Auteur Topic: [KANDIDAAT] Rop Verheijen  (gelezen 82750 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #60 Gepost op: 10-01-2016, 15:40:30 »
En net zoals toen hij in de eerste aflevering zijn eigen scherm kreeg te zien, slaat Rop zijn handen weer voor zijn gezicht als Airen haar rode scherm krijgt. Probeert hij zijn eerste emotie te verbergen?
Zou hij blij zijn dat Airen eruit ligt dan? Denk het niet.
Tell me what your telescope says

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #61 Gepost op: 10-01-2016, 16:54:43 »
Zou hij blij zijn dat Airen eruit ligt dan? Denk het niet.
Nee, het zou er mee te maken kunnen hebben dat hij bang is dat hij de verbazing/schok dat Airen een rood scherm krijgt en de opluchting dat hij zelf een groen scherm krijgt in aflevering 1 niet goed kan spelen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Rilah

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #62 Gepost op: 10-01-2016, 17:42:07 »
Rop blijft voor mijn gevoel iets verdachts hebben, ook al kan ik nog steeds geen concrete redenen noemen. Gewoon op basis van uitstraling.

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #63 Gepost op: 10-01-2016, 23:55:26 »
Rop blijft voor mijn gevoel iets verdachts hebben, ook al kan ik nog steeds geen concrete redenen noemen. Gewoon op basis van uitstraling.

Ik ben het helemaal met je eens als je de test en executie kijkt dan komt hij ook héél raar bijna geacteerd over. ::) >:(

Offline Malou

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #64 Gepost op: 11-01-2016, 00:17:21 »
Rop zijn blouse past in ieder geval prima bij de 'rug' van het molgeld  ::rofl::
Maar waarom je hand zo houden als je last van de zon hebt, als je ook je zonnebril op kan zetten?  ???

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #65 Gepost op: 11-01-2016, 01:09:06 »

Maar waarom je hand zo houden als je last van de zon hebt, als je ook je zonnebril op kan zetten?  ???

Ik draag een bril en mijn zonnebril is ook op sterkte. Als ik lees, zet ik mijn bril ook af. Maar vlgs mij draagt Rop normaal geen bril?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline sipel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #66 Gepost op: 12-01-2016, 08:07:04 »
Op 40:45 in aflevering twee (De vijf mollen in de tempel) zegt Rop bij het betreden van het geheime mol genootschap : "Is this me?"

Oog in oog met zijn voorgangers?
Sinds Canada (2003) aan het speuren.

Offline Bruun

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #67 Gepost op: 13-01-2016, 12:35:27 »
Hierbij een verwoede poging om toch nog wat mensen uit de Klaas tunnel te trekken...

Eén van de oud-mollen had het over "contra denken". Ik heb dit eens als volgt uitgewerkt:

- Groen is normaal gesproken de kleur van de Mol. Als we contra denken is dat dus ROOD

- Als we het woord ROOD van achter naar voor lezen (contra denken) wordt dit DOOR. Vertaald in het Spaans (officiele taal in de Dominicaanse Republiek) is dit POR.

- Lezen we POR weer van achter naar voor (contra denken) dan komen we op ROP: Rop de Mol?

Het zal wel te ver gezocht zijn, maar ik heb in ieder geval weer even puzzelplezier gehad  ::jaja::







Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #68 Gepost op: 13-01-2016, 12:52:18 »
Het zal wel te ver gezocht zijn, maar ik heb in ieder geval weer even puzzelplezier gehad  ::jaja::


Eh ja ;). Ik vind hem wel heel leuk verzonnen, maar kan me niet voorstellen dat dit een echte hint is. Ik zit trouwens nog niet in een Klaas-tunnel; heb Rop in mijn pool nog steeds als mol staan.

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #69 Gepost op: 15-01-2016, 22:56:04 »
Waarom loopt Rop met die enorme rugzak door dat klooster? Geen enkele andere kandidaat heeft een tas bij zich. Wil hij kost wat kost voorkomen dat een kandidaat er 'per ongeluk' een blik in werp? Het is bovendien een rugzak... weer dat woord.
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #70 Gepost op: 15-01-2016, 23:23:16 »
Waarom loopt Rop met die enorme rugzak door dat klooster? Geen enkele andere kandidaat heeft een tas bij zich. Wil hij kost wat kost voorkomen dat een kandidaat er 'per ongeluk' een blik in werp? Het is bovendien een rugzak... weer dat woord.

Ik had ergens gelezen of gehoord (voorafgaand aan het programma) dat 1 van de kandidaten een speciale rugzak had aangeschaft voor het programma, maar ik weet niet meer wie of dat was.

Offline BEmollie

  • Forumlid
  • Molloot since 2014
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #71 Gepost op: 15-01-2016, 23:35:26 »
Waarom loopt Rop met die enorme rugzak door dat klooster? Geen enkele andere kandidaat heeft een tas bij zich. Wil hij kost wat kost voorkomen dat een kandidaat er 'per ongeluk' een blik in werp? Het is bovendien een rugzak... weer dat woord.

Annemieke, zijn kamergenote, draagt ook een rugzak (al zie je dat niet zo heel erg goed). Volgens mij is er verder niemand die een rugzak draagt.
Het woord 'rugzak' komt ook voor in de eerste opdracht van aflevering 1, waarvan ik vermoed dat deze verwijst naar Rop.

Het meest verdachte aan Rop bij de klooster'opdracht', vond ik toch de zin 'Niets is wat het lijkt'. Toen Rop uit het klooster kwam, vertelde hij aan Annemieke eerst wat hij zag, om dan vrij plots zijn samenvatting af te ronden met die zin. Een zin die de oud-mollen nochtans niet hadden uitgesproken...

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #72 Gepost op: 16-01-2016, 21:40:10 »
Mijns inziens wordt Rop deze aflevering erg verdacht gemaakt, zoals eerder Remy en Klaas. Al wordt Annemieke ook wel verdacht gemaakt.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #73 Gepost op: 16-01-2016, 22:25:34 »
Zo grappig ::rofl::die Rop. Een hele stellage naar beneden halen. ::rofl:: Hij werd deze 3 aflevering enorm verdacht in beeld gebracht. Ik hoop dat hij er nog lang in blijft. ::ok::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #74 Gepost op: 16-01-2016, 23:06:45 »
ALS de titel idd gewijzigd is naar "Zeg het zelf" dan past dit prima in het "In aflevering 3 maken we Rop verdacht"-plaatje (in aflevering 1 Remy en aflevering 2 Klaas): Rop opperde immers dat er een foto achterop het molgeld kon staan...  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 16-01-2016, 23:19:37 door Whiskers »

Offline JacquesLM

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #75 Gepost op: 16-01-2016, 23:10:14 »
...... Rop opperde immers dat er een foto achterop het molgeld kon staan...  ::vergroot::

Haha ja dit zou je als mol nooit zeggen

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #76 Gepost op: 16-01-2016, 23:24:39 »
Van FB hints en theorieën:
Rop kreeg 150 euro mee in de lasergame

Vraag 4 van de test was: Welk bedrag was de Mol bij aanvang van de Laser-opdracht "waard"?
Opties: €50 €100 €200 en €500.

€150 is geen antwoordmogelijkheid. En dus kan Rop de mol niet zijn?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #77 Gepost op: 16-01-2016, 23:32:45 »
Van FB hints en theorieën:
Rop kreeg 150 euro mee in de lasergame

Vraag 4 van de test was: Welk bedrag was de Mol bij aanvang van de Laser-opdracht "waard"?
Opties: €50 €100 €200 en €500.

€150 is geen antwoordmogelijkheid. En dus kan Rop de mol niet zijn?
Dan moet de vraag wel aangepast zijn aan deze opdracht want het had ook gekund dat de bedragen anders verdeeld zouden worden. En dat Rop wel 50, 100, 200 of 500 zou krijgen.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #78 Gepost op: 16-01-2016, 23:37:15 »
Annemieke, zijn kamergenote, draagt ook een rugzak (al zie je dat niet zo heel erg goed). Volgens mij is er verder niemand die een rugzak draagt.
Het woord 'rugzak' komt ook voor in de eerste opdracht van aflevering 1, waarvan ik vermoed dat deze verwijst naar Rop.

Annemieke toevallig met dezelfde reflectoren...te zien @ 36.43
Omnia vincit amor

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #79 Gepost op: 16-01-2016, 23:39:32 »
Van FB hints en theorieën:
Rop kreeg 150 euro mee in de lasergame

Vraag 4 van de test was: Welk bedrag was de Mol bij aanvang van de Laser-opdracht "waard"?
Opties: €50 €100 €200 en €500.

€150 is geen antwoordmogelijkheid. En dus kan Rop de mol niet zijn?
Rop was €50 waard... Klopt dus
Meer L