Auteur Topic: ER (Emergency Room)  (gelezen 54498 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #180 Gepost op: 11-01-2005, 23:26:46 »
Wat een geweldige aflevering zeg.

Ik ben blij dat Romano dood is. Ik vond hem niet meer leuk de laatste tijd.

En tjezus, mijn hart heeft het echt zwaar gehad met de hele Susan/Chuck lijn van gister. En toen dacht ik op een gegeven moment ook nog dat het Chuney was die die propellor in haar rug kreeg.

Nou, ik vond het wel zielig hoor, voor Romano. Ik mocht die man wel :) . Maar het was wel een op-het-puntje-van-je-stoel-aflevering!!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #181 Gepost op: 13-01-2005, 22:49:41 »
Ben eigenlijk best wel weer blij met ER op Net5... Doug Ross  ::love::  ;D
No Milk today???

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #182 Gepost op: 14-01-2005, 16:59:51 »
vanavond weer een aflevering, wel tegelijk met WIDM
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #183 Gepost op: 14-01-2005, 17:54:55 »
Opnemen dus.. :) Ben benieuwd!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #184 Gepost op: 15-01-2005, 22:46:56 »
Mooie aflevering!
Echt zo sneu voor Romano.. dat niemand, op Elizabeth na, ook maar iets van zijn dood aantrok. ::ohno:: Dat had hij echt niet verdiend.. :( Ik vond hem juist wel leuk altijd, scherpe opmerkingen.. wel hard enzo maar toch cool. Het is gewoon sneu dat zijn werk zijn leven was en dat daar niemand hem mocht. Elizabeth heeft het ook maar moeilijk.. eerst Mark dood, toen die korte affaire met die klootzak en Romano die haar altijd zo mag is nu ook dood. :-\\ Ik las trouwens op het FOKforum dat ze over 3 weken ER onderbreken en pas in april weer verdergaan.. vaag. Op zich wel beter voor WIDM maar ik kan het toch wel altijd opnemen..

Kovac was wel leuk.. maar ik had eigenlijk wel verwacht dat Carter nu wel weer eens terug zou komen omdat ze vorige week zo'n shot van hem lieten zien. Maar ik wil geen spoilers weten ofzo, ik zie het wel. :)
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 22:48:46 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #185 Gepost op: 16-01-2005, 14:09:24 »
Ik vond het een beetje saaie aflevering vrijdag! Maar dat kan ook liggen aan het feit dat het de week daarvoor natuurlijk superspannend was!  :)
When God created man, she was only joking!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #186 Gepost op: 16-01-2005, 16:22:08 »
212. Makemba
gs: Thandie Newton (Kem Likasu) Pragna Desai (Angelique) Jarreth Merz (Charles) Moshidi Motshegwa (Celine) Troy Evans (Frank) William Abadie (David) Sandra Nelson (Michelle) Alyson Reed (Ginny) Joy Bryant (Valerie Gallant) Mary McCormack (Debbie) Fritz Michel (Walter) Joram Moreka (Luambo) Simmie Sims (Boy) Jacques C. Smith (Peter) Melissa Weil (Shelagh) 

What has Carter been up to for the past seven months? He's been in the Congo developing a relationship with Makemba "Kem" Likasu, an AIDS-clinic worker, who is six weeks pregnant with his child. Carter needs to return to Chicago to take care of his grandmother's estate, so he talks Kem into going with him to have the baby in Chicago.
 

b: 11-Dec-2003 w: John Wells d: Christopher Chulack 

NOTE: Sherry Stringfield and Ming-Na do not appear in this episode.
Music: Panjabi MC featuring Jay-Z, "Beware of the Boys (Remix)" 
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #187 Gepost op: 16-01-2005, 17:48:02 »
Mooie aflevering!
Echt zo sneu voor Romano.. dat niemand, op Elizabeth na, ook maar iets van zijn dood aantrok. ::ohno:: Dat had hij echt niet verdiend.. :( Ik vond hem juist wel leuk altijd, scherpe opmerkingen.. wel hard enzo maar toch cool. Het is gewoon sneu dat zijn werk zijn leven was en dat daar niemand hem mocht. Elizabeth heeft het ook maar moeilijk.. eerst Mark dood, toen die korte affaire met die klootzak en Romano die haar altijd zo mag is nu ook dood. :-\\ Ik las trouwens op het FOKforum dat ze over 3 weken ER onderbreken en pas in april weer verdergaan.. vaag. Op zich wel beter voor WIDM maar ik kan het toch wel altijd opnemen..

Kovac was wel leuk.. maar ik had eigenlijk wel verwacht dat Carter nu wel weer eens terug zou komen omdat ze vorige week zo'n shot van hem lieten zien. Maar ik wil geen spoilers weten ofzo, ik zie het wel. :)
Bedankt voor de samenvatting ::ok:: Ik kon het vrijdag niet zien, want ik ging WIDM kijken en de video was ook bezet :-\\
Smiling isn't a crime..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #188 Gepost op: 17-01-2005, 10:41:33 »
Bedankt voor de samenvatting ::ok:: Ik kon het vrijdag niet zien, want ik ging WIDM kijken en de video was ook bezet :-\\
hahahaha daar had ik dus ook last van ::rofl::..maar ik had mijn buufje gevraagd of zij ER wilde opnemen voor mij...is ze helaas vergeten :\'(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #189 Gepost op: 19-01-2005, 20:49:43 »
hahahaha daar had ik dus ook last van ::rofl::..maar ik had mijn buufje gevraagd of zij ER wilde opnemen voor mij...is ze helaas vergeten :\'(

SCHANDELIG!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #190 Gepost op: 22-01-2005, 21:34:10 »
TOUCH AND GO"
DR. CARTER RETURNS FROM AFRICA FULL OF SURPRISES INCLUDING A NEW LOVE; THANDIE NEWTON GUEST-STARS -- The return of Dr. Carter (Noah Wyle) from Africa prompts various reactions, especially when he is accompanied by his new love Makemba (guest star Thandie Newton, "Mission: Impossible 2") -- and Carter has other surprises in store -- while Dr. Pratt (Mekhi Phifer) squares off against Dr. Gallant (Sharif Atkins) over a personal matter. A busy Pratt also finds time to treat a young victim of a car accident whose case is complicated by a rare form of osteoporosis and takes an interest in an elderly woman suffering from dementia who believes he is her son. In addition, a whole nursing shift cannot go home until they find one missing valium pill. Elsewhere, Dr. Kovac (Goran Visnjic) informs Dr. Weaver (Laura Innes) about his departure date and Carter deals with a malnourished woman and her equally famished family. Alex Kingston, Maura Tierney, Parminder Nagra and Linda Cardellini also star.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #191 Gepost op: 23-01-2005, 19:34:18 »
Leuke aflevering!
Hoewel Carter er veel minder leuk uitziet met die baard van hem.. ::ohno::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #192 Gepost op: 24-01-2005, 13:55:57 »
Weer gemist.. :(
Smiling isn't a crime..

Offline Eeyore

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep the faith!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #193 Gepost op: 24-01-2005, 14:12:22 »
Heb em opgenomen!!!!

kan em straks lekker kijken met een bakkie chips voor me neus!!
 ::ok::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #194 Gepost op: 24-01-2005, 15:09:38 »
Heb em opgenomen!!!!

kan em straks lekker kijken met een bakkie chips voor me neus!!
 ::ok::

Leuke aflevering is het, dus het is de moeite waard!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #195 Gepost op: 28-01-2005, 16:31:26 »
vanavond weer een aflevering en dan geloof ik een paar weekjes geen afleveringen meer
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Sija

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #196 Gepost op: 28-01-2005, 20:07:50 »
vanavond weer een aflevering en dan geloof ik een paar weekjes geen afleveringen meer

Aah, meen je dat nou? Jammer zeg. Gelukkig heb ik nog 3 afleveringen op de videoband staan die ik nog niet heb gezien. Heerlijk op een middag of een avond een paar uurtjes ER kijken. :D
Tis een Kwestie van Geduld

Offline Eeyore

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep the faith!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #197 Gepost op: 29-01-2005, 15:11:05 »
Ik ben em vergeten!! :\'( :\'(

Hoe wastie en is er echt voorlopig geen ER???

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #198 Gepost op: 29-01-2005, 20:50:21 »
Shame on you! ;)
Voorlopig is er echt geen ER idd en de aflevering was erg leuk vond ik. ::jaja::
Het begon met Carter die met Kem (die vriendin die hij in Afrika ontmoet had) voor een tijdje naar Amerika terug is gegaan. Hij is weer tijdelijk aan het werk in het ziekenhuis in Chigago, iedereen is blij hem weer te zien enzo.. Met Abby blijft 't natuurlijk moeilijk mja. Verder, Kovac wou ontslag nemen per 18 januari maar heeft dit uiteindelijk toch gewijzigd want hij wil toch nog wat langer werken in Chigago ipv zo snel alweer terug naar Afrika te gaan. (heeft misschien wat te maken met die ene zuster, kan ff niet op de naam komen) Enne, Prat had pech in het ziekenhuis met een patient.. was heel zielig. En hij werd min of meer gedumpt door het zusje van ohw wat erg, hoe heet hij ook alweer? Die donkere dokter, Mike Gallant! Dat was het, Prat wou wel echt relatie met haar maar toen het zusje van Mike weer wegging naar New York waar ze woont, zei ze dat ze dit meer zag als een vakantie en that's it. (zij was diegene die MS heeft) Verder is Weaver zo zeurderig als altijd, Abby heeft nog steeds pech etc met alles.. die medstudents zijn dom (die rode met die bril) en tsja, het was weer als vanouds! ::jaja::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #199 Gepost op: 7-02-2005, 12:29:03 »
ER
Eerstvolgende uitzending: vrijdag 29 april om 20.27 uur op Nederland 3. Aflevering 12: Nicu
Abby en Neela werken drie weken op een intensive care-afdeling voor baby's. Onder hun patiëntjes is een hersendode baby, waarvan de moeder een dagelijkse gebedsdienst houdt rond het ziekenhuisbed, een baby met ernstige hartproblemen en een pasgeboren tweeling waarvan een meisje erg ziek is.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!