Auteur Topic: Mini Survivor: Spain  (gelezen 94758 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #380 Gepost op: 28-06-2015, 22:46:12 »
Balen. Ik zag het eigenlijk al aankomen. Ik.had weinig inspiratie en de poster was gewoon slecht.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #381 Gepost op: 28-06-2015, 22:58:22 »
Balen. Ik zag het eigenlijk al aankomen. Ik.had weinig inspiratie en de poster was gewoon slecht.

 ::hug::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #382 Gepost op: 28-06-2015, 22:58:53 »
Zucht, ik had moeten weten dat ik beter had gescoord als ik die hele poster gewoon in Paint had gemaakt ::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #383 Gepost op: 28-06-2015, 23:07:27 »
Leuk feitje over de catshee webpagina, wanneer u op GET POSTER in het screenshot klikt komt u bij de officiële poster die de FBI voor catshee heeft gemaakt :P

En gefeliciteerd Jann ;)

En ook een knuffel voor Starlight

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #384 Gepost op: 28-06-2015, 23:21:55 »
Wow! Ik een creatieve opdracht winnen? Dat is een first. Dit had ik echt niet verwacht haha. Komt mooi uit na laatste te zijn geëindigd bij 2048.

Jammer Tim en Starlight!

Hoe had jij de poster dan gemaakt Star?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #385 Gepost op: 28-06-2015, 23:36:53 »
GIMP. Je dacht toch niet dat je die afgescheurde hoeken er zo kon laten uitzien in Paint he? :P

Ik verwachtte eigenlijk dat ik met mijn score voor de poster mijn dramatisch slechte score voor 2048 (wat een rotspel is dat trouwens >:() wel zou compenseren, omdat ik weet dat dit iets is wat ik kan. Dus dit zag ik niet echt aankomen. Maar blijkbaar ben ik voor een iets te simpele look gegaan ofzo en dacht de jury toen dat het ook heel simpel was. Helaas :(
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #386 Gepost op: 28-06-2015, 23:39:09 »
Ik denk dat ik de volgende keer iets anders moet gebruiken dan Paint. Al.heb ij geen Idee hoe.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #387 Gepost op: 28-06-2015, 23:47:49 »
GIMP. Je dacht toch niet dat je die afgescheurde hoeken er zo kon laten uitzien in Paint he? :P

Ik verwachtte eigenlijk dat ik met mijn score voor de poster mijn dramatisch slechte score voor 2048 (wat een rotspel is dat trouwens >:() wel zou compenseren, omdat ik weet dat dit iets is wat ik kan. Dus dit zag ik niet echt aankomen. Maar blijkbaar ben ik voor een iets te simpele look gegaan ofzo en dacht de jury toen dat het ook heel simpel was. Helaas :(

Ik kon eerst niet inschatten of het nou gewoon een gekopieerd plaatje was of helemaal zelf gecreëerd, maar kon 'm niet vinden dus ging wel uit van dat laatste ::jaja:: vond 'm wel cool gemaakt, alleen miste ik het Spanje-themastukje en snapte ik niet waar Pistol Jack opeens vandaan kwam? Vandaar de magere zesjes ::sorry::
Nieky grab a life vest!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #388 Gepost op: 29-06-2015, 00:05:31 »
Dat plaatje was van een Dingbat-lettertype ;) (wat dus betekent dat ik eigenlijk nog minder punten had gekregen als dat duidelijk was geweest... zucht. Misschien moet ik maar ophouden met denken dat ik goed ben in dit soort creatieve opdrachten ::zwaai::) En ik had gewoon een random naam bedacht eigenlijk.

Jullie hoeven nu trouwens niet allemaal jullie scores te gaan uitleggen hoor ;D Ben nu even teleurgesteld omdat ik eruit lig terwijl ik dat niet had verwacht, maar morgen is dat wel weer over ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #389 Gepost op: 29-06-2015, 00:09:26 »
Die.poster van jou is tenminste beter dan mijn "fantastische" poster ::)

Afijn, ik.ben verder gekomen dan bij de groter survivor. Voor het eerst de top 10 (al was dat niet al te moeilijk ::hypocriet::) en de samensmelting
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #390 Gepost op: 29-06-2015, 00:20:50 »
Oeffff.... wat een opluchting hier!
Sorry Tim en Starlight ::hug::
Ik was echt bang dat ik eruit zou liggen... Heb mijn poster in Word gemaakt ::schaam:: heb wel eeuwen gezocht naar een passend lettertype en de Spaanse woorden (dikke voorsprong voor Jann hier :P, terechte immuniteit ::bravo:: )
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #391 Gepost op: 29-06-2015, 00:25:38 »
Die.poster van jou is tenminste beter dan mijn "fantastische" poster ::)

Afijn, ik.ben verder gekomen dan bij de groter survivor. Voor het eerst de top 10 (al was dat niet al te moeilijk ::hypocriet::) en de samensmelting
Ach, we hebben allebei ons best gedaan en jij was weer een stuk beter in 2048 :)

En ik heb toch twee dingen overgehouden aan dit spel:
1. Ik weet nu dat ik er ook snel uit lig als het niet om tactiek gaat (en dat dit soort spellen dus gewoon per definitie niet mijn ding zijn)
2. Ik heb weer de topscore bij Duckhunt ;D

Maar goed, veel plezier nog met het spel allemaal. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #392 Gepost op: 29-06-2015, 00:30:05 »
Ik sluit mij aan bij Starlight dat het een leuk spel was waarbij ik met plezier heb meegedaan ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #393 Gepost op: 29-06-2015, 00:56:15 »
1. Ik weet nu dat ik er ook snel uit lig als het niet om tactiek gaat (en dat dit soort spellen dus gewoon per definitie niet mijn ding zijn)]

Och, de kaarten zijn elke keer weer anders geschud. Een volgend spel kan je zomaar winnen. Ik zou het gewoon blijven proberen joh ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #394 Gepost op: 29-06-2015, 13:44:03 »
Eilandraad #2: Valencia

Welkom Valencia bij de eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.



Jann: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit, denk je dat je het nodig had?

Catshee: Ben je bang dat de drie overgebleven dames gaan samenspannen tegen de mannen? Jann heeft nu immuniteit dus dan zou jij de pineut zijn. Je deed het ook erg goed in de proeven, maakt dit je een target?

Swifty: Net ontsnapt aan eliminatie. Bij de vorige eilandraad zagen we dat slecht presteren werd afgestraft, ben je bang dat dit deze eilandraad weer gebeurt?

Ycaris: Waarop ga jij je stem baseren?

Lucy: Is dit nog steeds een strijd tussen man en vrouw?


Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote of tie-breaker (bij deadlock).

Deadline: Woensdag 1 juli 20.00, pm de je stem naar mij en gebruik daarvoor een stembriefje:
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #395 Gepost op: 29-06-2015, 14:23:05 »
Catshee: Ben je bang dat de drie overgebleven dames gaan samenspannen tegen de mannen? Jann heeft nu immuniteit dus dan zou jij de pineut zijn. Je deed het ook erg goed in de proeven, maakt dit je een target?

Ik was inderdaad wel een baas deze aflevering ::jaja::


Het zou inderdaad prima kunnen dat de vrouwen samenspannen, maar ik hoop het niet. Ik heb natuurlijk ook verder geen idee wat er allemaal is gebeurd bij de vrouwen :-\\

Het enige wat ik kan zeggen is dat vrouwen fantastisch zijn ::hypocriet::

Please don't vote me out

Ben ik een target? Zou best kunnen. Ik kan niet ontkennen dat ik het aardig heb gedaan in de proeven deze aflevering. Ik ben tevens de enige man waarvoor gestemd kan worden en ik maak er nog wel eens de gewoonte van om mensen te irriteren ::sorry:: Plus ik heb een awesome baard waar iedereen jaloers op zou moeten zijn ::trots::

*catshee breekt uit in zang over zijn baard


Maar goed... Waar was ik?

Oh ja... Dit is Survivor. Alles kan gebeuren. En ik hoop dan ook dat er niet een plotse uitbraak van kortzichtig feminisme plaatsvindt ::ohno::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #396 Gepost op: 29-06-2015, 14:43:53 »
Ik heb geen idee, wie weet is dat nog steeds zo. Maar then again, misschien ook niet ;D
Nee maar alles kan gebeuren, en een tribe vs tribe is natuurlijk classic, maar gebeurt minstens net zo vaak niet, toch?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #397 Gepost op: 29-06-2015, 18:05:52 »
Swifty: Net ontsnapt aan eliminatie. Bij de vorige eilandraad zagen we dat slecht presteren werd afgestraft, ben je bang dat dit deze eilandraad weer gebeurt?
Nou, net ontsnapt... Er was toch een behoorlijk verschil in score tussen mij en de afvallers, en ik had zelfs meer punten dan Jann die de posters won.
Dat de vorige keer slecht presteren werd afgestraft kwam denk ik ook doordat het toen nog een team was, en als team wil je sterk blijven.

Nu naderen we de finale, en ik laat het aan de sterke spelers over om te bekijken of ze liever iemand eruit stemmen die deze ronde in de middenmoot scoorde of dat ze een concurrent weg gaan stemmen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #398 Gepost op: 29-06-2015, 20:33:52 »
Jann: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit, denk je dat je het nodig had?

Ik denk dat er van alles kan gebeuren. Ook omdat het zo snel is gegaan en er nooit echt kans is geweest stabiele relaties op te bouwen. De vrouwen kunnen gemakkelijk bij elkaar blijven en zo Catshee of mij weghalen vanwege ons man-zijn. Of omdat zij een y in hun naam hebben en wij niet. Of het is Lucy, Catshee en Ycaris tegen mij en Swifty omdat wij geen c in onze naam hebben. Voor hetzelfde geld is het Swifty en Lucy tegen de rest omdat zij wolkjes in hun achtergrond hebben staan en wij niet.

Kortom: ik ben dolgelukkig dat ik dit ding om mijn nek heb hangen, want ik zou mijn god niet weten wat er op de eilandraad gaat gebeuren.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #399 Gepost op: 29-06-2015, 20:42:20 »
:o

Chips... waarom heb ik niet gedacht aan de dreiging van het C-complot.....
Keep calm and eat chocolates!