Auteur Topic: [KANDIDAAT] Ellie Lust  (gelezen 60550 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Ellie Lust
« Gepost op: 30-11-2015, 14:31:12 »


Naam: Ellie Lust
Geboortedatum: 17 september 1967
Beroep: Woordvoerder van de Politie

Meer info over Ellie kun je HIER vinden.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2016, 23:13:33 »
In dit topic nog niks gepost  :o ik heb het al in aflevering 1 topic gezet, ook even hier: Ellie zegt in haar voorstelfilmpje: tot ie in de onderdoorgang toeslaat. Onderdoorgang, tunnel, toeslaan, mol?  ::vergroot::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2016, 23:20:04 »
In dit topic nog niks gepost
De opdracht met porto's is ook pas volgende week ::rofl::

Hoe dan ook, ik vond haar niet verdacht, had wel het idee dat ze serieus meedeed. Dat analytische, woordvoerdersachtige zit er wel in, maar vond het alleszins meevallen. Ik blijf er bij dat ze mij aan Maarten doet denken :)
Opvallend vond ik dat ze meteen twee maatjes had bij het penningmeesterschapverhaal, die haar zouden helpen met zorgen dat het niet Tim wordt. Remy en nog iemand. Interessant fragment, ook dat Tim er ineens bij komt kijken en het hem vrij eenvoudig lukt om te ontfutselen dat het om het penningmeesterschap gaat. Wie was het die dat niet kon stilhouden?

Zeer voorlopige conclusie: nee, niet de mol. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2016, 23:21:27 »
''nog iemand'' was Klaas.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #4 Gepost op: 2-01-2016, 23:23:13 »
Haha mij doet ze aan Dick Jol denken, zo iemand die er gewoon niet bij kan dat normale kandidaten ook oneerlijk zijn.

Ze stond daar met Remy en Klaas (dus het was toch een beetje zijn ambitie om penningmeester te worden)

Volgens mij was het ook Klaas die meteen aan Tim toegaf waar ze het over hadden.

Offline svenh2001

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2016, 23:27:02 »
In de leader zie je dit shot
https://twitter.com/WIDMtips/status/681515175376203776
Verwijst dit naar Ellie als mol?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #6 Gepost op: 2-01-2016, 23:27:36 »
Ellie is een Dick Jol type inderdaad. En ook ala Rik, omwille van hun imago van betrouwbaarheid geen molverdachte voor mij. Hopelijk blijft ze lang in het spel. Kan wel genieten van Ellie als kandidate met haar ether-discipline  ;D
« Laatst bewerkt op: 3-01-2016, 00:21:48 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #7 Gepost op: 2-01-2016, 23:47:01 »
Ik ben nog geen fan van Ellie als ik eerlijk ben. Ze blijft maar woordvoeren en ook haar achtergrond als politievrouw wordt wel erg veel benadrukt. Bij de rest wordt toch ook niet constant gezegd 'Klaas jij kunt zo goed presenteren' of 'Remy tokkel nog wat'? Ik hoop echt dat ze wat meer loskomt. Ze schijnt erg grappig te zijn, las ik ergens in een interview.

Offline ieeerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2016, 00:15:26 »
Mijn Mol op het moment is Ellie.
Vooral door de manier waarop er iets in het voorstel filmpje in het begin werd gezegd(kan even niet precies herinneren wat het was). En kijkend naar lichaamstaal op de groepsfoto's, vind ik Ellie ook best verdacht.

Offline lennji

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2016, 00:53:57 »
Art zei bij het voorstelfilmpje:
''Ja, Ellie Lust, wat kan ik zeggen? Lijkt me duidelijk, --''
Vond ik heel opvallend, alsof Art tegen Ellie (de mol) tegenover zich aan het praten was.

Ook had ik iets meegekregen over dat er in het mozaïek achterop het geld het gezicht van de mol zou staan. Tim en Ellie deden wel hun best om de pot te krijgen. Als mol wil je niet dat ze jouw gezicht gaan ontdekken op het geld.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2016, 00:55:59 door lennji »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #10 Gepost op: 3-01-2016, 01:02:06 »
Ik ben nog geen fan van Ellie als ik eerlijk ben. Ze blijft maar woordvoeren en ook haar achtergrond als politievrouw wordt wel erg veel benadrukt. Bij de rest wordt toch ook niet constant gezegd 'Klaas jij kunt zo goed presenteren' of 'Remy tokkel nog wat'? Ik hoop echt dat ze wat meer loskomt. Ze schijnt erg grappig te zijn, las ik ergens in een interview.

Ik vind haar juist wel leuk. En die verwijzingen naar haar beroep - waakzaam en dienstbaar - zijn in een programma dat van list en bedrog aan elkaar hangt niet zo vreemd, denk ik. Bovendien werd in de reuzenmojitotrekopdracht ook nogal vanzelfsprekend gehamerd op Taekes sportieve achtergrond.
Woosie down?

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #11 Gepost op: 3-01-2016, 01:08:35 »
Art zei bij het voorstelfilmpje:
''Ja, Ellie Lust, wat kan ik zeggen? Lijkt me duidelijk, --''
Vond ik heel opvallend, alsof Art tegen Ellie (de mol) tegenover zich aan het praten was.

Ook had ik iets meegekregen over dat er in het mozaïek achterop het geld het gezicht van de mol zou staan. Tim en Ellie deden wel hun best om de pot te krijgen. Als mol wil je niet dat ze jouw gezicht gaan ontdekken op het geld.

Ja, het eerste was mij ook opgevallen. Hoop niet dat dit weer zo'n overduidelijke Keeshint in de eerste aflevering is. Dat Ellie zo overduidelijk achter de pot aan zat, vond ik weer heel erg tegen haar spreken, maar met het oog op het mozaiek achter op het geld is dat inderdaad een goeie verklaring!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2016, 10:53:17 »
Art zei bij het voorstelfilmpje:
''Ja, Ellie Lust, wat kan ik zeggen? Lijkt me duidelijk, --''
Vond ik heel opvallend, alsof Art tegen Ellie (de mol) tegenover zich aan het praten was.


Dat viel mij ook op.  Maar heb ik voorlopig even opzij gezet wegens te duidelijk.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #13 Gepost op: 3-01-2016, 10:58:32 »
Op mij komt Ellie over als iemand met een ''no nonsense aanpak''.

Zo van: hup, we zijn hier nu, laten we het dan ook goed aanpakken allemaal.


De volgende uitspraak is natuurlijk op allerlei momenten al eerder gemaakt: als Ellie de Mol zal blijken te zijn, dan heeft het begrip ''politie-mol'' er definitief een extra betekenis bij.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2016, 10:59:32 »
Dat viel mij ook op.  Maar heb ik voorlopig even opzij gezet wegens te duidelijk.

ik had ook zoiets van dat het te duidelijk was om iets achter te zoeken
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #15 Gepost op: 3-01-2016, 12:11:10 »
Ik vind Ellie ook wel een Yvonne seizoen 2 type. De een marinier, de ander persvoorlichter bij de politie. Beide zijn standvastig, hebben hun mening klaar, beetje het doorpakken-mentaliteit. Alleen daarom al zie ik Ellie graag verder komen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2016, 14:04:10 »
Ik vond dr iets teveel politie-mevrouw. Totaal niet ontspannen enzo
You'll never walk alone

Offline Crysus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2016, 19:10:06 »
Ik vond dr iets teveel politie-mevrouw. Totaal niet ontspannen enzo

Precies. Geen schijntje humor, geen leuke kandidaat in mijn ogen.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2016, 19:15:55 »
Ik vond 'r ook nog niet zo leuk...  :-\\
Ik snapte ook niet zo goed waar dat fanatisme voor het penningmeesterschap vandaan kwam, vond dat ze daar aardig over 'zeurde'.

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2016, 19:26:28 »
Ik vond haar eigenlijk wel leuk! Alle verschillende karakters bij elkaar, maakt het een leuke groep. Ellie is iemand die de controle wil hebben en orde in de chaos probeert te scheppen (penningmeesterschap en taakverdeling opdracht duinen en portofoonverkeer). Wie weet is het nog handig ook om de mol te ontmaskeren. De mol zal niet zo blij zijn met haar manier van spelen en zal haar proberen buiten spel te zetten (zoals bv Annemieke deed bij de duin opdracht...). Hierbij ga ik er dan even vanuit dat Ellie de mol niet is  ::tandpastasmiley::