Auteur Topic: Aflevering 6 - 8 oktober  (gelezen 23589 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 8-10-2015, 21:11:06 »
kan je alleen maar gelijk geven..
er was eens......

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 8-10-2015, 21:19:41 »
Kamp Geel had heus wel even express kunnen verliezen om Marian weg te stemmen ::trots::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #22 Gepost op: 8-10-2015, 21:20:47 »
had gekund, maar nu hebben ze Marian nog achter de hand voor het geval het echt nodig is
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #23 Gepost op: 8-10-2015, 21:20:48 »
Dacht ik ook Sicey, scheelt toch weer een mond voeden :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #24 Gepost op: 8-10-2015, 21:22:50 »
misschien een idee voor de productie om het andere team de deelnemer die niet mee mag doen te laten kiezen.
er was eens......

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #25 Gepost op: 8-10-2015, 21:28:32 »
misschien een idee voor de productie om het andere team de deelnemer die niet mee mag doen te laten kiezen.

Goed plan! ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2015, 21:31:26 »
Ryanne  ::love::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2015, 21:41:43 »
even huishoudelijke mededeling.. de chat is open! Via DEZE pagina zou het moeten lukken.
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2015, 21:57:33 »


Team Noord heeft samen gekeken
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #29 Gepost op: 8-10-2015, 21:58:17 »
leuk team, leuke foto!!
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #30 Gepost op: 8-10-2015, 22:08:21 »
Heb ik het helemaal gemist. Dus van het weekend maar even terugkijken. Vandaag liep ineens anders dan de planning was

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #31 Gepost op: 8-10-2015, 22:31:02 »
Zag het al op twitter voorbij komen dat ze samen gingen kijken, leuke foto ;D

Edit: Hahahaha Danny heeft echt zwemles genomen! Zie filmpje rechtsboven in de twitterfeed, Oscar moedigt aan, geweldig

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #32 Gepost op: 9-10-2015, 01:07:41 »
Kamp Geel had heus wel even express kunnen verliezen om Marian weg te stemmen ::trots::

Dit.
Ik heb de aflevering nog niet gezien maar Geel weet dat Jaap kwetsbaar is. En Jaap hoort eigenlijk bij Geel, terwijl Marian en Sandra na de samensmelting nog wel eens tegen Geel zouden kunnen gaan stemmen. Beetje uit hoop en teleurstelling geboren deze gedachte :P

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #33 Gepost op: 9-10-2015, 01:14:13 »
Ik had echt nooooit verwacht dat Marian aan de kant zou gaan staan :P  ::)

Ik vind het wel een beetje knullig van Danny dat hij niet vantevoren wat aan zijn zwemmen gedaan heeft. Bij expeditie Robinson kan je toch zo'n vaag vermoeden hebben dat er af en toe wel eens gezwommen moet worden.

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #34 Gepost op: 9-10-2015, 01:40:51 »
Mooie en spannende proef ! Wel jammer dat de aflevering daarna een beetje als een nachtkaars uit gaat... Jammer voor Jaap, respect voor zijn conditie en positieve instelling. Maar een beetje tactisch inzicht hoort en nu eenmaal ook bij.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #35 Gepost op: 9-10-2015, 07:28:52 »
Wat ik zo gek vind is dat Danny al eerder een proef gedaan heeft waarbij gezwommen werd en hij er toen geen moeite mee had            ( in mijn herinnering in elk geval ).
Zo gek dat hij nu ineens half verzuipt.

Maar man wat baalde ik van het verlies van kamp noord zeg. God mijn favoriete teams hebben vanaf het begin nog niet een keer een proef gewonnen. Elke week wint er een team wat ik niks vind.
En ze waren er zooo dichtbij. God wat vond ik het zuur.

Maar Oscar is een held, dat pokken eind zwemmen met Danny op zijn rug.  ::bravo::

Prachtig dat Sander zich helemaal het haantje voelde toen hij die rog doodstak, terwijl ik meteen zei van: ja elke debiel kan een rog dood maken, niet iedereen kan een eind zwemmen met een ander op zijn rug. Dat vind ik een stuk stoerder.

Ik vind alleen Klaas en Tim oké op dat gele team, de rest vind ik allemaal niet leuk. Sander helemaal niet, Kim niet, Amara vind ik nietszeggend, en Marian is nutteloos.

Zo zonde dat Noord nu Jaap eruit moest stemmen, al weet ik zeker dat ze de goede keuze gemaakt hebben daarin. Jaap zou idd na de samensmelting niet meer aan hun kant staan. 

Mooi dat Ryanne zich zo openstelde naar Anna. Vind haar sowieso een van de leukste kandidaten, vooral omdat ze gewoon compleet zichzelf is.
Mooie proef, maar de nasmaak is nog even enorm bitter bij me.

Ik heb echt zelden zo gebaald na een proef. Ben wel benieuwd wat de promo inhield.
Wat Tim's snode plannetje is.
« Laatst bewerkt op: 9-10-2015, 08:43:58 door Rogue »
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Molsve

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #36 Gepost op: 9-10-2015, 09:24:20 »
Wat een farce. Nu stemt kamp Noord Jaap eruit terwijl je er de donder op kunt zeggen dat Sharon en Elle in de volgende gevarenzone zitten indien Noord wederom een proef verliest. En die kans lijkt me zeer behoorlijk aanwezig op het moment dat je Jaap eruit stemt. Snap dan ook niet dat Jaap Sharon en Elle niet heeft benaderd voor een complot om Anna er uit te kegelen. Jaap heeft nu niets ondernomen en je kunt er de donder op zeggen dat Noord nooit meer een proef gaat winnen in deze samenstelling en de samensmelting duurt nog wel even, waardoor kamp Noord verder uitgedund blijft worden.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #37 Gepost op: 9-10-2015, 09:31:08 »
Wat een farce. Nu stemt kamp Noord Jaap eruit terwijl je er de donder op kunt zeggen dat Sharon en Elle in de volgende gevarenzone zitten indien Noord wederom een proef verliest. En die kans lijkt me zeer behoorlijk aanwezig op het moment dat je Jaap eruit stemt. Snap dan ook niet dat Jaap Sharon en Elle niet heeft benaderd voor een complot om Anna er uit te kegelen. Jaap heeft nu niets ondernomen en je kunt er de donder op zeggen dat Noord nooit meer een proef gaat winnen in deze samenstelling en de samensmelting duurt nog wel even, waardoor kamp Noord verder uitgedund blijft worden.

Anna was tot nu toe ook best wel goed in de proeven? Ze heeft me best (positief) verbaasd eerlijk gezegd.

Offline Molsve

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #38 Gepost op: 9-10-2015, 10:00:18 »
Anna was tot nu toe ook best wel goed in de proeven? Ze heeft me best (positief) verbaasd eerlijk gezegd.

Zij is zeker goed, maar je zult zien dat team rood nu kracht gaat missen. Bij wijs van spreken hadden Anna, Elle en Jaap ook op listige wijze Sharon eruit kunnen knikkeren. Team rood denkt niet verder dan hun neus lang is en ik voorzie het volgende scenario: team rood wint vrijwel geen proef meer en na de samensmelting staan de overgebleven leden van team rood dan ook met 1-0 achter. Vervolgens worden de de sterkste overgebleven leden van rood er (vanwege een meerderheid van oud-team-geel-leden) er als eerst uitgeknikkerd (vermoedelijk Os en Danny) en proberen de heren Tim en Thomas het derde overgebleven adaptieve schaapje van het oude team van rood te behouden om met een nipte meerderheid Kim een keiharde dolksteek in de rug te steken.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - 8 oktober
« Reactie #39 Gepost op: 9-10-2015, 10:47:22 »
 ::slaap:: Dit was echt de saaiste aflevering van ER ooit. Wel een mooie proef. Inderdaad bijzonder dat Danny niet even zwemles heeft genomen voordat ie mee ging doen met ER.