Auteur Topic: Klein geluksmomentje van de dag  (gelezen 324358 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #400 Gepost op: 22-02-2016, 15:40:38 »
Klinkt interessant MV!

Eerder een groot dan een klein geluksmoment: ik heb waarschijnlijk een scriptieonderwerp en begeleider! ::bravo::


::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #401 Gepost op: 22-02-2016, 15:41:14 »
Eerder een groot dan een klein geluksmoment: ik heb waarschijnlijk een scriptieonderwerp en begeleider! ::bravo::


::bravo:: ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #402 Gepost op: 22-02-2016, 15:47:09 »
Eerder een groot dan een klein geluksmoment: ik heb waarschijnlijk een scriptieonderwerp en begeleider! ::bravo::



 ::bravo:: ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #403 Gepost op: 22-02-2016, 16:01:08 »
Eerder een groot dan een klein geluksmoment: ik heb waarschijnlijk een scriptieonderwerp en begeleider! ::bravo::



PROFICIAT ::bravo:: ::bravo::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #404 Gepost op: 22-02-2016, 16:15:39 »
Eerder een groot dan een klein geluksmoment: ik heb waarschijnlijk een scriptieonderwerp en begeleider! ::bravo::



Wat mooi, dat dit (zo goed als) gelukt is!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #405 Gepost op: 22-02-2016, 17:17:59 »
Eerder een groot dan een klein geluksmoment: ik heb waarschijnlijk een scriptieonderwerp en begeleider! ::bravo::



Geweldig! ::bravo::


Groen scherm,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
eh licht... krijgen om een opdracht over Wie is de mol te doen voor mijn studie.  ::love::


Top!  ::bravo::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #406 Gepost op: 22-02-2016, 18:50:12 »
 ::bravo::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #407 Gepost op: 22-02-2016, 19:24:49 »
Allemaal goede berichten op maandag ::bravo::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #408 Gepost op: 23-02-2016, 15:41:22 »
Eindelijk rust door het UWV. Ben in ieder geval voor 1 jaar 100% afgekeurd dus even geen sollicitatiestress en mijn eigen ritme wat meer kunnen aanhouden :D
Al geeft het wel een ietwat tegenstrijdig gevoel

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #409 Gepost op: 23-02-2016, 22:10:03 »
Quintis  ::love::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #410 Gepost op: 23-02-2016, 23:29:38 »
Eindelijk rust door het UWV. Ben in ieder geval voor 1 jaar 100% afgekeurd dus even geen sollicitatiestress en mijn eigen ritme wat meer kunnen aanhouden :D
Al geeft het wel een ietwat tegenstrijdig gevoel
doen ze dat tegenwoordig maar voor 1 jaar? Dat was toch eerst 5 jaar?


Tegenstrijdig: ja, je zou eigenlijk liever gewoon willen werken, en dan krijg je  (volkomen onnodig) nog een plaatsvervangend schuldgevoel ook.

Terwijl veel mensen compleet geen idee hebben om welke reden je bent afgekeurd. Het is sowieso al een crime om keuringsartsen te vinden die erkennen dat je niet altijd aan de ''buitenkant'' van iemand kunt zien wat je mankeert.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #411 Gepost op: 24-02-2016, 10:11:16 »
doen ze dat tegenwoordig maar voor 1 jaar? Dat was toch eerst 5 jaar?


Tegenstrijdig: ja, je zou eigenlijk liever gewoon willen werken, en dan krijg je  (volkomen onnodig) nog een plaatsvervangend schuldgevoel ook.

Terwijl veel mensen compleet geen idee hebben om welke reden je bent afgekeurd. Het is sowieso al een crime om keuringsartsen te vinden die erkennen dat je niet altijd aan de ''buitenkant'' van iemand kunt zien wat je mankeert.
Nee, zijn allemaal veel strenger geworden en het ligt er ook maar aan welke arts je krijgt in hoeverre je afgekeurd wordt. Is allemaal persoonlijke voorkeur.

Aparte vind ik wel dat ik al bijna 5 jaar (zo lang werk ik al niet meer) met het UWV in de clinch lig over mijn ME klachten. En werd nooit volledig afgekeurd. Werd pas gedeeltelijk afgekeurd toen ik er een slaapapneu bij kreeg, alleen kon ik toen zelfs nog 30 uur werken volgens hun. Dat haalde ik al niet toen ik nog wel een baan had :D

Nu heb ik die operatie ondergaan en word ik wel afgekeurd op basis dat de klachten als nasleep van de operatie worden gezien terwijl het dezelfde klachten zijn die ik voor de operatie ook had.

En als ik ook maar wat kon werken had ik dat gedaan want niemand gaat voor zijn lol op minimum inkomen leven, althans de meeste niet en ik ook niet  ::rofl::
 

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #412 Gepost op: 24-02-2016, 11:13:39 »

En als ik ook maar wat kon werken had ik dat gedaan want niemand gaat voor zijn lol op minimum inkomen leven, althans de meeste niet en ik ook niet  ::rofl::
 

Voor mij een klein geluksmoment:

Al ken ik je helemaal niet: ik lees hier dat jij nu in ieder geval even rust hebt, na een kennelijk heel vervelende periode, en dat je ondanks alles je gevoel voor relativeren niet verliest. Bovendien zet je alles heel goed op een rij en je helpt daar ook anderen mee. Ik vind dat bewonderenswaardig en het sterkt mij in mijn pogingen mijn relativeringsvermogen te blijven bewaren.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #413 Gepost op: 24-02-2016, 12:04:25 »
Voor mij een klein geluksmoment:

Al ken ik je helemaal niet: ik lees hier dat jij nu in ieder geval even rust hebt, na een kennelijk heel vervelende periode, en dat je ondanks alles je gevoel voor relativeren niet verliest. Bovendien zet je alles heel goed op een rij en je helpt daar ook anderen mee. Ik vind dat bewonderenswaardig en het sterkt mij in mijn pogingen mijn relativeringsvermogen te blijven bewaren.
Lief :D
En dat relativeringsvermogen moet je zeker vast blijven houden. Zelfde als je positiviteit nooit verliezen. Dat helpt je door zoveel dingen heen. ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #414 Gepost op: 26-02-2016, 12:57:19 »
Vandaag zouden tussen 12.00u en 16.00u de badkamer spullen geleverd worden. Ik moest vanochtend wel werken. Om kwart voor 12 belden ze (volgens afspraak) 'We zijn er over een half uur'. Ik naar huis gereden: stipt om kwart over 12 waren ze er, om kwart voor 1 waren ze klaar en nu heb ik de rest v/d middag vrij om te doen wat ik wil en is mijn lekkere lange weekend (maandag nl ook vrij) eerder dan ik dacht begonnen ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #415 Gepost op: 26-02-2016, 18:45:09 »
Ik kan eindelijk Seizoen 2 en 3 afkijken van House of Cards
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #416 Gepost op: 26-02-2016, 18:54:58 »
Ik ben nu 5 daagjes vrij.  :D

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #417 Gepost op: 26-02-2016, 20:32:20 »
twee nootjes in hartvorm op m'n gevulde koek  ::love::
...maar soms even niet :)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #418 Gepost op: 27-02-2016, 00:12:00 »
Na het werk nog een drankje drinken met de collega´s van de avond  ::proostbier::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Klein geluksmomentje van de dag
« Reactie #419 Gepost op: 2-03-2016, 15:56:45 »
In de prijzen gevallen bij een raad-moment van L1-radio, vanmiddag. In ieder geval gewonnen: een DVD van Roger Waters, (mede-)oprichter van Pink Floyd, en nog wat Pink Floyd-gerelateerde dingen.

Wat moest ik doen? Aan de hand van een op de L1-website afgebeeld detail van een platenhoes raden wie de uitvoerende was, en de naam van het album.

Nou is dat bij Pink Floyd, The Wall, niet zo heel erg moeilijk........