Auteur Topic: De biechtkamer  (gelezen 27539 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
De biechtkamer
« Gepost op: 9-01-2015, 21:31:59 »
Hier kunnen jullie openbaar wat biechten kwijt. Uiteraard ontvangen we graag ook jullie biechten per pm :)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #1 Gepost op: 9-01-2015, 21:41:30 »
Wauw, en ik zit in WIDM en ik heb een joker. Dit avontuur is al goed begonnen, ik hoop dat ik het ook volledig ga afsluiten.
klaar voor de strijd

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De biechtkamer
« Reactie #2 Gepost op: 9-01-2015, 21:45:23 »
Aaaah we beginnen  ::bravo::!! En ik ben drbij....
Ik ga zo eens kijken naar de eerste opdracht. Ik ben super benieuwd!!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtkamer
« Reactie #3 Gepost op: 9-01-2015, 21:50:55 »
Yes, ik ben erbij! ::cheerleader:: En ik heb ook nog eens een joker gewonnen! :D Kan het beter beginnen voor mij?

Zo meteen de eerste opdracht! Ik ben benieuwd waar we heen gaan...Of weet ik dat misschien al? Aan de anderen om erachter te komen ;D

Ik heb er alvast onwijs veel zin in! :D
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De biechtkamer
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2015, 21:53:26 »
Groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2015, 21:54:36 »
zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart
#teamamaimiljaarde

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2015, 21:55:57 »
"Nu is het eindelijk zover. Fijn gevoel, na thuis weken voor te bereiden en af te wachten in spanning. Maar de schermen zijn getoond en nu weet eindelijk iedereen of hij/zij mee mag doen. Ongelofelijk om de blikken in de ogen van de andere kandidaten te zien en kijken hoe iedereen al zenuwachtig en mollerig bijloopt: het spel is begonnen. Let the game begin!"
Lomperik..

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2015, 22:21:06 »
Groen? Dit is geen Lingo hoor.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtkamer
« Reactie #8 Gepost op: 9-01-2015, 22:24:17 »
Groen? Dit is geen Lingo hoor.
::rofl::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtkamer
« Reactie #9 Gepost op: 9-01-2015, 22:45:16 »
(Dit is gen biecht); het is denk ik wel de bedoeling dat er hier niet op biechten van anderen gereageerd wordt, dus zoals je het op TV ziet dat je hier gwn de biechten leest zoals ze in dat zwarte kamertje in de serie zijn.
Nja ok, je hebt gelijk denk ik, maar ik vond het gewoon ff grappig. ;) #zalhetnietmeerdoen :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De biechtkamer
« Reactie #10 Gepost op: 10-01-2015, 15:57:05 »
HO! Ben ik toch verhip de biechtkamer ingelopen.
Leuk hoor, die interactieve programma's. ::jaja:: ::ok::

Oh-oeh-wacht, mag ik meteen de groetjes doen?
Kijk mam, ik ben op tv! ::zwaai:: Kijk dannnnn. ::zwaai:: En jij zei nog wel dat hulpdakdekkers nooit op tv komen! :D
Nou, doe de groetjes aan pap he? En zeg effies dat Kees van Truus er morgen nie is bij klaverjassen, want hij heb op een komkommer gevallen en die zit vast.
Nou groetjessss!
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De biechtkamer
« Reactie #11 Gepost op: 10-01-2015, 15:58:24 »
 ::megafoon::* Security naar de biechtkamer alstublieft *

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #12 Gepost op: 10-01-2015, 17:03:41 »
"Manmanman, miserie! Werd net omvergelopen door een gekke man toen ik de biechtkamer wou binnenstappen. Een of andere dakbedekker denk ik. Misschien een aanwijzing? Wie zal het zeggen."
« Laatst bewerkt op: 12-01-2015, 16:53:36 door Nys-Fan »
Lomperik..

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtkamer
« Reactie #13 Gepost op: 10-01-2015, 18:04:20 »
Het spel is begonnen en het is nu al één grote chaos. Eerst het kiezen van verantwoordelijken en de sleuteldrager, en nu de opdracht. Wat betekent die aanwijzing, en hoeveel geld gaat er vanaf als we het fout hebben? De kans dat we het in één keer goed hebben is maar heel klein... zeker met een mol in ons midden. Maar ik ben benieuwd waar we heen gaan!
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: De biechtkamer
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2015, 22:13:46 »
Het spel is koud begonnen, en er is al zoveel gebeurd. We hebben met Bjornn 2000€ verloren uit de pot... En dan de grootste verrassing: ik heb een sleutel tot een finaleplek. Zouden  er addertjes onder het gras zitten? Is het een voordeel of nadeel om straks misschien wel zonder scherm te zien in de finale te zitten? Ik ben benieuwd, ik kijk uit naar de aankomende opdrachten! En het is duidelijk dat het geld nog belangrijker wordt, omdat ik er dicht bij ben... Ik kan het nog moeilijk bevatten, maar heb er onwijs veel zin in!

Edit: spelfout (gebeurt  ::schaam::)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #15 Gepost op: 10-01-2015, 23:03:55 »
Björn en Pjotr1992 zijn al zeker van de volgende aflevering. Er blijven nog 10 plaatsen over voor 11 kandidaten.
Als de mol niet bij hun zit, zijn er nog maar 9 plaatsen voor 10 kandidaten. Het wordt tricky met de komende lotterij eh.. executie
klaar voor de strijd

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #16 Gepost op: 13-01-2015, 20:07:43 »
"Mannen die bh's meenemen? Serieus? Blijkbaar een hoop travestieten onder de deelnemers dit jaar..."
Lomperik..

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2015, 01:04:18 »
"Mijn eerste test en executie staan voor de deur. Als ik zo om me heen kijk heeft niemand van hun er echt volledig vertrouwen in. Enkel de Mol zal met een gerust hart zijn scherm afwachten denk ik..."
Lomperik..

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: De biechtkamer
« Reactie #18 Gepost op: 15-01-2015, 13:18:30 »
En dan komt dat moment: ik neem in mijn eentje achter het tafeltje plaats met een laptop. Alle opdrachten schieten nogmaals door mijn hoofd. ik besluit te spreiden, maar over hoeveel? En over wie..? Laten we hopen dat ik de eerste test goed door kom, maar het zal zeer moeilijk worden. Ik hoop dat mijn theorietjes in ieder geval enigszins blijken te kloppen. Nog 2 dagen tot de executie, maar de test zit erop! Nu kan ik slechts afwachten.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #19 Gepost op: 22-01-2015, 20:13:43 »
"Mol, moller, molst. Iedereen is de Mol. Allee, iedereen lijkt de Mol dit jaar. Maar de filmopdracht ging goed voor de verandering, het is eens wat anders hé."
Lomperik..