Auteur Topic: Reality tv: The Family  (gelezen 8418 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #20 Gepost op: 4-11-2003, 19:41:14 »
wel trouwens een superopdracht, die eliminatie-opdracht. dat had een wieisdemol-opdracht kunnen zijn  8)
net zolang in die limo zitten tot dat er unaniem besloten is wie er terechtstaan..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #21 Gepost op: 10-11-2003, 19:53:21 »
Vanavond weer, go Mike ::ok::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #22 Gepost op: 11-11-2003, 09:25:45 »
Vanavond weer, go Mike ::ok::

en hij heeft 't weer overleefd!  ;D neef anthony tjoepie. die kop van 'm toen mamamia niet voor der zoontje koos. 8) trouwens weer een geweldige eliminatie opdracht!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2003, 18:26:05 »
Ik heb 't grootste deel van de uitzending gemist >:(, mijn vader haat dat programma's. Ik viel middenin 't stuk dat moeders haar man uit de reddingsboot viste. Wat was precies de opdracht, wat 't zag er wel grappig uit ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #24 Gepost op: 13-11-2003, 09:01:30 »
heel makkelijk. een boot die zinkt met 6 mensen erin. 4 mensen op de kant, die mochten allemaal iemand 'redden'. de twee die niet gered werden moesten naar de 'board of trustees'.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #25 Gepost op: 13-11-2003, 20:34:30 »
Thnx! :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #26 Gepost op: 14-11-2003, 13:46:44 »
 :'( :'( :'( ik weet de uitkomst al  :'( :'( :'( ik wilde even wat fotootjes ophalen van de mensen die nog in de race zijn (stomme ik).

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #27 Gepost op: 14-11-2003, 15:46:05 »
jieeeeeeeeeeha, zoon lief zomaar uit de race zeg, wat was ie boos. ;D
wat trouwens helemaal niet zou mogen, aangezien hij vorige keer boos was op zn moeder, omdat ze hem NIET naar de raad had toegestuurd  :-\ sporen doet het niet, maar leuk is het wel :)

owwww coor wat balen, dat je de uitslag al weet, weet je alles al?? ik bedoel weet je wie er gaat winnen, of weet je alleen wie er de aankomende keer gaat afvallen?? :o
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #28 Gepost op: 14-11-2003, 17:13:39 »
ik weet alles...de winnaar en de runner-up. tis igg wel verassend, dua my lips are:  :-X

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #29 Gepost op: 14-11-2003, 22:41:21 »
oe balen coor, durf te wedden dat je dat nooit meer gaat doen meteen ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #30 Gepost op: 25-11-2003, 16:04:28 »
jieeeeeeeeeeeeeehoe, wat een geweldige afl. gister zeg.
papamia er zomaar uit, wie had dat van dawn-marie ooit durfen denken. hup zonder nadenken ed en papamia naar de raad. zag je die raad trouwens smullen, wat een genot voor ze, om EINDELIJK papamia eruit te kunnen wippen.
trouwens een finale met dawn en mike zie ik wel zitten hoor  ::ok::

nou ben erg benieuwd naar volgende week als de raad zich voorsteld aan ze, wat denken jullie.....word er om gelachen, of worden ze ala minuut vermoord? ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #31 Gepost op: 25-11-2003, 18:38:53 »
Bye Bye oom Michael ;D ::ok::

Cora Bora, ik voel met je mee, ik weet wat 't is, ik zocht ook 1x wat informatie over acteurs uit 24 en ik kwam een enorme spoiler tegen, gelukkig is die aflevering binnenkort, dus dan kan ik vanaf dan weer gerust kijken. 't Is erg jammer, je kan nu een hoop dingen voorspellen.

Maar back on topic, een finale tussen Dawn-Marie en Mike zie ik wel zitten. Maar er kan nog steeds een familielid terugkeren, ik ben benieuwd wie dat gaat worden?!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #32 Gepost op: 26-11-2003, 08:58:45 »
Bye Bye oom Michael ;D ::ok::

Cora Bora, ik voel met je mee, ik weet wat 't is, ik zocht ook 1x wat informatie over acteurs uit 24 en ik kwam een enorme spoiler tegen, gelukkig is die aflevering binnenkort, dus dan kan ik vanaf dan weer gerust kijken. 't Is erg jammer, je kan nu een hoop dingen voorspellen.

Maar back on topic, een finale tussen Dawn-Marie en Mike zie ik wel zitten. Maar er kan nog steeds een familielid terugkeren, ik ben benieuwd wie dat gaat worden?!




volgende week de grote ontknoping geloof ik!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #33 Gepost op: 2-12-2003, 13:02:13 »
Damn, kwam er om 22.15 uur dat het al begonnen was. Hoe is Ed eruit geknikkerd? Ben wel benieuwd wie het tegen Mike gaat opnemen, Dawn Marie zeker niet want die verloor de vorige keer ook al van hem.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #34 Gepost op: 2-12-2003, 13:07:41 »
Eerst won Marie-Dawn een proef (zolang mogelijk op een paal staan op 30 m hoogte). 'The Board' koos tussen Mike en Ed. The Board maakte zichzelf bekend. Dawn-Marie en Mike speelden de finale. The Board maakte de laatste keuze Mike werd hun keuze en die moet nu spelen voor het geld tegen 1 van de afvallers die wordt gekozen door The Family (en dat is volgende week)

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #35 Gepost op: 2-12-2003, 16:37:03 »
die anthony heeft wel een dunk van zichzelf he

"ze kunnen niet op basis van karakter gekozen hebben, want dan had ik gewonnen"
vreselijke kerel. Wat was ie kwaad toen hij zag dat het personeel in de "board" zat.

Dawn trouwens ook. "als ik geweten had dat we door het personeel beoordeeld werden, had ik me beter gedragen".

Ja meid, daar gaat het nou net om, ze hebben je precies gezien zoals je bent, een verwend jankbakkes.

Ik hoop dat Mike wint.




we're back :(

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #36 Gepost op: 2-12-2003, 17:10:44 »
wat een heeeeeeeeeeeeeeeerlijke aflevering was dit zeg, ik heb zoooooooo zitten genieten ::ok::

mensen mn ogen viel haast uit mn kassen toen ik dawn zo die ladder op zag klimme, viel het jullie ook op,d at ze gewoon steeds als eerste (!) boven was? geweldig gewoon, en dan nog zo lang blijven staan en die kerels over treffen, geweldig!

ik vind eigenlijk dat het spel nu wel gespeeld is, de board heeft de laatste stem laten horen, en die was voor mike, mike heeft dus al een beetje gewonnen vind ik (helaas krijgt hij geen geld mee nu ;))
ik weet niet waarom, en zou het ook zeker niet logisch vinden, maar ik denk dat robert terug in het spel komt. mja zien we dan wel weer.

ik heb zitten genieten ook van die 2 kwaaie koppen, mamamia (als blikke konden dooden) en anthony. ik dee het haast in mn broek toen hij zei dat hij het beste karakter had van allemaal. heb zelden iemand zo respectloos met de medemens zien omgaan dan hem.....maar goed hij zal wel met een andere meetlat meten ;)

heb me trouwens nog meer zitten ergeren om papa- en mamamia, nu is dawn ineens geweldig, en ze heeft t zooooo goed gedaan allemaal, als papamia had mogen kiezen had hij dawn zelf gekozen om de familie te vertegenwoordigen :kotssmilie: ongelovelijk, die mensen willen gewoon geld, en ze weten dat ze dat van mike ECHT niet gaan krijgen. bleh, misselijke lui die gasten.

kortom, ik kijk uit naar volgende week  ;D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #37 Gepost op: 9-12-2003, 15:06:20 »
en? gekeken? ik wist de uitslag dus al, zoals ik vertelde. en ook al dat hij ging delen. toch wel een toffe peer die anthony!  ::ok::

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #38 Gepost op: 9-12-2003, 16:29:11 »
het was een fantastische afl. eerlijk waar.
viel wel haast van de bank toen bleek dat anthony door de familie werd gekozen om te spelen.  :o
ik vond de spellen geweldig, maar echt heeeeeeel erg dat het ene waar anthony in uitblinkt precies de finale was he.....liegen....nou dat kan ie zeg, mijn hemel die kan echt liegen of het gedrukt staat.
vond het op zich wel heel sneu voor mike dat hij het niet won.
maar later niet meer hoor, mike had het natuurlijk nooit gedeeld met hun (had ik ook neit gedaan in de situatie) en anthony deelde het gewoon 100% echt heel eerlijk van hem, iedereen heeft evenveel ::ok:: (had alleen een heel klein beetje het idee dat papamima maar vooral mamamia het niet zo heel erg leuk vonden dat hij alles met iedereen deelde, maar goed, das hun probleem ;D)

vond het een erg leuke serie, en ben blij dat ik hem gezien heb. jammer alleen dat ze dit mi nooit meer kunnen maken, t gaat altijd een aftreksel worden van dit vrees ik  :-X

maar goed, het is gedaan, we hebben niets meer te kijken op maandag avond (lekker rustig weer ;))
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: The Family
« Reactie #39 Gepost op: 9-12-2003, 19:14:10 »
Ik keek maandagmiddag de herhaling van 24 op de video, toen er reclame kwam was 't eerste ik hoorde:

"Vanavond de finale van The Family: "Wie gaat er winnen Anthony of Mike??!!! Mis het niet op Yorin". Nou leuk, toen wist ik al wie de familie ging kiezen. >:( Yorin is echt bagger in het maken van previews, zoals bij 24, is er een terrorist zoek, zie je in de preview voor volgende week dat ie doodleuk verhoord wordt.  >:( Sindsdien zap ik weg als er previews komen.

Maar ik vind 't wel een mooi einde zo, maar ik had 't Mike echt gegund.