Auteur Topic: Avonturier Michèle  (gelezen 47569 keer)

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #40 Gepost op: 4-11-2003, 18:29:07 »
Omdat er in het verre verleden nogal eens te pas en te onpas aan promotie voor eigen sites werd gedaan, hebben we één lijn getrokken en staan we reclame niet meer toe.

Aangezien er een paar enthousiaste Michele-fans zijn met een website, maar ik er hier even melding van. :) Zie linkpagina: "Avonturier Michèle".

 8)

ik snap dit hele bericht niet. Ik zie nergens reclame en die ene site is niet echt actief.  ???
Ik vind 'm nu eindelijk pas voor het eerst. Maar misschien ben ik Pipo  ::) (familie van Pipa)

anyway: Stem Michele!!
Oepssssss, reclame!  :o
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 18:31:52 door Fie Ro »

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #41 Gepost op: 4-11-2003, 19:10:45 »
Aangezien er een paar enthousiaste Michele-fans zijn met een website, maar ik er hier even melding van.

Een paar Michèle fans met een website???
Wil je die dan ook bij de links vermelden, want IK ken die sites niet  :-[

Daarbij: de link die jullie geplaatst hebben werkt niet. Graag herstel.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #42 Gepost op: 4-11-2003, 21:56:18 »
Ik zie nergens reclame
Klopt, de reclame topics zijn netjes opgeruimd. Anders vlogen de topics met site promoties je nu om de oren. ::)

De fansite van Michele bleek de officiële te zijn. Die link staat nu netjes en werkend vermeld in het eerste bericht van dit topic, op de linkpagina en in het topic "Sites rondom de Planet Race". In dat topic kunnen ook andere links geplaatst worden. :)

Ik stel voor dat we nu weer verder gaan over Michele zelf. :)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #43 Gepost op: 5-11-2003, 11:58:31 »
Michèle
Michèle (30) presenteert zichzelf als nuchter en vol humor. Vrolijk en creatief. Zulke mensen nemen vaak als vanzelf de leiderschapsrol op zich en worden gewaardeerd door de rest van het team. Om het in de race vol te houden moet ze echter ook door de kijkers gewaardeerd worden. Michèle had nog niet veel fans gemobiliseerd, als enige heeft ze geen fansite. Na twee dagen is zij dan ook een van de twee mensen met de rode armband: te weinig voorkeursstemmen.


Citta
Citta (24) is de jongste van het stel. Zo presenteert ze zich ook: ze leeft maar één keer, en wil vooral voorkomen dat ze vervalt tot burgerlijk gedrag. Ze wil doen waar ze zin in heeft, iets over zichzelf leren. Geen woord over anderen of over idealen. Dat neigt naar oppervlakkigheid. Daar maak je niet altijd vrienden mee… En dat blijkt. Na twee dagen hoorde ze al bij de minst populaire deelnemers. Het is voor haar te hopen dat daar nog verandering in komt. Als de groep moet kiezen tussen Michèle en Citta zou het vertrek van Citta wel eens heel dichtbij kunnen komen.

Bron: planet.nl



Dit klinkt goed voor Michèle....

Michèle Go, Goo, Gooo, Gooo, Gooooooooooo ....!!!

En wij als fans zullen onvoorwaardelijk op je blijven stemmen. En natuurlijk meer fans voor je proberen te verzamelen.

Offline Klaasje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #44 Gepost op: 5-11-2003, 12:12:17 »
Jongen :-*s,
Ik snap heus wel dat Mies ook er in blijft als het tussen haar en Citta gaat maarruh...... stemmen! Dat gaaft Mies in ieder geval een beetje meer lucht. Heb m'n kantoor al ingeschakeld, wie doet dat ook?

Klaasje


Offline Jemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #45 Gepost op: 5-11-2003, 12:32:24 »
Ik heb ook al iedereen ingeschakeld om te gaan stemmen:familie,collega's,buren,vrienden enz.
En van de groep die op de chat zit weet ik ook dat ze heel actief stemmers aan het werven zijn.
Het probleem is alleen dat 1 keer stemmen op een dag niet genoeg is,en dat mensen die niet actief aan het spel meedoen weinig van de spelregels snappen,dus ook niet weten dat je bij elk bereikt CP een keer mag stemmen.(trouwens mensen die er wel actief aan meedoen snappen het af en toe ook niet meer ;D)

Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #46 Gepost op: 5-11-2003, 20:52:11 »
Even om iedereen een hart onder de riem te steken....

Een kreet van lukiam is vaak "Michele for presidente"
het antwoordt luidt dan "viva la revolucion"  :D :D
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #47 Gepost op: 6-11-2003, 15:43:44 »
Om jullie even een hart onder de riem te steken...... Michèle staat in iedergeval niet meer als laatste!!!!!!! Go fans gooooooooooooo!!!!!! :D :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #48 Gepost op: 6-11-2003, 16:09:51 »
Wauw!!!!!!!!!!!!!!!!  8) 8)

Inderdaad: ze is Citta voorbij gestreefd.


Langzaam maar heel zeker begint Michèle aan haar opmars.

Michèle for Presidente
Viva la revolucion
 ;D

Offline Jemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #49 Gepost op: 6-11-2003, 20:40:34 »
YESSSSSS,
Er staat op de site van planetrace ook een spel voor i-mode.
Daar kan Michele extra geld mee verdienen..daarvoor waren 750 punten nodig die je met het spel bij elkaar kon spelen.
Er had al iemand 70 punten verdiend(waarvoor dank!)
Ik ben er een uurtje voor gaan zitten,en....heb de rest van de punten bij elkaar gespeeld!!
Dat betekend dus dat Michele extra geld krijgt!!
De site is nog niet geupdate,dus ik kan het er nog niet op terug vinden,maar dan weten jullie het alvast. ;D :-*

Michele for presidente! :D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #50 Gepost op: 6-11-2003, 20:46:58 »
Wauw Jemo!!!!!!!!!!

Je bent fantastisch!!!!


Zó komt Michèle verder, en verder, en verder ....

Tot dat ze uiteindelijk in de finale staat en de winnaar wordt.



Viva la revolucion!

 ;D ;D ;D

Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #51 Gepost op: 6-11-2003, 21:50:40 »
en winnen zal ze doen, al is het alleen maar voor dat kleine maar selecte groepje  :)

vive la revolucion :D
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #52 Gepost op: 7-11-2003, 10:49:26 »
Tja.. "It's lonely at the top!"  ;D

vive la revolucion  ;)

Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #53 Gepost op: 7-11-2003, 23:19:02 »
Michele gaat door naar de volgende ronde  ;D ;D ;D


vive la revolucion!
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen

Offline Jemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #54 Gepost op: 7-11-2003, 23:22:39 »
 ;D Yesssss Yesssss Yessss

Michele is er doorheen ze mag verder!!!!! :-*
Citta is eruit gestemd.

VIVA la Presidente,viva la revolucion!

Offline Jemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #55 Gepost op: 7-11-2003, 23:25:53 »
Citta verlaat PlanetRace

Na de schok van het niet op tijd halen van het laatste checkpoint van deze etappe, breekt opnieuw een zwaar moment aan voor de Avonturiers. De groep zal moeten bepalen wie van de twee minst populaire Avonturiers de Race zal moeten verlaten. In het licht van een ondergaande zon neemt de groep plaats bovenop het Fort Orange. Tim belt naar de controlroom hier in Hilversum om de definitieve eindstand van deze etappe te horen. Michele en Citta blijken nog steeds onderaan te staan en hij vraagt de twee blondines naast hem te komen zitten. De rest van de Avonturiers krijgt een schildpadschild aangereikt, die zij een voor een moeten geven aan de Avonturier die volgens hen de PlanetRace moet verlaten. Daarbij wordt hen gevraagd een motivatie te geven.

Ellen is als eerste aan de beurt, zij loopt langzaam naar Michele en geeft haar het schildpadschild: “Ik ben echt vriendjes geworden met Citta deze week.” Ze gaat weer zitten en de beurt is aan Henk-Jan. Hij staat op en loopt ook naar Michele. Hij geeft haar zijn schild: “Ik heb een beetje hetzelfde, ik vind jullie allebei echt heel leuk hoor, maar ik ben echt vriendjes geworden met Citta. Daarom kies ik voor jou.” Michele zit nu met twee schilden op haar schoot als Peter-Paul aan de beurt is om zijn stem uit te brengen. Hij loopt recht op Citta af en geeft zijn schild aan haar. “Ik wil de totale inzet van Michele belonen bij deze etappe, daarom vind ik dat zij het verdient heeft om het spel blijven.” Ook Vincent loopt naar Citta en geeft dezelfde reden: “Ik vind ook dat de inzet van Michele beloond moet worden.” Het is twee-twee en Tim neemt opnieuw de telefoon ter hand. Hij legt de groep uit dat bij een gelijke stand degene die op internet de meeste stemmen heeft vergaard, de doorslaggevende stem zal hebben. Hilversum deelt hem mee dat Vincent bovenaan staat, Citta hoort het nieuws en staart trillend met twee schildjes op haar schoot voor zich uit. Bij Michele ontlaad de spanning in een klap en ze barst in tranen uit. Dan dringt ook bij Citta door dat zij verloren heeft en ook zij begint te huilen. Allemaal staan ze op en geven elkaar een grote group-hug. Ondanks de onderlinge concurrentie dit een hechte groep en dan doet afscheid pijn. Citta maakt zich los en verlaat de PlanetRace. Vijf Avonturiers racen verder.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #56 Gepost op: 7-11-2003, 23:31:39 »
Fantastisch Michèle!!!!!!!!!!!

Zo zie je: je rol in de groep is prima. Ga zo door!



We zijn supertrots op je  :D





(en natuurlijk ook op onszelf  ;D )

Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #57 Gepost op: 7-11-2003, 23:33:43 »
En verders zijn we reuze trots op een ieder die deze week op Michele hebben gestemd.

keep up the good work  :D  :D  :D


vive la revolucion
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen

Offline de metselaar

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #58 Gepost op: 7-11-2003, 23:47:33 »
Leuk die extra spanning met Mies in de gevarenzone. De rode band staat haar niet, dus laten we nu maar eens met z'n allen gaan stemmen. En dat betekent elke dag, dus elke dag!!!!!!!!!!!!!!!!!

LANG LEVE MIGHTY MICHELE

Ook namens Liesvoormies


Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #59 Gepost op: 8-11-2003, 01:12:42 »
Even voor degene die het nog niet weten je kan niet alleen elke dag stemmen maar ieder checkpoint en dat kan dus meerder malen per dag zijn.

dus stem ieder CP op michele we rekenen op je.


vive la revolucion  :D
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen