Goed jullie hebben allemaal een ik zie ik zie wat jij niet ziet ingeleverd. We beginnen met onze vragen aan jullie. Ik hoop dat jullie voldoende aantekeningen hebben gemaakt

"
Lukie1) Bij de kantelen van de het kasteel hangen allerlei vlaggen. Één van deze vlaggen is die van de WIDM 2014 locatie: de Filipijnen. Welke vlag hangt er rechts van de vlag van de Filipijnen?
Bubbles2) Welk strafwerktuig dat vroeger gebruikt werd stond er op het kasteelterrein?
Starlight3) Bij de poort van de ingang hangt aan 2 kanten een welkomstbord. In hoeveel talen staat er welkom op dat bord?
Duncton4) In één van de vele torens op het kasteelterrein bevindt zich een klok, op welk tijdstip stond deze?
WouterV5) Op het kasteelterrein stond een vorkheftruck, wat was de kleur van deze heftruck?
LET OP VANAF NU GEEN INTERNET MEER GEBRUIKEN! Deadline voor het plaatsen van jouw antwoord op deze vraaf is zaterdagavond 14 maart 21.00 uur.
Lukie, jij mag nu de magische woorden spreken en jouw ik zie ik zie wat jij niet ziet met de rest delen.