Auteur Topic: Aflevering 7 - 15 oktober  (gelezen 22432 keer)

Offline Senorita88

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - 15 oktober
« Reactie #40 Gepost op: 15-10-2015, 22:26:01 »
Wat zonde om Sandra te zien vertrekken! Mooi om het andere team eens te zien winnen  ::trots::

Valse hoop droom:
Ik zou graag Sandra volgende week zien terugkomen met het andere team, 6-6 in de samensmelting en daar 2 afvallers (liefst kamp zuid: Amara en Tim)

Aan Marian vond en vind ik niet zoveel in geen van de afleveringen, maar het spreekt voor haar dat ze hier haar eigen mening geeft en had ook wel te doen met haar toen ze het zo vanzelfsprekend vonden dat Marian straks wel afvalt (waar ze bij staat notabene).

Voorstukje beloofd veel..

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 15-10-2015, 22:28:18 »
vind het ook heel jammer dat Sandra er uit ligt. Vond haar een verrassend leuke kandidate. No nonsens, weet van aanpakken en is sterk en relaxed.
er was eens......

Offline TheeZakje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: 15-10-2015, 23:16:11 »
It's all in the game!

Trouwens.. wat was dat voor beeld nou ineens van Sharon en haar man/vriend? Dat vind ik zo slecht.. why?

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #43 Gepost op: 15-10-2015, 23:21:28 »
Zoals al gezegd, echt een domme move

Sandra was zeker niet zwak, maar om haar nou tot sterk te bombarderen
Nu gaat marian er misschien alsnog uit ( volgens hun plan ) en is het 5-5 en verspeel je zo je meerderheid. Sandra had nog wel meegestemd.

Het zijn watjes, die de samensmelting willen halen, en niet verder denken aan de rest van het spel.
Volgens mij vind ik alleen Anna echt leuk die er nog inzit  ::ohno::
You'll never walk alone

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #44 Gepost op: 16-10-2015, 00:19:56 »
Ugggh, wat een verschrikkelijk programma is het toch geworden. Tenenkrommend om naar te kijken. De edit is ook zo'n grote stoorzender. Gaan ze voor de reclame alvast de stemmen op Sandra laten zien ::), nee joh spannend laatste kwartier wordt dat....

Dan heb je nog domme kandidaten die denken slim te zijn en ook nog eens zo neergezet worden. *oh kijk ons tactisch onze meerderheid weggeven*. Het napraten en de tenenkrommende vragen kan ik ook echt niet meer hebben. *rant over*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #45 Gepost op: 16-10-2015, 00:39:54 »
Heerlijk dit. Keiharde dolk in de rug en ook in eigen ruiten ingooien. En zie ze blij zijn met hun 'strategisch plan'.

Hopelijk haalt Marian de samensmeltingsproef en valt Tim af vanwege zijn voet.  ;D Dat zou echt meesterlijk zijn.

Offline Rikkeltje

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 16-10-2015, 01:49:08 »
Tja, of dit tactisch zo'n meesterzet was valt inderdaad nog te bezien. Maar goed, een eilandraad waarbij Marian er uit vliegt was qua amusementswaarde ook geen hoogtepunt geweest..

Wel opvallend hoe snel het in zo'n groep kan keren. Er was algemene consensus "Marian gaat er uit". Iemand stelt iets anders voor en iedereen gaat er gelijk in mee !?

Als ik Marian was had ik de eer aan mezelf gehouden....

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 16-10-2015, 13:47:33 »
Zoals al gezegd, echt een domme move

Sandra was zeker niet zwak, maar om haar nou tot sterk te bombarderen
Nu gaat marian er misschien alsnog uit ( volgens hun plan ) en is het 5-5 en verspeel je zo je meerderheid. Sandra had nog wel meegestemd.

Kamp Zuid had het steeds over een 'samensmeltingsproef', zoals die in 2013 (?) waarin Sanne en Paulien toen aan dat kruis hingen en er 1 afviel vlak voor de samensmelting. Dan is hun keuze wel begrijpelijk want Marian verliest die proef waarschijnlijk en Sandra is na de samensmelting een 'kamp-loos' persoon en gaat het dan dus ver brengen (en kan overstappen naar Noord).
Waar ik me echter meer over verbaas is hoe de kandidaten van te voren al weten dat er een samensmeltingsproef komt?? (Uit volgende weekstukje blijkt dit inderdaad zo te zijn). Was het plan van Tim en de exit van Sandra een zet van de productie? (Sandra moet er uit want als Marian er uit gaat is de kans groter dat Kamp Zuid met 6 - 4 de samensmelting ingaat en dat is minder spannend dus minder goede tv) Ik vond het hele plan en het gesprekje allemaal zo gemaakt en onecht overkomen.

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 16-10-2015, 18:23:45 »
Nadat op de eilandraad Sandra eruit was gestemd , verliet zij als enige weggestemde de eilandraad met haar fakkel.
 Of dat iets betekent?   :)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #49 Gepost op: 16-10-2015, 18:34:38 »
Saaie aflevering ditmaal. Zeker de opdracht was niet echt interessant, al was het wel mooi dat er eens een andere winnaar was. Of het een echt slimme tactische zet was om Sandra eruit te stemmen moet nog blijken, maar op dit moment weet ik het nog niet zo net. Gezien de reactie van Marian hoop ik dat zij ervoor zorgt dat er nog een van de anderen uit haar team eruit vliegt... (doe maar Tim of Sander)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #50 Gepost op: 16-10-2015, 18:46:06 »
Ik vind overdagse eilandraden echt lelijk

Precies dat ja ^^
I will follow my inner gold

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 16-10-2015, 19:21:03 »
Triest dat Sandra op deze manier werd weggestemd. Dit heeft ook niks meer te maken met een complot maar is gewoon vals gespeeld om op deze manier een ongevaarlijk persoon voor het spel weg te stemmen. Ik word ook zo moe van het excuus ´je was te sterk´. Als ze om die reden iemand weg stemmen dan moeten ze Kim of Sander eruit stemmen want die zijn veel sterker. Ik heb het idee dat er een persoonlijke vete was tussen Tim en Sandra. Klaas op het eind ´het was geen makkelijke beslissing´ terwijl hij binnen 1 seconde zei ´goed plan´ en Tim op het eind ´wees trots heh´man man wat een schijnheilige mensen zeg

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 16-10-2015, 19:33:11 »
het vreemdst vind ik dat er steeds sorry wordt gezegd. Sorry, maar je bent te sterk; Sorry, maar je bent te slim; Sorry, maar het is niets persoonlijks (die vind ik dubbel erg, want stel je voor dat het ook nog persoonlijk is). Dit is zo'n absoluut niet gemeende verontschuldiging voor een vuil spelletje.
er was eens......

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 16-10-2015, 20:36:40 »
Heb je ooit iemand horen zeggen: "Sorry, je bent te zwak en te dom" ?   ;D

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 16-10-2015, 20:41:09 »
die was ik vergeten.. Sorry, maar je wil graag naar huis.. (dat valt toch wel onder zwak)
Ook Klaas perste er op het eind, tijdens het afscheid, nog een sorry uit.
er was eens......

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 16-10-2015, 21:35:02 »
Wat een doorzichtige 'mise-en-scene'. Tim heeft zijn plannetje bedacht, en gaat op zoek naar de anderen.
'Toevallig' staan Kim, Amara, Marian en Klaas zomaar op het strand op de bus te wachten.. :)
« Laatst bewerkt op: 16-10-2015, 21:39:41 door willy »

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 16-10-2015, 21:47:57 »
Wat een doorzichtige 'mise-en-scene'. Tim heeft zijn plannetje bedacht, en gaat op zoek naar de anderen.
'Toevallig' staan Kim, Amara, Marian en Klaas zomaar op het strand op de bus te wachten.. :)

Precies dit.

Sowieso Marian en staan.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #57 Gepost op: 16-10-2015, 22:30:56 »
ja maar daar komen toch geen bussen ? Logisch dus dat ze daar dan allemaal staan
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #58 Gepost op: 16-10-2015, 23:39:41 »
Ze waren op een bus aan het wachten om Sandra daaronder te gooien ::jaja:: dus uiteindelijk is ie wel aangekomen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #59 Gepost op: 16-10-2015, 23:41:19 »
Ugggh, wat een verschrikkelijk programma is het toch geworden. Tenenkrommend om naar te kijken. De edit is ook zo'n grote stoorzender. Gaan ze voor de reclame alvast de stemmen op Sandra laten zien ::), nee joh spannend laatste kwartier wordt dat....

Dan heb je nog domme kandidaten die denken slim te zijn en ook nog eens zo neergezet worden. *oh kijk ons tactisch onze meerderheid weggeven*. Het napraten en de tenenkrommende vragen kan ik ook echt niet meer hebben. *rant over*

Net de aflevering gezien en dit is precies wat ik wilde posten. Hoe slaag je erin een redelijk verrassende stemming toch nog saai en voorspelbaar te maken? Door een slechte edit dus.

Ik snap niet waarom ze dit doen. Denken ze echt dat de kijkers zo dom zijn? Dat ze zo'n trage en uitgebreide uitleg nodig hebben? Dat ze moeten worden voorbereid op een exit die ook een verrassing had kunnen zijn?

En dan die gezapige gesprekjes op de eilandraad... zonde.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.