Auteur Topic: [DG] Pauzetopic Catshee  (gelezen 4156 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[DG] Pauzetopic Catshee
« Gepost op: 31-01-2016, 16:23:49 »
Dit is het pauzetopic van Catshee!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2016, 17:12:58 »
Na lang intern overleg (half uurtje, maar met een brein zo snel als dat van mij is dat een eeuwigheid), presenteer ik met gepaste trots:

Carnaval met Catshee



Zoals wellicht bekend is hou ik erg van carnaval en alles wat daar om heen draait. Vandaar dat ik jullie de komende week zal vermaken met al het mooie van carnaval in de toeloop naar de start van carnaval komende zondag.
Dus veel plezier deze week met de carnaval of zoals we het hier in Limburg noemen: Vastelaovend.

Dat gezegd hebbende hoop ik dat het een beetje gaat lukken om dit interactief te maken. Je viert carnaval ten slotte met elkaar!

Vandaar dat ik dan ook een uitdaging heb. Veel steden veranderen hun naam voor de carnaval. Eindhoven wordt bijvoorbeeld Lampegat en 's-Hertogenbosch wordt Oeteldonk.

Mijn uitdaging aan jou? RealityNet.nl (of org of whatever) kan uiteraard niet achterblijven! Suggesties voor RealityNets naam tijdens de carnaval kunnen naar mij gepmt worden.

De prijs? (Ja er is een prijs.) De winnaar mag zich prins of prinses carnaval noemen van RealityNet... of nja van de naam die hij of zij bedacht heeft natuurlijk. Woensdagavond zal het prins(es)uitroepen plaatsvinden (voor de minder snuggere mensen dat is dus de deadline :P )

Ik hoop aan het einde van de avond een verder schema voor de week geproduceerd te hebben, maar voor nu:


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #2 Gepost op: 31-01-2016, 18:53:52 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #3 Gepost op: 1-02-2016, 17:29:11 »
Wow, drukker deze week dan verwacht :o Kamerjacht is afschuwelijk ::rofl::

In ieder geval. Het programma voor Carnaval met Catshee is als volgt:

Woensdag: optocht
Zal van zelf uit wijzen hoe dit werkt, maar zeker mogelijkheden voor participatie :P

Woensdagavond: prins(es)uitroeping
Woensdagavond zal de oud prins aftreden en een nieuwe prins(es) uitgeroepen worden.

Donderdag (en waarschijnlijk ook vrijdag): de "Van achter je computer"-zitting
Uiteraard is er veel show en spektakel tijdens de carnavalszittingen. Dit zal dan ook hier gebeuren. Denk aan muziek, dans en natuurlijk de buuttereedner (Limburgs)/tonprater (Brabant).

Er zijn al enkele inzendingen voor RealityNets carnavalsnaam, maar hoe meer hoe beter natuurlijk! Dus wil je prins of prinses worden, stuur dan jou suggestie in voor woensdagavond ;)

Oh, en nog wat carnavalsmuziek als voorproefje voor de "Van achter je computer"-zitting. Dit moet hem volgens alles worden voor Carnaval 2016:


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #4 Gepost op: 1-02-2016, 20:25:31 »
Mag je ook anderen aanmelden?

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #5 Gepost op: 1-02-2016, 20:35:15 »
Mag je ook anderen aanmelden?

Hoe bedoel je?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #6 Gepost op: 1-02-2016, 20:37:00 »
Ik dacht dat we ons moesten aanmelden als prins(es) carnaval, dus ik vraag of ik ook anderen mag voordragen voor die rol?

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #7 Gepost op: 1-02-2016, 20:39:27 »
You'll never walk alone

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #8 Gepost op: 1-02-2016, 20:39:50 »
Ik dacht dat we ons moesten aanmelden als prins(es) carnaval, dus ik vraag of ik ook anderen mag voordragen voor die rol?

Nou het idee is dat je een carnavalsnaam inzendt voor RealityNet en dat de winnaar dan het prins(es)schap verdient, maar je mag van mij ook een naam insturen en dan aangeven wie jij graag als prins(es) wilt :P

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #9 Gepost op: 1-02-2016, 20:45:47 »
Op die manier. Ik ga nog ff nadenken. ::jaja::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #10 Gepost op: 3-02-2016, 14:07:08 »
Optocht:

#1 gaat mee onder: Artsen zonder lenzen


#2 gaat mee onder: Helemaal wild van de Carnaval


#3 gaat mee onder: Drie dagen niet te redden


#4 gaat mee onder: Wij staan in het rood op de bank


#5 Een van onze jongste deelnemers gaan mee onder: Ben ik niet om op te eten?


En zijn zusje gaat mee met: Ben ik geen snoepje?


Ze zijn er elk jaar weer jonger bij!

En de volgende....

Ai, daar is ons eerste gat in de optocht :\'(



Heb jij als kijker een leuk idee voor deze optocht? Dan mag je uiteraard meedoen!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #11 Gepost op: 3-02-2016, 20:00:08 »
#6 doet mee onder: Wij voelen ons 3 dagen in de wolken


#7 doet mee onder: Wij zien ze vliegen


#8 doet mee onder: Volgens mij zit hier een luchtje aan


#9 doet mee onder: Wij zijn muzi-kaal







#10 doet mee onder: Ik bak er niks van

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #12 Gepost op: 3-02-2016, 22:16:48 »
#11 gaat mee onder: Ik worstel met mijn gewicht


#12 gaat mee onder: Wij hebben een band


#13 gaat mee onder: Deze carnaval wordt een wilde rit


#14 gaat mee onder: Jullie kunnen me mijn rug op


Onze oud prins Catshee met #15 sluit deze optocht af met: Ik heb geen idee


Later vanavond, hopelijk zo rond 11 over 11 ofzo, roep ik de winnaar en dus onze prins(es) uit.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #13 Gepost op: 3-02-2016, 22:28:57 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Nice ::ok::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #14 Gepost op: 3-02-2016, 23:10:34 »
En de carnavalsnaam voor Realitynet is geworden: Kiekbuusmaeze

Iets van Reality gaat over tv programma's, dus kiekbuus (kijkbuis) en maeze zijn de mazen van het net van realityNET.

Dat betekent dat:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #15 Gepost op: 4-02-2016, 16:55:14 »
Nou de DJ voor de "Van achter je computer"-zitting is er klaar voor. Hier alvast een korte "mixtape" (het blijft carnaval dus de meeste DJ's kunnen niet mixen :-X ) met wat carnavalsmuziek (Limburgse ja, want al die Brabantse carnavalkrakers vind ik een beetje plat en wil ik plat met de carnaval dan ga ik wel voor Temara) en om de oude mensen aan het einde van de avond weg te krijgen en de jonkies beetje fatsoenlijk eruit te draaien nog even wat kwaliteits feest muziek op het einde :P

http://suan.fm/mix/JlL7xnk

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #16 Gepost op: 4-02-2016, 19:37:03 »
Beste Catshee, krijg jij van mij een munt?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #17 Gepost op: 4-02-2016, 20:11:47 »
Buut/tonpraten



Dus ik ging laatst uiteten met mijn familie en ik heb daar altijd een beetje een dubbel gevoel bij, want aan de ene kant praat je dan met familie maar aan de andere kant: wel lekker eten!

Maar ja, wij gingen dus lekker uiteten bij de Griek: Straxos Flinpoupos. En we komen daarbinnen en er was maar één man daar binnen. Dus ik zeg tegen die eigenaar: "Wat is het hier rustig?" "Ja," zegt de beste man "Het is etenstijd."

Nou, wij gaan dus zitten komt zo'n jong blond meisje ons wat van die drankjes brengen. Ik zeg: "Ouzo?" Zij zegt: "Dat doen we altijd, zo'n gratis drankje..."

Ik denk dat we hier dus te maken hadden met een dom blondje. Niet dat alle blondjes dom zijn hoor! Nee, nee... Je hebt zeker ook slimme blondjes. Weet je hoe ze die noemen?

Golden retrievers!

Toen hebben we daar dus flink gedronken en gegeten tot in de late uurtjes en uiteindelijk gebeurde dan toch waar ik bang voor was: Wat? Ruzie! Wie? Mijn moeder en ik! Waarover? Geen idee...

Ik boos naar huis en ik denk: "Ik moet het toch aan iemand kwijt." Het was half 2 's nachts maar ik heb mijn buurman gewoon zo uit zijn bed gebeld en verteld wat er gebeurd was. Dus mijn buurman luistert en die vraagt me uiteindelijk: "Had je me dit morgenochtend niet kunnen vertellen?" Zeg ik: "Had ik kunnen doen, maar nu ben ik in ieder geval niet de enige die er niet van kan slapen."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #18 Gepost op: 4-02-2016, 21:32:43 »
Hoezee, gewonnen!

Ik heb geen verstand van Carnaval, maar wou wel bij iedereen die iets interactiefs doet meedoen en dan win ik het nog ook!  8) ::hypocriet::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Catshee
« Reactie #19 Gepost op: 4-02-2016, 23:03:21 »
Wie zegt dat "(zaate) hermeniekes" saai moeten zijn?