Auteur Topic: [Zuid-Korea] - 불사  (gelezen 24440 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #40 Gepost op: 9-06-2015, 21:44:26 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #41 Gepost op: 9-06-2015, 21:50:32 »
Zijn er naast Aapje en D*N nog andere mensen die willen?

Ik wil ook wel maar het belangrijkste wat ik wil is unanimiteit ;)
klaar voor de strijd

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #42 Gepost op: 9-06-2015, 21:50:58 »

3. Aapje16: 4 proeven (3 teamopdrachten+ maskeropdracht)

Aapje heeft ook al goed gepresteerd hoor :D
#teamamaimiljaarde

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #43 Gepost op: 9-06-2015, 22:13:30 »
Als we zo gaan doen, ik heb ook heel goed gepresteerd, maar daar veel minder vaak een voordeel voor gekregen. Ik heb maar net van Aapje verloren met de maskers, ik was derde met stedenopdracht, had een hele hoge score met de landenquiz en heb een grote bijdrage geleverd aan het filmpje.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #44 Gepost op: 9-06-2015, 22:56:44 »
Als we ineens goede presteerders gaan belonen, waarom hebben we dat in week 1 dan niet gedaan toen we Fabiann wegstemden ipv iemand die zo inactief was dat ie zelf niet eens een stem opstuurde?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #45 Gepost op: 9-06-2015, 23:03:48 »
Omdat dat een geheel andere situatie was en niks met deze opdracht te maken heeft ;-)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #46 Gepost op: 10-06-2015, 10:45:54 »
Principe is hetzelfde: toen werd een goede presteerder afgestraft, op vraag van D*N, maar omdat het nu in zijn eigen voordeel werkt, moeten we het ineens belonen?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #47 Gepost op: 10-06-2015, 11:18:07 »
Het is niet alsof Fabiann toen al wat gedaan had :P
En jij weet heel goed waarom er toen Fabiann gestemd is, en dat had niks met prestaties te maken, dus ik vind het een beetje kinderachtig om dat er nu ineens bij te halen.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #48 Gepost op: 10-06-2015, 11:26:14 »
Principe is hetzelfde: toen werd een goede presteerder afgestraft, op vraag van D*N, maar omdat het nu in zijn eigen voordeel werkt, moeten we het ineens belonen?
Niet alleen op vraag van mij. En wat Lucy ook zegt, dat ging niet om prestaties maar om hele andere redenen. En inderdaad, hij had nog niet gepresteerd. Maar goed, als je weer kill the kings wilt doen dan geven we toch gewoon molbelg of miek immuniteit?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #49 Gepost op: 10-06-2015, 11:37:45 »
awel dat is nu eens een goed plan
Het ligt trouwens niet (compleet) aan mij dat ik nog niet gewonnen heb...
Bij de flyers was ik tweede, ik ben altijd middenmoot bij de rest en heb drie keer de juiste plek/persoon gezegd in Canada dat was meer dan eender wie en 100% van mijn team dus dat bezie ik als een overwinning.

Oke dat is nog altijd minder als jou D*n maar ook niet niets zoals je suggereert.

Maar zoals ik al zei stem ik mee met de meerderheid, of we nu op jou of op aapje of eender wie stemmen, ik stem mee...
#teamamaimiljaarde

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #50 Gepost op: 10-06-2015, 14:36:24 »
Iedereen had dan alleen ook geweten wie erachter zat ;D

Boeie ik ben cute mensen vergeven mij dat.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #51 Gepost op: 10-06-2015, 15:19:33 »
Ik vond je leuker toen je nog in Siberië zat ;D :-X

Wat is er gebeurt met de logica goed doen in opdrachten-> verdien je voordeel? Ja misschien heb ik meer voordeel gehad in het spel, maar daar heb ik ook iets voor gedaan. (bijv. een uur rond een tempel zwerven op google maps om een boom te vinden ::)). Waarom zou het dan nu opeens eerlijker zijn om immuniteit te geven aan iemand die minder heeft gewonnen? ???


Waarom? Omdat dat gewoon mijn mening is. Was het Aapje geweest of Wouter die al meermaals prijzen had gewonnen had ik exact hetzelfde gezegd. Enkel en alleen omdat je het in eerdere opdrachten heel goed hebt gedaan hoeft nog niet te zeggen dat je nu daarom opnieuw 'in de prijzen' zou hoeven vallen.
En wat het steken van tijd in opdrachten aangaat: jij bent zeker niet de enige die uren in bepaalde opdrachten had gestoken. Bij die steden-opdracht van boven bijv. heb ik ook heel wat uurtjes over de wereldkaart gezocht naar de steden... En naast mij ga ik ervan uit dat anderen ook gewoon (bijna) evenveel tijd in het spel gestoken heeft, alleen net wat minder gelukkig in het spel was...

Ik wil ook wel maar het belangrijkste wat ik wil is unanimiteit ;)
Volgens mij was er een heel grote meerderheid voor Aapje, dus waarom zouden we daar vanaf gaan zien?

Principe is hetzelfde: toen werd een goede presteerder afgestraft, op vraag van D*N, maar omdat het nu in zijn eigen voordeel werkt, moeten we het ineens belonen?
Interessant om te weten... Ik was blijkbaar de enige die dat nog niet wist...

Niet alleen op vraag van mij. En wat Lucy ook zegt, dat ging niet om prestaties maar om hele andere redenen. En inderdaad, hij had nog niet gepresteerd. Maar goed, als je weer kill the kings wilt doen dan geven we toch gewoon molbelg of miek immuniteit?
Maar was wel aanwezig... Als jullie Molbelg of Miek de immuniteit willen schenken mag van mij ook. Zolang er maar hierin overeenstemming is.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #52 Gepost op: 10-06-2015, 16:04:38 »
Tijdens de eerste stemming was Wesolini ook gewoon nog aanwezig hoor..
Iedereen heeft gewoon gestemd toen, dus je kan wel doen alsof we een actief iemand weggestemd hebben maar iedereen was toen actief.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #53 Gepost op: 10-06-2015, 16:37:20 »
Stemmen alleen maakt iemand nog niet actief...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #54 Gepost op: 10-06-2015, 16:46:34 »
Niet alleen op vraag van mij. En wat Lucy ook zegt, dat ging niet om prestaties maar om hele andere redenen. En inderdaad, hij had nog niet gepresteerd. Maar goed, als je weer kill the kings wilt doen dan geven we toch gewoon molbelg of miek immuniteit?
Ik wil niet perse kill the kings doen. Mijn eigenlijk voorstel is nog steeds Aapje, maar omdat het hier allemaal te saai en te makkelijk werd bevonden, heb ik maar een can of worms open getrokken. Speciaal voor de kijkertjes!


En LDH: ik zelf heb weinig tijd in het spel gestoken moet ik bekennen, omdat ik amper tijd heb. Vandaar dat ik al zei dat ik hem zelf niet verdien. Voor de rest maakt het mij geen enkele iota uit. Wat kunnen we nog verzinnen? Dat we allemaal een lijstje posten van wie we het het meest gunnen ofzo? En dan kijken wie de meeste stemmen gehad heeft?

Van meest naar minst:
1. D*N (het is gewoon een feit dat hij het actiefst is en het meest gewonnen heeft, dus als we het over verdienen hebben...)
2. LdHmolletje (een terugkomer wordt meestal al meteen weer weggestemd, omdat de rest diepere verbonden heeft lopen. Zo heeft hij een ronde extra kans om weer vriendjes te maken)
3. Lucy (ik heb het "Laten we kijken naar wie de kijkers willen dat er wint" truukje even toegepast op alle resultaten. Als alle stemmingen op telt heeft Lucy de meeste stemmen om te winnen (30), dus verdient zij het misschien wel meer dan Aapje, aangezien dat slechts een momentopname was)

Verder heb ik eigenlijk geen idee. Misschien moeten we maar een top 3 doen dan.  ;D

Overigens wie de opgetelde resultaten van alle "Wie gaat winnen" polls wil weten:
1. Lucy - 30
2. D*N - 29
3. Robbie - 23
4. AaPje - 22
5. Nieky - 16
6. Wouter - 11
7. Robin - 7
8 & 9. Ldh en Molbelg - 5
10. Miek - 3  ::hug::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #55 Gepost op: 10-06-2015, 16:52:10 »
Als je dat wilt? Best:
gedeeld eerste: Aapje en WouterV
derde: Molbelg
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #56 Gepost op: 10-06-2015, 16:58:11 »
1) LDH
2) D*n
3) Wouterv
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #57 Gepost op: 10-06-2015, 16:59:58 »
Mijn eigenlijk voorstel is nog steeds Aapje, maar omdat het hier allemaal te saai en te makkelijk werd bevonden, heb ik maar een can of worms open getrokken. Speciaal voor de kijkertjes!
Oké, we gaan wel voor Aapje ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #58 Gepost op: 10-06-2015, 17:09:47 »
Neenee, dat is te makkelijk!  ::)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Zuid-Korea] - 불사
« Reactie #59 Gepost op: 10-06-2015, 17:10:46 »
Neenee, dat is te makkelijk!  ::)
Dan ga ik mijn stem wel randomnizen ::). Succes met gokken op wie ik stem  :-X.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human