Auteur Topic: [KANDIDAAT] Rop Verheijen  (gelezen 83376 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #180 Gepost op: 4-02-2016, 20:38:35 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #181 Gepost op: 4-02-2016, 21:04:18 »
Voor de Rop tunnelaars:

Deze vind ik overigens ook wel mooi gevonden maar ik denk niet dat Rop de mol is...

meervoudigepersoonlijkheidsstoornis

 "Rop Verheijen is de kundigste mol" - 7 letters over (al 3 weg | 35 ipv 38)

soisoor blijft over

Waar haal je de letter j vandaan?

« Laatst bewerkt op: 4-02-2016, 21:05:17 door Lukie4, Reden: quote gefixt »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #182 Gepost op: 4-02-2016, 21:06:44 »
Waar haal je de letter j vandaan?



Uit    "l i j k".
 

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #183 Gepost op: 4-02-2016, 21:09:38 »
Uit    "l i j k".
 

 :-[ Oeps, sorry. Moet maar gauw de leesbril opzetten...

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #184 Gepost op: 4-02-2016, 21:29:06 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En de peper?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #185 Gepost op: 4-02-2016, 22:02:23 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

LOL @ Lukie!  ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #186 Gepost op: 6-02-2016, 22:24:26 »
Rop: Alle spaanse woorden fout. Alleen 'Veroveren' wist hij nog. Minstens opvallend. Hem wordt ook naar het woord 'leugenaar' gevraagd. En hij is de 10e kandidaat, boven in de toren.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #187 Gepost op: 6-02-2016, 22:39:04 »
Rop was totaal niet zenuwachtig toen hij zijn scherm te zien kreeg ???
Tell me what your telescope says

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #188 Gepost op: 6-02-2016, 22:44:05 »
Bij de test na aflevering 6, maar vooral die na aflevering 5, vond ik dat Rop voor het tonen van zijn scherm nogal zorgelijk en nerveus keek. En na groen licht glunderde hij. In vergelijking met Marjolein en Cecile die nogal cool reageerden op hun rode scherm, vind ik Rop bij het tonen van de schermen echt een kandidaat die een tikkie zenuwachtig is.
En dat, terwijl hij mijn wensmol is.  ::bravo::

Offline nens80

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #189 Gepost op: 7-02-2016, 02:23:01 »
Rop is ook vanaf het begin mijn mol
Maar heb ook wel eens last van tunnelvisie...
Wat me in afl 1 opviel is dat bij de voorstelfilmpjes bij iedere kandidaad een rood iets te zien is...(rood scherm associatie)
Behalve bij rop....omdat hij de mol is (?)
Iemand anders dat nog opgevallen?

Offline Moeske

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #190 Gepost op: 7-02-2016, 11:55:52 »
Om opdracht 3 te laten slagen moet iig Rop worden gevonden = om als winnaar te eindigen moet iig de Mol worden gevonden.
Zonder Rop slaagt opdracht sws niet. Als je Mol niet vindt dan sws geen winnaar.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #191 Gepost op: 7-02-2016, 12:09:42 »
Om opdracht 3 te laten slagen moet iig Rop worden gevonden = om als winnaar te eindigen moet iig de Mol worden gevonden.
Zonder Rop slaagt opdracht sws niet. Als je Mol niet vindt dan sws geen winnaar.

Je bedoelt dat dit eigenlijk een hint is dat Rop gepland staat als winnaar van dit seizoen? Het zou mij niet meer verbazen eerlijk gezegd.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline BEmollie

  • Forumlid
  • Molloot since 2014
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #192 Gepost op: 7-02-2016, 12:19:41 »
Opnieuw komt Rop (ook) erg verdacht over bij het invullen van de test. Hij zegt dat hij iedereen nu heeft weggestreept, behalve Tim en Klaas. Op de vraag 'Als hoeveelste werd de foto van de Mol gevonden tijdens de Kandidaten Weg-opdracht?' duidt hij '2e' als antwoord aan en dat was... Annemieke.  ???

Velen zeggen dat Klaas vaak friemelt aan zijn neus, maar Rop heeft anders ook wel diezelfde tic. Bij het herbekijken van de aflevering, vanaf 18:48 ongeveer, zie je hem ongemakkelijk worden wanneer anderen hem aankijken.
Hij reageert ook dikwijls vals verbaasd wanneer Art de opdrachten uitlegt. Anderen lachen eens en zijn vrij ontspannen, maar aan Rop merk je dat hij zijn lichaamstaal in bedwang probeert te houden.

Bij de 'Spaanse les'-opdracht had hij het ook goed voor mekaar gekregen om Taeke te laten bellen, Klaas te laten opzoeken en hemzelf de woorden te laten opschrijven en uit het hoofd te leren. De beste positie voor de Mol.
Wat ook bizar was, is dat hij (vanaf minuut 20:25) tegen zichzelf, maar wel luidop, zegt: 'Conquistar, wat is dat nu alweer?' Niemand reageert echter, want Klaas probeert Taeke te helpen om de gsm aan te krijgen. Rop antwoordt snel en zelfzeker: 'Veroveraar.' Wat niet volledig juist is, want het is 'veroveren'. Tijdens de overhoring van Art heeft Rop al 4 keer 'fout' geantwoord/gegokt in het wilde weg. Het 5e en laatste woord dat Art geeft, is 'conquistar'. Nu zegt Rop - die ineens wel goed Spaans kan?! - 'veroveren'. Misschien dacht hij: 'Laat ik dan toch maar € 100 in de pot brengen, om een beetje het vertrouwen van de groep te behouden.'
'Rob' betekent in het Spaans - volgens Google Translate althans - beroven. Beroven, veroveren, veroveraar... Hmm. En waarom zien we af en toe het V-teken opduiken? Regelmatig worden ook vogels in beeld gebracht terwijl ze aan het vliegen zijn. Als kind (of als volwassene) teken je vaak een vliegende vogel als een grote 'V'.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2016, 12:22:06 door BEmollie »

Offline Moeske

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #193 Gepost op: 7-02-2016, 13:11:31 »
Je bedoelt dat dit eigenlijk een hint is dat Rop gepland staat als winnaar van dit seizoen? Het zou mij niet meer verbazen eerlijk gezegd.


Nee als Mol. Dat is toch degene waar het omdraait wil je winnen? Los van het feit dat deze opdracht is mislukt, hadden ze allerlei aanwijzingen nodig om rop te vinden

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #194 Gepost op: 7-02-2016, 19:10:44 »
Letterlijk het enige waarmee Rop zich ooit verdacht heeft gemaakt bij mij was bij aflevering 4 toen hij als eerste twee stenen met de kajakken had ingeleverd. Toen daarna de volgende succesvolle vaarder terug kwam (weet niet meer zeker wie,.. Ellie?) was hij er als de kippen bij om de stenen af te pakken en meteen in het mandje te gooien zodat vanaf dat moment niemand meer wist van wie welke stenen waren. Bovendien was Klaas (eerlijk gezegd nog wel mijn Mol) bij die opdracht omgeslagen, terwijl er wel mingeld is meegenomen. Raar!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #195 Gepost op: 9-02-2016, 23:50:56 »
Heeft iemand gelet op het shirt van Rop bij aflevering 6? Het lijkt wel of daar een gezicht op staat.Misschien is er iemand die een foto daarvan op dit forum kan zetten? Mij lukt dat niet, sorry!

Offline Molhol89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #196 Gepost op: 10-02-2016, 06:16:04 »
Heb er even een screenshot van gemaakt..
Rop is de Mol.

Offline Ehvmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #197 Gepost op: 10-02-2016, 08:17:46 »
Heeft iemand gelet op het shirt van Rop bij aflevering 6? Het lijkt wel of daar een gezicht op staat.Misschien is er iemand die een foto daarvan op dit forum kan zetten? Mij lukt dat niet, sorry!

Lijkt mij een sfinx en geen gezicht.

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #198 Gepost op: 10-02-2016, 12:54:16 »
Hoe verklaar je het in het klooster gezegde: "Ga dit jaar niet op zoek naar de mol, maar de kandidaten". Op Klaas staat het woord "Kandidaat", wat tevens misplaatst is.

Nee als Mol. Dat is toch degene waar het omdraait wil je winnen? Los van het feit dat deze opdracht is mislukt, hadden ze allerlei aanwijzingen nodig om rop te vinden

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #199 Gepost op: 10-02-2016, 14:03:22 »
Nog even terugkomen op de klooster opdracht.
Als Rop in het klooster is zeggen de witte mollen, in zijn bijzijn;
1 Een opvallende MOL is vaak een angstige kandidaat
2 Als je mijn bericht serieus neemt en de informatie gebruikt is de MOL dichterbij dan je denkt.
3 Als je de info werkelijk (met nadruk) tot je neemt kun je de Mol dit jaar makkelijk vinden
4 Het spel verandert achter je rug.

1 Rop is geen angstige kandidaat
2 Rop is dichtbij de witte mol
3 >Werkelijk< Rop is werkelijk aanwezig
4 Bij deze zin loopt Rop weg en zie je hem op de >rug<.

Eigenlijk zie ik hier meer in dan in de Klaas hint.
Immers In Klaas zijn bijzijn zijn, door de witte mollen slechts >molboek< en  >contra< uitgesproken, bij zijn maatje Cecile zijn >oordeel< en >legenda< gezegd en in het algemeen >focus<.

De onbekende witte mol zou Rop kunnen zijn.



Jaaaa goed gevonden!