Auteur Topic: ER (Emergency Room)  (gelezen 54514 keer)

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #40 Gepost op: 5-02-2004, 23:20:33 »
Heb hem gezien.
T is jammer dat we nou weer een hele week moeten wachten
Ah hij was weer leuk dus, dan ist dus wel goed dat ik em heb opgenomen ;D was ik ook 3 (!) keer vergeten, maar daar hebben we het niet over...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #41 Gepost op: 6-02-2004, 09:19:22 »
Ik vond het ook weer een leuke aflevering. Wel zielig hoor, voor Romano. Eigenlijk moet je nu kei veel medelijden met hem krijgen (heb ik al :( ). Ik bedoel, het is niet zomaar iets, je arm eraf en dan weer eraan. Maar dat hij dan Elisabeth probeert te versieren ;) .

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #42 Gepost op: 6-02-2004, 20:47:59 »
Ik vond het ook weer een leuke aflevering. Wel zielig hoor, voor Romano. Eigenlijk moet je nu kei veel medelijden met hem krijgen (heb ik al :( ). Ik bedoel, het is niet zomaar iets, je arm eraf en dan weer eraan. Maar dat hij dan Elisabeth probeert te versieren ;) .
Het was zeker een leuke aflevering idd.! ::jaja:: Alleen wel erg zielig... ik moest echt huilen bij Romano.. :( (okee.. nu ben ik miss een btje erg mgoed. ;D ) Ik ga em zo nog keer kijken met mn ouders. Vond het ook zielig voor de ene man die parkinson heeft.. en Kovac is ook stom! Vroeger wastie veel leuker..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #43 Gepost op: 8-02-2004, 18:13:43 »
Alleen wel erg zielig... ik moest echt huilen bij Romano.. :( (okee.. nu ben ik miss een btje erg mgoed. ;D )

Ik zat ook wel iets weg te slikken hoor en dat heb ik normaal nooit, dus zo erg ben je niet ;) .

en Kovac is ook stom! Vroeger wastie veel leuker..

Ja klopt! Nu is hij gewoon super arrogant ofzo geworden, eerst wassie zo'n lieve man met een leuk accent ;) .

Groenenman

  • Gast
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #44 Gepost op: 8-02-2004, 18:40:25 »
Ik vond het vet lullig voor die oude student met parkinson. Ik had echt oprecht medelijden met hem.

Offline alathea

  • Forumlid
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #45 Gepost op: 19-02-2004, 20:49:02 »
Ik was bijna vergeten dat het vanavond alweer zo ver is.  ;D
It's not  that easy beeing green

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #46 Gepost op: 19-02-2004, 20:52:00 »
Ik ben blij dat ik even in dit topic kijk, ik was het helemaal vergeten!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #47 Gepost op: 22-02-2004, 20:30:12 »
Ik vond het vet lullig voor die oude student met parkinson. Ik had echt oprecht medelijden met hem.

Ik snap zijn rol in het geheel niet zo. In het echt zou iemand met Parkinson vast geen co-schappen chirurgie kunnen lopen.. hij's stukken beter als psych  ::ok::
Ik vind er nog wel leuk, maar toch niet zo leuk meer als vroeger...ik mis gewoon te veel mensen..

Kovac lijkt trouwens een omgekeerde dr. Ross.. eerst aardig en dan een lul (i.p.v. zoals Ross eerst een lul en dan aardig ;))
No Milk today???

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #48 Gepost op: 22-02-2004, 20:41:41 »
Kovac lijkt trouwens een omgekeerde dr. Ross.. eerst aardig en dan een lul (i.p.v. zoals Ross eerst een lul en dan aardig ;))

Hij is nu ook totaal niet meer aantrekkelijk ;) . Terwijl hij eerst nog best wel leuk was, zeg maar ;) .

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #49 Gepost op: 22-02-2004, 20:48:21 »

Hij is nu ook totaal niet meer aantrekkelijk ;) . Terwijl hij eerst nog best wel leuk was, zeg maar ;) .

Ik mis dr. Ross...  :-\\ Die was veeeel leuker  ;) >:D
No Milk today???

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #50 Gepost op: 22-02-2004, 20:55:44 »
Het was weer un geweldige aflevering vonnik. :)

Kovac is idd niks meer.. ik dacht dat 't miss btje beter zou worden toen die zo sorry zei tegen die zuster. Maar op 't eind.. ::ohno:: Zijn imago daalt.. Carter daarintegen.. whiej! ::bravo:: Sneu voor Abby met haar broer enzo, klonk erg bekend hoe hij deed.. ivm hun moeder pooos terug. Verder moet Susan maar leuke vriend krijgen ofzo.. zij is gewoon leuk. En ik mis Romano de laatste 2 (?) afleveringen.. Die Nathan begon redelijk irritant te worden met zn gezeur over hoe ze het allemaal beter moeten/kunnen doen enzo. Mgoed... en Kerry dus zwanger.. had ik niet verwacht.. wel leuk voor dr en goede reden om haar de komende afleveringen minder in beeld te laten. Ze moet natuurlijk wel keertje met zwangersschapverlof. ;)

Kort samengevat --> Kijk weer erg uit naar donderdag. ::ok::

Ik mis dr. Ross...  :-\\ Die was veeeel leuker  ;) >:D
Hmm.. ik heb dr. Ross niet meegemaakt geloof ik. ::ohno:: Ik begon met kijken toen zij er nog wel was.. die vrouwelijk dokter (hoe zeg je dat?) met van dat dikke donkere haar. Die een man had waar ze toen later mee gescheiden was.. en toen Marc zn vader (zoiets? ) doodging.. al was dat weer poos erna geloof ik. :-\\ oohhhja en dat Lucy doodging.. dat was zó zielug..  :(
« Laatst bewerkt op: 22-02-2004, 20:59:18 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline alathea

  • Forumlid
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #51 Gepost op: 26-02-2004, 21:06:06 »
Vanavond, vanavond, vanavond  ::tandpastasmiley::
It's not  that easy beeing green

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #52 Gepost op: 26-02-2004, 21:15:27 »
Ohw wat gaat dat toch weer snel. :) Whiejj, bijna. ;D
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #53 Gepost op: 27-02-2004, 19:51:29 »
Het was een beetje een saaie aflevering vond ik... niet echt iets heel boeiends... Ja, met die transplantatie dan, maar op zich niet echt dat je zegt: Goh... ik heb die 45 minuten nuttig besteed ;) .

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #54 Gepost op: 27-02-2004, 22:59:37 »
Nuttig,, wat nou nuttig? Zo'n uurtje moet gwn ff relaxxt zijn. ;)

Het was geen fantastische aflevering idd maar ik vond hem toch wel leuk hoor. Btje sneu voor Abby door dat gedoe met dr broer en met haar moeder erbij, en Carter vind ik egt gewoon heel lief! Later wil ik ook zo'n vriend. ;D En Elizabeth praatte eindelijk eens over Mark.. vond ik wel goed van dr.. en erg zielig. :( Verder.. oja.. die transplantatie.. jah dat was wel leuk..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline alathea

  • Forumlid
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #55 Gepost op: 4-03-2004, 14:36:24 »
Tis weer donderdag ;D ;D ;D
It's not  that easy beeing green

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #56 Gepost op: 17-03-2004, 20:27:03 »
Hopen dat voetbal gauw afgelopen is, damn, donderdag is niet meer hetzelfde ;)

Oh en doordeweeks Dr. Ross  ::love::
No Milk today???

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #57 Gepost op: 18-03-2004, 07:55:38 »
Hopen dat voetbal gauw afgelopen is, damn, donderdag is niet meer hetzelfde ;)

Oh en doordeweeks Dr. Ross  ::love::

Ja  ::love::  maar dat is bijna afgelopen vrees ik. :\'(  Nu komt toch de episode dat hij boos is dat Carol niet naar het afspraakje kwam en dat hij daarom uiteindelijk ook vertrekt omdat die relatie met Carol niet van de grond wil komen?
we're back :(

Offline alathea

  • Forumlid
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #58 Gepost op: 18-03-2004, 19:33:06 »
We moeten wel opletten
Vandaag begint ER om 20.40 i.p.v. 21.30
Dus nog vroeger
It's not  that easy beeing green

Groenenman

  • Gast
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #59 Gepost op: 20-03-2004, 15:20:30 »
Ik vond het een erg verwarrende aflevering, maar dat kwam misschien omdat ik pas halverwege instapte ...  ::)