Auteur Topic: Kijktips voor vanavond  (gelezen 387289 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #480 Gepost op: 17-01-2010, 16:29:03 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #481 Gepost op: 17-01-2010, 18:05:25 »
Die film van gisteren was trouwens behoorlijk eng, hoewel je niets engs zag. Maar de angst ervoor maakte dat je regelmatig op het puntje van je stoel zat. Alleen het einde vond ik zeer onbevredigend. Heeft iemand anders hem ook gezien? ???
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #482 Gepost op: 17-01-2010, 19:05:42 »
::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #483 Gepost op: 23-01-2010, 15:04:45 »
Die film van gisteren was trouwens behoorlijk eng, hoewel je niets engs zag. Maar de angst ervoor maakte dat je regelmatig op het puntje van je stoel zat. Alleen het einde vond ik zeer onbevredigend. Heeft iemand anders hem ook gezien? ???
::jaja::een kl....n einde zou ik zeggen, heel onbevredigend >:(
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #484 Gepost op: 23-01-2010, 15:15:41 »
rtl8 vanished van 20.00 tot 21.50uur en belgië 2 om 20.40 frost en verder zijn voor de detectivesliefhebbers nog taggart op ned.2 en morse op ned. 1
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #485 Gepost op: 29-01-2010, 19:40:49 »
Reminder: Flikken Maastricht. Bij het binnenkomen van het publiek op het Vrijthof ben ik een paar seconden in beeld.......

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #486 Gepost op: 29-01-2010, 20:18:48 »
Reminder: Flikken Maastricht. Bij het binnenkomen van het publiek op het Vrijthof ben ik een paar seconden in beeld.......
dat had ik ook alleen zag je mij niet omdat er teveel mensen om mij heen stonden, maar geeft niet hoor ik ben allang blij dat ik in de ,film, ben. ::jaja::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #487 Gepost op: 29-01-2010, 21:34:53 »
die hele scene is verknipt. En volgens mij hebben ze de scene van die donderdag niet eens verwerkt in de aflevering.

Heb mezelf namelijk niet kunnen ontdekken, en ook het meisje dat vlak voor me stond, zag ik niet terug.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #488 Gepost op: 29-01-2010, 21:49:16 »
Zielug!!!!!!!!!!!  ::hug::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #489 Gepost op: 29-01-2010, 22:06:43 »
ik vind het niet prettig wat ze bij eyeworks doen. Op de eerste plaats is hun personeel helemaal niet kundig (zoals gezegd: ik zette mijn tas bij de opname uit de weg, komt er een naar mij toe, die vond dat ik ''hun'' medewerkers met rust moest laten.......), terwijl de mensen die voor ons stonden, deel uitmaakten van de Rieu-crew.

Ze houden zich pas na meerdere keren emailen aan hun belofte ( en dan sturen ze ook nog maar de helft van de beloofde spullen)

Oh ja: we kregen mondjesmaat iets te eten en te drinken. Iemand had na oeverloos praten kunnen regelen dat er broodjes kwamen.

Nee, Reinout Oerlemans mag zich een beetje schamen over het amateurisme bij zijn organisatie.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2010, 21:47:07 door Bodejos »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #490 Gepost op: 29-01-2010, 23:03:39 »
k heb wel nog gekeken maar ik heb je ook niet kunnen ontdekken
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #491 Gepost op: 30-01-2010, 14:36:58 »
die hele scene is verknipt. En volgens mij hebben ze de scene van die donderdag niet eens verwerkt in de aflevering.

Heb mezelf namelijk niet kunnen ontdekken, en ook het meisje dat vlak voor me stond, zag ik niet terug.
voor zover ik weet laten ze altijd in scenes met meerdere mensen eerst een paar langs lopen en dan komt degene in beeld die ze hebben uitgezocht, dus degenen die voor die persoon ,in beeld, lopen zie je niet terug in de scene.
en idd. knippen ze vaak wat weg, helaas voor degene die in die scene ,mee speelt,. :(
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #492 Gepost op: 30-01-2010, 21:41:01 »
Na een keer of 15 kijken op uitzending gemist, heb ik mezelf toch redelijk duidelijk kunnen zien lopen. Moet het bestandje nog verkleinen tot een bruikbaar formaat.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2010, 21:44:48 door Bodejos »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #493 Gepost op: 30-01-2010, 22:38:31 »
leuk!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #494 Gepost op: 30-01-2010, 23:05:41 »
ohjah idd...

Leuk jos!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #495 Gepost op: 31-01-2010, 10:02:16 »
Dankzij Daedalus heb ik hem ook als Gifbestandje, maar het is te groot om hier te plaatsen. Maar daarin is te zien dat het meerdere secondes zijn geweest.

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #496 Gepost op: 31-01-2010, 11:33:56 »
het is dus wel gelukt en heb je jezelf toch terug kunnen vinden, nou ik kan kijken wat ik wil maar ik kan mijzelf helemaal niet terug vinden.
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #497 Gepost op: 31-01-2010, 18:09:26 »
Dankzij Daedalus heb ik hem ook als Gifbestandje, maar het is te groot om hier te plaatsen. Maar daarin is te zien dat het meerdere secondes zijn geweest.
Kan hier wel geplaatst worden hoor :P


Duurt wel even om te laden...

Tumtiedum... Is-ie er al?

Gewoon nog even een momentje geduld hebben...

Die beveiligingsman daarachter vindt jou volgens mij wel verdacht hoor, Jos. En heb je dat Fabergé-ei ook nog gezien? :P

Oh! Hij is geladen. Het zijn trouwens 21 frames, dat is net iets minder dan een seconde, maar ik heb de tijden wat aangepast, hij is wat langzamer, als het goed is.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #498 Gepost op: 31-01-2010, 19:57:39 »
Wou wat mooi! Onze eigen Jos!

Romeo is eigenlijk best leuk :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #499 Gepost op: 31-01-2010, 22:31:02 »
Romeo is een zuurpruim........(Sergio Ijssel....), Oda was wel aardig.

Die beveiligingsman was een van de figuranten, waarmee ik die donderdag (9 juli) uren in het bovenzaaltje van Cafe Rekko (bij Lautjuh welbekend) heb gezeten. Zenuwachtig type, snap ook niet dat ze hem daarvoor hebben uitgekozen. Kon je wel horen aan de manier waarop ie sprak, heel aarzelend.

Dat Faberge-ei werd op dat moment inderdaad tentoongesteld, in het Spaans Gouvernement, dat is dat rode gebouw achter het Rieu-podium, en het ding is inderdaad een fortuin waard.

Het was erg jammer dat het uiteindelijke verhaal niet goed uit de verf kwam. Het zat zo leuk in elkaar: een bende kunstrovers, die misbruik maakt van de aandacht die de politie besteedt aan de Vrijthof-concerten. Zo van: als die zich nou helemaal richten op het gedoe rond, en  ''aanslagdreiging'' op Andre Rieu, dan kunnen wij ongestoord onze gang gaan pal achter het podium.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2010, 22:44:22 door Bodejos »