Auteur Topic: nieuwe ideeen of dingen opgevallen ???  (gelezen 1135 keer)

Offline micha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geniet van elke dag
nieuwe ideeen of dingen opgevallen ???
« Gepost op: 1-03-2002, 15:26:16 »
Hebben we nog nieuwe aanwijzingen kunnen vinden ???? IS die aanwijzing van prince over Hup Ellen en De Mol tijdens het fietsen een betrouwbaar item ??? Ik ga letten op het begin en einde van het programma en vooral op de aftiteling, jeweet maar nooit !!! Hebben andere mensen nog suggesties ???? doegies Micha







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
who's digging there.....it's the mole.......

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: nieuwe ideeen of dingen opgevallen ???
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2002, 15:29:50 »
ja, nog wel een idee: hebben jullie gezien wie er heeeelemaal onder aan de mol peilingen staat? Harry! Is hij misschien toch de mol? Ik stemde eerst vol overtuiging op em, en ik ben er nog steeds niet zeker van dat hij het NIET is, ik ben ondertussen wel overgestapt op GEORGE, maar het lijkt me raar als zoveel mensen de mol al gelijk door hebben...
:-* Doris







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: nieuwe ideeen of dingen opgevallen ???
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2002, 16:37:13 »
Bij het fietsfragment met "Hup Mol", wie rijdt er dan over het woordje "Mol"? Juist, Jantien, mijn Mol in kwadraat!!

Bij de Regatta (het varen tegen de stroom in), zegt zij in één adem bij het kiezen van de vaartuigen: Ik wil de zeilboot, ik wil zeilen, ik wil zeilen, ik neem het Optimistje!"Terwijl het lastig zeilen is tegen wind in, dat is gebleken.

Bij het beantwoorden van de vragen van afl. 2 zie je bij (alweer) Jantien het scherm over het vaartuig van de Mol. De muisaanwijzer gaat steeds terug  (en eindigt) bij de zeilboot.
DIE HAD ZE ZELF !?!?!?!?!

Verder zijn er kleine dingetjes die mijn gevoel versterken, maar dit zijn volgens mij echte Hints.

Mollom







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!