Auteur Topic: Reality tv: The Family  (gelezen 8419 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Reality tv: The Family
« Gepost op: 18-10-2003, 22:09:17 »
              

vanaf maandag (geloof ik) op tv bij yorin. er is nog weinig over te vinden, maar in amerika een groot succes. een family neemt het tegen elkaar op om 1 miljoen dollar te winnen, wat ze niet weten is dat het personeel de jury is.....

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #1 Gepost op: 18-10-2003, 22:52:51 »
Ik heb hier eigenlijk nog niks over gehoord. Cora, weet je of wij gewoon de serie uit Amerika te zien krijgen of krijgen wij 'n versie met 'n Nederlandse familie?

Ik ben iig wel erg benieuwd hoe dit programma in elkaar gaat zitten. 't lijkt me erg interessant.  :)

Is dit trouwens in de plaats van Masterplan gekomen?  ???

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #2 Gepost op: 18-10-2003, 22:55:49 »
ja ik denk ipv van masterplan.

we krijgen de usa-versie te zien, dus aub geen spoilers hier!

er staat overigens nog niks over op de site van yorin..  ???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #3 Gepost op: 18-10-2003, 22:57:42 »
er staat overigens nog niks over op de site van yorin..  ???

Ik denk dat er nog niks op staat, omdat 't pas net besloten is om dit programma uit te gaan zenden. 't is immers nog niet zolang bekend dat Masterplan van de buis afging en men heeft toen snel moeten beslissen voor 'n vervangend programma. Zal morgen wel meer info van op de site komen denk ik. Maarre, hoe weet je dan eigenlijk dat dit programma vanaf morgen wordt uitgezonden?  ???

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #4 Gepost op: 18-10-2003, 22:59:45 »
Maarre, hoe weet je dan eigenlijk dat dit programma vanaf morgen wordt uitgezonden?  ???
vanaf maandag!!  ::)  ;) er was een aankondiging op yorin...(niks geheims dus..)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #5 Gepost op: 19-10-2003, 11:21:07 »
Dit was er vorige week ook al op hoor ipv Masterplan. Ik heb een klein stukje gezien, moet ik vertellen wat? of willen jullie geen spoilers (kweet niet of er nog een herhaling van komt)

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #6 Gepost op: 19-10-2003, 11:23:53 »
IK heb het volgens mij ook gezien.

GIngen ze bieden op portretten van elkaar.
Eindelijk...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #7 Gepost op: 19-10-2003, 12:42:41 »
Moet per se reality door reality vervangen worden?

Mwah, misschien zie ik het wel..

maar misschien ook niet... oehoehoe, onheilspellend hè
No Milk today???

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #8 Gepost op: 20-10-2003, 14:41:53 »
ik ga iig vanavond er maar even voor zitten, ik had de tijd toch al ingepland voor masterplan.....  :'(

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #9 Gepost op: 20-10-2003, 14:46:18 »
Ik heb vorige week de laatste 10 minuten gezien. Ik vond 't wel aardig, beter dan Masterplan iig. Is 't vanavond weer?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #10 Gepost op: 21-10-2003, 09:02:57 »
mwah, een grote mwah. opzich is het format leuk, maar die amerikanen maken er meteen weer zo'n circus van, zo zonder stijl en klasse. daar hou ik niet zo van. die commentaarstem was ook vreselijk, en die opdracht met die ezels ronduit belachelijk. volgende week nog 1 kans.  :-\

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2003, 10:06:13 »
ik heb het ook gezien, en ben plat gegaan van het lachen, wat een geweldige familie is dat zeg.....niet te geloven.
ik vond het allemaal erg leuk dus, en vooral die opdracht met die ezels, vond ik echt briliant!  ;D wat heb ik gelachen zeg  ;D.
ik heb me trouwens ook kostelijk vermaakt tijdens het family craps.....wat een verbaasde gezichten toen bleek dat werkelijk niemand ooit fooi van een tafel had gepikt...iedereen had dit vol overtuiging verwacht....geweldig.
ik ga zeker proberen dit te volgen!
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #12 Gepost op: 28-10-2003, 09:44:08 »
gister was het wel een stuk leuker! de onderliggende spanningen komen naar boven drijven, iedereen zorgt voor z'n eigen groepje. jammer dat juist mike en maria voor die eliminatieboard moesten, zij waren juist de leukste die erbij waren...

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #13 Gepost op: 28-10-2003, 22:24:59 »
ja ben ik helemaal met je eens coor, maargoed dat is het spel.
denk trouwens wel dat mamamia nu wel anders bekeken gaat worden door het hele stel, ze had natuurlijk haar zoon moeten sturen (zeker wat mij betreft, wat een kwal zeg) ipv neef mike (mijn favo in het spel tot nu toe)

vond alleen de opdracht deze week wat saai, maar goed dat kun je wel eens hebben zo nu en dan :)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #14 Gepost op: 29-10-2003, 09:28:30 »
mike ook mijn favo, gelukkig zit ie nog in het spel..  :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #15 Gepost op: 4-11-2003, 12:11:41 »
gisteren gekeken joki?
gelukkig die tante connie deruit...  ::) ::) wat een mens zeg, over dominant gesproken. die familie speelt een vies spelletje.
ben nog steeds voor neef mike..

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #16 Gepost op: 4-11-2003, 16:27:28 »
of ik gekeken heb vraagt ze ::) natuurlijk!
vond het ook weer een leuke afl. beter als vorige week.
vond het helemaal top dat het mindere team (in de ogen van mama mia en papa mia dan) wonnen, en lekker konden gaan winkelen. oooooooooo wat baalde de rest daarvan zeg (gna gna)
ik ga ook steeds meer en meer hopen dat mike ook echt gaat winnen, ik krijg een beetje zat van dat hielen likken van die nichtjes en neefjes, en zoon lief heeft wel een grote bek, maar doet wel braaf alles wat pa en ma zeggen, en daarna dan weer zeuren dat dat niet goed was etc.

ik ben dus ook heeeeeel blij dat mama mia eruit is......1 down, 3 to go (papa, zoonlief, en peetkindje lief iig).
voor mij is er maar winnaar, en dat is mike!
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #17 Gepost op: 4-11-2003, 18:56:49 »
ja die dawn is ook erru (bedoelde je die met petekindje?). die is echt zo dom als het achterwerk van een varken. IQ van een vleeskroket, noemen we dat hier.. ;D. ja die mag er van mij ook uit. ik verheug me al op volgende week omdat we dan kunnen zien hoe tante mamamia met de afvallers moet eten. plastic bestek voor Connie Corleone..  ;D

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #18 Gepost op: 4-11-2003, 19:35:43 »
hahahha coor, ik zit ook te wachten op het eten in de keuken met mama mia ;D
ik bedoelde trouwens niet dawn (vind haar eigenlijk wel grappig, maar sneu dat ze zo naar mama mia luisterd ) maar die andere gladde gozer (die naast papa mia zat in de limo) neef nog wattes, dat is hun petekind, dat verdelde dat meisje nog die naar de raad moest.
(ze moesten kiezen tussen hun eigen zoon, hun pete kind, mike die al 2 keer door de raad is doorgegaan en dawn die blijkbaar ook goed bij raad ligt, dus wie blijft er over....ik (zoiets was het))
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: The Family
« Reactie #19 Gepost op: 4-11-2003, 19:36:08 »
Ja ja, mamma mia met 5 stemmen tegen 0 eruit, geweldig, de pion geeft de koningin een klap ;D. Van mij mag Mark ook winnen, 't personeel heeft 'm er iig al 2x ingehouden, ze mogen 'm wel. En Dawn Marie vind ik ook wel 8). Maar Mike mag winnen!