Auteur Topic: [KANDIDAAT] Rop Verheijen  (gelezen 82453 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Gepost op: 30-11-2015, 14:36:34 »


Naam: Rop Verheijen
Geboortedatum: 24 december 1974
Beroep: Acteur

Meer info over Rop kun je HIER vinden.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2016, 23:52:08 »
Is het iemand anders ook opgevallen dat Rop een raar introductiefilmpje had? Rop is vooral bekend van de Familie Kruys, maar we zagen hem in een of ander vaag Mexicaans (Zuid-Amerikaans) filmpje. Raar!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2016, 23:53:55 »
dat kan met rechten te maken hebben. Kruys was van RTL. Het viel me toevallig op in de aftiteling dat SBS en Studio Sport werden bedankt voor de beelden. Daar stond geen RTL4 bij dus misschien wilde die geen beelden afstaan ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2016, 23:57:01 »
dat kan met rechten te maken hebben. Kruys was van RTL. Het viel me toevallig op in de aftiteling dat SBS en Studio Sport werden bedankt voor de beelden. Daar stond geen RTL4 bij dus misschien wilde die geen beelden afstaan ?

Ze hebben anders wel de beelden van GTST voor Marjolein (mogen) gebruik(t)/(en).
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #4 Gepost op: 2-01-2016, 23:58:09 »
owja klopt. Dan heb ik het mis
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2016, 00:04:14 »
Het was een filmpje van klokhuis denk ik. Ik herkende acteur Mimoun en die hebben samen klokhuis gedaan

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2016, 00:58:18 »
Het was een filmpje van klokhuis denk ik. Ik herkende acteur Mimoun en die hebben samen klokhuis gedaan
Het was idd een filmpje van het Klokhuis

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2016, 01:18:00 »
Een beetje flauwe hint naar Rop, die echter wel voorkomt en die we kennen van Kees en Susan:

Minuut 12:11 zien we Rop, een seconde later, het Mollogo (ik gok in handen van Annemieke):

12:11


12:12

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2016, 02:39:44 »
Op zoek naar rode nagels..

Waarom vraagt Rop een "Tienermoeder" (aldus Tim) zónder nagellak?
Tenminste, dat is wat we zien in beeld.
En hoezo gaat Tim mee met dat idee?
@23.00u.

Vervolgens heeft Tim een compleet ander kindje in zijn armen....
En heeft Rop wellicht daadwerkelijk een Mama met rode nagels gevonden.
 
Plus er staat een dame vrindelijk te lachen om Rop (MET rode nagels) maar deze ziet hij voor het gemak niet (@23.45u).
« Laatst bewerkt op: 3-01-2016, 02:46:22 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2016, 10:25:24 »
Maar dan heeft hij dus meegeholpen aan het laten slagen van de opdracht

Offline lommel

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #10 Gepost op: 3-01-2016, 16:24:01 »
Is het iemand anders ook opgevallen dat Rop een raar introductiefilmpje had? Rop is vooral bekend van de Familie Kruys, maar we zagen hem in een of ander vaag Mexicaans (Zuid-Amerikaans) filmpje. Raar!

Dat viel ons ook op ,wat ook opviel in het filmpje is een poster waarop staat:"good gevonden! Bij de BANK is het veilig met een symbool erbij welke ik meende te zien dat dit symbool ook op het biljet met Klaas staat en dat art dit symbool aanwijst als hij het over de mol heeft.
Ik zal proberen een foto te posten hiervan.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2016, 16:26:23 door lommel »

Offline Tin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #11 Gepost op: 4-01-2016, 11:56:39 »
Er staat: Goud gevonden?
Bij de bank is het veilig.

Het plaatje is gereedschap van de gouddelvers uit de Westerns.

Offline lommel

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #12 Gepost op: 4-01-2016, 12:14:19 »
Ooh echt... Zit ik nu al in de Rop tunnel??!! ???
Dank voor je feedback

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #13 Gepost op: 4-01-2016, 12:56:02 »
Er zijn amper verdachte momenten van Rop in aflevering 1 geweest maar toch (of misschien juist daarom) staat ie hoog op mijn lijstje. In opdracht 1 komt ie over als fanatieke kandidaat (zonder resultaat) en in opdracht 2 trekt hij op posities waar hij goed het overzicht kan houden en verliest hij zich niet in het spel door (bijvoorbeeld als Tim) als een dolle te trekken. Toch ziet ie niet dat het misgaat maar reageert hij ook weer niet erg verbaasd als ze voorbij het geldvak gegaan blijken te zijn. En dan wel weer heel blij dat er zeven schermen zijn weggespeeld. Ook zijn gedrag tijdens de executie vond ik wat gespeeld overkomen.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #14 Gepost op: 4-01-2016, 13:03:10 »
Ik zat ook al te denken over dat voorfilmpje van hem, waarom niet van GT/ST denk dat de meeste mensen hem daarvan kennen? Als mensen hem al kennen (niet lullig bedoeld).
Hij is verkleed, een Mol is ook niet zichzelf? Te simpel ... Misschien.
Daarnaast reageert hij wel erg extreem in/op alles, mijn beleving. Goede mol?
Concrete aanwijzingen daarentegen heb ik niet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #15 Gepost op: 4-01-2016, 14:06:56 »
Er zijn amper verdachte momenten van Rop in aflevering 1 geweest maar toch (of misschien juist daarom) staat ie hoog op mijn lijstje
Same here! JUIST daarom.

Maar in opdracht 2 roept hij wel duidelijk om een pauze. Dat zijn van die Aflevering 10-momentjes ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #16 Gepost op: 4-01-2016, 14:47:24 »
Tijdens het napraten over de topito-opdracht horen we nog iemand (volgens mij Ellie) zeggen: "Het valt wel mee met jouw conditie, of niet?"(44:25). Maar we zien niet tegen wie, wordt Rop hier uit de schijnwerpers gehouden?

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #17 Gepost op: 4-01-2016, 14:59:10 »
Rop heeft als leaderfragment iets uit aflevering 1. Dat doet mij vermoeden dat hij er snel uit ligt. Is zoiets wel eens eerder gedaan bij mollen, dat de leader doet vermoeden dat ze er snel uit liggen?

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #18 Gepost op: 4-01-2016, 15:04:48 »
Tijdens het napraten over de topito-opdracht horen we nog iemand (volgens mij Ellie) zeggen: "Het valt wel mee met jouw conditie, of niet?"(44:25). Maar we zien niet tegen wie, wordt Rop hier uit de schijnwerpers gehouden?

Tijdens het invullen van de test is Ellie wel heel uitgesproken over Rop als het om zijn conditie gaat.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2016, 21:04:33 »
Tijdens het invullen van de test is Ellie wel heel uitgesproken over Rop als het om zijn conditie gaat.

Ellie en Marjolein noemen Rop als verdachte. Voor beide dames doet Rop iets aardigs deze eerste aflevering: Rop zet het bordje van Marjolein op een vrij gunstige positie op het bord. (In het midden.) En wat ik opvallender vind: Rop stemt (samen met alleen Annemieke) braaf voor Ellie als penningmeester. Wil hij wat vertrouwen bij ze kweken?

(Misschien is de link met Rop als verdachte van Ellie en Marjolein wat vergezocht maar ik vind het wel passen bij het idee van Rop als Mol die in de eerste aflevering weinig gekke dingen doet en zo vooral vertrouwen kweekt.)