Auteur Topic: jordy's praathoekje  (gelezen 10080 keer)

Offline jordykoningh

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
jordy's praathoekje
« Gepost op: 10-10-2003, 19:36:43 »
hola jongelui,

ben nog steeds benieuwd naar jullie reacties...
vinden jullie het nog steeds super tof of ...?!!!!

ik heb het in ieder geval als hieper de piep ervaren en ze kunnen een zender maken met alleen dit soort programma's

Ben nu bij kevin... hij zegt: hooooop dat jor gaat winnen en dat we nog veel wind gaan hebben....   ik ben peter tuinman en dit is Materplan....hahahahahah?!!

we eten patatjes en currykip vanavond...Ellen (mama kevin, is aan het koken.....) jaloutje  helemaal af, want die heeft d'r kont eraf gevaren....en mart (papa kev) is samen met mij een pilske aan het drinken........

moet ff wat anders schrijven ,,,thaise kip toko hot hot, me like. drinkie drinkie........anders komt Ellen weer met een krant achter me aan...   wel zout vergeten...toch mart.?!!!

adios amigo's
kev mart el jalou en jor
     

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #1 Gepost op: 10-10-2003, 19:45:06 »
He Jor,

Gaan we nog een keertje kiten?

Je doet het trouwens echt leuk op tv.

Ciao,

Collega Michel

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #2 Gepost op: 13-10-2003, 15:37:35 »
ha die jordy

Ik vind het kei leuk om naar te kijken en daarom baal ik nou ook dat ze het van de buis halen grrrrrrrrrrrr  >:( :'(.

hoop dat je eten goed heeft gesmaakt  :)

hoop hier ooit wel te lezen wat jullie nog meer hebben beleeft met de master.

houdoei



"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline jordykoningh

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #3 Gepost op: 13-10-2003, 17:10:33 »
hola Maud,

Allereerst sorry dat ik niet zoveel van me laat horen. Ik zit echt maar eens in de week of 2...achter het beeldscherm. Ben vanmorgen gek gebeld en sms. Dus die enge piepjes zitten weer in m'n geheugen gepiept.

Ben niet iemand die snel in de stress schiet dus ik wacht gewoon maar even af over wat er allemaal gaat gebeuren.

Ik denk zelf dat het programma "te duur" heeft gekost om zomaar af te schrijven. Dit concept op papier is naar mijn mening echt top en als je nog ff aan de film "the game" denkt moet er gewoon ergens een prikkeling gevonden kunnen worden waarmee je het Nederlanse televisie-publiek wel mee weet te raken....We zullen wel zien waar de knappe koppen mee komen, toch !?

 adios amigo's

 Oja dit komend weekend houden we in Noordwijk zelf een Nk-kiteboarding, omdat het officiele wegens ömstandigheden niet doorging in Scheveningen.......
We blijven gewoon positief en voor ons uit kijken naar de leuke dingen....
           
    gr jor

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #4 Gepost op: 13-10-2003, 17:32:59 »
hoia luitjes,

ik hoop echt dat er oplossing komt zodat het toch volledig uitgezonden kan worden want het is ook niet echt het spel om zo af te breken.

ik neem men petje voor jullie af dat jullie het aan hebben gedurft om je leven zo uit handen te geven.

hoor je over twee weken wel weer  ;)

groetjes maud
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline GSXR

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #5 Gepost op: 16-10-2003, 18:43:37 »
He Jordy,

Ik zal me eerst even voorstellen, Petra (player) tenminste dat zou ik vanaf vandaag zijn maar helaas ze hebben het stekkertje eruit getrokken. Ik baal er enorm van.  >:( maandag kreeg ik het bericht en eerst kon ik het gewoon niet geloven, ik dacht de Master begint alvast en dit is een test. Maar helaas het was helemaal echt. Ik had me errug verheugd en was super benieuwd naar de plannen die ze voor mij in petto hadden, helaas zal ik dat nooit weten.

Ik vind je een kei en ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad en dat het de ervaring alleen al waard was om mee te doen.

Hoop je nog eens te spreken over je ervaringen

Petra

Offline jordykoningh

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #6 Gepost op: 16-10-2003, 19:26:21 »
hola petra,

tja meisje...bizar he...het had allemaal zo anders kunnen lopen...
Ik ben van mening dat het allemaal een beetje te heftige tv was en dat als yorin het even iets meer tijd had gegeven het alsnog een topper zou zijn geworden...Geen Frans Bauer meer en Peter R. die zouden dan precies klaar zijn.

Ik vind het wel jammer dat het niet echt duidelijk overkomt hoe heftig het programma eigenlijk was...en dat mensen het idee hebben dat veel "gespeeld" is....niks is gespeeld. Ik werd steeds wantrouwiger en vertrouwde niemand meer in mijn omgeving....

kijk vanavond!!??? echt doen..misschien ben je alsnog blij dat je niet aan de beurt bent gekomen....ik ben echt nog zo fucking heftig aangepakt../..
Heb wel nog ff in de kreukels gezeten, maar heb genoeg vrienden waar ik terecht kon...

Voor mij was het een ervaring die ik koester en voor de rest van me leven meedraag. Bevestiging en vragen die voor mezelf beantwoordt zijn, heerlijk....ga weer door met een volgend LEVEL in me leven, hahahaha

oke meisje, heb je er zin in dan stuur ik je nog mijn telnr...voor wat duidelijkheid, vragen...

misschien vliegt er nog ergens een engeltje die toch besluit om het programma op tv.............., ach dromen.....maar ja, de rest op tv is toch ook gewoon k#t...

   gr  jord

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #7 Gepost op: 16-10-2003, 20:09:59 »
Ik besef me opeens hoe triest Nederland is. Fransje Bauer wint het van Masterplan  :'(  :'(  :-[

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #8 Gepost op: 16-10-2003, 22:09:30 »
GEFELICITEERD!!

Echt kei gaaf!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #9 Gepost op: 16-10-2003, 22:10:12 »
Hey, Jordy, je hebt de zeven levels gehaald! Gefeliciteerd!! :D :D

Nu nog hopen dat ze je de 100.000 euro ook daadwerkelijk nog krijgt
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #10 Gepost op: 16-10-2003, 22:45:53 »
Gefeliciteerd Jordy!!!   :D

Echt heel goed van je dat je de zeven levels hebt gehaald. En ik gun je die 100.000 euro van harte! Ik hoop dan ook met Compuart mee, en ik wed met nog vele anderen, dat je 't geld toch nog zult krijgen.  :)

Offline jordykoningh

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #11 Gepost op: 16-10-2003, 22:54:27 »

Geld is allemaal heel netjes geregeld en snel....

I'm a very happy man,

  jor

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #12 Gepost op: 16-10-2003, 22:57:46 »
En? Ga je van dat geld ook nog een feestje bouwen? Voor je medekandidaten en ..ahum.. forumvrienden ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #13 Gepost op: 16-10-2003, 22:59:38 »

Geld is allemaal heel netjes geregeld en snel....

Gelukkig maar! 't is je gegund hoor!  :D

Citaat
I'm a very happy man,

Dat kan ik me goed voorstellen!  :)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #14 Gepost op: 16-10-2003, 23:00:27 »
hey jor gefeliciteerd hoor, tis je gegunt.
heb zelf het programma niet zo goed gevolgd, maar wel op internet gekeken. jammer dat het is geschrapt, ben ook van mening net als vele dat het nog wat moest groeien, en wennen.

erg fijn voor je dat je de buit binnen heb ;) en gebruik het wijs  8) ;D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline GSXR

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #15 Gepost op: 17-10-2003, 09:22:02 »
He Jordy,

Natuurlijk heb ik gekeken gisteravond en ik hoop heel Nederland met mij. Ik vond het jammer dat ze het niet wat meer uitgebreid hebben neer gezet zo die laatste aflevering maar helaas dat zal wel niet hebben gemogen van Yorin.   ;) GEFELICITEERD   :) met je overwinning. En natuurlijk netjes dat je het geld al op je bank rekening gestort hebt gekregen. Ik geloof best dat ze het uiterste van je hebben gevraagd maar was het het wel allemaal waard?? Misschien is het hele programma wel geflopt omdat ze zijn begonnen met mannen, ja die Marieke tel ik maar even niet mee  :D. Ik zou het heel erg leuk om eens wat meer te horen over al je ervaringen met Masterplan. En hoe het je leven heeft veranderd.

Geniet van je overwinning en ik hoop je snel te ontmoeten!!! Ik heb van je genoten op tv.

-X- Petra

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #16 Gepost op: 17-10-2003, 09:43:54 »
jordy, geweldig joh!! hardstikke gefeliciteerd. ik vond het ontzettend jammer dat we niet alles kunnen zien, maar ben blij dat jij je (zwaarverdiende) geld hebt gekregen!
bedankt voor je bezoekjes hier!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #17 Gepost op: 17-10-2003, 14:20:51 »
Jordy gefeliciteerd!!

Ik heb van je genoten. Aan je levensinstelling kunnen velen een voorbeeld nemen.

Heb nog wel een vraagje: telkens gaf je aan geld niet belangrijk te vinden. Nu heb je veel geld. Wat ga je ermee doen?????

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #18 Gepost op: 17-10-2003, 18:04:33 »
[size=9]VAN HARTE GEFELICITEERD JORDY!!![/size]
En wat ga je nu doen met al die hopen geld?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline jordykoningh

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:jordy's praathoekje
« Reactie #19 Gepost op: 17-10-2003, 19:06:49 »
ga eerst lekker met mijn ouders op vakantie...

die neem ik mee naar de Dominicaanse Rep.  Cabarete.
Heb ik een kiteschool en een hosteltje gehad  9 mnd lang...

koop een paar nieuwe kites en ga lekker reizen denk ik...wil een keer golven en wind pakken op Maui...

  jor