Uitslagen Aflevering 7
Team Reis Opdr Reis Opdr Reis Speed Straf Totaal
Rainbow Warriors 994 7 134 44 789 0 1968
Golden Balls 1619 9 138 150 1308 25 90 3339
Tjotrtrotters 1495 113 78 79 1062 0 2827
Amai Miljaarde 1618 203 138 82 1147 0 3188
Tim verbaast zich over de Rainbows:
Hoi Biechtstoel 
Weer een ronde voorbij, en weer 2de geëindigd. Voor etappes als deze is dat niet zo erg. Zolang je maar niet laatste wordt. Al krijg ik wel een Joop Zoetemelk, of was het toch Jan Jansen, gevoel. Steeds tweede worden, en steeds achter D*N & HIDM.
Daarover gesproken, ik sta toch elke aflevering weer met verbazing te kijken hoe die 2 steeds zo snel kunnen gaan. Deze etappe waren ze ruim 10 uur sneller dan mijzelf en Pjotr, 10 UUR
Wij zullen best tijd verloren hebben met de spelletjes, maar niet meer dan 10 uur lijkt mij. Je zou bijna zeggen dat D*N & HIDM gebruikt maken van een raket, of een privéjet. Als zou ik dat laatste persoonlijk een beetje flauw vinden. Maar ja, als ze er gebruik van maken, wil ik dat ook. Of maken ze gebruik van de een supersonisch vliegtuig zoals de Concorde. Ik weet het niet meer. En korter route dan ons kan ook best. Maar 10 uur
Dat lijkt mij best knap. Ik wacht met spanning op het moment dat de routes bekend gemaakt gaan worden.
En we gaan weer een aflevering in met 4 groepen. Robbie & Hillo, of eigenlijk Hillo deze twee etappes mogen van geluk spreken dat ze eerst een non-elimination leg hadden, en ook nog eens de Safe hadden. En nu is Robbie weer terug en zal het weer een klus worden om voor hun te blijven. Want Robbie reist zo vaak, dat hij vast wel een aantal goede vluchten kent. Gelukkig hebben ze de Speedbump.
Op naar de volgende etappe zou ik zeggen

En nog een creatieve opdracht
Team 1 - Golden Balls
Team 2 - Rainbow Warriors
Team 3 - Amai Miljaarde
Team 4 - Tjotrtrotters
Hello ladies,
Mijn punten hier.
Team 1: 20 min. Het is origineel en ik zou hem best weleens willen proberen 
Team 2: 30 min. Hawaii doet het altijd wel goed bij mij. De uitvoering vind ik leuk en smakelijk eruitzien
.
Team 3: 30 min. Hij klinkt lekker en gewoon goed uitgedacht. Inclusief de bijgerechten.
Team 4. 50 min. Het voorgerecht en hoofdgerecht lijken mij niet erg smakelijk waardoor ik het dessert nooit zal redden helaas.

Team 1:
Leuke presentatie, uitgelegd wat er zo origineel aan is. Ik krijg direct trek. Kort en krachtig, mooi.
Score: 15 minuten
Team 2:
Het begint al fout. Roze letters op een paarse achtergrond? Hoofdpijn, auw. Dan heb ik dus geen zin meer om alles te lezen. Met zoveel ingrediënten is het niet direct een aansprekende burger. Op het oog véél te ingewikkeld. Ook al zal ie best wel lekker zijn. Er is wel moeite ingestoken zo lijkt 't, dus dat is wel een pluspunt.
Score: 60 minuten
Team 3:
Heel mooi gemaakt, maar is het een originele burger? Daar twijfel ik aan. Ik mis iets vernieuwend. Maar het is wel leuk gemaakt. Meer heb ik er niet over te melden.
Score: 40 minuten
Team 4:
Ik lees dat het snel is gemaakt en zo ziet het er ook uit. Ik denk dat je na de hamburger soep al vol zit. Hoofdgerecht is niet heel spannend. Toetje is dan wel weer leuk bedacht. Maar het is veel te veel.
Score: 75 minuten