Auteur Topic: ER (Emergency Room)  (gelezen 54509 keer)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #160 Gepost op: 17-12-2004, 23:00:22 »
jah jammer.. :(

Ik heb gister die van twee wekene geleden gezien, vandaag die van vorige week en van vandaag. ::tandpastasmiley:: Die van twee weken geleden was erg leuk, Abby die besloot medstudent (oid) te worden, Elizabeth die dr achter kwam dat die ene loser een vrouw heeft.. enz. De van vorige week was mwah.. gewoon. En die van vandaag was wel leuk, zo zielig van de oude man.. :-\\
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #161 Gepost op: 18-12-2004, 09:15:54 »
Ik heb me bescheurd om het feit dat ze die kunstarm van...dr "irritante eikel" hadden afgenomen en verstopt in de tamponautomaat... ::rofl::

vond het verder zo'n aflevering die je tranen kon laten vloeien...vooral omdat ik net zelf in mijn omgeving een aantal overlijdens hebt gehad...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #162 Gepost op: 19-12-2004, 13:43:42 »
vond het verder zo'n aflevering die je tranen kon laten vloeien...vooral omdat ik net zelf in mijn omgeving een aantal overlijdens hebt gehad...

had ik nou ook
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #163 Gepost op: 19-12-2004, 16:55:04 »
had ik nou ook

dikke knuf voor Nostradamus :-*..klote is dat hé??
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #164 Gepost op: 19-12-2004, 18:09:43 »
wat is dat voor programma?

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #165 Gepost op: 19-12-2004, 19:01:13 »
Ik denk dat ik dit topic maar ga negeren... ben t vrijdag weer vergeten...
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #166 Gepost op: 19-12-2004, 20:18:28 »
wat is dat voor programma?

Een hele mooie ontroerende maar ook harde serie over de eerste hulp van een amerikaans ziekenhuis...is echt de moeite waard om naar te kijken ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #167 Gepost op: 24-12-2004, 10:25:05 »
niet vandaag, niet volgende week, maar over 2 weken is er op vrijdag weer een nieuwe ER (7 Januari dus)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #168 Gepost op: 7-01-2005, 22:12:10 »
Iemand vanavond gekeken????::oink:: :-X
When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #169 Gepost op: 7-01-2005, 22:28:30 »
jah, ikke! :-\\

Romano.. :'( en stomme Carter !
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #170 Gepost op: 7-01-2005, 22:30:44 »
ik zat echt zooooo ::oink:: voor de tv.....
When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #171 Gepost op: 7-01-2005, 22:33:03 »
ik ook! Het begon als een beetje een saaie aflevering.. zo gewoontjes en toen ineens die heli en die verpleegster met zo'n metalen ding in haar rug.. en toen die sukkel van een Morris! En dan Romano.. :( zo onverwachts ineens!

En niemand miste hem ook echt.. ::ohno::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #172 Gepost op: 7-01-2005, 23:32:22 »
ik ook! Het begon als een beetje een saaie aflevering.. zo gewoontjes en toen ineens die heli en die verpleegster met zo'n metalen ding in haar rug.. en toen die sukkel van een Morris! En dan Romano.. :( zo onverwachts ineens!

En niemand miste hem ook echt.. ::ohno::

Ik volg het al een tijdje niet meer, maar dit klinkt wel heftig. Wat is er gebeurd dan? ???
Toch bedankt!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #173 Gepost op: 8-01-2005, 09:28:36 »
Wow dit was weer eens een ouderwetse en topaflevering van ER..wat een actie en vooral wat een mooie opnames...tja dit heeft weer veel spanning opgeleverd en ik had eerst nog wel zo'n gevoel van ach ik ga niet kijken..maar 't schaatsen kon me ook niet echt pakken gisteravond :(

bij Romano had ik echt zo iets van wat een eikel ben je toch ook...maar toen niemand hem echt miste had ik echt zoiets van stomme mutsen kijk eens onder die helicopter...je zal maar zo aan je einde komen, want het lijkt me stug dat hij het overleefd heeft!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #174 Gepost op: 8-01-2005, 09:59:05 »
sorry dat ik het niet gemeld had, maar het was een bloedspannende aflevering! We want more! Volgende week (niet in het nederlands, omdat die niet is gegeven op de site van nederland 3):

211. Missing (a.k.a. Mistaken Identity, a.k.a. Identity Crisis)
gs: Daniel Dae Kim (Ken Sung) Troy Evans (Frank) Yvette Freeman (Haleh) Shannon Lucio (Johanna Lambright) Wendy Phillips (Mrs. Lambright) John Bentley (Larry Anderson) Niecy Nash (Judith Anderson) Michael Pena (Unknown) Kyle Richards (Dori) Rossif Sutherland (Lester) Finn Wittrock (Thomas Yoder) Joy Bryant (Valerie Gallant) Lynn A. Henderson (Olbes) Demetrius Navarro (Morales) Michelle Bonilla (Harms) Oliver Davis (Alex) Kevin Gonzalez (Nate) Brian Lester (Dumar) Danielle Lewis-Kates (Girl) Wayne Lopez (Benitez) Patrick Pankhurst (Dr. York) Terry Savage (Radiology Nurse) Steve Seagren (Zimmer) Nick Vallelonga (Kohler) Emily Wagner (Pickman) Ruth Zalduondo (Radiologist) Karla Zamudio (Alma) 

Gallant's sister is in town and Pratt hits it off with her. Nobody attends Romano's memorial service except for Corday. Alex steals a severed finger and later goes missing, turning up at County to see Luka. Luka and Sam share a moment. Neela treats two Amish kids who were injured on a sojourn into the city.
 

b: 04-Dec-2003 w: David Zabel d: Jonathan Robert Kaplan 

NOTE: Noah Wyle and Ming-Na do not appear in this episode. 
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #175 Gepost op: 8-01-2005, 15:46:19 »
Het was zoooo'n goede aflevering gister :o Ik schrok echt toen Romano ineens die helicopter op zich kreeg! En dat niemand hem herkende... Ben echt benieuwd naar de volgende aflevering ::jaja::
Smiling isn't a crime..

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #176 Gepost op: 8-01-2005, 18:39:08 »
En dat niemand hem herkende...
Ik denk dat er niet veel van je over is als er een helicopter boven op je stort en vervolgens in de fik vliegt  :-\\ Maar ik vond het ook een superspannende aflevering.
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #177 Gepost op: 8-01-2005, 18:49:32 »
http://bewarehedard.free.fr/videos10.htm

Voor mensen die dat van Romano nog willen zien.

Pas wel op met de spoilers verder naar onder :)
No Milk today???

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #178 Gepost op: 8-01-2005, 23:43:48 »
Wat een geweldige aflevering zeg.

Ik ben blij dat Romano dood is. Ik vond hem niet meer leuk de laatste tijd.

En tjezus, mijn hart heeft het echt zwaar gehad met de hele Susan/Chuck lijn van gister. En toen dacht ik op een gegeven moment ook nog dat het Chuney was die die propellor in haar rug kreeg.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #179 Gepost op: 10-01-2005, 15:31:53 »
http://bewarehedard.free.fr/videos10.htm

Voor mensen die dat van Romano nog willen zien.

Pas wel op met de spoilers verder naar onder :)

thanx voor de site!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!