Auteur Topic: [KANDIDAAT] Rop Verheijen  (gelezen 82751 keer)

Offline sanderg23

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2016, 23:59:42 »
Bij de executie-ronde viel het me op dat iedereen maar 1 naam noemde (annemieke geen, alleen dat ze spreidt over 4), maar dat rop meteen 4 namen noemde. Is dat om de aandacht van hem af te houden en de andere kandidaten verdachter te maken? Misschien een beetje simpele gedacht, maar plaats het hier toch maar

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2016, 11:36:47 »
Ik ben momenteel de aflevering aan het terugkijken en het volgende valt me op: We zien Rop die heel erg druk bezig is met het zoeken naar vrouwen met rode nagels, dit wekt vertrouwen van de kijkers, want hij doet zo zijn best. Maar met de manier van monteren tonen ze ook regelmatig vrouwen met rode nagels, waardoor ze weer benadrukken dat het gek is dat Rop niemand vindt. Zullen ze dit doen als hij de mol is? De mensen waar ik altijd mee kijk (zekere fans, maar niet zo diehard met het regelmatig bezoeken van fora) vonden hem daardoor ook een stuk verdachter.  :-\\

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2016, 12:26:49 »
- in het begin zag je een lokale kapper, wellicht refererend naar zijn kapsel? 😄

Oke misschien heeft hij een gek kapsel, maar zo erg is het toch niet  ::rofl:: ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2016, 13:35:29 »
Je kon in de metro moeilijk mollen dus die hele opdracht zou ik maar schrappen. Voor hetzelfde geld moest de mol juist zorgen voor die 1000,-... want dan kon Art immers aan iedereen 100,- uitdelen, aangezien je met dat briefgeld, blijkens zijn uitspraak naar de kijkers, de mol kunt vinden. Een moetje dus. Zou eigenlijk Klaas hier de ideale mol zijn.

Maar op het strand was Rop toch echt duidelijk aan het mollen vond ik. Super hoor. Met zijn pauze / zogenaamde slechte conditie.

Voor beide dames doet Rop iets aardigs deze eerste aflevering: Rop zet het bordje van Marjolein op een vrij gunstige positie op het bord. (In het midden.) En wat ik opvallender vind: Rop stemt (samen met alleen Annemieke) braaf voor Ellie als penningmeester. Wil hij wat vertrouwen bij ze kweken?
Ja dat vind ik ook een hele sterke. Rop is gewoon de mol!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2016, 15:36:56 »
Ellie en Marjolein noemen Rop als verdachte. Voor beide dames doet Rop iets aardigs deze eerste aflevering: Rop zet het bordje van Marjolein op een vrij gunstige positie op het bord. (In het midden.) En wat ik opvallender vind: Rop stemt (samen met alleen Annemieke) braaf voor Ellie als penningmeester. Wil hij wat vertrouwen bij ze kweken?

Dat lijkt me toch wat minder waarschijnlijk. Er is nog geen test geweest: het penningmeesteroverleg is 's ochtends, nog vóór de duinopdracht, en de test is 's middags. Rop kan daardoor nog niet te weten zijn gekomen dat Ellie en Marjolein hem verdenken. En ik kan me ook niet voorstellen dat kandidaten na één dag al gaan rondbazuinen wie hun Mol is. Neemt niet weg dat Rop natuurlijk gewoon wel de Mol kan zijn.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2016, 15:43:13 »
Dat lijkt me toch wat minder waarschijnlijk. Er is nog geen test geweest: het penningmeesteroverleg is 's ochtends, nog vóór de duinopdracht, en de test is 's middags. Rop kan daardoor nog niet te weten zijn gekomen dat Ellie en Marjolein hem verdenken. En ik kan me ook niet voorstellen dat kandidaten na één dag al gaan rondbazuinen wie hun Mol is. Neemt niet weg dat Rop natuurlijk gewoon wel de Mol kan zijn.
Hij kan het hooguit weten door de biechts van dag één, misschien hebben ze gezegd hem niet te vertrouwen of iets zien doen tijdens de eerste opdracht. Maar op veel kan een verdenking nog niet gegrond zijn, natuurlijk.
...óf niet!

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2016, 20:20:09 »
Bij Rop heb ik echt zo'n Jon-junior-qua-uiterlijk-met-kapsel-van-Margriet idee te pakken. Beide mollen geweest, de manier waarop ie hier spreekt maakt hem nog meer verdacht. Hij wou al Cecillè benutten om zijn eigen opdracht te dwarsbomen in de metro, bij het topito zeulen trok ie Klaas toch? bijna door de midden ala een Kees-als-laatste-aan-het-touw-hangen en nu wel kracht zetten. Ik ga hem zeker in de gaten houden, kan zo maar daadwerkelijk de mol wezen.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #27 Gepost op: 5-01-2016, 21:01:01 »
Bij Rop heb ik echt zo'n Jon-junior-qua-uiterlijk-met-kapsel-van-Margriet idee te pakken. Beide mollen geweest, de manier waarop ie hier spreekt maakt hem nog meer verdacht. Hij wou al Cecillè benutten om zijn eigen opdracht te dwarsbomen in de metro, bij het topito zeulen trok ie Klaas toch? bijna door de midden ala een Kees-als-laatste-aan-het-touw-hangen en nu wel kracht zetten. Ik ga hem zeker in de gaten houden, kan zo maar daadwerkelijk de mol wezen.  :)
Ja dat extra filmpje maakt hem toch nog verdachter dan hij al was. Die blik ook... Alsof hij het leuk vindt om te liegen en bedriegen. Als Rop de mol zou zijn, zie je inderdaad veel elementen van vorige mollen in hem terug. Maar ik wacht nog wel op iets duidelijker molacties - hoewel Cecile meenemen voor de rode nagellak er zeker al eentje was.
Tell me what your telescope says

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2016, 17:58:27 »
Ja dat extra filmpje maakt hem toch nog verdachter
Dat ging over verbondjes... ja... dan zou ik hem toch minder verdenken. Maar het gaat allemaal van Annemieke uit dus pleit hem wel weer vrij.

Ik vind die kamerverdeling altijd wel erg interessant... hoor ik daar nu een vrouwenstem die Tim beantwoordt? Dus dan lijkt hij ook met een vrouw te gaan.

Ja, Airen met Cécile, ik denk dat Airen daar niks aan heeft, en misschien wel daarom exit gaat. Ik heb net heel brutaal Cécile in de pool ingevuld als iemand die een joker gaat winnen. Ben gewoon benieuwd hoe ze dat ding zal noemen ::rofl:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2016, 19:29:41 »
Ben gewoon benieuwd hoe ze dat ding zal noemen ::rofl:: ::jaja::

::rofl::

En als ik het me goed herinner, iemand heeft screenshots gepost van molboekjes, ligt Tim volgens mij bij Taeke op de kamer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2016, 21:02:06 »
Helaas geen Musical Award voor beste mannelijke bijrol........

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2016, 21:29:57 »
Misschien volgend jaar voor beste mannelijke hoofdrol in een tv-programma als De Mol in Wie is de Mol? :P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #32 Gepost op: 7-01-2016, 09:25:31 »
Oke misschien heeft hij een gek kapsel, maar zo erg is het toch niet  ::rofl:: ::rofl::
Nouuuu... het is wel een beetje een vingers-in-het-stopcontactkapsel.  ;D
Rops kapsel is stiekem de mol.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #33 Gepost op: 7-01-2016, 20:37:43 »
Als de kaart van de Dominicaanse republiek wordt geprojecteerd op de fabrieksmuur bij het gesprek tussen Art en de Mol meen ik een V te zien op de muur. Hint naar Rop Verheijen?

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2016, 17:52:16 »
Rop heeft als leaderfragment iets uit aflevering 1. Dat doet mij vermoeden dat hij er snel uit ligt. Is zoiets wel eens eerder gedaan bij mollen, dat de leader doet vermoeden dat ze er snel uit liggen?

Ja, al hebben ze dit al jaren niet meer gedaan en kun je er vaak weinig uit afleiden. Je zag vroege afvallers noodzakelijkerwijs in shots van vroege opdrachten (Tim in de helikopter, Vera op de brug, Nicolette op de berg), maar veelal de finalisten/Mol ook. Ze maken het ons nooit te makkelijk.

Daarbij: Rop de enige uit de leader met een ondergrondse opdracht :)


edit; typo

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2016, 21:30:47 »
Rop zei : 'Is this me'? toen hij het klooster inliep. Wil hij daarmee zeggen dat hij zo tussen de mollen past ?
You'll never walk alone

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2016, 21:33:01 »
Rop kwam met het idee om bij opdracht twee en blokken te verdelen. Hierdoor zorgt hij ervoor dat het niet goed duidelijk wie het fout heeft gedaan per Rij.  Mooie afleidingsmanoeuvre

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #37 Gepost op: 9-01-2016, 21:33:35 »
Rop is degene die voorstelt om in hokken te onthouden, dus niet per rij. Al vind ik dat het er teveel wordt benadrukt.
Meer L

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #38 Gepost op: 9-01-2016, 21:36:45 »
Alles roep mol aan hem. En ik heb nog niks gevonden wat daar tegen spreekt.
Ik zit in een tunnel ::jaja::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2016, 21:37:24 »
Ik ook,

maar Remy sluit ik nog niet uit. Zo'n te duidelijke klunzige mol is ook wel leuk

De rest is het niet
You'll never walk alone