Art Rooijakkers speelt vanavond een gastrol in de nieuwe serie de Familie Kruys. Als ik het zo lees is dat de Nederlandse versie van Modern Family. Vader met veel jongere, buitenlandse vriendin, homoseksuele zoon, dochter. Ja, dat is Modern Family, dus snap niet zo goed, waarom overal staat dat het geweldige briljante idee om een serie te schrijven over de nieuwe moderne familie van nu, komt van Linda de Mol. Maar goed, Linda de Mol heeft dus een Nederlandse versie gemaakt waar ik wel benieuwd naar ben. Ben geen fan van Linda de Mol, maar Gooische Vrouwen vond ik altijd erg leuk. Voor Hans Dagelet zou ik elke serie kijken, die op tv kwam.
Marcel Musters vind ik ook altijd goed. Frederik Brom zou ik ook bijna elke serie voor kijken die op de buis kwam. Modern Family vind ik geweldig. Dus voor mij alle reden om deze serie in elk geval 1x te gaan kijken. Ben alleen bang dat dit:
Als hun vader Thomas op een dag thuiskomt met de Roemeense internetbruid Ruxandra (Elise Schaap), gaan bij Bette en Kirk alle alarmbellen af. Zij hebben grote moeite met de keuze van hun vader en vertrouwen haar motieven niet. Komt nog bij dat Ruxandra bijna twintig jaar jonger is dan Bette en nog erger, ook bijna twintig kilo slanker!
de hele serie voor mij gaat verpesten. Nederlanders kunnen 9 vd 10 keer geen Roemenen spelen. (Joegoslaven trouwens ook niet, de aflevering van Seinpost Den Haag, waarin twee Joegoslaven hun eigen Roemeense naam niet konden uitspreken is nog altijd het absolute dieptepunt wat dat betreft. Net zoiets als die aflevering van Friends waar ene Marga rondloopt, een Nederlandse, die ook haar eigen naam niet kan uitspreken). En really? Een internetbruid uit Roemenië? Even gemist dat Roemenen vrij kunnen reizen binnen de EU en zich dus echt niet gaan verkopen op internet op zo de EU binnen te komen? Ik hou mij maar vast aan de strohalm dat Tipiwan in Gooische Vrouwen nou ook niet echt de stereotype Aziatische was.
Ben in elk geval benieuwd en ga zeker de eerste aflevering kijken.