegund ze denken veel te weten maar weten niets want door hun verhaal of antwoord word ik toch beschuldigd van fraude en dat is iets wat mijn niet bevalt.
verder hoop ik leuke dagen te beleven met de planetrace want ik blijf natuurlijk het zeker volgen alleen wie ik kies ligt aan de verhalen dire we nog zeker krijgen te horen.