Auteur Topic: De molbiechten  (gelezen 14412 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
De molbiechten
« Gepost op: 30-03-2015, 22:16:18 »
Eindelijk, na 11 weken is het hoge woord eruit: Lukie is de mol en volgt daarme o.a Lucy, D*N en mezelf op als mol. Maar wat heeft ie allemaal uitgehaald?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2015, 22:34:50 »
Aflevering 0

Wat wat wat wat is dit echt waar ? Na een paar spellen overgeslagen te hebben, me toch maar weer eens ingeschreven voor een spelletje op realitynet. En dan krijg je deze pm.
Dag Lukie,

Zoals je weet beginnen wij morgen aan een nieuwe serie van wie is de mol. Jij hebt ook aangegeven onze mol te willen zien. In deze pm melden wij aan alle mollictanten of zij wel of niet de mol zijn.

Ik laat je niet langer in spanning...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


 ::zwaai::

Oké ik ben het dus. Het gaat een zware strijd worden. Ik heb nog geen idee wie mijn tegenstanders zijn. Molcrazy ? Lama is heel actief, wat gekende molloten als Jpmol, nieuwelingen als sjoeter of een geweldige spelers als de Witte. Man man man het gaat lastig worden maar

Ik had in mijn mollicitatie bedacht hoe ik als mol ging spelen. Daar stond dit: normaal spelen, volop protesteren  dus en kleine domme dure fouten maken. (deadline missen, verkeerd woord typen etc.
Echt waar, hier hebben jullie mij op gekozen, hier heb ik dus niet zo veel aan. Zeker niet omdat jullie me dit hebben gestuurd ;D
Dag Mol,
Bij deze de briefing voor de eerste opdrachten. Voordat je de briefing krijgt nog even dit: blijf gewoon jezelf, maar niet te veel protesteren e.d, daarmee breng je ons als spelleiders in een lastig parket. Protesteren mag, maar niet op die manier dat doorschemert dat presentatoren en mol een band hebben.
oké let's go



Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #2 Gepost op: 30-03-2015, 22:38:34 »
Aflevering 1 

Ik moet dus nu de opdrachten gaan doorlezen.
 


Of niet ;D
Ziet er netjes uit allemaal Ldhmollenvangert!
Wie zijn mijn tegenstanders eigenlijk ?
1 wouterv.  Een Vlaming, leuk dat hij meedoet, maar te jong en te onervaren in forumspelletjes. Hoef ik me geen zorgen om te maken.
2 Groen: lukie
3 Geel: Duncton  Slim en rustig op de achtergrond. Hij is één van degene die ik misschien wel ga benaderen voor een verbondje.
4 Blauw: Bubbles  Lieve Vlaamse, niet vaak aanwezig, gaat er snel uit ben ik bang ::zwaaisip::
5 Paars: NextGP  Hier moet ik dus voor oppassen die zie ik volgend weekend, gelukkig is dat nog vrij aan het begin in het spel. Voor de rest heel ervaren in dit spel.
6 Oranje: NysFan  Leuk nog een Vlaming. Moeten even kijken met welke Vlaming ik eens ga babbelen.
7 Bruin: Sjoeter. Een grote onbekende. Toch al een paar jaar lid van het forum. Ben benieuwd wat hij gaat brengen.
8 Zwart: Molbelg speelt al een paar spellen mee hier op het forum. De Bekende Vlaming in het geheel. Al ken ik hem ook nog niet heel goed. Meestal een vroege afvaller.
9 Wit: Pjotr1992 Net zo gevaarlijk als Next, zie ik ook binnenkort.  Maar gaat meestal te onbezonnen te werk. Ik verwacht van hem nog wel een pb
10 Lila: catshee  Oei verrassing, ik ken hem niet maar hij is wel heel scherp en kan mooi duckfaces maken. Potentiële finalist.
11 Roze: Bjorn  Ai mijn vriend. Hij is wel eerlijk blijkt nu. Gaat er waarschijnlijk vroeg uit.
12 Beige: Jpmol1999 Een erkend molspeurder en speelt het spel ook vaker op andere fora. Zelf ook organisator. Ben benieuwd hoe hij het hier gaat doen.
13 Grijs: Starlight   Ik denk één van de slimste hier in de groep. Heel erg rustig en op de achtergrond. Zal er niet snel uitvliegen.
Ik mocht niet het Witte boekje nemen dus dan maar voor de groene. Dat is ook mijn lievelingskleur zoals genoemd dus dat gaat wel goedkomen. Leuk dat Nys-fan meteen chaos veroorzaakt! Doet hij goed, leidt prima de aandacht af.

Bij de opdracht van de sleutel is er iets wat jullie niet weten. Als ik de sleutel in bezit heb, kost dat de pot euro’s. Daarom geef ik hem niet zonder slag of stoot aan Sjoeter. Daar mag hij zich even voor in de picture zetten. Niet te veel nadruk nog op mij, maar wel even zijn best laten doen.

De opdracht van de plaats kiezen vind ik prima dat de andere dat gaan doen. We mogen namelijk allemaal mee raden dus dat zal ik wel doen. En dat er mooie theoriën daar komen daar hoop ik wel op en een gefrustreerde Next :D

aflevering 1 deel 2
Wow wat een team. De helft loopt te mollen. De andere helft heeft een vrijstelling en ondertussen gaan de opdrachten als een speer. Newcastle was heel snel gevonden door WouterV en de sleutel is toch bij Sjoeter gekomen.
Het gaat wat ver om die hele ruilingen te bespreken. Veel mensen zijn aan het jokken en dat levert vooral veel gedoe op onderling. Ik heb mijn verbondjes gekozen.  De belangrijkste is Duncton. Hij is slim en speelt heel doordacht. Hij stuurde me net zo’n lieve pm. ::love::  Hij maakt zich namelijk zorgen over mijn positie. 
Ok, dilemma. Ik wil het liefst de zwarte vrijstelling zo inzetten dat jij er ook nog wat aan hebt. Ik heb zelf een joker, dus dacht hem niet eerder in te zetten dan in aflevering 2. Maar ik ben bang dat jouw positie dan een beetje penibel wordt. :-\\
.
Ik heb een iets betere samenvatting Duncton. En weet je wat daar uit blijkt ? Ik zit wel goed.




Maar in zijn verdediging vertrouwt hij me ook niet 100%. Tenminste zoiets dan

 Wat ook nog kan helpen, is dat jij blijkbaar niet helemaal onverdacht bent.

« Laatst bewerkt op: 30-03-2015, 22:40:45 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #3 Gepost op: 30-03-2015, 22:38:49 »

Dan hebben we Nys-fan. Zeg maar mijn favoriete Belg. Hij is actief en wil het zelf allemaal onder controle hebben. Hij vindt het dan ook niet leuk als ik hem niet de zwarte vrijstelling geef.  Maar ja, ik heb er niks aan ;)
Aan het eind van het ruilspel speel ik nog even de held. Alleen Catshee heeft nog niet geruild. En hij komt op het forum en ik bied hem gelijk een ruil aan. Zijn we toch nog op tijd. Ik ben echt een goede kandidaat (En de eindtijd staat over 2 dagen dus als ik het niet doe, doet iemand anders het wel, maar dat weten jullie dan weer niet.)
Lol de volgende dag is Catshee niet meer zo blij
Waarom ga ik ook halfdronken ruilen ::rofl::

Die 1500 euro zal wel met niemand meer te verhandelen zijn of wel? :P
Hij heeft wel van 750 euro in eens 1500 euro gemaakt. Ook knap!
Dat blijkt later dus bewust te zijn geweest. Ik krijg opeens nog een pm van hem:
Waarom zei je niks toen ik het had over 1500 euro?
tja alle dronken mensen zien alles dubbel toch ? Arme Catsheep



En dan out of the blue. Tenminste Molbelg en Pjotr geloof ik hadden het al in een vlaag van verstandsverbijstering gedaan. De geweldige vraag of we nog lijsten gaan uitwisselen. Op de vraag van Molbelg was ik niet zo happig. Gelukkig ging Bjorn met mij mee en legde aan die gasten uit hoe belachelijk het was. Hij kopte mijn geweldige voorzet knap in ::ok:: 
Maar nu dus Bubbles. Het lieve Belgische meisje.
Hoi Lukie! ::zwaai::

Zie je het zitten om onze inschrijfformulieren uit te wisselen? Laat maar weten. :)

Groetjes ::zwaai::
  nou daar heb ik dus geen zin in ::zwaai::
Al met al ben ik benieuwd wie de eerste afvaller is. Heel veel heb  ik nog niet kunnen mollen. Tja iets teveel in mijn koffer gestopt, maar ik was niet de enige. Voor de rest verkloten jullie het allemaal perfect voor jezelf :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #4 Gepost op: 30-03-2015, 22:44:42 »
En de eerste afvaller is Molbelg. God wat sneu. Hij was nog wel zo blij dat hij mee mocht doen. Ik zal hem zo vreselijk missen. Hij was als een maatje voor mij en  voor iedereen. Zijn gezelligheid zijn enthousi
 kom op hé. 6 goede antwoorden in de eerste test.  ::zwaai::

De opdrachten in deze tweede ronde waren allemaal wel interessant maar moeilijk om onopzichtig te mollen. Ik heb mezelf maar in de gemiddelde groep gegooid eigenlijk zonder reden bij de bioscoop opdracht.
Toen kwam deze pm van Bjorrn. Toch een beetje the loose canon van de show

Vriend!
Zullen we proberen elkaar verdacht te maken en een beetje te mollen bij een van de opdrachten deze ronde?


 Hmmmmm tuurlijk wil ik wel, ik dacht zelfs dat ik penningmeester was geworden, maar daar flikte Nys-fan me een kunstje, door later een post aan te passen. Knap gespeeld



 maar je vergeet één ding. Je ligt er eerder uit dan ik en dan pak ik dat geld wel 
Goed de opdrachten dus,  bij de bioscoop doe ik niet zoveel. Ik geef een paar goede antwoorden maar volgens mij wist iedereen die wel. Ik mopper veel op Pjotr die afwezig blijft, hij leest dat, maar niet op forum. Hij reageert op mijn what’s app. Ook leuk…  Ik zeg ook nog wat fouts en breng wat verwarring met antwoorden te negeren en eentje expres fout neer te zetten. Allemaal klein gedoe. Het stoelnummer gokken moeten we natuurlijk doen. Nys-fan en Pjotr willen dat ook wel, alleen Catshee is verstandig. Jammer joh, jij maakt de keus en ook nog eens een foute.



Dan de souveniers ook daar hoef ik niet veel te doen. Ik laat even de mok en de muismat omdraaien. Want die stonden goed.  Later stuur ik nog aan op last-minute nog een keer proberen, maar daar zijn we niet met genoeg mensen voor. De plek van Duncton is met 5 beter dan die van Bjorrn. Die wordt op het laatste moment toch geplaatst. Ik denk dat ik maar niet dik druk. Kijken of ze genoeg mensen kunnen vinden. Ik ben even niet te vinden meer. Pjotr komt de wereld redden. Die maakt zich meteen heel erg onverdacht.    Well done !
Bij de actieopdracht speel ik held, maar levert dat niks op voor de pot en bij de meet te mole opdracht doe ik maar wat. Ik ken mezelf wel. En zie mezelf iedere morgen in de spiegel

*Ondertussen heb ik met NextGP lijstjes uitgewisseld. Ik heb alleen wat fouten gemaakt bij het overtypen. Nys-fan wil ook lijstjes uitwisselen, maar omdat hij actiever is en gerichtere vragen stelt dan Next ben ik banger voor hem. Ik stel voor om gewoon antwoorden uit te wisselen. Daar heb ik een goede reden voor maar een ander dan ik hem vertel. Hij is het er mee eens. Met hem moet ik echt uitkijken. Hij stelt 100 vragen in 1 pm.
Kijk dat doet ldhmolletje nog even leuk. Een hint naar de mol:
Een muismat van 12,95 vind ik ook best wel prijzig!
want die had ik laten omwisselen :D 
Misschien die muismat (is wel bijzonder) en mok (heel standaard) omruilen ?
 
. Wie heeft die gespot ::vergroot::
Aaah pm van Duncton dat hij de zwarte niet gaat inzetten. Hij houdt zich echt goed aan afspraken. Dat is een jongen waar je op kan bouwen. Moet ik onthouden voor een volgend spel waar het wel belangrijk is.  En daar komt ook loose canon  nog. Op wie ik ga stemmen? Tja wat zal ik nu eens zeggen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #5 Gepost op: 30-03-2015, 22:48:40 »
En toen kwam de test.
We moeten afscheid nemen van JPMol. Dat vind ik wel jammer

 

Een beetje een probleem dat bij de eerste ingeleverde testen al best wat verdenkingen richting Lukie4 gingen. Dat ook al het publiek denkt dat ik het ben of althans dat maar blijft posten maakt mijn werk er niet makkelijker op.
Molcrazy als jij nu eens gewoon 6 weken niet post of moet ik andere maatregelen nemen

 

Dan komt Robindtc ook nog eens met een duidelijke molactie op de proppen, die hij gewoon in het kijkerstopic neer knalt.
Heb nog niet alles gelezen, maar het viel wel op dat iemand de lijst instuurde met 5 goede antwoorden (pagina 1) en dan Lukie een poging doet (wat uiteindelijk ook lukt) om mok en muismat om te draaien, dat waren net 2 goede antwoorden  ::vergroot::





 
Sjoeter, Duncton en Pjotr zitten deels op mij. Niemand nog 100%. Aangezien dit vrij vroeg in het spel is heb ik besloten in Northampton niet te gaan mollen. Een klein beetje vertrouwen winnen. Ik heb dan ook mijn best gedaan bij de spellen. Ik had de Waldo’s binnen het half uur. (wat daarbij heeft geholpen is dat ik de locaties al wist) 



Het lingo woord maakte het weer lastig. Wel raden, niet raden, je moet wel dom zijn om het niet te raden. Ik maak er nog een mooi verhaaltje van, ik zet alles heel keurig op een rijtje en doe heel beredeneerd . De kijkers willen ook wat natuurlijk. Leuk is dat ze dan gelijk op social media beginnen te zeuren dat je dan heel dom bent of zo.
Ziet lukie het lingowoord nu echt niet? ::)
.

Ja natuurlijk zie ik het wel, maar laat mij nog even mijn 15 minuntes of fame hebben :P  De afweging is gemaakt, ik haal het wel. 400 euro verdiend maaaaaaaaar Wouterv had geen vertrouwen in mij en Duncton…… dus er ging ook weer 300 euro uit. 



Autoracen doe ik gewoon mijn best op. Ik ga zeker niet winnen maar zal ook niet ver boven de minuut komen te zitten en dan tot slot de bibliotheek. Ik bemoei me daar een paar keer met het spel. Moet er niet meer overlegd worden ? Nou schijnbaar niet. En kijk eens, wie raadt het laatste woord dat nog moet worden toegevoegd ?  Ik had deze tussenronde even nodig. Ik weet dat een mol geen geld mag verdienen voor de pot, maar als iedereen het al weet is er ook niks aan. Vergeven jullie het me ?

Ondertussen ook nog even in de chat gehangen met Pjotr. Die in het begin van het spel al zijn hele lijst had gedeeld met iedereen. Waarom vraag je je toch af ??? Ik wilde nog wel even kwijt dat ik het niet zo'n slimme zet vond.


Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #6 Gepost op: 30-03-2015, 22:53:06 »
Molbiecht aflevering 4

Dit wordt een gave aflevering. Mijn 2 favoriete spellen. Jeopardy en weerwolven. Super verzonnen door MV en LDH. Ik heb er nu al zin in. Maar eerst krijgen we nog even de executie. Ik dacht eens origineel te doen en ook eens de test te maken. Hmmmmm is toch lastiger dan het lijkt dus:

Zelfs de mol maakt foutjes. Jij hebt wel in het discussietopic gepost hoor. En welk woord heb je goed geraden in de bieb?

Dussss 2 fout, maar dat is sowieso minder dan Bjorrn die er dus uit is. Voor het spel begon beloofden we elkaar vriendschap. Dat zit tot nu toe nog niet erg mee in spelletjes hier op de site. Maar nu zou het goed komen hadden we bedacht. En toen bleek ik de mol te zijn. We spraken elkaar geregeld op de chat. En zoals in aflevering 2 zouden we samen gaan mollen. Doet hij betrekkelijk briljant want hij was in ieder geval bij het publiek behoorlijk verdacht.



Eerst moet ik spoorzoeken. Nou heb ik al een waldo opdracht gehad en dus was ik er wel snel klaar mee. Ik ben eerst maar eens een envelop met 500 euro gaan ophalen.

joepie!  ik heb een envelop gevonden!
D:  http://goo.gl/maps/T7XrB

Ldhmolletje is duidelijk heel trots op me.
Dat is knap van je! ::jaja:: ::rofl::

En verder heb ik lekker rondgewandeld in de stad. We moesten beginnen bij de Anchor inn.
Dat heb ik dan maar gedaan. Leuke tent hoor. En goed bier ::ok::



Nou lekker gewandeld.

Hier zie je mijn route 

Alleen bij de hippodrome werd ik dus naar binnen gesleurd. Ze hadden iemand nodig om de rol te spelen van coole jongeman met groene buik tussen mensen in hopeloos ouderwetse kleding

 

het was een groot succes!



Maar ja wel dus het verkeerde eindpunt :(    mijn fout sorry.
Ow trouwens dat jullie hierna niet wisten dat ik de mol was. Je had de route gewoon even uit moeten tekenen. Dan zie je het toch !



Weerwolven, wat moet ik daar nou over zeggen. Gezien mijn naam zou de vier een belangrijke rol spelen deze wie is de mol. Tja doe mij dan maar positie 4. En dat was dus neutraal. Jaaaaaaaaaaaaa natuurlijk wil ik wolf zijn. Dan is weerwolven pas echt leuk.



Het was wel even spannend in het begin, want ik moest er met mijn volle gewicht in gaan, na de eliminatie van next. Gelijk Pjotr en Starlight verdacht maken en zelf de brave eerlijke ::hypocriet:: speler spelen. Dat lukte wonderwel.  Bij de tweede lynch ook nog spannend, waren we bijna te vroeg met stemmen, maar het lot was ons goed gezind. Tja toen was het eigenlijk al voorbij.

Jeopardy ging niet zoals gepland. Allereerst al vervelend dat er overdag veel gespeeld werd door WouterV. Knap gedaan hoor en je wist erg veel maar volgens mij werkt/studeert het merendeel van de deelnemers dus echt veel concurrentie had hij ook niet :P
Ik heb hier en daar nog wat fout gezegd, met natuurlijk die eerste fout van hermelijn als heel knullig ;D.



maar ik wilde ook dingen goed doen. Dat het vergeten van een vraagteken me werd aangerekend vond ik dan weer heel stom.



Zo zie je maar Mol en spelleiders spreken niet alles af. Ik weet wel dat als ik geen mol was geweest iets meer drama had gemaakt. Mensen die me goed kennen zullen daar misschien iets aan herkend hebben ?
Ik heb bij Jeopardy wel iets van geld opgebracht, maar dat kan ook niet anders. Ik kijk nu door dit spel anders aan tegen “wie is de mol”  soms moet een mol gewoon geld pakken om niet op te vallen. Als ik niets goed zou doen bij jeopardy en ook nog eens de route niet zou kunnen vinden. Dan weet iedereen het toch al ?

Trouwens ik wil graag robin nog bedanken. Hij zit niet meer op mij en post een heel rijtje waarom niet. Ik hoop dat mensen erin trappen ;D



Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #7 Gepost op: 30-03-2015, 22:55:40 »
En toen zakte de mol zelf een beetje in. Aflevering 5,6 en 7 heb ik geen biecht van bijgehouden. Dat was meer dan ik dacht. Ik dacht dat ik er maar eentje achterliep. Ondertussen ben ik ook nog metro haltes aan het zoeken. Dus ik heb het er maar druk mee. ::zweet::
Van wie moesten we afscheid nemen? Pjotr die in slaap viel tijdens de test. Tja dat is gewoon niet slim. Weet je wat ook niet slim is Pjotr? In het begin van het spel je hele lijst aan iedereen te sturen. Je bent gelijk je hele onderhandelingspositie kwijt. Ik  vond nog dat je het lang vol hebt gehouden. Maar ja niemand verdacht je, dus je zat er gewoon voor het pleziertje in.
Daarna twee van mijn grootste bondgenoten. Next had ik op de spelletjesdag al in vertrouwen genomen. Dat ik de mol niet was. Ik had zelfs met hem lijsten uitgewisseld. Maar ik had wel in mijn lijst hier en daar wat veranderd. Ik gun je alles Next maar ik ga je niet naar de finale helpen. :P   Plan Pita …
..
... Was niet helemaal kloppend ::hug::
Trouwens…. Duncton mijn lijst naar jou……. Ook met fouten ;)
Met Nys-Fan heb ik een nieuwe vriend gevonden. Ten eerste klapt hij heel zinnig over wielrennen. Tuurlijk het is een Vlaming dus hij vindt Boonen goed zolang hij hem maar niet als grote voorbeeld neemt.


maar het was gezellig met hem in de chat en in de pm. Hij heeft vaak naar mijn lijst gevraagd en ik heb hem wel eens antwoorden gegeven, maar volgens mij nooit de hele lijst. Op de avond van zijn laatste test zei hij nog: “Ik ga alles op jou inzetten”. Ik heb het hem ontraden ::schaam:: ::oink::
De volgende executie was er opeens rood voor mij…….. maar de mol verlaat nooit het spel :P :D ::bravo:: ::feest::
En daarna moesten we afscheid nemen van Sjoeter, met opgeheven hoofd zoals hij zelf zei. ::zwaai:: Sjoeter, je was een leuke kandidaat.

Dan de opdrachten. Eerst natuurlijk dat songfestival. Die had ik verdorrie bijna gewonnen. Maar jah het hele forum en vooral de zure jury toondoof……. Dit waren mijn scores:
Natasha North              7,0
Tom Odell       6,5
Robbie Williams   4              really?
Catfish and the bottleman   8
Phill Collins      5            really?
Ed Sheeran      6   zucht
Denai Moore      7,3
Bastille      7,5
Reckoner      7.2   boring

Nieky’s neefje heb ik niet zoveel gedaan. Een beetje een verkeerde voorgezegd dat mocht niet. Oeps :P Voor de rest Hamilton en Button door elkaar heen gehaald. Tja dat lag aan het pak ;D
De miljoenenjacht viel niet zoveel te mollen. Af en toe net wat anders gedaan dan wat de rest wilde, maar het was al duidelijk. Veel geld zou er niet verdiend worden.
Ik kwam wat in de problemen. Het hele forum en veel deelnemers begonnen mij toch wel te verdenken. Duncton vulde alles op mij in. Hij was de eerste.
  
Of hij ook de winnaar is? Jullie weten het nu. Er waren er meer. Ben ik te obvious of gewoon niet geschikt als mol. Jullie mogen gerust weten, daar baalde ik behoorlijk van.
 
« Laatst bewerkt op: 30-03-2015, 22:58:30 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #8 Gepost op: 30-03-2015, 22:55:54 »

Het betekende wel weer een paar rondes van normaal doen. Beetje de verdenking bij mij weg spelen. De veiling kon ik dus niet veel, aangezien ik al verdacht was. Hoe leuk het ook is om dan alles op te maken. Ik kon het niet. Ik kocht iets, volgens mij twee testvragen. Geen idee wat ik er mee moet.
Bij de muziek in vele talen wilde ik het ook goed doen. Gelukkig stak de spelleiding daar een stokje voor. Leuk nou kon ik de beste uitdrukking uit 15 jaar WIE IS DE MOL gebruiken.
DAN DOEN JULLIE HET MAAR ZONDER MOL 
De spelleider wilde ook opstappen. Beide deden het niet. Mensen die mij goed kennen in spelletjes…… ik had echt niet zomaar opgegeven als ik niet de mol was. Ik ben het namelijk echt niet eens met dat besluit. Maar jah….voor de mol is het prima



------------WouterV is echt briljant……..zelfs met tramhaltes…..weer een gevonden en ik zit hier maar te typen en af en toe daar wat te roepen in het topic. De volgende is Spencer dock (das één van de laatste, dus weer voorstellen om vanaf het midden te gaan zoeken), kijken of Cathsee die ziet.--------------------------
Op de Ierse zee heb ik een paar goede antwoorden gegeven. Mijn enige excuus….. deze quote
Ik ga voor Pjotr met Lukie4 als tweede optie. Pjotr doet gewoon inderdaad anders en doet best veel dingen fout. Lukie4 is verdacht omdat hij heel veel dingen fout doet en ik hem slimmer inschat :-X ;D

maar goed, ik win dus helaas niet. Ook jammer, maar jah de slimste is echt WouterV.
Die nu trouwens nu weer op het goede spoor met de tram zit. Catshee denkt langer. Ik heb geen mening. Zoek het maar uit :P Net wel een mooi plaatje van een tram gepost.

In aflevering 7 was er nog dat record spel. Weet je wat. Deze mol doet gewoon niks. Ik heb pauze. 
 
Dat rijtje viel me tegen van mijn medekandidaten. Als je zoiets ziet staan kopieer je het toch meteen. Althans dat had ik gedaan…. Maar goed jullie waren niet zo goed in het spelletje. Dus vooruit nog een goed antwoord van mij. Ik denk dat ik de verdenkingen wel kwijt ben. En dat wordt bevestigd. Een paar nog wel een beetje op mij. Duncton volledig nog steeds. Knap. Die toren bouwen. 2 avonden mee bezig geweest. Het zijn nu niet echt mijn spellen voor de sleutel  Maar ik blijf proberen.
Zo blij dat ik er nog in zit
 
en dat ik weer gebiecht heb.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #9 Gepost op: 30-03-2015, 23:00:41 »
Hallo ::zwaai:: zijn we weer.
Ik krijg zelfs Duncton aan het twijfelen

Citaat
Soms word ik 's nachts gillend wakker. Dan heb ik gedroomd dat Bubbles toch de mol is, dat ik al die tijd fout heb gezeten en dat het puur toeval is dat ik nog steeds in het spel zit. Ook nu weer. Aansturen op foute antwoorden, aansturen op het kopen van letters (en op het plaatsen daarvan als ik aangeef dat dat goedkoper is). Meeste fouten bij Kunstenaars & Taalvirtuozen en haar partner het minste verdiend.

Aan de andere kant Lukie. Maakt het catshee met zijn plaatjes ook niet makkelijk. Stemt bij de laatste vraag bij de Tramhaltes voor minder, terwijl hij gezien kan hebben dat wij in ieder geval drie letters misten, terwijl we in het openbaar maar één foutje gemaakt hebben. Doet verder wel ongelooflijk z'n best. Had hij al door dat de opdracht toch al bijna niet meer gehaald kon worden?

Switchen durf ik nu niet meer. Als ik eruit lig, is dat vol op Lukie.

Ja beste Duncton ik had door dat het onmogelijk werd. Ik was de hele dag online. Als ik geen mol was geweest had ik niet telkens gewacht op anderen. Maar goed de tactiek van een beetje scoren maar toch nog mollen helpt. Ik heb best wel wat metrostations gevonden, maar geen vraag goed beantwoord. Dus dan win je nog geen letter. Dus voor de buitenwereld hard mijn best gedaan. Toch knap Duncton dat je daar toch veel van ziet. Bubbels doet veel fout daar ben ik dan wel weer blij mee.
Bij de dieren heb ik DE MOL hoe duidelijk wil je het hebben. Die vraag beantwoord ik nog goed ook. Zou jullie toch wat moeten zeggen? 
Bij de taalvirtuozen heb ik de hele makkelijke maar goed geraden. Zou wel heel dom zijn als ik die fout zou hebben. Die andere wist ik echt niet en geen behoefte ook om de antwoorden op te zoeken. Te moeilijk voor mij Cathsee. Zo slim ben ik ook weer niet ::schaam::
En toen toen toen moesten we dus afscheid nemen van Catshee.  Zoals je zelf altijd al zei



En door naar een nieuwe aflevering. De kans op de sleutel, man wat ben ik fanatiek. Volgens mij ben ik goed bezig. Ik moet alleen de laatste Waldo nog vinden. Even een moment dat MV en ik tegelijk online zijn. Ik ga volgens mij hartstikke goed. MV en Ldh hadden bedacht dat ik hier geen voorsprong of voorkennis in zou krijgen. Vond ik eigenlijk wel een prima plan. Ik voel nu echt de adrenaline van het spel. Mijn fanatisme ik wil winnen.!



Yes, gewonnen en met een hele dikke voorsprong. Leuk om weer eens echt een spel te winnen zonder dat ik van te voren de opdrachten ken. Heb me rotgezocht en gevonden :D
En nu heb ik de sleutel, dat kost dus wat geld straks :P



Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #10 Gepost op: 30-03-2015, 23:02:42 »
Oké in het kasteel heb ik gekozen voor iets zilverachtigs. De bankjes. Ik ben benieuwd of die geraden gaan worden. Komen we op terug. De andere vragen en antwoorden weet ik. Ik zal mijn eigen vraag helaas fout gaan beantwoorden.
En dan het schatgraven nog. We mogen overleggen. Als fanatieke en slimme kandidaat stel ik meteen voor om dat te doen. Waarom risico lopen dat bepaalde bedragen niet gewonnen worden. Dat zou zonde zijn. Ik heb ook even overlegd met de spelleiders. Zij kunnen mij vertellen waar alles begraven ligt. Ik haal even 1220 euro uit de pot. Vinden jullie niet erg toch ?



Tuurlijk wat een geluk van jullie allemaal. Jullie gokken allemaal prachtige plus bedragen. Als ik er nu zoveel uit haal dan ligt het er nog dikker bovenop.



Dan haal ik er maar gewoon een beetje uit. Omdat het kan.

Mijn prachtige bankje vinden jullie trouwens niet, das wel zonde toch?  Maar ja, eigenlijk wordt er bijna niets gevonden. Ons geheugen is gewoon niet zo goed.  En dan de vragen, WouterV doet het natuurlijk goed.



Starlight en Bubbles beantwoorden hun vraag ook goed. En duncton doet het fout



En toen kwam dus de test en de executie. We moesten afscheid nemen van een geweldige speler. Echt ik neem heel diep mijn hoed af voor WouterV. Hij was veruit de slimste en de beste in de opdrachten. Hij ging volledig voor Bubbles en dat werd hem fataal.


Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #11 Gepost op: 30-03-2015, 23:04:08 »
Hoi Hallo
Aflevering 9 en ik maar denken dat ik de sleutel in mijn bezit had. Maar niet dus, weer een sleutel duel.  Eerst beginnen met flipperen, het lukt echt voor geen meter, ik haal 70.000 punten en dan ben ik weer af. Wat een rotspel is het toch. Ik begin te schoppen tegen de flipperkast
 

en opeens kan ik niet meer af. Dat apparaat gaat maar gewoon door. Ballen verliezen en er komen nieuwe ballen aan. Dat heet denk ik tilt, maar normaal gesproken doet hij dan niks meer. Die van mij blijft scoren. Na 2 uur ben ik het zat, maar een prtscreen en stuur hem naar Mollenvanger en LDHmolletje. Dat is nog een lucky voor lukie.

De volgende ronde boggle. Man dat heeft me dus serieus 2 avonden gekost. Gewoon alle letters afgaan. Werkwoorden in alle mogelijke vervoegingen. Een hele duidelijke overwinning voor mij. Zit ik dus niet helemaal voor niks nog zo ver in het spel.
En toen 4 op een rij. Bij een normale vier op een rij wint degene die begint altijd. Maar deze was met een even aantal en ik speelde niet slim, dus ik verloor. Jammer zeg maar verdient door Duncton.


Aah dan hebben we nog de pi opdracht. Tja die kan ik heel gemakkelijk om zeep helpen. Maar dat zou stom zijn. Ik laat hem maar voor wat het is.
Ook bij terugblikken en trilemma’s ben ik niet op de hoogte van andere antwoorden. Ik doe gewoon mee en gok wat. Het minst logische, maar ja misschien wordt het wat.
Leuk momentje daar nog met Duncton. Hij is wakker genoeg om te zorgen dat ik niet Gibraltar dik druk. Als hij het me niet verboden had, had ik het echt gedaan :P

Gibraltar ::jaja::
::ok::
oké zal ik hem dik drukken dan ?
Nee. ;D
Jammer had het graag gedaan ;)

Het sleutelduel ga ik dus verliezen op een lullig spelletje 4 op een rij. Een verrassing van de programma makers, een even aantal en daar had ik dus niet op gerekend. :(  Ik heb een vraag voor jullie ? 

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #12 Gepost op: 30-03-2015, 23:05:47 »
Nee ik gun het Duncton wel. Hij had mij als eerste totaal ontmaskerd, dus mag hij ook de sleutel.

 Bij de test en executie weer een vreemde twist



toch lekker met z’n vieren naar de finale!!!!!!!!!!
En dus niet :( we moeten afscheid nemen van starlight 
 .

Volgens mijn informatie zat ze goed, dus heeft ze gewoon pech gehad. Lang volgehouden starlight. Knap.


En toen de laatste ronde. Iedereen heeft mij ontmaskerd. Ik ben de slechtste mol ever maar ik heb wel plezier gehad bij de spelletjes. Die zaten goed in elkaar ::ok::
Zoals die geweldige actieopdracht Buckingham Palace. Ik had de taart maar meegenomen. Waarom zou je je afvragen…. Nou lees maar:

tekst ldhmolletje

Nadat Lukie de ladder en snijbrander had weggelegd keek hij snel om zich heen en liep vol overtuiging naar de ingang van het paleis.

***Molbiecht Lukie: Ja, ja, jullie denken toch niet dat ik het jullie zo makkelijk ga maken? Ik heb die taart niet voor niets gekozen. Ik ga daar mooi mee naar de bewaking om hem met hun daar te delen.***

Zo gezegd, zo gedaan. Hij liep het hokje binnen en stelde zich voor. Ook de bewaker stelde zich voor. Nadat Lukie het hele verhaal had uitgelegd, pakte hij een mes en sneed hij de taart aan. Ondertussen had bewaker William de 2 bewakers uit de tuin ook geroepen om met hen van de taart te genieten. William had ondertussen ook contact opgenomen met de bewakers van de eerste en tweede verdieping. Nadat Duncton en Bubbles op de tweede verdieping waren aangekomen ging ook de bewaker van verdieping 1 naar beneden voor een stuk taart.

***Molbiecht Lukie: We hadden een stuk taart apart gelegd voor de bewaker van verdieping 2. Ik moet zeggen dat het echt gezellig werd. Ik genoot echt van het geploeter en af en toe gestuntel van Bubbles en Duncton. Leuk toch, die 32 camera's waarmee we jullie perfect konden volgen? Overigens, ik genoot ook van de sierlijke wijze waarop Bubbles langs de laserstralen ging.***

Even later zagen de bewakers en mol Lukie dat de kluis was geopend, en dat het dus weer tijd was geworden om in actie te gaan komen. De bewakers gingen weer terug naar hun plek. De 2 tuinbewakers stelden zich op vlakbij het touw dat door Lukie was aangewezen. En de bewaker uit de hal ging ook op een plek staan waar hij niet gezien kon worden. Lukie tenslotte nam het overgebleven gedeelte van de taart weer mee naar buiten en deed alsof er niets gebeurd was.

***Molbiecht Lukie: Jammer joh, Duncton. Vreemd he, dat er ineens 2 bewakers uit het niets verschenen, terwijl ze eigenlijk aan de andere kant van de tuin moesten zijn? En Bubbles, jij keek volgens mij ook wel op dat jij ineens werd aangetikt van achteren. Schrok je er ook van. En ik? Tja, ik deed maar net alsof ik het juweel van de grond ging pakken. Kom op, ik had ze makkelijk alledrie kunnen pakken, maar daar had ik geen zin in. En ja, ik had met de bewakers afgesproken dat ze mij net niet zouden aftikken. Hoe ik dan toch aan een saffier ben gekomen? Als beloning van de bewakers...***" 
 



« Laatst bewerkt op: 30-03-2015, 23:49:29 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #13 Gepost op: 30-03-2015, 23:08:09 »
-----
De west end opdracht is ook leuk. Alles wat de mol vindt wordt niet verdiend. Nou dan ga ik toch even serieus zoeken. Volgens mij vind ik er een stuk of 5. Geen geld in de pot ::zwaai:: Wel raadt Duncton het woord. Goed bezig ::ok::

En dan heb ik nog de ideale gelegenheid voor dit:
Sorry Lukie, die antwoorden waren echt te dom  ::rofl::
Ik denk niet dat ze ooit beneden komen
Laat staan met een positief bedrag

DIE POT GAAT LEEG

Ik noem het bedrag van DVD box op de cent nauwkeurig en ook de voetbalwedstrijd zeg ik het goede antwoord. Maar wordt er geluisterd naar mij ? Tuurlijk niet joh. Eigenwijs doen. Lekker zo doorgaan. Krijg je ook geen geld. 



En uiteindelijk na de reis naar een paar stenen verliezen we weer ontzettend veel geld. Had meer kunnen zijn, maar dat heb ik maar even gestopt. Duncton dacht dat hij al alleen op vakantie kon, maar ik wilde toch echt met z’n vieren gaan.  Na dit fiasco doet hij iets wat ik niet verwacht had. Meteen dikdrukken dat we stoppen




Owkee game over dus.

De liftopdracht was ook nog wel leuk. Nog leuker voor de mol als we per fout antwoord nog geld hadden verloren. Nu kon je gewoon in het wilde weg gokken. Ach we hebben nooit de finish gehaald. Dus geen geld in de pot ::art:: en jammer genoeg ook geen geld uit de pot.



En dan nu de laatste test. Die maak ik niet, dus ik kan mijn eindbiecht doen.
Ik heb genoten van het spel en van het mol zijn. Het is een lastige rol om te spelen. Vanaf het begin was ik al onwijs verdacht door de kijkers. Subtiel spelen is lastig op een forum. Je verliest geld of je wint het. Iets er tussen in bestaat niet echt.
Je gaat verbondjes aan met heel veel mensen, je deelt lijsten met fouten erin, je praat met mensen in de chat. Ik vond het met Nys-fan echt heel erg leuk. Ik gunde hem echt de finale wel. Ik kende hem voor dit spel nog niet en nu een beetje en dat vind ik leuk! Ook NextGP die ik al wel wat beter kende heeft zich verslikt. Zonde en jammer ook hem gunde ik het wel. Hij was de eerste met wie ik een lijst (met fouten ::schaam:: ) uitwisselde. Bleek niet zo fijn voor hem te zijn.
WouterV speelde als een pro. Die jongen/man wist echt heel erg veel. Geweldige opdrachten en proeven monster. Daar had ik wel veel respect voor 

Van de andere spelers heb ik ook genoten, ieder op zijn eigen manier. Leuk dat jullie allemaal actief hebben meegespeeld in dit forumspel.
Duncton en Bubbles als medefinalisten. Jullie zaten blijkbaar lang goed. Bubbles is met follow the money nog even mijn grootste concurrent geweest. Wat heb jij weinig verdiend :P

Tot slot mijn dank aan LDHmolletje en mollenvanger-MV. Wat een tijd hebben jullie besteed aan de opdrachten. Ik heb af en toe voor de schermen nogal eens liggen zeiken en protesteren, maar dat hoort bij mij bij een spel. Ken je nagaan wat er gebeurd was als ik niet de mol was geweest ;D .  Prachtige opdrachten zoals West End, de trams, weerwolven, het kasteel.  Leuke verhalen geschreven tijdens de actie-opdrachten. Ik kreeg de opdrachten altijd een dag of twee dagen  van te voren met de vraag om een feedback. Dat was echt nooit nodig. Het klopte gewoon echt altijd! Jullie hadden ook een leuke manier van clues verstoppen. Man man man, het is maar goed dat ik de mol was. Ik had ze nooit ontdekt, zelfs toen je me wees op de clue in de PI opdracht vond ik hem nog niet ::schaam::  Volgens mij had Duncton hem wel….. met deze post.

Ik had 'm wel fout gehad, zie ik nu. :o Ik dacht dat 31-42 502884197112 was, maar die 12 komt er helemaal niet in voor.

70 dan dus, 5923078164 om het filmpje af te maken. ::joehoe::


De invoering van de sleutel vond ik erg leuk. Dat was een doel voor de Mol om aan te werken. Ik heb hem dan ook even in mijn bezit gehad ::trots::  maar ook maar heel even :(  Maar die keer wel eerlijk gewonnen.
Volgende keer als ik meedoe, kies ik ervoor om niet de mol te zijn. Voor 1x heel leuk, maar het is spannend, om zelf op zoek te gaan en fanatiek aan de opdrachten mee te doen. Dan zijn de executies ook spannend. Een mol verlaat het spel nooit! Maar ik duik nu wel onder ::zwaai::


 :)


Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #14 Gepost op: 31-03-2015, 18:47:02 »
Hier nog mijn inschrijfformulier:

Persoonlijk
1) Forumnaam
Lukie4
2) Leeftijd
39
3) Geslacht
man
4) Geboortedatum
07-06-1975
5) Woonplaats (of evt. provincie als je plaats niet wil zeggen)
Oosterhout
6) Beroep/opleiding
leraar basisonderwijs

Van alles en nog wat
7) Heb je huisdier(en)?
nee
8 ) Wat voor huisdieren heb je? (indien meerdere 1 opgeven, indien geen, vul dan geen in)
geen
9) In wat voor soort huis woon je? (flat, appartement, villa, portiek, eengezinswoning, rijtjeshuis, boerderij etc.)
appartement
10a)Heb je een rijbewijs?
ja
10b) Indien je bij 10a ja ingevuld hebt, welke rijbewijzen heb je?
BE
11) Heb je broers of zussen?
ja
12) Hoeveel broers en zussen heb je? (ook half/stief telt mee)
1
13) Wat is de naam van je jongste broer/zus? (indien geen, vul geen in)
geen
14) Wat is je lievelingseten?
biefstuk
15) Wat is je lievelingsdrinken?
rode wijn
16) Wat is je lievelingsprogramma?
de kwis
17) Wat is je lievelingssport?
voetbal
18) Wat is (of was) je lievelingsvak op school?
geschiedenis
19) Wat is je lievelingsdier?
konijn in stoofpotje
20) Wat is je favoriete zanger(es) / band?
Queen
21) Wat is je lievelingsgetal?
14
22) Wat is je favoriete film?
LOTR
23) Wat is je favoriete gezelschapsspel?
triviant
24) Wat is jouw grootste droom die je wilt verwezenlijken?
al mijn dromen zijn verwezenlijkt
25) Wat was je eerste bijbaantje? (indien geen, vul geen in)
lopende band bij de AH bloemenscentrale
26) Wat is je schoenmaat?
45
27) Wie is je meest favoriete mol uit 14 seizoenen wie is de mol?
Patrick
28) Wat is je favoriete land?
Amerika
29) Wat is je favoriete stad?
Rome
Dilemma's
30) Auto of openbaar vervoer
Auto
31) Fiets of lopen?
Fiets
32) Groen of rood?
groen
33) Geniepige winst of met opgeheven hoofd het spel verlaten?
Geniepige winst
34) RTL4 of SBS 6?
NPO
35) Persoonlijke vrijstelling of groepsvrijstelling?
persoonlijke vrijstelling
36) Jokers of 1 zwarte vrijstelling
jokers
37) Wiskunde, geschiedenis of aardrijkskunde?
geschiedenis
38) Sinas, Spa Blauw of Cola?
Sinas
39) Tomaat, Sla of Komkommer?
Tomaat
40) Lente, zomer, herfst of winter?
Zomer
41) Noord, oost, zuid of west?
Oost

Jouw deelname
42) Beschrijf 3 positieve eigenschappen van jezelf die je zou willen gebruiken in het spel
gezellig, betrokken, sociaal
43) Beschrijf 3 negatieve eigenschappen van jezelf die je het liefste niet wil terugzien in het spel
slechte verliezer, oneerlijk, gemakzuchtig
44) Overtuig ons met een leuke tekst/brief op originele en creatieve wijze waarom wij jou moeten kiezen om mee te doen aan het spel. Zorg dat deze tekst minimaal 100 en maximaal 1000 woorden bevat. Leg in je brief aan ons wel de nadruk op wie jij bent (wat voor persoon), hoe jij het spel wil gaan spelen en waarom jij onderdeel moet zijn van de widm2015 groep. Op basis van jullie 'brieven' gaan wij een groep samenstellen. Let op: Degene die zichzelf op de meest originele manier weet te profileren is verzekerd van deelname en ontvangt per pm een joker.
antwoord op deze vraag volgt nog

De mol
45) Indien jij geselecteerd zou worden om mee te doen, wil jij dan de mol zijn
ja
46) Waarom wil jij wel of niet de mol zijn?
dan blijf ik er tot het einde in en het lijkt me heerlijk om iedereen om de tuin te leiden.
47) Indien jij bij vraag 45 ja hebt geantwoord, wat wordt dan jouw tactiek als mol?
normaal spelen, volop protesteren :P dus en kleine domme dure fouten maken. (deadline missen, verkeerd woord typen etc.
48) Hoe ga jij ervoor zorgen dat jij als mol overkomt als kandidaat?
ik zal net zo veel protesteren als normaal en ik zal bloedfanatiek zijn tijdens de opdrachten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #15 Gepost op: 31-03-2015, 18:47:40 »
en dan nog vraag 44


Hoi Mollenvangert en ldh!

Om maar met de deur in huis te vallen:



 Maar ja looks aren’t everything


Nog niet overtuigd?


Natuurlijk moet ik in dit programma, al was het alleen maar omdat ik al een hele tijd niet meer aan een forumspel heb meegedaan wordt het weer tijd voor ouderwets Lukie4 gemopper tijdens de opdrachten. 

Hoe ik het spel speel lijkt me niet heel moeilijk. Jullie kennen me als een altijd aanwezige forummer, ik heb niet alleen de langste tijd van iedereen online op dit forum, ik heb ook nog eens de meeste posts op dit forum, dus als je een fanatieke altijd aanwezige kandidaat wil, dan moet je mij gewoon uitkiezen.

Daarbij heb ik ook op het forum nog powers om achterlangs binnen te komen dus ik kom toch alles te weten


Kortom ik lijk me de beste keuze voor zowel mol als deelnemer. (eventueel ook in te huren als jurylid of invalpresentator ) ;)   


Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De molbiechten
« Reactie #16 Gepost op: 31-03-2015, 18:57:26 »
dat ziet eruit als een post van Catshee........ ::rofl::
Wit is ook een kleur!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De molbiechten
« Reactie #17 Gepost op: 31-03-2015, 18:59:29 »
Dus toch voetbal? :o
Dan had ik die wel juist..
Lomperik..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De molbiechten
« Reactie #18 Gepost op: 31-03-2015, 19:02:53 »
::megafoon:: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor de zesde keer, dat had ik ook al tegen wouterv gezegd. Man wat zijn jullie achterdochtig :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De molbiechten
« Reactie #19 Gepost op: 31-03-2015, 19:03:52 »
::megafoon:: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor de zesde keer, dat had ik ook al tegen wouterv gezegd. Man wat zijn jullie achterdochtig :P

Wat ben je toch een schattig molletje jij :P
Mooie molbiechten trouwens man. Als er geen naam zou bij staan zou ik zweren dat het Catshee was met al die GIFS :D
Lomperik..