Auteur Topic: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"  (gelezen 2978 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Beste kandidaten, tijd voor de tweede actieopdracht.



Welkom hier bij het centrale postkantoor van Dublin. Jullie gaan vandaag de plaatselijke pakketjesbezorgers een handje helpen. Jullie krijgen per duo een bestelbus ter beschikking, waarmee jullie op verschillende plekken in Dublin pakketjes moeten ophalen, en die dan weer elders moeten bezorgen.

Als dit lukt ligt er een mooi bedrag in het verschiet. Er kunnen trouwens ook negatieve bedragen in de pakketten zitten. Hoe je die kan herkennen? Dat merken jullie vanzelf.

Maar eerst moeten jullie je verdelen in 3 duo's en 1 enkeling. De enkeling zal gaan coördineren en jullie aansturen.

coördinatie:
1.

Duo 1:
2.
3.

Duo 2:
4.
5.

Duo 3:
6.
7.

Let op: iedereen schrijft enkel zichzelf in; eenmaal een plek gekozen mag niet meer veranderd worden. Nadat je je plek hebt gekozen moet je het verplichte actieformulier insturen.

Hoe gaat het in z'n werk:
* Dit is een actie-opdracht.
* Zodra je je in de lijst hebt gezet mag je het actieformulier insturen.
* Hoe gaan jullie het aanpakken? Ga daarbij uit van jullie gekozen taak in dit spel. Ga je mollen? Doe je iets anders? Bedenk wat leuks!
* Wij maken hier dan een verhaal van en publiceren dat in dit topic.
* Zet hier ook even je mol + inzet bij (zie onder)

Wat moeten jullie van tevoren weten?
* De coördinator stuurt de groep aan en zegt wie waar heen moet.
* De duo's halen de pakketten op en bezorgen ze aan een ander adres.
* De duo's hebben in hun bestelwagen enkel de beschikking over een summier stratenboek, verder niets.
* Niet alle pakketten bevatten geld. Enkel pakketten in goede toestand zullen door de klant worden geaccepteerd en leveren eventueel geld op.

Extra bonus
* Jullie kunnen ook extra geld gaan verdienen.
* Iedere van jullie krijgt een envelop. Daarin stoppen jullie de naam van wie jullie denken dat het de mol is.
* Tevens zetten jullie erbij hoeveel geld jullie erop inzetten. Dit geld komt natuurlijk wel uit de pot.
* Jullie mogen kiezen of jullie 25, 50, 75 of 100 Euro uit de pot haalt.
* Na de finale wordt gekeken naar de naam die de 3 finalisten hebben neergezet. Is de naam goed krijgt men de inzet maal het totaal aantal stemmen dat de mol had gekregen bij de pot (dus, stel: 4 van jullie hebben de juiste mol, dan krijg je viermaal je inzet). Heb je ingezet op de verkeerde mol, gaat het geld onherroepelijk uit de pot. Het geld van de afvallers gaat ook uit de pot indien de verkeerde mol is ingevuld; heeft een afvaller de juiste mol, gaat het geld niet uit de pot, maar er komt ook niks bij.
* Deelname is verplicht; stuur je molnaam en je inzet tegelijk op met het actie-formulier.

Stuur je korte verhaaltje naar beide spelleiders voor donderdag 26 februari 2015 12.00 uur  Let op: deelname is verplicht. Als je niks instuurt of te laat krijg je 2 minjokers bij de test.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2015, 21:25:11 door Mollenvanger-MV »

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2015, 21:43:17 »
Verdelen hier in het topic?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2015, 22:34:50 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2015, 22:35:50 »
coördinatie:
1.

Duo 1:
2.
3.

Duo 2:
4.  Lukie 4
5.

Duo 3:
6.
7.

Gewoon invullen of zo ?
Wie wil er met mij ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2015, 22:39:02 »
Ik durf wel Lukie! Nog nooit een opdracht in een team gezeten  ;)

coördinatie:
1.

Duo 1:
2.
3.

Duo 2:
4.  Lukie 4
5.  Sjoeter

Duo 3:
6.
7.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2015, 22:41:02 »
durven ???

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #6 Gepost op: 23-02-2015, 22:51:42 »
haha met alle liefde  ::bravo::

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #7 Gepost op: 24-02-2015, 09:56:38 »
coördinatie:
1.

Duo 1:
2. Bubbles
3.

Duo 2:
4.  Lukie 4
5.  Sjoeter

Duo 3:
6.
7.

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #8 Gepost op: 24-02-2015, 10:14:33 »
coördinatie:
1.

Duo 1: (team belgië :))
2. Bubbles
3.Wouterv

Duo 2:
4.  Lukie 4
5.  Sjoeter

Duo 3:
6.
7.

klaar voor de strijd

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #9 Gepost op: 24-02-2015, 11:00:42 »
coördinatie:
1.

Duo 1:
2. Bubbles
3.Wouterv

Duo 2:
4.  Lukie 4
5.  Sjoeter

Duo 3:
6. Starlight
7.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #10 Gepost op: 24-02-2015, 11:27:27 »
coördinatie:
1.

Duo 1:
2. Bubbles
3.Wouterv

Duo 2:
4.  Lukie 4
5.  Sjoeter

Duo 3:
6. Starlight
7. catshee

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #11 Gepost op: 24-02-2015, 11:37:37 »
coördinatie:
Duo 1: (team belgië :))
2. Bubbles
3.Wouterv

Als dat maar goed gaat  :P

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #12 Gepost op: 24-02-2015, 11:49:38 »
Hey maat, als ik tot daar moet komen... ;)
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #13 Gepost op: 24-02-2015, 12:24:06 »
Als dat maar goed gaat  :P
zit ook nog een vrouw bij ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #14 Gepost op: 24-02-2015, 16:51:54 »
coördinatie:
1. Duncton

Duo 1:
2. Bubbles
3.Wouterv

Duo 2:
4.  Lukie 4
5.  Sjoeter

Duo 3:
6. Starlight
7. catshee

We zijn compleet! Start met inleveren :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #15 Gepost op: 25-02-2015, 17:47:52 »
Even een vraagje. Er staat dat we vanzelf wel merken waaraan we pakketten met negatieve bedragen kunnen herkennen. Maar hoe kunnen we dat merken als we alleen maar een verhaaltje moeten schrijven? :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #16 Gepost op: 26-02-2015, 12:26:50 »
Dat is een verrassing. En misschien komen jullie wel met topideeën hierover in jullie verhaaltjes!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #17 Gepost op: 28-02-2015, 16:01:12 »
"Ah, een opdracht in een postkantoor!" WouterV klonk nogal blij. "Misschien kan ik dan even een leuk kaartje naar Dolfie sturen...," dacht Lukie hardop. Binnen in het gebouw stonden MV en LdHmolletje hen al op te wachten. Mollenvanger nam het woord: "Beste kandidaten, tijd voor een volgende opdracht. Jullie gaan vandaag postpakketjes bij klanten ophalen en doorbrengen naar andere klanten. Als jullie dat op de juiste manier lukt, kunnen jullie heel wat geld gaan verdienen. Maar voor we de regels gaan uitleggen mogen jullie 3 duo's die de weg weten en 1 solist die van aansturen houdt gaan verdelen." Bubbles en WouterV gingen meteen naast elkaar staan. "Team België, dat kan niet misgaan!" aldus WouterV.

***Biecht WouterV: Ja, ja, Team België. Wij Belgen moeten elkaar toch steunen in de zoektocht naar de mol. Al heb ik ook zo mijn twijfels af en toe over Bubbles. Ze is een heel aardige meid, maar af en toe? Dan denk ik echt: mens, waar ben je mee bezig?"***

Catshee en Starlight vonden mekaar ook snel. "Fijn Catshee, dat ik met jou mag. Dit kan gewoon niet misgaan." Catshee stemde hierin natuurlijk mee. Ook Lukie en Sjoeter vormden een duo. "Durf jij wel met mij te gaan, Sjoeter? Ik ben namelijk geen ster met wegenkaarten, dus ik wil graag rijden." Sjoeter reageerde: "Tuurlijk man, ik ben juist een ster in het lezen van wegenkaarten. Dat moet dus helemaal goed gaan komen."

***Biecht Lukie: "Ik moet zeggen dat ik verrast was hoe snel Sjoeter bij mij kwam staan om een duo te vormen. Wel een voordeel is dat ik hem nu eens goed in de gaten kan houden, want met hem heb ik nog niet al te veel samen gewerkt. Hoe ik deze opdracht ga aanvatten? Dat zie ik wel als we weten wat we moeten doen."***

LdHmolletje ging verder: "Okay, dan betekent het dat jij, Duncton de solist gaat worden. Kom maar bij ons staan, dan krijg jij dadelijk jouw plekje hier in het postkantoor. Kandidaten, jullie krijgen per duo een bestelwagen van de Ierse post ter beschikking. Hiermee gaan jullie in Dublin pakketten ophalen en bezorgen bij klanten. Duncton zal jullie hier hopelijk goed in leiden. Hij is de enige die contact met jullie kan hebben. De duo's onderling hebben geen contactmogelijkheid. In jullie auto's vinden jullie enkel een portofoon en een wegenkaart van Dublin. Indien jullie de juiste pakketjes aan de juiste klanten weten te leveren is er wellicht geld verdiend. Let wel op dat de pakketjes nog helemaal in tact zijn... Oh ja, de mol heeft zelf ook alvast een paar pakketjes bij klanten bezorgd met mingeld erin. Hoe je die kan herkennen? Zoek dat zelf maar uit. Succes!" Nadat de duo's naar hun auto waren vertrokken kreeg Duncton zijn verdere uitleg.

***Biecht Duncton: "Leuk dit! Ik ben de enige die weet waar de pakketjes opgehaald moeten worden en waar afgeleverd. Er zijn blijkbaar maximaal 10 pakketjes die binnen 3 uur van punt A, via punten B en C naar hier moeten worden gebracht. Ieder pakketje moet in alle 3 de bestelwagens zijn vervoerd. Het klinkt lastig, maar ik denk dat het wel mogelijk moet zijn. Helaas weet ook ik niet hoe we de molpakketjes kunnen herkennen."***

In de Belgische auto was wat onenigheid. "Laten we alvast gaan rijden, Bubbles, dat lijkt mij slim om te doen!" Bubbles keek hiervan op: "De anderen wachten toch ook nog? Daarbij weet je helemaal nog niet waar je naartoe moet." Nog voor ze klaar was hoorden ze een krakende Duncton: "Jullie moeten een pakketje ophalen bij de faculteit Veterinary Medicine van de UCD." Bubbles zocht het juiste adres op op de kaart en ze gingen op weg. Ook Catshee en Starlight waren weggestuurd. Zij moesten een pakje gaan ophalen bij een bakker in een buitenwijk van Dublin. Lukie en Sjoeter tenslotte moesten weer het postkantoor in om een pakketje van LdHmolletje in ontvangst te nemen. "Ja," ook ik heb een pakketje voor jullie!"

Nadat ze hun pakketje in de auto hadden gedaan namen ze weer contact met Duncton op: "He Duncton, waar moeten we nu heen?" "Eens kijken..." 20 seconden later antwoordde hij: "Jullie pakket moet naar The Temple Bar in de geli...ami... st..t."

***Biecht Sjoeter: "Die Duncton is al lekker aan het klojen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het laatste was wat hij zei, en ook op onze wedervraag antwoordde hij niet. Gelukkig heb ik de naam van de Bar wel goed verstaan, dat is al iets."***
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #18 Gepost op: 28-02-2015, 16:01:31 »
Na een paar minuten zoeken vond hij de Bar op de kaart. Zonder problemen reden ze erheen tot ze ineens bij een straat kwamen die afgesloten was... "Chips," aldus Sjoeter, "Ik heb geen idee hoe we nu verder moeten, de kaart is hierin niet duidelijk." Lukie ergerde zich duidelijk, maar bleef uiteindelijk koel, en zei dat Sjoeter eens contact met Duncton moest opnemen. Misschien dat hij iets op zijn landkaart kon zien. Nadat Sjoeter contact had opgenomen wist Duncton hen naar de bar te leiden. Ware het niet dat ze alle steegjes en straatjes van de buurt hadden gezien. Het pakketje werd afgegeven, en ze kregen van de waard een ander pakketje.

Catshee en Starlight waren ook onderweg, en hadden relatief snel hun eerste pakketje te pakken. "Okay, jullie pakketje moet naar het stadion van Bohemians Dublin." Starlight reed zonder problemen naar het stadion. Daar aangekomen pakte Catshee het pakketje uit de wagen en begon te mopperen. "Man, wat een rotpakket dit, wat een gewicht. Hier heb ik echt geen zin in. Hopelijk niet meer van die onzin, want anders kunnen we beter lekker een drankje gaan drinken." Toen hij terug kwam uit het stadion zag Starlight al dat Catshee pissed was. Catshee kwam met een nieuw pakketje bij de auto en smeet het in de auto.

***Biecht Starlight: "geen idee wat hij heeft. We begonnen goed, maar ineens kijkt hij als een oorwurm. En hij begint ook constant dat irritante liedje van Pieter Post te fluiten. Overigens hoop ik wel dat het pakketje nog heel is, want we willen geld hebben..."***

***Biecht Catshee: "Man, wat een gewicht, die pakketten. Moeten die LdH en MV soms hun inboedel verhuizen? En ik heb al zo'n hekel aan postbezorgen gekregen. Ik was blij toen ik jaren geleden van dat bijbaantje af was, en dan zou ik het nu weer moeten doen?"***

Het duo werd doorgestuurd naar de Temple Bar.
Bij de Belgen ging alles als op rolletjes. Bubbles had op aandringen van WouterV op de bijrijdersstoel plaatsgenomen en de kaart ter hand genomen. Samen haalden ze herinneringen uit hun jeugd in het mooie Vlaanderen op. Zonder dat ze er erg in hadden reden ze van de ene naar de andere plek voor hun pakketten. Bubbles had ondertussen een pakketje op schoot en bekeek het eens. "Leuk, die pakketjes, ik zie er alleen niks aan. Ik heb geen idee hoe we de goede van de foute pakketjes moeten herkennen."

+++Nog 2 uur te gaan+++

"WouterV en Bubbles, jullie mogen nu het pakketje van het stadion naar het postkantoor brengen." Zo ging het ook bij de andere duo's.

+++Nog 40 minuten te gaan in de opdracht+++

Starlight werd helemaal gek van Catshee. Nu begon hij al dat nummer van Pieter Post te zingen.

***Biecht Starlight: "En zingen kan Catshee dus niet; mijn krolse kat zingt nog zuiverder."***

Gelukkig hoefden ze nog maar 1 pakketje van het ene naar het andere punt te brengen.
Ook bij Lukie en Sjoeter leek het op te schieten. Zij moesten hun voorlaatste pakketje brengen naar het stadhuis. Toen leek echter het noodlot toe te slaan.

***Biecht Lukie: "Geen idee wat er gebeurde. Sjoeter zei dat ik bij die rotonde linksaf moest. En blijkbaar was ik even vergeten dat ik niet meteen linksaf kon op de rotonde. Dom, ik dacht zeker dat we in Nederland reden. Gelukkig viel de schade mee. Wij hadden niks, en de Ford van de tegenpartij had enkel een krasje. Gelukkig konden we snel doorrijden en het pakketje bezorgen bij het stadhuis. Al moesten we wel iets van driemaal vragen aan voorbijgangers waar de ingang van het stadhuis was."***

Toen Lukie in het stadhuis het pakketje had afgegeven en hun laatste pakketje had gekregen bekeek hij het eens goed. Toen hij iets bemerkte rende hij snel terug naar de bus, en nam contact op met Duncton: "Man, ik ben erachter wat het teken van de mol is! Ik zie hier een pakketje met een rode stip met iets dat op een vingerafdruk lijkt. Het kan niet anders zijn dat hier mingeld inzit!" Sjoeter en Lukie deden handjeklap, en gooiden hun pakket in een prullenbak, en reden terug naar het postkantoor. Duncton nam contact op met de andere duo's. Catshee en Starlight keken hun pakket nog eens goed en zagen ook zomaar de rode stip. Het laatste pakket van Bubbles en WouterV had geen rode stip.
Nadat iedereen weer in het postkantoor was aangekomen duurde het even voor de presentatoren kwamen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7 opdracht 7.4 [Dublin] "Post sorteren en rondbrengen"
« Reactie #19 Gepost op: 28-02-2015, 16:02:21 »
***Biecht Starlight: "Gelukkig, de opdracht is afgelopen. Wat een geluk dat ik bij Bubbles op de kamer lig... Ik moet er niet aan denken om nog langer met Catshee te moeten zitten. Ik heb nu dat verrekt stomme liedje van Pieter Post in mijn hoofd dreunen."***

***Biecht WouterV: "Het liep volgens mij wel goed, al deed Bubbles wel vreemd met het pakketje dat ze zo uitgebreid bekeek in de auto."***

***Biecht Bubbles: "Ik vrees dat ik een foutje heb gemaakt..."***

***Biecht Duncton: "Vreemd dat er maar 2 pakketjes met rode stip zijn gevonden. Volgens mij heeft de mol hier zijn werk uitstekend gedaan, want hoe kan je zoiets nu over het hoofd zien?"***

Ondertussen waren Mollenvanger en LdHmolletje naar voren gekomen met een kar met 8 pakketjes erop. LdHmolletje begon: "Zo, kandidaten, hebben jullie genoten van jullie rondtour door Dublin? Vast wel. Wij hebben in ieder geval lekker 3 uur genoten van de plaatselijke geneugden hier op het terras van het postkantoor. Die Ieren hebben toch wel lekkere dingen op het menu staan. Maar goed, jullie willen vast weten of er geld verdiend is. Er liggen hier 8 pakketten, dus dat betekent dat jullie bijna alle pakketten hebben gevonden. Sowieso gaan alle 8 de pakketten geopend worden, want het laatste pakketje kwam 10 seconden voor tijd binnen."

Mollenvanger ging verder: "Laten we maar eens gaan beginnen. Pakketje 1. Goed jongens, en zit een klein scheurtje in het papier, maar dat kan geen kwaad. En ook geen rode stip, dus eens kijken wat jullie verdiend hebben... Perfect, zomaar 500 Euro!" Pakketje 2 werd ook goedgekeurd en leverde 350 Euro op. "Pakketje 3? Ik ben in een goede bui, de postzegel is eraf, maar hij was al gestempeld, dus jullie hebben... eens kijken... 150 Euro erbij. Trouwens, degene die de postzegel eraf heeft gehaald: veel plezier ermee!" WouterV begon te blozen... "En dan het vierde pakket. Eens kijken, ziet er perfect uit; okay, een paar deukjes, maar de inhoud is nog goed. Maar... wel een rode stip. Jeetje, dat jullie die niet opviel? In ieder geva, er gaat... 350 Euro uit de pot." Bij de kandidaten klonk geroezemoes. Hoe hadden ze die stip over het hoofd kunnen zien?

LdHmolletje deed de laatste 4 pakketten. "Pakket 5 ziet er in ieder geval redelijk goed uit. Maar zoals gezegd, we zijn in een goede bui vandaag, en als ik de andere pakketjes nog zie? In ieder geval, nogmaals 500 Euro erbij. Maar dan nu deze 2 pakketjes." Hij hield 2 pakketten, of in ieder geval, iets wat ooit een pakket was, omhoog. "Helaas, dat kan natuurlijk niet. En dat terwijl de andere pakketten wel goed waren? Zonde van de 350 en 150 Euro die erin zaten."

***Biecht Catshee: "Sorry jongens voor die pakketten, want ik vrees dat het mijn schuld is dat ze er zo uitzien. Gelukkig gaat het om slechts 150 en 350 Euro."***

"Dan hebben we nog 1 pakketje. En dit pakketje heeft dus ook een rode stip... Eens kijken, weer 350 Euro uit de pot."

***Biecht Bubbles: "Oei, dat was dat pakketje dat ik nog zo goed had bekeken. Misschien had ik mijn vinger op de rode stip gehad?"***

Mollenvanger pakte een stapel met bankbiljetten. "1500 Euro aan goed afgeleverde pakketten, maar 700 Euro eraf voor de molpakketten, dat maakt 100-200-300-400-500-600-700-800 Euro. Gefeliciteerd!"
Ich bin ein Bärliner!