Auteur Topic: Avonturier Michèle  (gelezen 47571 keer)

Offline Michele

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #20 Gepost op: 27-10-2003, 12:08:17 »
Yo BRO!
Kijk, van je familie moet je't hebben!

JEZUSSIE ;)

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #21 Gepost op: 27-10-2003, 12:25:28 »
Absoluut!!!! Meerdere saffies. Was bij de weg wel erg gezellig gisteren. Heb een paar gave shirts mee gekregen van mijn vrienden. Zal je zeker laten zien. Je lacht je rot.

Peter-Paul

Offline Klaasje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2003, 13:11:46 »
Ha Mies,

Heb de site gevonden en steun je door dik en dun, dat snap je!
Ik ben die maffe keepster, dan weet je het wel....toch!
Volgens mij heb je al heel veel fans, en tegen hen wil ik dus even zeggen dat ze de goede avonturier hebben gekozen!
Veel plezier allemaal met het volgen van deze topper, Michèle zal jullie niet teleurstellen!

Klaasje
 :P :P

Offline Michele

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2003, 13:16:56 »
Ik wordt er bijkans verlegen van...
Peter-Paul, je weet wel dat je geen aanstootgevende beelden op je t-shirt mag dragen?! Haha, vol verwachting klopt mijn hart..

Michèle ;)

Offline liesvoormies

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #24 Gepost op: 30-10-2003, 18:21:09 »
Hoi Mies,

Ik vind het geweldig dat je meedoet!!! Wij gaan je helemaal supporten vanachter de slagbomen (je weet wel waar).

Een hele dikke kus van mij

PS kan niet op je afscheidsborrel komen, maar kom wel op je overwinningsfeestje....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #25 Gepost op: 30-10-2003, 18:37:06 »
Welkom Liesvoormies op ons forum. Wij weten zeker dat je een geweldige race hier tegemoet kan zien. We gaan met z'n alleen die luitjes een flink supporten. Ga voor Michèle...go go goooooo..... ;D ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #26 Gepost op: 30-10-2003, 19:21:40 »
Ik weet zeker dat ik voor mies ga  ;D maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld misschien heeft dat ook wel met de naam te maken  ;)
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #27 Gepost op: 30-10-2003, 20:45:56 »
kan niet op je afscheidsborrel komen

Afscheidsborrel  ???

Waarom weten wij, als jouw toekomstige fans, daar niets van af??

Michèle, heb je ondertussen al een eigen site of forum waar jouw fans zich kunnen melden? Of zorgt planetrace.nl daarvoor?

En kom je nog op de chat zodat we nader kennis met je kunnen maken? We willen je beter leren kennen zodat we goed weten wíe we nu gaan steunen  ;)

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #28 Gepost op: 30-10-2003, 22:17:58 »
ha afscheidsborrel! Kep het even druk met een andere afscheidsborrel  nu(gaat emigreren naar nieuw zeeland!) dus tis te ver kruipen vanavond. Ik heb wel begrepen dat er een top feestje aankomt voor iedereeen als ze wint, hehehe! ;)
JEBROERTJE

veel plezier, nu terug naar het bier en vertier ! ;)


Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #29 Gepost op: 30-10-2003, 22:46:18 »
Dan moeten we er maar voor zorgen dat ze wint he, ik vind het wel weer eens tijd voor een top feestje  ;D
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #30 Gepost op: 31-10-2003, 00:12:10 »
Dan moeten we er maar voor zorgen dat ze wint he, ik vind het wel weer eens tijd voor een top feestje  ;D

ik zou zeggen . stemmen ja ;) duh . anyway het word tijd voor een leuk feestje straks. Dat gezeik over je eigen drank meenemen enzo moet eens over zijn! ;)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #31 Gepost op: 1-11-2003, 08:35:45 »
Heel veel plezier Michèle.
Geniet ervan en moge de beste winnen!

En vergeet niet met je mede-avonturiers een heel groot eindfeest te plannen voor alle fans gezamenlijk.... Want zoals jullie niet zonder fans kunnen, kunnen de fans niet zonder een spetterend eindfeest van jullie gezamenlijk   :D :D 

Offline de metselaar

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #32 Gepost op: 1-11-2003, 09:00:40 »
Mies in dik en dun zijn er dagelijks momenten om je te steunen.

De metselaar
 ;)

ps Brasil lalalalalalalalaaaa

Offline Jemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #33 Gepost op: 2-11-2003, 17:01:18 »
Hallo allemaal,
Om een overzicht te krijgen van wie er nu allemaal actief meedoen als gids voor Michele...even het volgende:

Willen jullie je even melden op de chat van #PR..te vinden op deze site.
En dan onderaan in de tekstbalk te typen:
/join #michele
We hopen jullie daar vlug te verwelkomen!! ;) ;D


Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #34 Gepost op: 3-11-2003, 14:43:13 »
Het gaat niet goed met Michèle: ze staat qua voorkeursstemmen op plaats 6  :'( :'(


Je kunt dit terug vinden door op planetrace.nl te klikken op haar foto. Ze staat ook achterin de rij .... :'( :'(

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #35 Gepost op: 3-11-2003, 14:50:23 »
van planet.nl:

De avonturiers zijn een dag onderweg en hun rol binnen de groep begint zich langzaam af te tekenen. Het lijkt erop dat Michèle voorlopig de leider van het stel is. Zij houdt het tempo erin en pept anderen op die in een dip zitten. Ellen bekommert zich het meest om het lot van haar reisgenoten. Zij kondigt etenstijden en drinkpauzes aan en zoekt het meeste contact met de lokale bevolking voor hulp.

stemmen zegt nog niks over hoe ze het daar doen  ;)  ;D
Michele trekt de kar!  ;)

Offline Maurice

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #36 Gepost op: 3-11-2003, 14:56:35 »
en natuurlijk Vincent:

De stille kracht binnen de groep is Vincent. Van hem hoor je weinig, maar de Rotterdammer heeft geen moeite het tempo te volgen en houdt ondertussen haarfijn alle processen in de gaten die zich binnen de groep afspelen. Zijn aanpassingsvermogen is groot.

 8)
vincent nr 3 !!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #37 Gepost op: 3-11-2003, 15:01:48 »
stemmen zegt nog niks over hoe ze het daar doen  ;)  ;D
Michele trekt de kar!  ;)

FieRo, je bent geweldig. Je hebt helemaal gelijk. Niet alleen het aantal stemmen telt, maar ook de rol van de avonturier in de groep. Michèle kan zich inderdaad door de rol die ze nu op zich neemt veilig stellen voor een exit. Want welke avonturier stemt zijn/haar fantastische leider weg  ;D ;D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #38 Gepost op: 4-11-2003, 09:34:40 »
Helaas: onze Michèle staat in de gevarenzone. :-[ :'( :'(

Voor ons als fans kunnen we denk ik maar 1 ding doen: meer fans voor haar zoeken, en vooral niet vergeten op haar te stemmen.

Michèle: Op ons kun je rekenen! 8)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #39 Gepost op: 4-11-2003, 17:25:13 »
Omdat er in het verre verleden nogal eens te pas en te onpas aan promotie voor eigen sites werd gedaan, hebben we één lijn getrokken en staan we reclame niet meer toe.

Aangezien er een paar enthousiaste Michele-fans zijn met een website, maar ik er hier even melding van. :) Zie linkpagina: "Avonturier Michèle".

 8)