Auteur Topic: Kopspijkers  (gelezen 30886 keer)

Offline AlexF

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Kopspijkers
« Reactie #20 Gepost op: 14-10-2003, 18:57:47 »
Ik vondt het afgelopen uitzending errig leuk

vooral dat creative team van Endemol

Ja exact zo het nu is denk ik.

Gehoort had ik ook dat paul romer op nonactief gezet is ?
Of hij is ontslagen ?

Is dat waar?

Alexander
Eens denk je was ik maar eerder aan begonnen....

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 15-10-2003, 00:46:07 »
Ik vondt het afgelopen uitzending errig leuk

vooral dat creative team van Endemol
Kon er niet om lachen.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 15-10-2003, 20:46:25 »
Ik moet zeggen dat ik kopspijkers een beetje afgezaagd vind worden de laatste tijd. De mediafilmpjes kan m'n oma nog wel bedenken, de gesprekken met gasten  zijn saai en de optredens zijn allemaal bands van vroeger die ik niet interessant vind (behalve de poema's die waren leuk). Het cabaret doet 't nog wel aardig, maar afgelopen zaterdag vond ik niet zo. Kopspijkers moet maar eens wat aan verfrissing doen, mij kan 't niet zo boeien meer de laatste tijd.

Edit: had de eerste pagina nog niet gelezen, ben blijkbaar niet de enige
« Laatst bewerkt op: 15-10-2003, 20:49:45 door Daisy »

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #23 Gepost op: 18-10-2003, 17:50:27 »
Ik heb verder niets gelezen, maar ik zeg alleen dit: Kopspijkers had moeten stoppen nadat ze al die prijzen gewonnen hadden, op hun hoogtepunt.
No Milk today???

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 18-10-2003, 18:36:49 »
Vanavond in Kopspijkers:

In deze aflevering van Kopspijkers ontvangt Jack Spijkerman in het Kopspijkerspel Ernst Daniël Smid en Henk Poort. Verder in Kopspijkers een uitvinding voor hét ideale, onverslaanbare voetbalelftal en een gesprek met Harry Weggelaar, die een wel heel bijzondere kijk op ruimteschepen heeft. Voor de muzikale omlijsting zorgen Thé Lau en Jacqueline Govaert met het nummer ‘Onder aan de dijk’. Ook zullen de meest opvallende televisiefragmenten van de afgelopen week de revue passeren en zal de wekelijkse Gouden Knuppel worden uitgereikt. En last but not least geven de cabaretiers hun visie op het nieuws van de afgelopen week.
(bron: tvgids.nl)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #25 Gepost op: 19-10-2003, 02:19:57 »
Viel me de aflevering van vorige week zaterdag toch behoorlijk tegen. Ik had hem later nog online gezien.

Maar die van 18 oktober was weer als vanouds. Ik heb genoten van het item over die man die zeker wist dat wij allemaal uit ruimteschepen bestaan.

The Lau en Jaqueline: een genot om naar te luisteren, ik houd wel van dit soort duetten. Het cabaret: Prins Bernard tegen Hans Liberg: Doe je ook verzoeken? Antwoord van Hans: Jazeker. En de Prins: Hou dan op met spelen.........

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 19-10-2003, 02:24:48 »
Ben het helemaal met je eens,Jos.
Ik heb vreselijk gelachen om het cabaret.
Was weer als vanouds.
 :)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 19-10-2003, 09:47:24 »
Ik vond die hans liberg zo leuk :D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #28 Gepost op: 19-10-2003, 11:23:53 »
Toch weer Owen die er leven in moest blazen  ;D Ik vond Dickie Advocaat ook erg grappig. Cool dat ze die lenzen net zo hebben gemaakt als zijn ogen. Ook al leek ie niet, ik herkende v.Muiswinkel er ook niet meer in.

Dickie veel succes met de 347-tallige selectie  ;D

Offline nettie

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 19-10-2003, 11:44:26 »
Ik ben het met iedereeen eens, de aflevering van gister was weer als vanouds. Het cabaret was echt geweldig. Dat voetballen met die soort robottjes was ook geinig om naar te kijken.
Verbaasde me wel over de muziek, Jack had namelijk aangekondigd alleen oude klassiekers te laten horen (en zien), maar dit was (weer) geen klassieker. Niet dat ik het heel erg vond, want Jacqueline en Thé vond ik erg mooi zingen.

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 19-10-2003, 11:54:01 »
Ik ben het met iedereeen eens, de aflevering van gister was weer als vanouds. Het cabaret was echt geweldig. Dat voetballen met die soort robottjes was ook geinig om naar te kijken.
Verbaasde me wel over de muziek, Jack had namelijk aangekondigd alleen oude klassiekers te laten horen (en zien), maar dit was (weer) geen klassieker. Niet dat ik het heel erg vond, want Jacqueline en Thé vond ik erg mooi zingen.

Die Jacqueline heeft echt een mooie stem! Ik mag haar niet zo, maar ik vind wel dat ze verder moet gaan in het Nederlands. Dat klinkt veel mooier dan dat ze in het Engels zingt. Het was ook een halve klassieker, want het was een oud nummer van Thé. Ik vond het robotvoetbal nogal duf en de fragmenten waren ook niet super, alleen Christien vd Horst natuurlijk  ;)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #31 Gepost op: 19-10-2003, 12:34:54 »
Cabaret was weer leuk (y)

Prins Bernhard is altijd wel goed en Hans Liberg was lekker irritant.

Van Muiswinkel als Advocaat was eng  :o, aangezien hij leek en ook weer niet en op zichzelf leek ie...niet echt..
 ;D
No Milk today???

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 19-10-2003, 13:48:13 »
't cabaret was leuk gisteren ;D En dan hebben we nu een live- verbinding met Dick Advocaat!

"Advocaatje leef je nog..." ;D

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #33 Gepost op: 19-10-2003, 15:15:22 »
die ene man die ervan overtuigt was dat die de nieuwe jezus was, die vent is wel gek. Cabaret was echt top jah.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 19-10-2003, 17:01:05 »
die ene man die ervan overtuigt was dat die de nieuwe jezus was, die vent is wel gek. Cabaret was echt top jah.

Hoe komen ze toch altijd aan dat soort figuren, geweldig was dat. (typten de ruimteschepen in mijn 2 handen  ;D )

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #35 Gepost op: 19-10-2003, 17:23:00 »
Kan er een ding over zeggen, FANTASTISCHE AFLEVERING, ik heb genoten van gisteren

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #36 Gepost op: 19-10-2003, 19:27:32 »
Was ik nog even het volgende vergeten over de aflevering van gisteren: Meesterlijk, hoe de Nederlandse robot-voetballers geprogrammeerd waren om ook op DIT veld een gegeven penalty te missen. Wie zegt nou dat die studenten van de TUT geen humor hebben?

Gek? Nostradamus: WIJ zijn gek, die man was nota bene de enige die gelijk had! Waarom zou hij daarover liegen??

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #37 Gepost op: 20-10-2003, 00:35:05 »
Was ik nog even het volgende vergeten over de aflevering van gisteren: Meesterlijk, hoe de Nederlandse robot-voetballers geprogrammeerd waren om ook op DIT veld een gegeven penalty te missen. Wie zegt nou dat die studenten van de TUT geen humor hebben?Gek? Nostradamus: WIJ zijn gek, die man was nota bene de enige die gelijk had! Waarom zou hij daarover liegen??

Damzie helemaal gemist...Ik zat met mun as over de plas te kijken  :D was ook errugh leuk  :)

Weet iemand of kopspijkers herhaald word?? Vorig seizoen was dat op dinsdagmiddag (mijn structurele vrije dag) Maar kan het nu niet meer vinden...??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 20-10-2003, 01:57:56 »
Dit was het leukste cabaret sinds tijden. Ik heb in een deuk gelegen om die imitatie van Hans Liberg.

Alleen de fragmenten uit de media en die tijdens het spel zijn bijna niet leuk meer. Die man van de NS die zogenaamd geen trein kon spellen bedoelde dat volgens mij toch echt als een grapje en dat bij het RTL-nieuws de camera de verkeerde kant op gaat, tja er gaat zo vaak wat mis met de techniek op de tv. Volgens mij zijn er vast wel leukere fragmenten te vinden in zo'n hele week.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #39 Gepost op: 20-10-2003, 09:35:10 »
Damzie helemaal gemist...Ik zat met mun as over de plas te kijken  :D was ook errugh leuk  :)

Weet iemand of kopspijkers herhaald word?? Vorig seizoen was dat op dinsdagmiddag (mijn structurele vrije dag) Maar kan het nu niet meer vinden...??

Het wordt herhaald maar dan moet je behoefte hebben om om half 1 nog wakker te zijn('s avonds dan he)