Auteur Topic: De biechtkamer  (gelezen 27543 keer)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #60 Gepost op: 9-03-2015, 15:09:40 »
Test ingevuld en nu afwachten.
Veel spreiden is nu niet meer mogelijk. Je moet bijna all-in gaan.
Als ik dit overleef, ben ik mogelijk 1 executie verwijderd van de finale.
Tenzij er nog een sleutelopdracht komt (ik vermoed helaas van wel, maar van mij hoeft het niet).

Afvallen wordt nu gewoon pijnlijker én pijnlijker.
klaar voor de strijd

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtkamer
« Reactie #61 Gepost op: 9-03-2015, 20:18:35 »
Zo meteen een nieuwe executie, van aflevering 8 alweer inmiddels. Ons groepje wordt steeds kleiner en kleiner, de finale komt steeds meer en meer in zicht. Maar ook weer niet want het duurt nog wel even voor we daar zijn. Daarvoor moeten we eerst nog een beetje overleven, te beginnen met de executie van zo meteen. Wie zal er gaan afvallen? Ik ben benieuwd, maar zoals Wouterv al zei, het begint pijnlijker en pijnlijker te worden.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #62 Gepost op: 9-03-2015, 20:33:27 »
en bam...

daar gaat de humorist van de groep.
Wie moet er nu voor de komische noot zorgen.
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De biechtkamer
« Reactie #63 Gepost op: 9-03-2015, 20:37:47 »
::oink:: hij had dus geen idee.
hij zei dat wel, maar ging toch telkens door ::oink::

En nu ? Er zijn er nog maar 5: WouterV, Starlight, Bubbles, Duncton en ik natuurlijk nog.

Die vrouwen die houden het lang vol. Ik ken een oudere molserie van TV. Daarbij hield ook een bondje lang vol. Hoe deden die dat toch ?

Kom ik op terug Biechtstoel. Daar kom ik op terug!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtkamer
« Reactie #64 Gepost op: 23-03-2015, 16:15:01 »
Hier zitten we dan, nog maar met z'n vieren. Vanavond de allerlaatste executie voor de grote finale. Duncton die verzekerde zich al van een plaats in de finale, dus het zal héél spannend gaan worden. Waarschijnlijk zal het van details gaan afhangen wie er nog zal gaan afvallen. Ik ben benieuwd wie Duncton nog zal gaan vergezellen en stiekem hoop ik natuurlijk dat ik daar bij ben. ;D We weten het vanavond!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtkamer
« Reactie #65 Gepost op: 23-03-2015, 18:16:53 »
Nog maar heel even tot de volgende executie en ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als deze keer. Het zal er heel erg om gaan spannen wie er doorgaat naar de finale en wie afvalt. En hoewel ik ons allemaal een plek in de finale gun, wil ik natuurlijk heel graag gewoon zelf die finale halen! Over een uurtje weten we het...
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De biechtkamer
« Reactie #66 Gepost op: 28-03-2015, 14:02:47 »
zooooo dat was het dan. de laatste enter is ingedrukt. Ik ben wel blij dat ik nog een joker had. Kan toch precies het verschil geven in deze laatste ronde.
Mijn tijd was vrij snel denk ik zo maar.
Nu begint het grote wachten.
Zal ik eindelijk eens een groot forumspel winnen ? ::hyper::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtkamer
« Reactie #67 Gepost op: 28-03-2015, 19:05:37 »
Dag biechtkamer,

Dat was het dan. Het zit erop. De laatste test is ingevuld en ingestuurd, het ligt niet meer in mijn handen. Ik heb gedaan wat ik kon en hoop dat dat genoeg was. Jammer dat het avontuur voorbij is, maar ook fijn om weer wat meer tijd aan andere zaken te kunnen besteden.

Nu wachten op de uitslag. Benieuwd wanneer we het verlossende woord kunnen verwachten. ::joehoe::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtkamer
« Reactie #68 Gepost op: 29-03-2015, 15:25:50 »
Dag biechtkamer,

Dat was het dan... Ook mijn laatste test is ingevuld. Heel erg raar om te beseffen dat na 11 fantastische weken dit avontuur er nu echt op zit.
De test ging goed. Ik heb ook gedaan wat ik kon en we zien wel wat het wordt. Laat die ontknoping maar beginnen zou ik zeggen :D
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De biechtkamer
« Reactie #69 Gepost op: 29-03-2015, 15:33:48 »
Het is best raar, nog even en dan is het spel afgelopen. Het spel dat op een bepaalde manier tijdelijk (11 weken) onderdeel is geworden van je dagelijkse ritme. Een spel dat al een tijd op de planning stond, en waarvan de eerste ideeën al geruime tijd in mijn hoofd zaten. Dat spel is gespeeld, en in alle bescheidenheid kan ik zeggen dat het ondanks wat slordigheden en foutjes, best goed uit de verf is gekomen.

En natuurlijk kan ik het niet alleen, samen met LDH hebben we een spel neergezet met echte locaties (daarvoor ook echt gaan 'scouten' zoals Anton bij de echte widm), en een afwisseling tussen diverse spellen zoals actieopdrachten, sleutelspellen, eenvoudige spellen en uitgebreide opdrachten. Natuurlijk mochten ook de verschillende mindf*cks niet ontbreken, want in  wie is de mol is niets wat het lijkt.

Ook de jury, waarvan ik niet had verwacht dat het zou lukken, heeft in wie is de mol succesvol zijn intrede gedaan. Dank aan alle juryleden  ::bravo:: Dank aan de fanatieke kandidatengroep, en ook dank aan Lama, Timvdons en andere adviseurs die zo nu en dan even de opdrachten van het spel wilde reflecteren. Dat spel is nu ten einde, of nou ja bijna... ik ga me samen met Lukie, Duncton en Bubbles voorbereiden op de grote finale: één winnaar, één verliezer en één mol.

Het was een fijne tijd in Engeland, Ierland en Wales  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 29-03-2015, 15:35:40 door Mollenvanger-MV »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtkamer
« Reactie #70 Gepost op: 29-03-2015, 17:32:35 »
De tijd is erg snel gegaan. Begin januari lijkt nog zo kort geleden. Maar nu komt er toch snel een einde aan deze online editie van Wie is de Mol. Een spel dat weliswaar wat schoonheidsfoutjes had, maar dat toch over het algemeen soepel verliep, met leuke opdrachten (al zeg ik het zelf) en bovenal leuke kandidaten.

Samen Met MV hebben we jullie hopelijk een aantal topweken kunnen bezorgen. Want zoals ook MV al zei: alleen kunnen we het niet. Zelfs MV en ik hebben het zonder jullie niet kunnen doen. En niet te vergeten: ook de jury heeft zijn bijdragen geleverd. Dank daarvoor!

Maar nu is dan toch echt het einde in zicht. We hebben nog maar die deelnemers. Maar wie is de verliezer? En wie is de winnaar? En wie is nu toch de mol? Is het Duncton? Is het Lukie of is het toch Bubbles? Nog even wachten en het is bekend.

Iedereen die aan dit spel heeft meegewerkt, en het heeft gemaakt tot wat het is geworden: super bedankt! En wie weet/hopelijk tot een volgende editie! ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!